Jarmoh kirjoitti:Jos, vittuilet niin vittuile sitten oikein niin saadaan tämäkin homma käyntiin. Itse suorastaan soitin poskeani kun kommentoin käyttäjän yhdyssana virheitä, pelkkää provoamista.
Ei taida olla, todella heikkoa El-Feroz.El Feroz kirjoitti:Yhdyssana Jar mo HJarmoh kirjoitti:Nääh, toki taas mennään näihin mielipide asioihin...
Kiitos ja hyvästi!
Valvoja: WEBMASTER
0 x
Let's see who is Mas Macho.
Ihan selvennykseksi riitapukareille...El Feroz kirjoitti: Läheltä nimittäin piti, että olisimme menettäneet sinun kompetenssisi tältä foorumilta
Jokainen joka tänne kirjoittaa kokee itse omaavansa kompentenssia kommentoimaansa asiaan. Sinäkin luulet tietäväsi mistä kirjoitat(tiedätkö oikeasti ei ole relevanttia tässä tapauksessa). Pointti on siis se, että mitä pidempään on kirjoitellut ja mitä enemmän käyttänyt aikaa kommentoimiensa asioiden taustojen penkomiselle sitä suuremaksi kasvaa oma tuntemus siitä että tietää mistä puhuu(kompetenssi kasvaa)
Ei ole siis kyse siitä paljonko tietää suhteessa muihin vaan kirjoittajan omista tuntemuksista.
Jaha, Kallekin näköjään palannut palstalla. Ei sitten malttanut olla poissa...tietenkään

Millos MikkoM palaa? Veikkauksia?
0 x
On kaksi eri asiaa tietää ja luulla tietävänsä. Foorumilla saa (ja pitää tehdä) virheitä ja olla tietämätön. Kirjoitusvirheidenkään tekeminen ei ole olennaista. Piti vaan palauttaa Jarmoa maanpinnalle, jotta ei olisi niin hanakasti kommentoimassa muiden virheitä.juhaNA kirjoitti:Ihan selvennykseksi riitapukareille...El Feroz kirjoitti: Läheltä nimittäin piti, että olisimme menettäneet sinun kompetenssisi tältä foorumilta
Jokainen joka tänne kirjoittaa kokee itse omaavansa kompentenssia kommentoimaansa asiaan. Sinäkin luulet tietäväsi mistä kirjoitat(tiedätkö oikeasti ei ole relevanttia tässä tapauksessa). Pointti on siis se, että mitä pidempään on kirjoitellut ja mitä enemmän käyttänyt aikaa kommentoimiensa asioiden taustojen penkomiselle sitä suuremaksi kasvaa oma tuntemus siitä että tietää mistä puhuu(kompetenssi kasvaa)
Ei ole siis kyse siitä paljonko tietää suhteessa muihin vaan kirjoittajan omista tuntemuksista.
Jaha, Kallekin näköjään palannut palstalla. Ei sitten malttanut olla poissa...tietenkään
Millos MikkoM palaa? Veikkauksia?
Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?
0 x
- Detroit Cobra
- Contender
Ei kai kukaan tosissaan kuvittele, etteikö mielipideasia olisi yhdyssana?Jarmoh kirjoitti:Jos, vittuilet niin vittuile sitten oikein niin saadaan tämäkin homma käyntiin. Itse suorastaan soitin poskeani kun kommentoin käyttäjän yhdyssana virheitä, pelkkää provoamista.
Ei taida olla, todella heikkoa El-Feroz.El Feroz kirjoitti:Yhdyssana Jar mo HJarmoh kirjoitti:Nääh, toki taas mennään näihin mielipide asioihin...
0 x
you don't know what you don't know
- VERIHUORMA BOXING
- Champion
Jarmo lakkaa aina kuvittelemasta niin, kun muut korjaa. Sehän on koko koulutuksemme tarkoitus. Oppia ikä kaikki. Jos, käyttäydy nyt kunnolla tai et saa ensi kaudelta Arrowsilta tallipaikkaa. Niinkö haluat käyvän ?
0 x
Masa ja Arvo Kivelä ovat nyt kavereita.
- Detroit Cobra
- Contender
Aina voi mennä Tyrrellille.VERIHUORMA BOXING kirjoitti: Jos, käyttäydy nyt kunnolla tai et saa ensi kaudelta Arrowsilta tallipaikkaa.
0 x
- VERIHUORMA BOXING
- Champion
Tyrrellillä kannattaa olla vain, jos Nokia sponsoroi. Ken itse on kyllä vankka kilpa-ajomies, muttei se auta jos toisessa autossa istuu maksumies ja toisessa Mika "pärjään radoilla jotka ovat pelkkää suoraa" Salo.
Uskon, että me ollaan kadonneita veljeksiä, vähän samaan malliin kuin Karl Maria Wiligut oli Saksan salainen kuningas. Eli vähän vaan hamppua koneeseen, niin maailma muuttuu.
Uskon, että me ollaan kadonneita veljeksiä, vähän samaan malliin kuin Karl Maria Wiligut oli Saksan salainen kuningas. Eli vähän vaan hamppua koneeseen, niin maailma muuttuu.
0 x
- VERIHUORMA BOXING
- Champion
Sama juttu, vaikka joku varmasti muuta vihjaakin luettuaan juttujani.
Hitto soikoon, mun kyllä pitäisi oikeasti tulla tänne uudella nikillä - huomaan ettei kukaan tiedä milloin tarkoitan mitäkin ja milloin en mitään. Olen karuselli.
Hitto soikoon, mun kyllä pitäisi oikeasti tulla tänne uudella nikillä - huomaan ettei kukaan tiedä milloin tarkoitan mitäkin ja milloin en mitään. Olen karuselli.
0 x
- VERIHUORMA BOXING
- Champion
Asikaisella on blondi? Tietääkö se, kuinka karmea juurikasvu sille tulee, kun on tumma pää oikeasti?
0 x
- VERIHUORMA BOXING
- Champion
Tosi juttu. Josta mieleeni tuleekin muinaiset avatarimme.
0 x
- VERIHUORMA BOXING
- Champion
No kastikemies, Super Mario ja pupunkorvat.
0 x
- Detroit Cobra
- Contender
Ken oli hieno mies, aivan kuin Colin Chapmankin.VERIHUORMA BOXING kirjoitti:Tyrrellillä kannattaa olla vain, jos Nokia sponsoroi. Ken itse on kyllä vankka kilpa-ajomies, muttei se auta jos toisessa autossa istuu maksumies ja toisessa Mika "pärjään radoilla jotka ovat pelkkää suoraa" Salo.
"Hieman" OT, mutta vaikka Salon ainoat palkintopallisijoitukset olivatkin supernopeilta radoilta (Hocke ja Monza), niin kyllä häntä pidettiin nimenomaan Monacon kaltaisten syheröiden erikoismiehenä. Tosin sitten tuli Hungaroring '99 ja asenteet vähän muuttuivat... Mutta kuitenkin.
0 x
Kielioppi on J ar mo H in mielestä mielipide asiaAkhilleus kirjoitti:Loistava ketju. Tässä on seurattavaa riittänyt. Nyt pahasti näyttäisi siltä, että pilkut ja yhdyssanat ovat asettuneet kohdilleen. Onko vääntö on loppumassa...?

Jarmo ei tee yhdyssana virheitä toisin kuin me muut.
0 x