Robert Helenius - Attila Levin 27.11
Valvoja: WEBMASTER
Erittäin mielenkiintoinen matsi luvassa kahden todellisen jättiläisen kesken. Onkohan aiemmin Suomessa isketty näin kovatasoista raskaansarjan ottelua? Suomi - Ruotsi asetelma tuo vielä oman lisämausteensa.
0 x
No Brain, No Pain!
Epäilen vahvasti Levinin mahdollisuuksia tuossa matsissa. Mies on otellu harvakseltaan ja hänen harjoittelumotivaationsa taitaa olla huononpuoleinen.
Kaikesta huolimatta ruotsalainen on vaarallinen painavine lyönteineen alkuerissä. Robert iskee vartalolyönnillä Attilan pihalle viidennessä erässä!
Kaikesta huolimatta ruotsalainen on vaarallinen painavine lyönteineen alkuerissä. Robert iskee vartalolyönnillä Attilan pihalle viidennessä erässä!
Viimeksi muokannut Saki, 07.10.2010 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
0 x
Jerry Blake: Who am I here?
Sue: Jerry?
Jerry Blake: That's right. Jerry Blake. Thanks, honey.
Sue: Jerry?
Jerry Blake: That's right. Jerry Blake. Thanks, honey.
Kopioin tämän tekstini toisesta topicista joka liittyi tähän aiheeseen.. En provosoi viestilläni ketään tai yritä osoittaa, että muut olisivat väärässä veikkauksiensa kanssa. Musta vaan tuntuu et tältä matsilta odotetaan enemmän verrattuna siihen miten se mun ajatuksissa tulee menemään. Toivottavasti olen väärässä tästä mun ''floppiskenaariosta''. Eli ihan pelkästään oma ajatus kyseisestä ottelusta:
Helenius-Levin on matchuppina parempana ja tasaisempana pidetty kuin mitä todellisuus tulee olemaan. Mä näkisin asian niin, että Helenius tulee vetämään Levinin pihalle kahden ensimmäisen erän aikana. Levin on kankea ja helppo maalitaulu, joka ei paljoakaan Robben iskujen alta pois kerkeä. Tuskin menee kauaa kun eka oikee suora pamahtaa jabin saattelemana ja mun veikkaus on että ottelu on siinä vaiheessa ohi.. Levinin leuka ei ole ollut loistava (jopa Okhanasvili notkautti silminnähtävästi Levinin polvia kertaalleen Hunin suomidebyytissä) ja nyt kun mies on jo kiistämättä ehtoopuolella urallaan niin ei ei ei.. Ottelu on kyllä mielenkiintoinen sen hetken kun kestää, koska kyllähän siellä kaks isoo karjua on pyörimässä.
Helenius-Levin on matchuppina parempana ja tasaisempana pidetty kuin mitä todellisuus tulee olemaan. Mä näkisin asian niin, että Helenius tulee vetämään Levinin pihalle kahden ensimmäisen erän aikana. Levin on kankea ja helppo maalitaulu, joka ei paljoakaan Robben iskujen alta pois kerkeä. Tuskin menee kauaa kun eka oikee suora pamahtaa jabin saattelemana ja mun veikkaus on että ottelu on siinä vaiheessa ohi.. Levinin leuka ei ole ollut loistava (jopa Okhanasvili notkautti silminnähtävästi Levinin polvia kertaalleen Hunin suomidebyytissä) ja nyt kun mies on jo kiistämättä ehtoopuolella urallaan niin ei ei ei.. Ottelu on kyllä mielenkiintoinen sen hetken kun kestää, koska kyllähän siellä kaks isoo karjua on pyörimässä.
0 x
''be confident in your own abilities, respectfull towards youre opponent, beast in the ring, humble in victory.'' - cesare-borgia ESB
- VERIHUORMA BOXING
- Champion
Voldye haistaa todellisuuden.
Äänestystilanne kertoo, että joku muukin.
Jos halutaan todellista jännitysmomenttia, niin aletaanpa veikkaamaan missä erässä Robbe tyrmää.
Erinomainen matchmake - isot miehet kiinnostaa aina - voitto on about varma, mutta kukaan ei ole matsia dissannut.
Olin muuten ehdottanut Ondrej Palaa koko ajan Heleniukselle, ja häntä kysyivätkin. Harmi vaan, että Pala ei mistään hinnasta halunnut kyseistä matsia. Fiksu mies.
Äänestystilanne kertoo, että joku muukin.
Jos halutaan todellista jännitysmomenttia, niin aletaanpa veikkaamaan missä erässä Robbe tyrmää.
Erinomainen matchmake - isot miehet kiinnostaa aina - voitto on about varma, mutta kukaan ei ole matsia dissannut.
Olin muuten ehdottanut Ondrej Palaa koko ajan Heleniukselle, ja häntä kysyivätkin. Harmi vaan, että Pala ei mistään hinnasta halunnut kyseistä matsia. Fiksu mies.

