Savonlinnan ilta

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
Iskukone
Contender
Contender

20.05.2013 23:00

Joko alkaa hahmottumaan ottelijat Savonlinnan iltaan? Vai meneekö touhu oopperalauluksi? Häviäjät laulukuoroon ja Olavinlinna raikaamaan! Raskaansarjan miehet tykistöön ja murkulaa putkeen. Tännehän ei tulla, linna pysyy Suomella. Venäjän suurruhtinaat ammutaan suohon. Miekat tanaan! Ruuti on kuivaa haupitseissa! Ruotsin kuninkaiden on turha yrittää valtausta! Linna pysyy Suomella. Vähintään viisi suomalaista saatava kehään, kun tornejakin linnassa on viisi ja Suomen ritarit hevosilla kehään!
0 x
Iskukone
Contender
Contender

14.06.2013 13:20

Jaaha, nyt alkaa ottelijat hahmottumaan....

Tatlilla siis vastassa entinen Hollannin mestari Innocent Anyanwu (32 ottelua, 21 voittoa)
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_ ... &cat=boxer

Eemeli Katajistolla vastassa Belgian Antonio Manuel (16 ottelua, 4 voittoa, 10 tappiota)
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_ ... &cat=boxer

Lisäksi tulessa Jokinen, Jussi Koivula, Matias Laitinen ja Mikko Alanko.
Mites olisi Jokiselle Latifi vastustajaksi?

81-kiloisten tuore amatöörien Suomen mestari Niklas Räsänen Helsingistä ottelee pro-debyytissään Bulgarian Tzvetozar Ilieviä vastaan.
0 x
Gaston
Club Fighter

14.06.2013 17:51

Onko tuo Innocent oikeasti Tatlin vastustaja tuolla? Boxrec näyttää että kesäkuussa seuraava matsi, vastassa Steve Jamoye. Saldona viime matseista seitsemän tappiota ja tasuri. Kerrassaan mielenkiintoista.
0 x
Voldye
Prospect
Prospect

14.06.2013 22:21

Jee mahtavaa, että Koivulalle ei oo käymässä ''suomalaisia'' eli ekan ison tappion jälkeen jäädään nuolemaan haavoja ja palataan jos palataan. Mukava nähdä mies nopeasti taas kehässä!
0 x
''be confident in your own abilities, respectfull towards youre opponent, beast in the ring, humble in victory.'' - cesare-borgia ESB
RockyBalboa
Prospect
Prospect

15.06.2013 14:32

Gaston kirjoitti:Onko tuo Innocent oikeasti Tatlin vastustaja tuolla? Boxrec näyttää että kesäkuussa seuraava matsi, vastassa Steve Jamoye. Saldona viime matseista seitsemän tappiota ja tasuri. Kerrassaan mielenkiintoista.
Ja niistäki tappiosta hävinny kahdesti Rudy Encarnacionille(sama mies jonka tatli voitti selvästi pisteillä) joista toinen tyrmäyksellä.

Nää alkaa oleen surkuhupaisaa nää illat ku mainostetaa kovatasoisena, ainut kelle täs voi tappio tulla on Jokinen ja seki jos ottelee huonosti.
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
Anselmi84
Prospect
Prospect

15.06.2013 15:53

Mitä tämmösiltä illoilta voi edes odottaa jos budjetti on 5000€ vastustajiin kuluineen. Eikai kukaan kovatasonen jätkä ota matsia millään tonnilla..

Näitä hypetetään vaan siks, että paikalle saapuisi yleisöä mitkä ei varsinaisesti mistään mitään ymmärrä..

Oikeesti joku edes semitason nyrkkeilijä maksaa vähintään 10 000€ niin ei taida budjetit riittää :D nää 500€ kiertolaiset on ainoot mihin pakka riittää!
0 x
Porttikiellon syy: Rasistiset termit nyrkkeilyfoorumilla
Timotii
Club Fighter

15.06.2013 16:07

Mites kuluttaja-asiamies mahtaisi suhtautua jos noista myyntimielessä tehdyistä hypetyspuheista tekis valituksen :D ei taida maksaa vaivaa :D no loistojuttu että uudelle paikkakunnalle nyrkkeilyä ja jätkät saa matseja
0 x
satchmo
Journeyman

15.06.2013 16:20

Jjoooo, en jaksa enää arvostella sen enempää tätä surkeaa vastustajien tasoa näissä illoissa. En ole menossa katsomaan, enkä kato telkkarista ja toivon, ettei kukaan muukaan mene tätä paskaa katsomaan. Tässä on yritetty laittaa paskaa hienoon paperiin, kun oikein Olavinlinnassa otellaan. Voi mahoton! Jos nämä illat on menestyy taloudellisesti, niin mikäs siinä. Siinäpä pyörittävät omaa pikku pisnestä. Ei kiinnosta.
0 x
satchmo
Journeyman

