Kajaanin nyrkkeilyilta LA 20.2 (Netti-tv lähetys!)

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Toney
Contender
Contender

19.02.2010 21:58

Kajaanissa isketään huomenna nyrkkeilyilta, josta on iloksemme jälleen nettisteami osoitteessa http://www.kuohu.kajaani.net/. Todella hieno homma, että mekin jotka emme vaivaudu paikan päälle lähtemään pääsemme tsiigailemaan matseja ja showta!

Tapahtuma alkaa klo 22.00. Kansainvälisit amatöörimatsit alkavat puolenyön maissa ja n. 1.15 Eronen ottaa mittaa Jasenkosta ammattilaismatsissa! Steel Ringin sivujen mukaan lyhyellä varoitusajalla matsin ottanut Jasenko oli ollut puntarilla ylipainoisena ja hänen pitää pudottaa aamuksi yksi kilo.
0 x
No Brain, No Pain!
Juha-82
Prospect
Prospect

19.02.2010 22:28

Tuo on kyllä mukava homma, että voi tuolta matsin kattoa.
0 x
Leevi_P
Prospect
Prospect

20.02.2010 12:43

Hienoa!!

Tämä muihinkin Steelringin iltoihin... :wink: Ei tietenkään mihinkään isompaan iltaan ettei tule yleisökatoa..
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

20.02.2010 14:27

Loistavaa tällainen. Omasta puolestani vinkkinä iltojen järjestäjille, että jos tällaisia netti-TV-lähetyskiä illoista on mahdollista järjestää, niin minä ainakin olisin niistä hiukan valmis myös maksamaan. Jos esim. on joku 3-4 matsin ilta, niin kyllä siitä sen kympin voisi maksaa ihan siinä missä MTV3:n streameistä P3-illoistakin.

Oisvat nyt kilon antaneet kaverille anteeksi, kun kerran pikahälytyksellä on paikalle tullut. Vai onko anteeksiannettavaa kenties ollut enemmänkin, mutta sovittu että kilon kun pudottaa niin asia on selvä.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Toney
Contender
Contender

20.02.2010 15:28

Leifhackman kirjoitti:Loistavaa tällainen. Omasta puolestani vinkkinä iltojen järjestäjille, että jos tällaisia netti-TV-lähetyskiä illoista on mahdollista järjestää, niin minä ainakin olisin niistä hiukan valmis myös maksamaan. Jos esim. on joku 3-4 matsin ilta, niin kyllä siitä sen kympin voisi maksaa ihan siinä missä MTV3:n streameistä P3-illoistakin.
Tästä nettistreamijutusta kaikki kunnia menee varmaan itse kajaanilaisille? Heiltähän on aiemminkin tullut vastaavanlainen lähetys. Steel Ringillä oli nettisteamikokeilu touokuussa 2008, kun Jarno Ruotsalainen kohtasi Marat Khuzeevin. Mitään lukuja yms. en tiedä, mutta sellaiseen käsitykseen olen jäänyt, että kokeilu floppasi aika pahasti. Joku viisaampi saattaa tosin kyetä korjaamaan käsitykseni, jos se on virheellinen.

Olitko Leifhackman silloin ostajien joukossa?
0 x
No Brain, No Pain!
RockyBalboa
Prospect
Prospect

20.02.2010 15:35

En tiedä mutta tonne Haapaveden vai missä se on missä Haapoja ja kumppanit ottelee niin sinne ois hyvä saada nettilähetystä,kuitenki suht tasokas ilta.
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
Leevi_P
Prospect
Prospect

20.02.2010 17:41

Jasenko on fiksunoloinen poika tämän perusteella: http://steelring.fi/modules.php?name=Ne ... e&sid=2071

Eronen tyrmännee hänet 2-3 erissä tai jos haluaa otella ja antaa yleisölle katseltavaa niin mennään 4-erää ja Eronen voittaa pistein 40-35
0 x
VERIHUORMA BOXING
Champion
Champion

20.02.2010 17:57

Eronen voittaa, mutta läheskään Tatlin tasolla hän ei ole, joten Jasenko voi yllättää ja kestää täyden ajan.

