EDIS TATLI - HELSINGIN PRINSSI
Valvoja: WEBMASTER
Jee, hyvä Edis!LIGHTWEIGHT
WORLD CHAMPION:
RICHARD ABRIL
1. OFFICIAL CHALLENGER VACANT
2. DARLEY PEREZ
3. ANGELO SANTANA
4. CARLOS CARDENAS
5. EDUARD TROYANOVSKY (PABA)
6. DORIN SPIVEY (NABA)
7. JONATHAN MAICELO
8. PAULUS MOSES
9. JORGE LINARES
10. ISMAEL BARROSO (LAC)
11. EMMANUEL TAGOE (WBA INT)
12. EMILIANO MARSILI (EBU)
13. FERNANDO ANGULO
14. ARGENIS LOPEZ
15. EDIS TATLI (WBA CON)

0 x
-
- Journeyman
Saapi nähdä koska suomalainen kipuaa listoilleDLH kirjoitti:Jee, hyvä Edis!LIGHTWEIGHT
WORLD CHAMPION:
RICHARD ABRIL
1. OFFICIAL CHALLENGER VACANT
2. DARLEY PEREZ
3. ANGELO SANTANA
4. CARLOS CARDENAS
5. EDUARD TROYANOVSKY (PABA)
6. DORIN SPIVEY (NABA)
7. JONATHAN MAICELO
8. PAULUS MOSES
9. JORGE LINARES
10. ISMAEL BARROSO (LAC)
11. EMMANUEL TAGOE (WBA INT)
12. EMILIANO MARSILI (EBU)
13. FERNANDO ANGULO
14. ARGENIS LOPEZ
15. EDIS TATLI (WBA CON)

0 x
Mua alkaa itteeni ottaa pahasti päähän toi sun vihjailu! Joka kerta saa vihan kiehahtamaan kun oot viimeset pari-kolme sivua heittänyt kommentteja siitä miten on turhaa puhua Ediksestä suomalaisena nyrkkeilijänä ja valitat sitä. Eiköhän tuo tullut jo selväksi että et ulkomaalaistaustan takia Edistä halua suomalaiseksi kutsua. Okei, nyt kaikki tietää sen joten olisko okei jo vaikka jättäisit asian siihen? Tai voithan aina mennä Robbe ketjuun itkemään kuinka hän on "suomalainen" vai onko tämä henkilökohtaista Kosovolaistaustaisia kohtaan. Ei jaksa lukee noita eikä kiinnosta..timpporex65 kirjoitti: Saapi nähdä koska suomalainen kipuaa listoille
Kannattaas järjestää kosovassa ilta, sielä voisi liput käydä kaupaksi
Suomalaisittain hämmästyttävän käsinopeuden
0 x
“Inside of a ring or out, ain't nothing wrong with going down. It's staying down that's wrong.”
Angelo Santanalle on vastustaja haussa, kun Cardenas on näköjään estynyt ottelemasta /loukkaantunut.Edis Tatlille tarjottiin pikahälytyksellä televisioitua pääottelua Las Vegasissa. Paperisodan kanssa olisi tullut liian kiire, ei toteudu. @MikkoMarttinen
Miten näkisitte Tatlin mahdollisuudet tätä ilmeisen kovaiskuista nuorta prospektia vastaan?
0 x
-
- Journeyman
Ei ole mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, mutta mikä on tosiasian kertomisessa vikana?petjaoze kirjoitti:Mua alkaa itteeni ottaa pahasti päähän toi sun vihjailu! Joka kerta saa vihan kiehahtamaan kun oot viimeset pari-kolme sivua heittänyt kommentteja siitä miten on turhaa puhua Ediksestä suomalaisena nyrkkeilijänä ja valitat sitä. Eiköhän tuo tullut jo selväksi että et ulkomaalaistaustan takia Edistä halua suomalaiseksi kutsua. Okei, nyt kaikki tietää sen joten olisko okei jo vaikka jättäisit asian siihen? Tai voithan aina mennä Robbe ketjuun itkemään kuinka hän on "suomalainen" vai onko tämä henkilökohtaista Kosovolaistaustaisia kohtaan. Ei jaksa lukee noita eikä kiinnosta..timpporex65 kirjoitti: Saapi nähdä koska suomalainen kipuaa listoille
Kannattaas järjestää kosovassa ilta, sielä voisi liput käydä kaupaksiSuomalaisittain hämmästyttävän käsinopeuden
0 x
-
- Journeyman
Mitä rasistista on sanoa kosovolaista kosovalaiseksi? Itse useita vuosia ulkomailla työskennellessäni en kokenut sitä rasistiseksi jos minua sanottiin suomalaiseksi kun suomalainen kerran olen.köyhä kirjoitti:Kieltämättä webmaster voisi poistaa rasistit palstalta, jos ja käsittääkseni kun Tatlilla on Suomen kansalaisuus niin hän on Suomalainen kuten Robbekin.
0 x