BitchSlap kirjoitti: ↑25.03.2018 09:52
Ankardo kirjoitti: ↑24.03.2018 20:48
Samat perustelut mitä tässä on jo aiemminkin esitetty. Whyte ei kovin häävi ollu heleniusta vastaan ja ehkä aavistuksen ylihypetetty muutenkin. Brownin luupää kestänee kaiken mitä tarjolla on ja muuten viä fyysisyydellään voiton.
Kuinka niin ylihypetetty? Whyte-Chisora on edelleen yksi kovimmista viime vuosien matseista. Whyte pisti eilen Brownin täysin levyksi. Mielestäni eilinen oli varsin hyvä statement Whyteltä.
Se, ettei Whyte varsinaisesti loistanut Heleniusta vastaan johtunee pitkälti Heleniuksen ulottuvuusedusta yhdistettynä jatkuvaan peruuttamiseen ja karkuun juoksemiseen.
Uskon silti, että Whyte on nyt niin korkealla mihin rahkeet ja fysiikka riittää. Nyt se on villimiehen virallinen haastaja, eikä tästä ylemmäs enää nouse.
Kova ukko silti!
No joo, tuossa tulikin jo toisessa ketjussa todettua että omat veikkaukset tästä matsista meni ihan puihin.
Olen itse silti sitä mieltä, että whyte arvostetaan hieman turhan korkealle. Chisoran kanssa mahtava matsi, todellakin. Mutta olisiko pitänyt pystyä parempaan? Itse pisteytteli tuon delboylle jota nyt ei ihan kärkiukoksi voi häntäkään enää kehua.
Heleniusta vastaan, joo vaikea nyrkkeilyä kun toinen juoksee karkuun, mutta silti, ei se nyt niin hyvältä näyttänyt.
Toi viime öinen nyt oli kyllä enemmän Brownen huonoutta kuin Dillianin ylivertaisuutta...
Ja jos joskus joutuu Wilderin kanssa samaan kehään niin taitaa käydä kyllä huonosti.
Mutta eipä silti, viihdyttävä nyrkkeilijä joka tapauksessa ja uskon, että edessä on vielä paljon mielenkiintoisia otteluita.