Hei kamoon! Miten VOIT sanoa noin? Lueppa vielä oikein itsekin! Sanoit:Pasi Fisti kirjoitti: ↑04.02.2021 20:49Itse en ole ikinä viitsinyt edes ottaa selvää mitä näistä pilipalimestaruuksista väitetään. Oikeasti ei ole kuin neljän liiton mestaruudet ja välillä niissäkin mestarit ovat mitä sattuu. Tosin tällä hetkellä, kun Joshua ja Fury pitävät ne hallussaan, niin voi todeta, että mestaruudet ovat kahdella parhaalla ja toivottavasti se niiden keskinäinen saadaan aikaan.Leifhackman kirjoitti: ↑04.02.2021 18:17Mitä eroa näissä champion-hommissa on superin ja regularin välillä? Mulle tulee lähinnä bensiini mieleen noista nimityksistä. Onkos sitten super- ja tavanomaiset haastajatkin olemassa?
Jälleen näkee, että yleisöllä on liikaa rahaa ja niille voidaan myydä monentasoisia mestareita. Siitähän tuo kai lähinnä kertoo. Liekö nuo regular-mestaruusotteluiden palkkiot reilusti isompia kuin normi palkkiot samoilla rankkingeilla? Otteluissa ja sitä ennen ehkä selkeästi enemmän kaikenlaista mölinää ja hössötystä, kuin jos olisivat muuten vaan korkean rankingin ukot ottelemassa?
"Oikeasti ei ole kuin neljän liiton mestaruudet ja välillä niissäkin mestaruudet ovat mitä sattuu."
Tuossahan on niin paljon toisiaan kumoavia asioita, että! Kun samasta painoluokasta puhutaan, miten OIKEASTI voi olla NELJÄ MESTARIA????? Niitä EI VOI SANOA OIKEIKSI MESTAREIKSI!
Ja jos mestaruudet ovat MITÄ SATTUU, miten niistä voi sanoa, että ovat OIKEASTI MESTAREITA?
Noilla määritelmillä minkäkin olen seuraavalla ilmoituksella raskaansarjan kiistaton superhypermagiamoguliylihidalgomestari, ja aivan oikea sellainen.
Ilmoitus: Täten ilmoitan olevani raskaansarjan kiistaton maailmankaikkeuden superhypermagiamoguliylihidalgohybridimestari kaikisa eri olemassaolevissa sekä kuviteltavissa olevissa kamppailu-urheilulajeissa.