Sebastian Sylvester vs Amin Asikainen

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

ek6149
Prospect
Prospect

06.06.2006 07:50

Riippuu paljolti siitä millä silmällä kukin matsia katsoi. Itse katselin vain koosteet pariinkin kertaan ja hyvin pääsin sisään itse matsiin. Olin etukäteen mielessäni kuvitellut ottelun taktiikan ja katsoin matsia siitä näkökulmasta kuinka arvailuni sopivat yhteen matsin kanssa. Ylipäätään toivoin, että Asikainen pysyy passiivisena ja Sylvesteri aktiivisena. No muutaman kerran Idiltä karkas mopo käsistä, kun innostui hyökkäämään, mutta tilanteessa jossa Idi tyrmäsi Sylvesterin, ennakko veikkaukseni meni nappiin, eli Sylvesteri lähti hyökkäämään ja otti aloitteet ehkä liiankin yltiöpäisesti katsoakseen mikä mies tämä Idi oikein on, olihan jo tahkottu 7 erää ja kahdeksaskin lopuillaan ja niin siinä sit kävi niinkuin aina käy ahneelle.
Erä erältä meneviin yksityiskohtiin en niinkään kiinnittänyt huomiota, kuinka olis pitänyt toimia tai kuinka ei lyöntien suhteen, mitähän siitäkin olis tullut jos joka erätauolla Pekka olis sanonut, et nyt tehdäänkin seuraavassa erässä näin ja katsotaan taas seuraavalla erätauolla mitä sit tehdään jne.
Mielestäni Idi noudatti täydellisesti suunniteltua taktiikkaa kuten Pekkakin jossain haastattelussa mainitsi sanoneensa Idille kuudennen erän jälkeen, et "nyt täytyy kiristää tahtia, muuten erät loppuu kesken", eikä Pekka varmaankaan tarkoittanut seuraavia kahta erää, vaan koko matsin jäljellä olevia eriä. Sitä tahtiakin voi kiristää niin monella tavalla, vaikka itse pysyykin ns. passiivisena osapuolena, - vai täh ?? Esim. ottamalla vain tilaa kaverilta pois ja silleen ...
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

06.06.2006 09:48

Ja kuten sanoin, niin kyllähän kritiikkiä saa aina heittää ja pitääkin heittää. Eihän täällä muuten keskusteluja syntyisikään. Itseäni vain sieppaa toisinaan se, että täällä arvostellaan maan tai maailman huippuja vähän siihen malliin kuin itse pystyisi parempaan. Neuvojia ja nettiosaajia löytyy aina, mutta se toteuttajapuoli onkin sitten hiukan harvemmassa.
Anteeksi, mutta mun mielestä jos sä luet tolta pohjalta muitten kirjoituksia, niin se on sun oma ongelmasi. Ei kai tässä kukaan väitäkään, että ITSE olisi pärjännyt kehässä paremmin, tai että edes olisi pärjännyt ollenkaan? Ottaisitko sä siitäkin pultteja, jos sanoisin, että Sylvesteri hävisi sen takia, ettei pystynyt torjumaan ja väistelemään niitä Idin kovia moukkuja siinä pari erää ennen ottelun loppua? Mitäs jos koko ottelu olisikin jatkunut niin kuin se meni ekat 4-5 erää Sylvesterin tahdissa? Oisko sittenkään saanut sanoa, että hävisi koska ei pystynyt torjumaan/väistämään vastustajan lyöntejä? Ei tässä kukaan ketään neuvomassa ole, mutta kai sitä nyt hyvänen aika saa oman mielipiteensä sanoa, mihin ottelu ratkesi?

Jos 100 m juoksua katsotaan telkkarista, niin saako silloin sanoa, että häviäjä ei ollu tarpeeksi nopea, vaikka tietää että itse häviäisi sekuntti tolkulla huonoimmallekin kisassa mukana olleelle? Tai saako jääkiekko-ottelusta sanoa, että "Suomi ei kyennyt maalintekoon", jos ei itse osaa edes luistella?

