Fitim ( Hit Him ) Latifi

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
Kallehelenius911
Brawler

04.04.2018 14:54

Gago The Best kirjoitti:
04.04.2018 14:08
Ei riitä Latifilla kyvyt edes Euroopan huipulle, ja nythän se ei myöskään harmita enää ketään. Jos ei 45v Kauramäkeä saa kahdeksassa erässä ulos, niin pulinat pois. Kaurahan kaatuili aika nopeasti jo 10v ennen tuota Euroopan keskitason miehille. Vielä kun ynnätään kuvioon Karl Helenius, jolla on selitys valmiina munauksen tullen, niin ei tuu mitään. Mikä se selitys on? Kutakuinkin näin se menee: "Mitäs me kouluttamattomat ihmiset näistä tiedämme". No toi on varmaan rehellisin juttu mitä se on sanonut. Muistaisi sen vaan aina, niin ei tarttisi leikkiäkään koskaan mitään tietävänsä.

Joku täällä sanoi Kallea huippuvalmentajaksi. Mä taas sanon, että se on höppänä äijä jolle on syntynyt isokokoinen ja kohtuulliset nyrkkeilylahjat omaava poika. Saman tason työtä tekee useimmat junnuvalmentajat suomessa poikiensa kanssa, suurin osa niistä vaan ei ole nyrkkeilyyn lahjakkaita ja kovalyöntisiä kaksimetrisiä. Kallella oli hyvät siemennesteet, kaikki kunnia sille, mutta ei se nyt Kallesta tee parhaana päivänäänkään mitään Freddie Roachia tai edes Uli Wegneriä.
Olen elämäni aikana valmentanut 100% enemmän nyrkkeilijöitä
kun Wegner, hän on kaikki nyrkkeilijät saanut valmiina paketteina.
Kehäkulmassa yksi maailman parhaita muttei valmentajana.
Jokaisessa pressitreenissä Wegner piteli pistareita muttei
kertakaan salilla, siellä opetin sellaista miestä kun Bramowskia
miten pistareita pidetään Robertille.
Mutta ehkä sinä voisit tulla opettamaan meitä Porvoseen ettei
Armend mene ihan hukkaan,,,,,
0 x
Kallehelenius911
Brawler

04.04.2018 17:16

Kestävyyskunto on jees, ylikunto ei.
Paikat kun alkaa hajoon niin silloin treeneissä jotain pahasti pielessä...
0 x
jakkeli
Club Fighter

04.04.2018 21:02

Gago The Best kirjoitti:
04.04.2018 17:26
Varmaan johtuu siitä, että Itä-Saksan opeilla vedetään samaa rääkkiä koko ryhmälle, eikä räätälöidä ohjelmia urheilijakohtaisesti? Eli nää Abrahamit ja Huckit on kestäneet niitä treenejä, mutta Robbe ei.
Ylikuntoon menee ne joiden pohjat on sillä tasolla ettei kestä kunnon treeniä. Tuolla se oli Robbe, jonka pohjat oli luotu yhdessä __________ ____________ kanssa.
0 x
Jabittaja
Club Fighter

04.04.2018 21:05

Menee taas helvetisti ohi aiheen.. Mä luulen että se ongelma tuli siitä että Robbe pääsi junnuna niin helpolla.. Massalla sai sparreissa kontrattua taitohäviön ja ottelut vei naurettavan helposti.

Jakkelille ylikuntoon pääsee myös ne ketkä ovat lähellä kuntohuippua. Itse olen kerran ajautunut ns ylikuntoon ja siinävaiheessa olin elämäni kovimmassa kunnossa..
Viimeksi muokannut Jabittaja, 04.04.2018 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
0 x
Kallehelenius911
Brawler

04.04.2018 21:08

jakkeli kirjoitti:
04.04.2018 21:02
Gago The Best kirjoitti:
04.04.2018 17:26
Varmaan johtuu siitä, että Itä-Saksan opeilla vedetään samaa rääkkiä koko ryhmälle, eikä räätälöidä ohjelmia urheilijakohtaisesti? Eli nää Abrahamit ja Huckit on kestäneet niitä treenejä, mutta Robbe ei.
Ylikuntoon menee ne joiden pohjat on sillä tasolla ettei kestä kunnon treeniä. Tuolla se oli Robbe, jonka pohjat oli luotu yhdessä __________ ____________ kanssa.
:lol: :lol: :lol:
Huippuvalmentaja tämä kid blokissa...
0 x
pOKE
Prospect
Prospect

