Dokumentti Umar Kemiläisestä 3.3. klo 22:50

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
Leifhackman
Champion
Champion

03.03.2010 17:14

Jaa´a. Jos kattois ensin ton dokkarin ja sitten hutkisi jos on jotain hutkittavaa. Varmaan tiiseriksi laitettu tuo että Kemiläinen vihaa Suomea. Sinänsä kyllä kuullostaa hartaan muslimin sanomaksi aika vihamieliseltä. Mutta vihahan on tunne ja jos jotain asiaa kohtaan tuntee vihaa, niin sitten sitä tuntee.

Nähtäväksi jää, ymmärtääkö Allah nyrkkeilystä yhtään mitään. Jos hän Alia oikeasti opasti nyrkkeilyssäkin, niin ei taida ihan tietämätön olla näissä asioissa.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Petsku.J
Brawler

03.03.2010 22:12

Leifhackman kirjoitti: Nähtäväksi jää, ymmärtääkö Allah nyrkkeilystä yhtään mitään. Jos hän Alia oikeasti opasti nyrkkeilyssäkin, niin ei taida ihan tietämätön olla näissä asioissa.
Toi oli hyvä :lol:
0 x
Asiallinen foorumilainen ja liberalismin kannattaja
Petsku.J
Velocitize
Journeyman

03.03.2010 23:12

Noh, jokainen toki uskoo mihin lystää. Tuossahan tuo taustalla pyörii mutta ei sinällään jaksa kiinnostaa. Sanonpahan vain, että liika fanaattisuus asiassa kuin asiassa sumentaa päätä ja sokeuttaa kaikelle muulle. Asiat eivät ole mustavalkoisia. :wink:
0 x
Petsku.J
Brawler

03.03.2010 23:19

Velocitize kirjoitti:Noh, jokainen toki uskoo mihin lystää. Tuossahan tuo taustalla pyörii mutta ei sinällään jaksa kiinnostaa. Sanonpahan vain, että liika fanaattisuus asiassa kuin asiassa sumentaa päätä ja sokeuttaa kaikelle muulle. Asiat eivät ole mustavalkoisia. :wink:
Ei ole todellinen muslimi ellei ole "fanaattinen". Koraanissa selkeästi käsketään taistelemaan vääräuskoisia vastaan.
0 x
Asiallinen foorumilainen ja liberalismin kannattaja
Petsku.J
colt
Club Fighter

03.03.2010 23:49

vaatii melkoista pokkaa alkaa huutaan sossussa "minä maksan teidän palkat"
0 x
Stiigel
Journeyman

03.03.2010 23:51

Jaa-a, että tällänen kaveri Umar. Toivottavasti viihtyy muslimien keskuudessa minne sitten ikinä muuttikin, eikä takaisin kyllä tarvi tänne tulla. Ei juma mikä äijä :)

Pekka piti kyllä hyvän puhuttelun siinä lopussa.
0 x
fasse
Club Fighter

03.03.2010 23:52

todella hyvä dokumentti!
0 x
Morrison
Journeyman

04.03.2010 00:27

Miksi ihmeessä Kemiläisestä piti tehdä dokumentti??? Kyseessä on kuitenkin amatöörinä pelkkä rivinyrkkeilijä ja ammattilaisena ei edes sitä. Mutta toki Kemiläisessä oli potentiaalia, mutta se jäi käyttämättä..
0 x
Tommy "The Duke" Morrison
WLDHRT
Club Fighter

04.03.2010 07:05

Ensin työtön muslimi menee KELA:an huutamaan pää punaisena : "Minä maksan teidän palkat!" WTF?
Sitten sama työtön muslimi puhuu kuinka Suomessa ihmiset on tylyjä ja epäystävällisiä. (ei tullu sitten mieleen käyttäytyä ystävällisesti KELA:ssa?) Sitten sama työtön muslimi hakee töitä ja työhaastattelussa ilmottaa että "siinä puolen päivän aikaan pitää päästä rukoilemaan, noin puoltoista tuntia siihen menee." No, ei sitten saanu töitä. Työtön muslimi sai häädön ja vaimo jätti mutta vankilassa oleva muslimi kaveri valoi työttömään muslimiin rohkeutta sanomalla: "Älä hätäile, tilipäivä koittaa." Hetken kuluttua tämä häädön saanut, vaimon jättämä työtön muslimi kehuu jollekkin mimmille kuinka hyvä koulutus ja sosiaaliturva Suomessa on. Dokumenttin lopussa Umar taas toteaa: ” Häpeän syvästi, että olen suomalainen. Tulen tekemään kaikkeni, että saan kasvattaa lapseni jossain toisessa maassa. Mä en ikinä haluu, että mun lapset sanoo, että ne on suomalaisia.”