Ymmärrän kyllä senkin puolen asiasta, että urheiluyleisössä on myös ns. "faneja", eli fanaattisia kannattajia. Näiden mielestä heidän fanituksen kohteestaan ei saa sanoa mitään negatiiviseen, kuten esim. jonkinlaiseen epäonnistumiseen, viittaavaakaan. Mutta eikö tässä urheilusta ole kyse, missä tehdään tietty suoritus, ja jos sitä kerran saa katsoa ja asiasta keskustella, niin ei sun sitä tarvitse ottaa henkilökohtaisesti jos joku sanoo jotain mistä sinä et pidä?

Voisitko sä nyt ystävällisesti itse sitten sanoa oman mielipiteesi tuosta asiasta, mistä rupesit mulle marmattamaan. Onko se susta ihan ookoo, että lyhyemmän ja lyhyempikätisen kaverin suorat napsahtelevat läpi jatkuvasti? Jotkut jo totesivat, ettei niissä Sylvesterin jabeissa paljon ollut paukkua takana, mutta telkkarista katsottuna se ainakin musta näytti niissä 4-5 ensimmäisessä erässä siltä, että tässä ottelussa käy kyllä tällä menolla Asikaiselle huonosti. Onhan kai ammattinyrkkeilyssä sekin mahdollista, että jos toisen jabit ovat löysiä, niin ajatellaan että eipä nuo paljon haittaa, ja vaikka niitä tuleekin niin pysytään vaan lähellä ja haetaan omille lyönneille paikkaa.

Minä olen vain penkkiurheilja, enkä asioista tiedä käytännössä mitään. Mutta satuin nyt vaan tuon ottelun telkkarista katsomaan ja se näytti minusta siltä miltä se näytti. Ja jos se jotakuta harmittaa, niin sitten on joko minun on oltava kirjoittamatta mielipiteitäni tänne, tai toisen on parempi olla lukematta niitä. Tai sitten sovitaan, että jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiinsä. Minä katson urheilua urheiluna, ja vaikka toivonkin Suomalaisten menestystä, en halua olla fanaattinen enkä minkään sortin "uskovainen" siinä asiassa. Sanon mitä ajattelen, jos asioista puhutaan.
0 x
taneli
Journeyman

06.06.2006 10:43

Kyllähän sä Leif ihan oikeassa olet että Sylvesterin suorat meni alussa liiankin helposti läpi. Saksalainen oli selvästi teknisempi ja nopeampi kuin Idi. Mutta taas fysiikka ja kovuus sekä leuka oli Idin puolella. Sama se on millä tyylillä ne matsit voitetaan kunhan voitetaan. Idi löi saksalaisen pihalle ja selvästi löikin, joten hirveitä jossitteluja ei matsista jäänyt. Jatkossa tulee taas erilainen mies vastaan joten taktiikat on luotava uudestaan.

En usko, että omaa ottelutyyliä ja tekniikkaa voi 30 vuotias ammattinyrkkeilijä tolla tasolla enää hirveästi muuttaa. Tuon tason matsit ei ole niitä paikkoja joissa ajellaan uusia jippoja sisään. Siellä tehdään vain ne asiat jotka varmasti osataan hyvin. Joten tällä paketilla mennään. Taktisia muutoksia tuleviin matseihin voi tehdä ja niitä Idi ja Pekka varmasti tulee tekemäänkin.
0 x
seldon71
Prospect
Prospect

06.06.2006 10:56

Leifhackman kirjoitti: Mitäs jos koko ottelu olisikin jatkunut niin kuin se meni ekat 4-5 erää Sylvesterin tahdissa?
Ekat 4-5 erääkään eivät menneet "Sylvesterin tahdissa". Oli toki minunkin mielestäni sakemanni tuossa vaiheessa pistein 48-47 edellä, mutta oli jo horjunut 3.erän päätteeksi eikä missään vaiheessa näyttänyt pystyvän Idiä satuttamaan. Tämä oli fiilikseni paikan päällä, tätä tukee eilinen ARD-lähetyksen jälkikatsominen ja näin asian ilmeisesti oli Mäen Pekkakin kulmassa katsonut, koska huutaa jonkun alkueristä jälkeen Idille että "se ei pysty satuttaa sua".