04.04.2018 21:15

Kallehelenius911 kirjoitti:
04.04.2018 14:54
[quote

Olen elämäni aikana valmentanut 100% enemmän nyrkkeilijöitä
kun Wegner, hän on kaikki nyrkkeilijät saanut valmiina paketteina.
Kehäkulmassa yksi maailman parhaita muttei valmentajana.
Jokaisessa pressitreenissä Wegner piteli pistareita muttei
kertakaan salilla, siellä opetin sellaista miestä kun Bramowskia
miten pistareita pidetään Robertille.
Mutta ehkä sinä voisit tulla opettamaan meitä Porvoseen ettei
Armend mene ihan hukkaan,,,,,
No nyt on itsetunto kohdillaan...ja väittämät...100% enemmän?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ulli_Wegner

ps. Armend vaikuttaa (yhden nähdyn matsin jälkeen) varsin kehityskelpoiselta ottelijalta, toivottavasti nähdään kaveri pian uudestaan kehässä
0 x
49% Motherfucker, 51% Son of a Bitch
Luka
Journeyman

04.04.2018 21:31

Taas liikkellä ihmisiä, jotka eivät tiedä urheilusta mitään. Yleensä ylikunto tulee kun valmentaja alkaa leikkimään urheilijansa superkonpensaatiokäyrän kanssa. Eli lähdetään repimään liian suuria kuormia liian pienellä palautumisella ja sitten kay niin, että tulee tämä pelottava ylikunto ts. kunto, jolloin ei voi harjoitella. Itse olen ollut ylikunnossa monta kertaa ja suurin vaikuttava tekijä, ainakin omasta mielestäni, oli painovedot, jolloin elimistö oli pahasti aliravittu eikä saanut tarvittavia keloreita palautumiseen tai vaurioiden korjaamiseen.

Sen sanon vielä kerran ja tämänkin olen sanonut monta kertaa: olympiavoittajiksi tai maailmanmestareiksi ei päästä harjoittelemalla, vaan sellaisiksi synnytään. Hyvin karu näkökulma, mutta näin se on.
0 x
Porttikiellon syy: persoonien "analysointi"
Jabittaja
Club Fighter

04.04.2018 21:57

Luka kirjoitti:
04.04.2018 21:31

Sen sanon vielä kerran ja tämänkin olen sanonut monta kertaa: olympiavoittajiksi tai maailmanmestareiksi ei päästä harjoittelemalla, vaan sellaisiksi synnytään. Hyvin karu näkökulma, mutta näin se on.
Asiaa.. Parhaaksi pääsemisessä myös tuurilla on vaikutusta ja paljon.. Geenit, harjoittelu, ravinto ja miljoona muuta asiaa kun on kohdallaan niin tuuri tekee lopun.. Nyrkkeilyssäkin puhutaan +10v harjoitusjaksosta joka pitäisi pystyä olemaan kunnossa.
0 x
jakkeli
Club Fighter

04.04.2018 22:59

Kallehelenius911 kirjoitti:
04.04.2018 21:08
:lol: :lol: :lol:
Huippuvalmentaja tämä kid blokissa...
Kalle Helenius se antoi oman tärkeän ja hyvin mietityn osansa keskusteluun :lol: :lol:

Muut kommentit olivat hyviä sekä paikkaansa pitäviä. Totta että ylikuntoon pääsee myös huippukuntoinen, kuten ylempänä kerrottiinkin. Itse lähinnä kärjistin.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

06.04.2018 20:08

Miksiköhän edes tuollaista nimitystä "ylikunto" edes käytetään? Eikös siinä ole kysymys ylirasitustilasta? Jos semantiikan puolelle mennään, niin ylikunto-sanan pitäisi tarkoittaa jotain sellaista, että pystytään ylittämään oma suorituskyky, mikä tietenkin on jo ajatuksenakin järjetön.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Andy
New Kid on the Block
Viesti:

07.04.2018 00:50

Ylikunto on sitä, että jatketaan treenaamista ylirasitustilassa. Se on krooninen ja erittäin vakava tilanne, joka vaatii vähintään useiden viikkojen lepoa ja voi jopa katkaista koko urheilu-uran.

Ylirasitustila taas on varsin tavallinen ilmiö ja tavoitteellinen urheilija saavuttaa sen lukuisia kertoja vuodessa. Tällöin harjoittelua kevennetään, jotta palautuminen mahdollistuu ja voidaan uudestaan koventaa treeniä.

Nämähän ovat aivan perusasioita...
0 x
Vastaa Viestiin