No veikataan silti Eronen TKO 3
0 x
Masa ja Arvo Kivelä ovat nyt kavereita.
Leifhackman
Champion
Champion

20.02.2010 18:53

Toney kirjoitti: Olitko Leifhackman silloin ostajien joukossa?
Nyt en muista mitä on tapahtunut Toukokuussa 2008, mutta muista maksullisista Netti-stream-lähetyksistä suomen illoista en muista kuulleeni, kuin näistä P3:n Maikkari-streameistä. Jostain illasta olen aiemminkin katsonut ilmaisen Netti-stream-lähetyksen. Mutta epäilemättä on niin, että jos Netti-stream-lähetyspalvelun hankkii joltain kaupalliselta toimijalta, niin Suomen oloissa pelkistä streamin katselumaksuista tuskin saa investointia takaisin.

Äkkiähän sitä jo laskee lähtökustannuksia kaupallisen toimijan hinnalle: ainakin 1 hlön palkat, matkat, majoitukset, ruokailut, päivärahat + alvi. Eikä nuo taida tarvittavat laitteet ja tietoliikenneytheydetkään ilmaisia olla. Ensimmäisen 50-100 katselijan maksamat tulot menivät siinä.

Varmaan tuossakin toiminnassa voisi olla monelaista kehittämisen paikkaa niin, että yhteystyö voisi hyödyttää ja tuottaa paremmin sekä tapahtuman järejstäjälle että netti-stream-palvelun tuottajalle.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Stiigel
Journeyman

20.02.2010 19:10

Minun muistaakseni Steel Ring on peräti kaksi kertaa koittanut näitä nettilähetyksiä. Ensimmäisen kerran jossain illassa, jossa Jaakko Myllylä otteli pääottelussa. Tosta illasta annettiin muistaakseni krittiikkiä, kun kehässä oli varmaan yli tunnin jonkin stand-up koomikko heittämässä suht kuivaa läppää.

Ja toinen kerta oli toi maksullinen, joka jostain kosui pahasti. Kaikilla maksaneilla lähetys vissiinkin takkuili aikas pahasti. Taisi olla juuri se ilta jossa Ruotsalainen otteli, mistä Toney puhui.

Ja nämä oli sitten vain oman muistin varasta kirjoitettuja.
0 x
Romu
Contender
Contender

20.02.2010 19:44

Stiigel kirjoitti:Minun muistaakseni Steel Ring on peräti kaksi kertaa koittanut näitä nettilähetyksiä. Ensimmäisen kerran jossain illassa, jossa Jaakko Myllylä otteli pääottelussa. Tosta illasta annettiin muistaakseni krittiikkiä, kun kehässä oli varmaan yli tunnin jonkin stand-up koomikko heittämässä suht kuivaa läppää.

Ja toinen kerta oli toi maksullinen, joka jostain kosui pahasti. Kaikilla maksaneilla lähetys vissiinkin takkuili aikas pahasti. Taisi olla juuri se ilta jossa Ruotsalainen otteli, mistä Toney puhui.

Ja nämä oli sitten vain oman muistin varasta kirjoitettuja.
Näin muistelen itsekin että tapahtuma meni. Toivottavasti kaikki toimii tällä kertaa hyvin ja valittu palveluntarjoaja onnistuu hoitamaan hommansa. Ilman muuta nyrkkeilyfanina toivoisi myös, että vastaavaa tarjontaa saataisiin tulevaisuudessakin. Myös minä maksaisin mielelläni sellaisesta isomman illan kohdalla.