Leifhackman kirjoitti:Onko se ihan ookoo, että lyhyemmän ja lyhyempikätisen kaverin suorat napsahtelevat läpi jatkuvasti? Jotkut jo totesivat, ettei niissä Sylvesterin jabeissa paljon ollut paukkua takana, mutta telkkarista katsottuna se ainakin musta näytti niissä 4-5 ensimmäisessä erässä siltä, että tässä ottelussa käy kyllä tällä menolla Asikaiselle huonosti. Onhan kai ammattinyrkkeilyssä sekin mahdollista, että jos toisen jabit ovat löysiä, niin ajatellaan että eipä nuo paljon haittaa, ja vaikka niitä tuleekin niin pysytään vaan lähellä ja haetaan omille lyönneille paikkaa.
Juuri näin! Sylvesterin suojaukseen ei tahtonut löytyä reikää etäältä lyödessä. Oli varhaisessa vaiheessa selvää että kaato ja satutus on suomalaisen puolella ja että parhaat mahdollisuudet saada iskuja sisään on iskujenvaihtotilanteissa. Jos Sylvesterin suojauksen avaamiseksi on tehokkain keino innostaa kaveria lyömään, niin osukoon sitten. Ei se ole edes harvinaista taktiikkaa ammattinyrkkeilyssä ottaa tietoisesti itsekin riskejä/lyöntejä vastaan saadakseen aikaiseksi ratkaisupaikkoja.
0 x
Pekka
Prospect
Prospect

06.06.2006 11:24

Hienoa keskustelua on äityntyt ottelusta.

Kiitokset vielä niille jotka jaksoivat uskoa Aminiin. Niitä ei aivan hirveästi ollut.

Keskusteluun heitettäköön.

Valmentajana annan lopputuloksesta 9+:n(nukkuminen 10pts). Ottelusta ehkä7+:n.

Niinkuin moni on huomannut, olisi ottelu voinut kulkea paremminkin alussa, mutta annettakoon se anteeksi, kun otetaan huomioon millaisissa etukäteis asetelmista otteluun lähdettiin.

Hannoverin "koulun" jälkeen, Aminia on todella vaikea horjuttaa enään kenenkään.(henk.puoli)

Kiitos
0 x
-pekka-
seldon71
Prospect
Prospect

06.06.2006 11:30

taneli kirjoitti:Saksalainen oli selvästi teknisempi ja nopeampi kuin Idi. Mutta taas fysiikka ja kovuus sekä leuka oli Idin puolella.
Nopeamman allekirjoitan minäkin. Mutta teknisempi??? Sylvesterin lyöntivalikoimahan oli huomattavasti suppeampi kuin Idillä, eikä kaveri osannut laittaa vartalonpainoa iskujen taakse lainkaan yhtä hyvin.

Kyllä se on PITKÄLTI ja NIMENOMAAN TEKNIIKKAA, joka tekee Idistä tyrmääjän. Yksi niistä yhä harvinaisemmiksi käyvistä nyrkkeilijöistä, joka osaa laittaa kropan taakse niin suoriin, koukkuihin kuin uppareihinkin ja vielä molemmilla käsillä. Sen sijaan Sylvesterissä näkyi useita sellaisia teknisiä puutteita, jotka ovat tyypillisiä nykyisille pakettinyrkkeilyn oppilapsille :
- liiallinen luotto suojaukseen ja väistämisen kannalta aivan liian jäykkä ylävartalo
- puutteellinen vartalonkierto iskujen taakse
- VAIN kaksi hyvinomaksuttua iskua (molemmat suorat)