17.06.2013 21:46

Tympäsee vaan se, kun nämä peekolmosen illat on tällä hetkellä ns. ne suurimmat kinkerit Suomessa. Ja jos p3-tallin iltojen taso on tätä luokkaa, niin mitä se kertoo meikäläisen ammattinyrkkeilyn tasosta? Johtopäätöksen tekeminen ei ole vaikeaa. Mitään ammattinyrkkeilyn "nousua" ei ole todellakaan tapahtumassa. Tämä on niin kusetusta. Olin toivonut p3-tallin ottavan aivan erillaisen otteen tästä nyrkkeilyskenestä, kuin mihin ovat nyt sortuneet/alentuneet. Siis nythän on menty viime illat ihan pohjamudissa, lukuunottamatta Tatlin edellistä vastustajaa. Olen aivan varma, että suuri yleisö löytäisi tiensä lajin pariin paremmin, jos kotimaisille nyrkkeiljöille saataisiin haastavampia otteluja. Jos halutaan varmoja häviäjiä raahata tänne vastustajaksi, niin senkin voi tehdä paremmin, kuin mitä nyt on tehty. Hommattaisiin edes sellaisia vastustajia, joilla on vähän kykyä ja jotka hakevat vakavissaan voittoa. Ja eihän tämä nykyinen konsepti ole ollut vissiin taloudellisestikaan mikään huikea menestys.........
0 x
orava
Brawler

17.06.2013 22:15

Vihdoin joku adekki keskustelija. Sochma kai sinä ymmärrät et tämä kusetus perustuu siihen et suomalaiset on paskoja ne vaan ei saa parempia kundejä kaatumaan jos näidenkin kaksi viikkoa ennen matsia harjoitelleiden putki miesten kanssa mennään täyden ajan. Suomessa valmennus on päskaa, urheilijat juoppoja ja katsoja idiottejja aika mahdoton yhtälö, löydäkkö.
0 x
knokkaaja
New Kid on the Block

17.06.2013 22:17

satchmo kirjoitti:Tympäsee vaan se, kun nämä peekolmosen illat on tällä hetkellä ns. ne suurimmat kinkerit Suomessa. Ja jos p3-tallin iltojen taso on tätä luokkaa, niin mitä se kertoo meikäläisen ammattinyrkkeilyn tasosta? Johtopäätöksen tekeminen ei ole vaikeaa. Mitään ammattinyrkkeilyn "nousua" ei ole todellakaan tapahtumassa. Tämä on niin kusetusta. Olin toivonut p3-tallin ottavan aivan erillaisen otteen tästä nyrkkeilyskenestä, kuin mihin ovat nyt sortuneet/alentuneet. Siis nythän on menty viime illat ihan pohjamudissa, lukuunottamatta Tatlin edellistä vastustajaa. Olen aivan varma, että suuri yleisö löytäisi tiensä lajin pariin paremmin, jos kotimaisille nyrkkeiljöille saataisiin haastavampia otteluja. Jos halutaan varmoja häviäjiä raahata tänne vastustajaksi, niin senkin voi tehdä paremmin, kuin mitä nyt on tehty. Hommattaisiin edes sellaisia vastustajia, joilla on vähän kykyä ja jotka hakevat vakavissaan voittoa. Ja eihän tämä nykyinen konsepti ole ollut vissiin taloudellisestikaan mikään huikea menestys.........
huh huh mitä kateellista panettelua,sinun kaltaisten vellihousujen takia laji makaa maassa.et ole mitään hyvää tehnyt nykrkeilyn eteen

t max jankovski lohjan nyrkeilypojat
0 x
BrocktonBlockbuster
Prospect
Prospect

18.06.2013 05:32

Siis tää touhuan on menny niin naurettavaks. Iltaa mainostetaan sitsemällä huippuottelulla. Joka vakavissaan kehuu Alangon ja Laitisen tulevia matseja huippuotteluiksi on sekaisin. Jokiselle uhotaan taas kovaa vastustajaa mitä on tehty jo viimeiset 2 vuotta, mutta joka kerta on tullut juoppo vastaan. Viime iltaa en edes katsonut ja jos tälläkin kertaa löytyy jtn muuta tekemistä niin väliin jää taas tämäkin farssi.
0 x
I'll Fuck You Till You Love Me, Faggot! - Iron Mike Tyson
satchmo
Journeyman