0 x
Masa ja Arvo Kivelä ovat nyt kavereita.
No ethän sä voi muuta sanoakaan,ja ihan ymmärrettävää. Kyllähän Hunni on kuitenkin Robbelle aika kauraa.Karl Helenius kirjoitti:Omasta mielestäni Attila on vastustajista tähän asti pahin ja aliarvostettu kuten täällä huomaa.
Attilalla on ottelu Pietarissa 29.10 vielä ei ole vastustajaa ilmoitettu mutta uskon olevan lämmittelyä
Helsingin iltaan.
0 x
"And just like that,Shane Mosley has ANNIHILATED Antonio Margarito"
Robbe on kohtuu suvereeni matsissa ja voittaa ennen täyttä aikaa. Erää en osaa sanoa, mutta jokunen erä saattaa mennä Attilaa pehmentäessä ja varmasti Robbe ottaa tarkasti alkuerät. Sitte ku Attila alkaa puuskuttaa, nii se on menoa!
0 x
Jos Attila valmistautuu hyvin ja on "kunnossa" niin sillä on mahdollisuudet keskeytysvoittoon.
Robbella on etulyönti asema paremman treenin,kunnon ja ottelusilmän myötä
Aikoinaanhan Levin oli kovassa iskussa kun vielä treenasi Floridassa
Mut tosiaan yksikin lyönti voi ratkaista
Levinin kannattaisi ottaa heti alusta kovasti tyyliin testata Roobertin leuka
Sanoisin et eka matsi kun Heleniuksen puhdas recordi on vaarassa ja vielä keskeytyshäviöön
Robbella on etulyönti asema paremman treenin,kunnon ja ottelusilmän myötä
Aikoinaanhan Levin oli kovassa iskussa kun vielä treenasi Floridassa
Mut tosiaan yksikin lyönti voi ratkaista
Levinin kannattaisi ottaa heti alusta kovasti tyyliin testata Roobertin leuka
Sanoisin et eka matsi kun Heleniuksen puhdas recordi on vaarassa ja vielä keskeytyshäviöön
0 x
- VERIHUORMA BOXING
- Champion
Ei ollut vaarassa Brewsterin, Oloukunin tai Tonyn kanssa, mutta on Levinin kanssa?
Noi muut oli sentäs VIIME VUOSINA MERITOITUNEITA... Attila on muinaisreliikki.
Noi muut oli sentäs VIIME VUOSINA MERITOITUNEITA... Attila on muinaisreliikki.
0 x
- VERIHUORMA BOXING
- Champion
Kankaanpäähänkö on matka?Tänään otan 10.erää sparria. Yksi paksupoika tulee hakattavaksi. Otin kotoota mukaan navigaattorin ja annan sen hänelle lainaan kun hän poistuu salilta, helpompi löytää pyörityksestä kotiin.

0 x
- VERIHUORMA BOXING
- Champion
Oliko ne pro-kaavailut pelkkää läppää? 

0 x
- VERIHUORMA BOXING
- Champion
Mikhail Nikitin vastaan, ilta Kirkkonummen väestönsuojaan.
0 x