Em. puutteistaan huolimatta Sylvester oli ehdottomasti hyvä eurooppalaisen tason nyrkkeilijä, jonka rajoitettukin valikoima nyrkkeilytaitoja on tuonut kasan hyviä voittoja ja oli "tough nut" avattavaksi myös Idille. Voidaan myös sanoa että SEN mitä Sylvester osasi hän osasi erinomaisesti. Mutta teknisesti Idi oli parempi nyrkkeilijä.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

06.06.2006 12:40

seldon71 kirjoitti: Em. puutteistaan huolimatta Sylvester oli ehdottomasti hyvä eurooppalaisen tason nyrkkeilijä, ....
Taitaa mennä vähän Off-topicicsi, mutta minkähänlainen on tasoero yleensä Euroopan ja USA:n välillä esim. juuri tässä keskiraskaassa sarjassa? Niin Sylvester, Asikainen, kuten suurin (lähes kaikki) heidän vastustajistaankin on otellut lähinnä täällä euroopan puolella ja suurimmaksi osaksi eurooppalaisia ottelijoita vastaan. Ja jos ameriikan ottelumatkoja on tehty, sain sen kuvan että sieltä on aika usein ollut tappioita tuomisina. Eli ne Sylvesterin rankkaukset isojen liittojen listoillakin on tullut lähinnä ottelemalla Euroopassa Eurooppalaisia ottelijoita vastaan. Mikä lie olisi ollut esim. Sylvesterin sijoitus, jos vastassa olisi ollut näitä isojen liittojen listoilta 20 parhaan joukossa oleviä nyrkkeilijöitä.
0 x
Romu
Contender
Contender

06.06.2006 12:50

seldon71 kirjoitti:
taneli kirjoitti:Saksalainen oli selvästi teknisempi ja nopeampi kuin Idi. Mutta taas fysiikka ja kovuus sekä leuka oli Idin puolella.
Nopeamman allekirjoitan minäkin. Mutta teknisempi??? Sylvesterin lyöntivalikoimahan oli huomattavasti suppeampi kuin Idillä, eikä kaveri osannut laittaa vartalonpainoa iskujen taakse lainkaan yhtä hyvin.

Kyllä se on PITKÄLTI ja NIMENOMAAN TEKNIIKKAA, joka tekee Idistä tyrmääjän. Yksi niistä yhä harvinaisemmiksi käyvistä nyrkkeilijöistä, joka osaa laittaa kropan taakse niin suoriin, koukkuihin kuin uppareihinkin ja vielä molemmilla käsillä. Sen sijaan Sylvesterissä näkyi useita sellaisia teknisiä puutteita, jotka ovat tyypillisiä nykyisille pakettinyrkkeilyn oppilapsille :
- liiallinen luotto suojaukseen ja väistämisen kannalta aivan liian jäykkä ylävartalo
- puutteellinen vartalonkierto iskujen taakse
- VAIN kaksi hyvinomaksuttua iskua (molemmat suorat)

Em. puutteistaan huolimatta Sylvester oli ehdottomasti hyvä eurooppalaisen tason nyrkkeilijä, jonka rajoitettukin valikoima nyrkkeilytaitoja on tuonut kasan hyviä voittoja ja oli "tough nut" avattavaksi myös Idille. Voidaan myös sanoa että SEN mitä Sylvester osasi hän osasi erinomaisesti. Mutta teknisesti Idi oli parempi nyrkkeilijä.
Edellinen kirjoittaja tarkoitti kaiketi puolustustekniikkaa. En tiedä sitten, miten paljon Sylvesterin pakettisuojauksen kanssa voidaan puhua teknisistä hienouksista, mutta hyvin se tuntui pitävän verrattuna Asikaiseen (fightnews esimerkiksi käytti suomalaisen yhteydessä ilmausta 'porous defense'). Totta kai suurin syy siihen oli juuri mainituilla Sylvesterin nopeudella ja iskujen havaitsemisen vaikeudella. Se mitä iskutekniikasta kirjoitit pitää täysin paikkansa
0 x
SLowgun
New Kid on the Block

06.06.2006 13:05

Terve ja onnea hienosta voitosta koko P3 tiimille!