Pakko muuten ihmetellä tämänkertaista otteluaikaa. Väistetäänkö tällä sitten hiihtokisaa vai onko vaatimus tullut hotellin puolesta, mutta aika myöhään yleisön toivotaan valvovan (ja olevan katselukuntoinen).
0 x
Toney
Contender
Contender

20.02.2010 21:02

Romu kirjoitti:Pakko muuten ihmetellä tämänkertaista otteluaikaa. Väistetäänkö tällä sitten hiihtokisaa vai onko vaatimus tullut hotellin puolesta, mutta aika myöhään yleisön toivotaan valvovan (ja olevan katselukuntoinen).
Toisaalta suomalainen alkoholikulttuuri lienee nykyään sellaista, että juominen aloitetaan kotona kahdeksan yhdeksän maissa, baariin mennään puolenyön tienoilla ja kolmen neljän maissa kotiin. Tätä ajatellen myöhäisten tapahtumien järjestäminen ei välttämättä ole huono idea.

Itse en kyllä käsitä miksi ihmiset jouvat esim. iltayhdeksästä aamukolmeen, kun yhtä hyvin voisi jouda vaikka iltakuudesta puoleenyöhön. Näin ei unirytmit menisi sekaisin ja luulisi olevan mukavampaa juoda ja seurustella pirteämpänä.
0 x
No Brain, No Pain!
VERIHUORMA BOXING
Champion
Champion

20.02.2010 21:18

Toisaalta suomalainen alkoholikulttuuri lienee nykyään sellaista, että juominen aloitetaan kotona kahdeksan yhdeksän maissa, baariin mennään puolenyön tienoilla ja kolmen neljän maissa kotiin. Tätä ajatellen myöhäisten tapahtumien järjestäminen ei välttämättä ole huono idea.

Itse en kyllä käsitä miksi ihmiset jouvat esim. iltayhdeksästä aamukolmeen, kun yhtä hyvin voisi jouda vaikka iltakuudesta puoleenyöhön. Näin ei unirytmit menisi sekaisin ja luulisi olevan mukavampaa juoda ja seurustella pirteämpänä.
Luonnollisesti tekisi mieli leukailla tähän jotain kuten mulla on tapana, mutta sanoit TOTUUDEN.

Suomalainen alkoholikulttuuri ON nykyään kuvailemasi kaltainen, ja järjen häivääkään siinä ei ole. Sen lisäksi että valvomisen takia voi homma sipata kesken, tulee vähintään seuraavan päivän mittainen krapula.

Itse ryyppään aina juurikin klo 18-24, ja pikkutunneille voi mennä mutta ei pahasti.
0 x
Masa ja Arvo Kivelä ovat nyt kavereita.
Romu
Contender
Contender

20.02.2010 21:43

Toney kirjoitti:
Romu kirjoitti:Pakko muuten ihmetellä tämänkertaista otteluaikaa. Väistetäänkö tällä sitten hiihtokisaa vai onko vaatimus tullut hotellin puolesta, mutta aika myöhään yleisön toivotaan valvovan (ja olevan katselukuntoinen).
Itse otaksuisin, että nyrkkeily- tai muunkin viihteen seuraaminen olisi hauskempaa juuri siinä nousuvaiheessa. Eikö yhden jälkeen baarissa pyritä jo keskittymään olennaiseen?
0 x
Toney
Contender
Contender

20.02.2010 22:19

Romu kirjoitti:
Toney kirjoitti:
Itse otaksuisin, että nyrkkeily- tai muunkin viihteen seuraaminen olisi hauskempaa juuri siinä nousuvaiheessa. Eikö yhden jälkeen baarissa pyritä jo keskittymään olennaiseen?
Myös itse katson, että baarinyrkkeilyt kannattaisi pitää aiemmassa vaiheessa. Näin myöskään ravintola ei menetä "normilauantain" tuloja, koska normaalistihan yökerhoissa ei ole juurikaan myyntiä. Toisaalta Kajaanin Kuohulla ja Kajaanin Scandic hotellilla on kokemusta jo useiden vastaavien tapahtumien järjestämisestä. Näin ollen luotan siihen, että he tietävät mitä tekevät.

Nettilähetys on alkanut ja toimii hienosti. Markku Pirinen ja Olavi Mäenpää ovat kehässä, eivät tosin mätki toisiaan ainakaan vielä.

Sallamaari Hannonen KajKu - Henna Penttilä OKK 3-0
0 x
No Brain, No Pain!
Vastaa Viestiin