Helsinki Rumble - Kisahallissa 4. syyskuuta

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
teppote
Brawler

06.09.2010 09:35

Big-J kirjoitti:eikä Asikainenkaan kyllä tiputa middleen enää, sen verran hyvältä tuo superin homma vaikuttaa
Minun silmään Asikaisen tilanne painosarjan osalta vaikuttaa sitä, että ylempi keskisarja on tiukin mahdollinen ikinä. Kyse alkaa olla pikemminkin siitä, että lähteekö painonvedoissa isku pehmenemään. Molemmat tunnustelumatsit on otettu yli painorajan.
0 x
VERIHUORMA BOXING
Champion
Champion

06.09.2010 09:37

Sarjan koko kärkeä on turha tuijottaa. Ei esimerkiksi Sylvesterinkään tarvitse kohdata Pirogia, Hassan N´Damia, Golovkinia, Martinezia tai montaa muutakaan. Asikainen voi teoriassa aivan hyvin piestä Stieglitzin, ja puolustaa WBO-remmiä kaikessa rauhassa maailmanmestarina jotain Di Giacomoja vastaan.
0 x
Masa ja Arvo Kivelä ovat nyt kavereita.
jone
Contender
Contender

06.09.2010 13:05

venäjän lahja suomen nyrkkeilylle tennis shafikov,eipä toi loppujen lopuksi mikään kummoinen kaveri ole vaikka sitä on hehkutettu mutta mun mielestä se on tosi surkea,ei iskuvoimaa kestvyyttä ei ole edes testattu no nopea mut se ei riitä kun tuommoisia semoja vastaan ei saada jätkää edes luvulle sama oli aikoinaan shawn gallegosia vastaan jenkki tuli kahden vuoden tauolta ja näytti mitä eroa on jenkillä ryskyllä vaikka toinen reenaa koko ajan ja toinen vetelee hampurilaisia,surkee jätkä sanon minä siis tarkoitan siihen hehkutukseen nähden ja toisaalta vaikka pärjäisikin niin en kyllä kyseistä tyyppiä menisi katsomaan vaikka ottaisi hattonia tai khania vastaan :lol:
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

06.09.2010 13:09

jone kirjoitti:venäjän lahja suomen nyrkkeilylle tennis shafikov,eipä toi loppujen lopuksi mikään kummoinen kaveri ole vaikka sitä on hehkutettu mutta mun mielestä se on tosi surkea,ei iskuvoimaa kestvyyttä ei ole edes testattu no nopea mut se ei riitä kun tuommoisia semoja vastaan ei saada jätkää edes luvulle sama oli aikoinaan shawn gallegosia vastaan jenkki tuli kahden vuoden tauolta ja näytti mitä eroa on jenkillä ryskyllä vaikka toinen reenaa koko ajan ja toinen vetelee hampurilaisia,surkee jätkä sanon minä siis tarkoitan siihen hehkutukseen nähden ja toisaalta vaikka pärjäisikin niin en kyllä kyseistä tyyppiä menisi katsomaan vaikka ottaisi hattonia tai khania vastaan :lol:
Loistava analyysi shafin taidoista, just tossa matsissa vaan koeteltiin sen leuan kestävyyttä ku Semon oikea siihen osui. Sun kannattaa kyllä kirjotella lisää, kauhee anti jääny vuosien aikana saamatta ku et oo laiskuuttas viittinyt kirjoittaa lahjakkaita näkemyksiäs muista nyrkkeilijöistä.
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
VERIHUORMA BOXING
Champion
Champion

06.09.2010 13:11

Mä luulen, että tuo mitä jone sanoi, on sama mitä itse sanoin aiemmin kun arvostelin Shafikovia. Hän ei vaan ole mikään kynämies, joten kirjoitti typerästi sanoen Shafikovia surkeaksi, mitä hän ei missään nimessä ole.

Mutta se on ihan totta, että maailmanmestariksi yltäminen tuntuu vaikealta. Shafikovilla on nopeutta, kovuutta ja loistava silmä. Mutta sellaista kaatovoimaa tai tappavuutta hänen nyrkkeilyssä ei ole, millä laitettaisiin jollekin Timothy Bradleylle kampoihin. Shafikov olisi aseeton sarjan kärkimiehiä vastaan. Veikkaan edelleen, että EM-titteliä ylemmäs meneminen jää haaveeksi. Ei ole tuleva top 10 mies.
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

06.09.2010 13:14

VERIHUORMA BOXING kirjoitti:Mä luulen, että tuo mitä jone sanoi, on sama mitä itse sanoin aiemmin kun arvostelin Shafikovia. Hän ei vaan ole mikään kynämies, joten kirjoitti typerästi sanoen Shafikovia surkeaksi, mitä hän ei missään nimessä ole.