Itselläni näin täysin maalikkona tuli mieleen, että johtuuko tuo Sylvesterin iskujen voimattomuus tuosta tiukasta "suojauspaketista"? Olisiko siis mahdollista yhdistää esim. Sylvesterin puolustus ja Aminin iskuvoima? Vai käykö niin, että jos nyt aletaan vielä suojausta muokkaamaan niin menee äkkiä sekaisin koko tyyli? Toisaalta eikös se niin ole, että voittavaa joukkuetta ei vaihdeta.

Steven Bendall oli muuten todella aseettoman näköinen mtv3:n lähetyksessä näytetyssä ottelussa Sylvesteriä vastaan.
0 x
taneli
Journeyman

06.06.2006 13:38

Romu arvas oikein. Joo tota puolustustekniikkaa tarkotin kirjoitin epäselvästi. Muuten seldon71 kirjoittaa varmasti asiaa.
SLowgun kirjoitti:Steven Bendall oli muuten todella aseettoman näköinen mtv3:n lähetyksessä näytetyssä ottelussa Sylvesteriä vastaan.
Toikin on totta. Vanha sanonta "styles makes fights". Toista nyrkkeilijää vastaan voit näyttää paljon paremmalta kuin toista, jos ensinmainitun tyyli sopii sulle paremmin. Varmaan yksi syy Asikaisen "koppeihin" oli tosiaan toi Sylvesterin huomaamattomuus. Eipä kai sellaiseen voikaan muuten vastata kuin pyrkiä avaamaan kaverin puolustusta jotenkin, kuten seldon edellä selvitti.

Mutta tämä tästä. Alkaa loppua oma osaaminen väitellä aiheesta enempää.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

06.06.2006 14:18

taneli kirjoitti: Mutta tämä tästä. Alkaa loppua oma osaaminen väitellä aiheesta enempää.
Näimpä se on! Vastaisuudessahan se kuitenkin aina käy selville, kumpi on parempi, kun miehiä laitetaan kehässä vastakkain. Nyrkkeilyssä (ainakin ammattinyrkkeilyssä) on luvallista ottaa koppeja, mutta saa myös väistää tai torjua. Kukin taablaa tavallaan.
0 x
ek6149
Prospect
Prospect

06.06.2006 21:47

Poimin tuolta toisesta jutskasta JaniJ:n veikkauksen Aminin EM-matsista:

"Idi voittaa Ko8".