Loistava dokumentti!!! Umar Kemiläinen on naurettava pelle, toivottavasti poistuu maasta pian.
0 x
jone
Contender
Contender

04.03.2010 08:29

:lol:
Viimeksi muokannut jone, 04.03.2010 16:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
0 x
Mosku
Contender
Contender

04.03.2010 10:20

Käyn kattoon ite dokkarin pikapuoliin Sormiperse-Jonin luona. Vähä jo kuulin tuosta dokkarista,ja sain semmosen kuvan että Vellu ois hurahtanu tuohon uskoon.Mulla on itellä akka johon oon seonnu ja hän on muslimi mutten kuule koskaan sen suusta minkäänsortin vouhottelua Allahista enkä Islmaminuskosta.Se on kumma homma että ku joku löytää pelastuksen jostain uskosta,hän on usein silloin jotenki puhtaampi ku muut
0 x
MOSKU
Oikeasuora
Club Fighter

04.03.2010 10:28

Dokkari myös ylen nettitv:ssä.
0 x
VERIHUORMA BOXING
Champion
Champion

04.03.2010 11:10

Joo, tuota... kyllähän jokainen saa uskoa vaikka mihin jos haluaa. Uskonnonvapaus on hieno juttu. Mutta mielestäni yhteiskuntaa ja kansakuntaa on turha dissata siitä, jos ei itse ole päässyt elämässä vauhtiin tai se on ristiriidassa sen näkemyksen kanssa, johon päätyy kun elämä kohtelee kaltoin. En ymmärrä itse sitä, miksi kaikki kovia kokeneet päätyy tällaisiin asioihin. Tuntuu, että se on joku nykytrendi. Ennen oltiin vaan kovia jätkiä ja tehtiin sitä kauheammin töitä, jos tuli tenkkapoo. Nykyään löytyy aina joku Islam tai Huslam, jonka kautta pyllistetään joka suuntaan ja katsotaan jos saisi jotain ilmaiseksi.

Mielestäni ihmisen on hyvä elää siinä yhteiskunnassa, johon hän syntyy ja jonka kielen hän omaksuu. Jos se yhteiskunta on näinkin turvallinen ja toimiva kuin Suomi, niin sitä parempi. Vikansa tässäkin on, mutta jos löytyy halua tehdä duunia ja pärjätä, niin ei pitäisi olla ongelmaa. Ja paljon täälläkin saa ilmaiseksi. Mitään pahaa en näe siinä, että joku löytää vieraan uskonnon ja haluaa elää sitä kannattavissa maissa. Mutta minusta Pekka puhui kyllä ihan täyttä asiaa. Kova työnteko kannattaa. Ei Umar tule yhtään sen onnellisemmaksi jossain emiraateissa, ennen pitkää siellä korostuu ihan samat ongelmat, jos ei laita pitkäjänteistä työtä peliin. Ihminen on lopulta oman onnensa seppä, ei sitä muuta se että joku kutsuu sut päivälliselle toisinaan kotiinsa. Ja väite siitä, että sitä ei suomessa tapahtuisi, on niin henk. koht. näkemys kun olla voi. Itselleni tapahtuu. Suomalaiset ovat jossain määrin sulkeutuneita, mutta mikään ei lopulta estä tietynlaisen kansainvälisyyden murtautumista tännekin. Ja koska Suomalaista kiinnostaa mitä muut ajattelevat hänestä, se kansainvälisyys tuo mukanaan sosiaalisuutta vaikka väkisin.

Niin ja oma mielipiteeni on, että on tietynlaista itsensä bluffaamista heittäytyä jonkun jumalan vietäväksi joka asiassa. Luultavasti jonkinlainen voima meitä hallitsee, olennaista ei välttämättä ole sen väkinäinen identifiointi koska minusta ihminen on täysin kyvytön ymmärtämään sitä voimaa, eikä se ole edes hänen tehtävänsä. Jos joku ukko meitä pilveltä seuraa, niin se kyllä nauraa niille jotka elämänsä uhraa hänen henkilöllisyytensä pohtimiseen toimimisen sijaan.
0 x
Masa ja Arvo Kivelä ovat nyt kavereita.
Leifhackman
Champion
Champion

04.03.2010 12:18

Aika lailla samoihin asioihin kiinnitin huomiota kuin muutkin. Tuli kyllä kaverista myös osittain sellainen "Saispa töitä, niin saisi lomaa" -fiilis. Muistaakseni yhden kerran aikoinaan olen käynyt yhden muslimiperheen luona kylässä, ja täytyy sanoa että heillä ei kyllä tuollaista perus-negatiivista suhtautumista ollut suomalaiseen yhteiskuntaan, ihmisiin ja melkeimpä sanoisin, että elämään yleensä. En aistinut heistä mitään kostonhimioista tuomiopäivän odotusta, niinkuin mielestäni oli siitä kaltereiden takana olevasta venkulasta aistittavissa. Mulle tuli siitä kaverista sellainen fiilis, että hänen kannaltaan ajatellen parasta kaikessa ja Islamissa on se, että loppujenlopuksi muille ihmisille tulee käymään huonosti.