Mutta se on ihan totta, että maailmanmestariksi yltäminen tuntuu vaikealta. Shafikovilla on nopeutta, kovuutta ja loistava silmä. Mutta sellaista kaatovoimaa tai tappavuutta hänen nyrkkeilyssä ei ole, millä laitettaisiin jollekin Timothy Bradleylle kampoihin. Shafikov olisi aseeton sarjan kärkimiehiä vastaan. Veikkaan edelleen, että EM-titteliä ylemmäs meneminen jää haaveeksi. Ei ole tuleva top 10 mies.
Mun mielestä shafikovin pitäs otella sarjaa alempana. Räjähtäviä noi sen lyönnit on joten en allekirjoita tuota tappavuutta.Mut jokainen noista on sitä päätä pitempi ja fyysisesti vahvoja.
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
VERIHUORMA BOXING
Champion
Champion

06.09.2010 13:15

Samaa mieltä. Pituudenkin puolesta kevyt sarja sopisi paremmin. Heitin aiemmin läppää, että Shafikov syö liikaa munkkeja ja ei malta vetää painoja oikeaan sarjaan. Se oli toki provo, mutta olen saanut käsityksen että siinä oli myös pala totuutta.
0 x
jone
Contender
Contender

06.09.2010 13:18

pitäisikö rokyn ottaa nyt ne päiväunet kun ei tajua missä mennään,vai koiteltiin iskunkestävyyttä :lol: katos nyt uudestaan se ottelu kun olet herännyt niin juteellaan lisää :P
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

06.09.2010 13:22

jone kirjoitti:pitäisikö rokyn ottaa nyt ne päiväunet kun ei tajua missä mennään,vai koiteltiin iskunkestävyyttä :lol: katos nyt uudestaan se ottelu kun olet herännyt niin juteellaan lisää :P
Nemon oikea jota kehuttiin kovaksi ei osunut kertaakaan? Kato ihan itse,päiväunille itseasiassa just menos,jaksaa illalla treenata :D Vai pitääkö sen antaa vetää vapareita että sen leukaa ois testattu,huvittaa nää leuankestävyys puheet ku jos mies osaa nyrkkeillä ni sitä ei tarvii turhaa testailla,se mitä nyt ollaan tähän asti nähty niin voidaan todeta että ei se shafi ainakaan lasileuka ole.
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

06.09.2010 13:24

VERIHUORMA BOXING kirjoitti:Samaa mieltä. Pituudenkin puolesta kevyt sarja sopisi paremmin. Heitin aiemmin läppää, että Shafikov syö liikaa munkkeja ja ei malta vetää painoja oikeaan sarjaan. Se oli toki provo, mutta olen saanut käsityksen että siinä oli myös pala totuutta.
Saman käsityksen olen saanut ja sehän tuli ilmi jostain haastattelusta että mamman pullat maistuu venäjällä :D
0 x
jone
Contender
Contender

06.09.2010 13:28

no niin,mene nukkuun.ei tule ikävä :lol:

ei, se oikeasti on tosi kova se takimmainen, mut ei se sillä ikinä osu.

jos joku on mielestäni surkea niin ei sille mitään voi tämähän on oma mielipiteeni,turha sitä on jonkun kesken kasvuisten pentujen yrittää vakuutella et ei se on oikeasti tosi hyvä ja kova siis oikeesti usko nyt ku mä sanon :lol:
0 x
teppote
Brawler

06.09.2010 13:54

ei kait tuossa muuta kuin että Shafi on taantunut tavallisten hyvien ja terävien iskijöiden pulleaan joukkoon.
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

06.09.2010 16:22

jone kirjoitti:no niin,mene nukkuun.ei tule ikävä :lol:

ei, se oikeasti on tosi kova se takimmainen, mut ei se sillä ikinä osu.

jos joku on mielestäni surkea niin ei sille mitään voi tämähän on oma mielipiteeni,turha sitä on jonkun kesken kasvuisten pentujen yrittää vakuutella et ei se on oikeasti tosi hyvä ja kova siis oikeesti usko nyt ku mä sanon :lol:
Luoja loi vartta 195centtiä mutta kai mä vielä sit keskenkasvunen oon :roll: :lol:

Joo jokainen tykkää tietysti mistä tykkää mutta vois olla vähän perusteltuja noi kommentit,eikä tasoa hähähähhä toi on *****.
0 x
Juha-82
Prospect
Prospect

06.09.2010 16:33

Asiasta toiseen... Katoin tossa just Asikaisen matsi ja täytyy sanoa, että hyvältä näyttää! Iskut lähtivät todella nopeasti ja räjähtävästi. Vaikutti myös siltä että niissä olisi mukavasti kaatoa. Eihän tuo vastustaja mikään erikoinen ollut, mutta ei kuitenkaan aivan surkeakaan. Seuraavaan matsiin taas astetta tai paria kovempi vastustaja, saas nähdä miltä sitten näyttää.
0 x
Ripelein
Club Fighter

06.09.2010 22:04

Laitoin kuvasetin flickr sivuilleni. Kuvat suoraan kamerasta mutta päivittelen jossain vaiheessa kun kerkiän kotiin.

http://www.flickriver.com/photos/riku_l ... 769100475/
0 x
Vastaa Viestiin