:o Mistä sää Jani tonkin tiesit ???
0 x
Gyokuro
Brawler

07.06.2006 01:58

Leifhackman kirjoitti: Anteeksi, mutta mun mielestä jos sä luet tolta pohjalta muitten kirjoituksia, niin se on sun oma ongelmasi. Ei kai tässä kukaan väitäkään, että ITSE olisi pärjännyt kehässä paremmin, tai että edes olisi pärjännyt ollenkaan? Ottaisitko sä siitäkin pultteja, jos sanoisin, että Sylvesteri hävisi sen takia, ettei pystynyt torjumaan ja väistelemään niitä Idin kovia moukkuja siinä pari erää ennen ottelun loppua? Mitäs jos koko ottelu olisikin jatkunut niin kuin se meni ekat 4-5 erää Sylvesterin tahdissa? Oisko sittenkään saanut sanoa, että hävisi koska ei pystynyt torjumaan/väistämään vastustajan lyöntejä? Ei tässä kukaan ketään neuvomassa ole, mutta kai sitä nyt hyvänen aika saa oman mielipiteensä sanoa, mihin ottelu ratkesi?
Mistään edellisessä kappaleessa kirjoittamastasi ei ole kysymys, vaan seuraavasta, jossa ainakin minun silmiini on osittain hiukan väheksyvä sävy:
Leifhackman kirjoitti:
Oliko jopa asenteessa ja strategiassa pikkuisen korjaamista, kun hän oli omien sanojensa mukaan yllättynyt vastustajan tasosta? Kyllä kai tuon tason matseihin pitäisi lähteä sillä mielellä, että ei siellä nyt varsinaisesti huonompia miehiä tule vastaan. Vastustajan nopeus alkuerissä tuotti ainakin selviä hankaluuksia, enkä huomannut, että Asikainen olisi pystynyt huomioimaan sitä omassa ottelemisessaan parin ensieränkään jälkeen, vaikka vastustajan nopeus oli varmasti tullut jo selväksi.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, niin en oikein käsitä, että millä perustelet sen, että Idin asenteessa olisi ollut jotain korjaamista, ellei nyt jännityksen tuomia asioita oteta huomioon, jotka nekään eivät suoranaisesti liity asenteeseen ja vähenevät sitä mukaan kun hän kovia matseja saa enemmän.
Kyseisestä kirjoituksestasi ainakin minä tulkitsen niin, että mielestäsi Idi lähti otteluun aliarvioiden kaverin tason, mitä hän tuskin teki. Ainoastaan vastustajan nopeus ja huomaamaton lyöntitekniikka tuli yllätyksenä, vaikka sitä oltiinkin videolta seurattu. Tämäkin johtuu siitä, että sekin konkretisoituu vasta kehässä kun itse joutuu sen kanssa tosissaan vastakkain. Eli vastustajan nopeus tuotti jossain määrin hankaluuksia, niin kuin nopeus näissä piireissä yleensä tuottaa ja se on sellainen elementti johon on toisinaan aika vaikea keksiä mitään vastalääkettä, koska toinen on yksinkertaisesti siihen liian nopea. Mutta nythän Sylvester saatiin taktiikanvaihdoksella näyttämään lähes koulupojalta, eli alkuperäinen strategia toimi juuri kuten pitikin.
Leifhackman kirjoitti: Jos 100 m juoksua katsotaan telkkarista, niin saako silloin sanoa, että häviäjä ei ollu tarpeeksi nopea, vaikka tietää että itse häviäisi sekuntti tolkulla huonoimmallekin kisassa mukana olleelle? Tai saako jääkiekko-ottelusta sanoa, että "Suomi ei kyennyt maalintekoon", jos ei itse osaa edes luistella?
Kuten edellä mainitsin, niin ei liity mitenkään kirjoittamaani asiaan.
Leifhackman kirjoitti: Ymmärrän kyllä senkin puolen asiasta, että urheiluyleisössä on myös ns. "faneja", eli fanaattisia kannattajia. Näiden mielestä heidän fanituksen kohteestaan ei saa sanoa mitään negatiiviseen, kuten esim. jonkinlaiseen epäonnistumiseen, viittaavaakaan. Mutta eikö tässä urheilusta ole kyse, missä tehdään tietty suoritus, ja jos sitä kerran saa katsoa ja asiasta keskustella, niin ei sun sitä tarvitse ottaa henkilökohtaisesti jos joku sanoo jotain mistä sinä et pidä?
En nyt sanoisi olevani mikään Asikainen-fani, mutta onhan suomalais-nyrkkeilijän otteluissa aina sellainen oma tunnelatauksensa ja onhan sekin hienoa, että vuosikausien jälkeen meillä on taas loistava nyrkkeilijä kaikin puolin esikuvaksi nuorisolle.