18.06.2013 09:16

knokkaaja kirjoitti:
satchmo kirjoitti:Tympäsee vaan se, kun nämä peekolmosen illat on tällä hetkellä ns. ne suurimmat kinkerit Suomessa. Ja jos p3-tallin iltojen taso on tätä luokkaa, niin mitä se kertoo meikäläisen ammattinyrkkeilyn tasosta? Johtopäätöksen tekeminen ei ole vaikeaa. Mitään ammattinyrkkeilyn "nousua" ei ole todellakaan tapahtumassa. Tämä on niin kusetusta. Olin toivonut p3-tallin ottavan aivan erillaisen otteen tästä nyrkkeilyskenestä, kuin mihin ovat nyt sortuneet/alentuneet. Siis nythän on menty viime illat ihan pohjamudissa, lukuunottamatta Tatlin edellistä vastustajaa. Olen aivan varma, että suuri yleisö löytäisi tiensä lajin pariin paremmin, jos kotimaisille nyrkkeiljöille saataisiin haastavampia otteluja. Jos halutaan varmoja häviäjiä raahata tänne vastustajaksi, niin senkin voi tehdä paremmin, kuin mitä nyt on tehty. Hommattaisiin edes sellaisia vastustajia, joilla on vähän kykyä ja jotka hakevat vakavissaan voittoa. Ja eihän tämä nykyinen konsepti ole ollut vissiin taloudellisestikaan mikään huikea menestys.........
huh huh mitä kateellista panettelua,sinun kaltaisten vellihousujen takia laji makaa maassa.et ole mitään hyvää tehnyt nykrkeilyn eteen

Minä olen katsoja. Olen nyrkkeilyn ystävä ja fani. Minä olen se henkilö, kenelle tätä showta pyöritetään. Ilman minua ei niillä ottelijoilla siellä kehässä ole mitään itseisarvoa. Jos minä lähen menemään, niin sitten loppuu se ammattinyrkkeilykin. Minun ei tarvitse tehdä mitään muuta ammattinyrkkeilyn hyväksi, kuin katsoa tollottaa niitä matseja. Minä olen myös vellihousu ja monesti myös kateellinen...... :D
0 x
Anselmi84
Prospect
Prospect

18.06.2013 09:55

orava kirjoitti:Vihdoin joku adekki keskustelija. Sochma kai sinä ymmärrät et tämä kusetus perustuu siihen et suomalaiset on paskoja ne vaan ei saa parempia kundejä kaatumaan jos näidenkin kaksi viikkoa ennen matsia harjoitelleiden putki miesten kanssa mennään täyden ajan. Suomessa valmennus on päskaa, urheilijat juoppoja ja katsoja idiottejja aika mahdoton yhtälö, löydäkkö.

Nyt ollaan asian ytimessä!
0 x
Porttikiellon syy: Rasistiset termit nyrkkeilyfoorumilla
TaKa
Journeyman

18.06.2013 11:22

knokkaaja kirjoitti: huh huh mitä kateellista panettelua,sinun kaltaisten vellihousujen takia laji makaa maassa.et ole mitään hyvää tehnyt nykrkeilyn eteen

Onko trolli accountti vai onko kirjoitta 12 vee? :D

Ihan totta mitä satchmo kirjoitti. Onko niin että nyrkkeilijät ovat tottuneet liian hyvään palkkatasoon?
Vapaaottelussa saadaan järjestettyä iltoja tiheämmin, niissä on yleensä kaikki matsit tasaisia, ja yleisöä paikalla paljonkin. Sen lisäksi iltoja ei tarvitse mainostaa "huippu iltana" koska se, että matsit on tasokkaita, on itseisarvo. Nyrkkeilyssä taas tarvitaan "huippumatseja" kaltaisia iskulauseita, ja toivotaan että joku on riittävän tyhmä ostamaan lipun. Tähän asti niitä typeriä ihmisiä on riittänyt, mutta riittääkö jatkossa jos meno jatkuu tälläisenä?

Harmi kun rahasta ei voi puhua, mutta yritetään silti. Jos latvialainen taksikuski ottaa turpaan jollain 200€/matsi, niin ei sille joka sitä turpiin vetää tartte maksaa mitään 1000€ palkkiota, vaikka miten on jonku paperivyön omistaja.
Aina valitetaan että budjetti ei riitä parempaan vastustajaan, ymmärrän sen kyllä, mutta ei se katsojan vika ole. Ei voida olettaa että yleiso menee paikalle sen takia että järjestäjä pääsee tekemään fyffeä. Kuten satchmo sanoi, illat on katsojia varten eikä toisinpäin. Ainoa keino äänestää, on äänestää jaloillaan. En toivo taloudellista tappiota yhdellekkään nyrkkeilytoimijalle, mutta niin pitkään kun tälläisella tienaa, ei ole tarvetta muuttaa mitään.
0 x
Vastaa Viestiin