Mitäköhän juttua se oli, kun Kemiläinen jossain vaiheessa sanoi itsemurhapommittajista, että se on väärin koska he ottavat oman kuolemansa omiin kääsiinsä. Että Allah ei ole valinnut heitä ja katsonut arvolliseksi marttyyriksi vaan he itse? Siis sekö siinä ihmisten tappaimisessa vaan onkin vikana? Sekö olisikin ihan tosi magee juttu muuten, mutta tuo valintapuoli meni jotenkin vikaan? Ja mitä hemmettiä oli se "Ethän sä Jihadillekaan lähde kuolemaan vaan tappamaan."

Kurkkasin vähän googlesta, mitä tuosta Jihadista löytyisi. Itse ainakin ajattelisin, että Islamin edustajien itsensä sanomana asia tulisi selväksi niin, ettei sitä vääristellä. Löysin Tampereen Islamilaisen yhdyskunnan www-sivuilta googlen suosiollisella avustuksella seuraavia juttuja. Lainailen vähän palasina, kun tekstiä on niin paljon. Koko tekstin voi käydä lukemassa osoitteessa: http://www.islamtampere.com/jihad.htm

En tiedä mitä ajatuksia tuo muissa herättää, mutta mun mielestäni noita jakeita kirjaimellisesti tulkittuna muslimi voi käydä ei-islamin kimppuun koska ja missä tahansa. En tiedä sitten käytännössä miten tuo yhteisöissä menee, pitääkö joltain päämogulilta tulla jonkinlainen liikekannallepano, vai onko tuo Jihadiin lähteminen jokaisen muslimiyksilön omassa harkinnassa.

Jokatapauksessa sellaista tekstiä, että mun mielestäni esitutkinta rikoksesta nimellä "kiihotus kansanryhmää vastaan" ei olisi kovinkaan kaukaa haettu homma. Oikeastiko kaikki muslimit ovat tuota mieltä? Tuollaistako siellä moskeijoissa ja muissa kokoontumispaikoissa paasataan?

Jihad islamissa

Jihad merkitsee pyhää kamppailua ja kilvoittelua Allahin tiellä. Sisäinen kilvoittelu on jokaisen muslimin jatkuva velvollisuus. Sitä käydään lujuudella, määrätietoisuudella ja kärsivällisyydellä omia heikkouksia ja pahoja mielitekoja vastaan. Ulkoista kamppailua käydään uskovien vihollisia vastaan kielellä, omaisuudella ja aseellisesti.

Ulkoisen taistelun päämääränä on kaikkien ihmisten täydellinen vapauttaminen, jotta nämä voisivat ottaa vastaan islamin kutsun ja valita sen elämäntavakseen. Koraani ei kuitenkaan salli pakkokäännytystä, vaan valloitettujen alueiden asukkaat saavat halutessaan säilyttää oman uskontonsa. "Ei uskontoon pakoteta, vaan hurskaus ja harha ovat selvästi erillään. Joka kieltää epäjumalat ja uskoo Jumalaan, on tarttunut kädensijaan, joka ei repeä. Jumala on Kuuleva, Tietävä."(Koraani:2:256)

Millaisissa tilanteissa ulkoinen jihad sitten käy välttämättömäksi?

2) Totuuden suojelemiseksi ja säilyttämiseksi:

"Kun kohtaatte uskottomia, taistelkaa heitä vastaan! Kun olette alistaneet heidät, sitokaa heidät köysiin vapauttaaksenne heidät joko suosionosoituksena tai lunnaita vastaan. Tehkää näin, kunnes sodan taakka on laskettu selästänne." (47:4)

Ne, jotka asettavat esteitä oikean uskon kutsulle, kieltävät totuuden, al-islamin. Heitä vastaan on taisteltava, etteivät he tukkisi totuutta etsivien tietä.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
minilink
Club Fighter

04.03.2010 12:22

Oli hieno ohjelma jossa Omar näytti juuri sen miten muslimit kuten somalit ajattelee Suomesta ja myös miten käyttäytyvät suomalaisuutta kohtaan eli nämä työtä vieroksuvat päävikaset paskiaiset ei ajattele kuin omaa itseään, huutaa sossussa "mä maksan teidän palkat " ***** mitä "sian paskaa" tuo koko porukka.
0 x
Eemeli
Vastaa Viestiin