Niin sanottu "epäonnistuminen" ei tässä lajissa välttämättä perustu aina pelkkään omaa riman alitukseen, vaan siihen yleensä vaikuttaa myös se vastapeluri aika ratkaisevasti omilla suorituksillaan.
Leifhackman kirjoitti: Voisitko sä nyt ystävällisesti itse sitten sanoa oman mielipiteesi tuosta asiasta, mistä rupesit mulle marmattamaan. Onko se susta ihan ookoo, että lyhyemmän ja lyhyempikätisen kaverin suorat napsahtelevat läpi jatkuvasti? Jotkut jo totesivat, ettei niissä Sylvesterin jabeissa paljon ollut paukkua takana, mutta telkkarista katsottuna se ainakin musta näytti niissä 4-5 ensimmäisessä erässä siltä, että tässä ottelussa käy kyllä tällä menolla Asikaiselle huonosti. Onhan kai ammattinyrkkeilyssä sekin mahdollista, että jos toisen jabit ovat löysiä, niin ajatellaan että eipä nuo paljon haittaa, ja vaikka niitä tuleekin niin pysytään vaan lähellä ja haetaan omille lyönneille paikkaa.
Eihän se tietenkään ikinä ole ok, että omaan päähän tulee osumia, mutta asiat eivät ole aina yhtä yksinkertaisia kuin miltä ne sivusta näyttävät. Idi varmasti teki parhaansa myös Sylvesterin suorien kanssa, mutta kuten aiemmin sanottu, niin nopeus on nopeutta ja se on aina paha elementti näissä piireissä jo sellaisenaan.
Leifhackman kirjoitti: Minä olen vain penkkiurheilja, enkä asioista tiedä käytännössä mitään. Mutta satuin nyt vaan tuon ottelun telkkarista katsomaan ja se näytti minusta siltä miltä se näytti. Ja jos se jotakuta harmittaa, niin sitten on joko minun on oltava kirjoittamatta mielipiteitäni tänne, tai toisen on parempi olla lukematta niitä. Tai sitten sovitaan, että jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiinsä. Minä katson urheilua urheiluna, ja vaikka toivonkin Suomalaisten menestystä, en halua olla fanaattinen enkä minkään sortin "uskovainen" siinä asiassa. Sanon mitä ajattelen, jos asioista puhutaan.
Älä toki nokkiisi noin ota. Näillä palstoilla on toki pahempaakin ollut. Kunnon väittelythän aina välillä vain piristävät tunnelmaa, kunhan ei henkilökohtaisuuksiin mennä.
0 x
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. - Napoleon Bonaparte -
Santeri
Club Fighter

29.06.2006 16:16

En ole huomannut onko kukaan maininnut ottelijoista, että myös fyysinen kunto olisi tullut esiin myöhemmissä erissä eli Idin kunto olisi ollut parempi jonka ansiosta ottelu osittain olisi pikkuhiljaa ollut kääntymässä Idille. Oli oteltu jo 7 erää ja 8 erä oli menossa. Ammattinyrkkeilyhän on tunnetusti soudun ohella fyysisesti kovimpia lajeja.

Muistan aikoinaan Taren, jolla oli rautainen kunto ja äijää lakos, tosi iskut
olivat myös kovia.
0 x
raksa
Contender
Contender

31.07.2006 14:30

S. Sylvester oli näköjään otellut viikonloppuna ekan kerran sitten hävittyään Asikaiselle. Melkoisen varman päälle pelattu tuo ottelu Sylvesterille, kun katsoon Petr Rykalan ottelulistaa.

http://www.boxrec.com/boxer_display.php?boxer_id=114281

Mielenkiintoinen tieto löytyy myös tuolta sivuilta, että Sylvesteri ottaisin kk:n sisään myös matsin WBC International Middleweight Title:stä? siis ihan MM tittelistäkö? ei meikäläinen enään pysy perässä, että mitä titteleitä nää kaikki on. Ketähän vastaan tuon olisi?
0 x
Vastaa Viestiin