Floyd Mayweather Jr - Marcos Maidana 3.5.

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
Leevi_P
Prospect
Prospect

25.02.2014 06:34

Joo Mayweatheri on valinnut vastustajansa ja Maidana on kuulemma ansainnu paikan.
Paljo parempi ku että Khan ois päässy tilipäivälle. :D

Itse en odottele paljoa tästä. Mayweather outboxaa ja kontraa Maidanaa kokomatsin 118-110 tyyliin.

Ja sitte 46-0 ja porukka taas moittii ettei ole kohdannut ketään ja pelkää kohdata sen ja sen yms :D
0 x
TaKa
Journeyman

25.02.2014 08:04

Onko varmistettu? Toivottavasti ei, koska en näe tässä matsissa mitään katsomisen arvoista. Mayweather outboxaa maidanan helposti pistevoittoon. Hitaat mutta kovaiskuiset sluggerit ei pärjää floydille. Nopeus on ainoa millä sen voi voittaa. Sitä on khanilla. Sillä ei kyllä ole leukaa, joka kestäisi iskuja, mutta mielummin matsi, missä voi edes teoriassa kaydä kumminpäin tahansa.
0 x
JaniJ,Tre
Prospect
Prospect

25.02.2014 09:36

Vaikka Maidana onkin nyrkkeilijä, jota suunnattomasti kannustan, niin nyt Marcos menettää vyön heti ekan kerran sitä puolustaessaan. Olin samaa mieltä Broneria vastaan ja toivoin että Maidana keikauttaa, mutta toivollakin on rajansa. Mayweatherin kanssa ei näin käy. Maidana on kyllä mies joka lyö aivan ***** kovaa ja vetää kyllä ulos kenet vaan, muttei May sorru sellaisiin virheisiin että näin pääsisi käymään. Toki toivon että näin kävisi, koska Mayweather on inhokkilistan kiistaton ykkönen. UD Mayweather ja Maidana konttaa kerran tai kaks.
0 x
You can call me that ever you like, but don´t call me late for dinner -George Foreman
Helldinho
Brawler

25.02.2014 12:34

TaKa kirjoitti:Onko varmistettu?
On.

Hyvä ja mielenkiintoinen matsi tulossa.
0 x
DLH
Journeyman

25.02.2014 14:58

TaKa kirjoitti:Hitaat mutta kovaiskuiset sluggerit ei pärjää floydille. Nopeus on ainoa millä sen voi voittaa. Sitä on khanilla.
+1
0 x
tupakkamies
Club Fighter

25.02.2014 16:30

Jospa tässä kävisi samalla tavalla kuin Anderson Silvalle UFC:ssä. Elikkäs Floyd sortuu liialliseen väistökikkailluun ja yllättäen napsahtaakin leukaan.
0 x
Voldye
Prospect
Prospect

25.02.2014 20:01

Lähtökohtaisesti tylsempi matsi mun mielestä kuin toisena vaihtoehtona ollut Khan.. Maidana ei tarjoa _yhtään mitään_ mitä Mayweather ei olisi ennen nähnyt. Khanilla sentään kaikkine heikkouksineen olisi ollut tarjota ehkä parhaimmat fyysiset lahjat mitä Mayweather on pitkiin aikoihin nähnyt: Terävät ja nopeat kädet varustettuna hyvällä liikkeellä. Khania ei kukaan varsinaisesti ikinä ole pystynyt täysin outboxaamaan, joten olisi nättii nähdä se tapa miten maestro kouluttais Khania.

Ja mä oon hieman sekopää ehkä, mutta mä oikeesti pidän Khania vaikeana vastustajana kenelle tahansa niin kauan kun pystyy pitämään leukansa piilossa. Jossain määrin aliarvostettu ja liialti dissattu boxaaja, en epäile etteikö tulisi urallaan vielä jotain oikeesti herkullista ja hyvin rankattavaa voittoa ottamaan. Ja siis Money Khanin kengittäis siis totta kai, mutta varmasti joutuis funtsiin poikkeuksellisen paljon Khanin nopeutta ja liikettä verrattuna siihen kuinka helposti Maidanan kanssa on tuleva kävelyvauhdilla leikittelemään.
0 x
''be confident in your own abilities, respectfull towards youre opponent, beast in the ring, humble in victory.'' - cesare-borgia ESB
TaKa
Journeyman

25.02.2014 20:15

Voldye kirjoitti:Lähtökohtaisesti tylsempi matsi mun mielestä kuin toisena vaihtoehtona ollut Khan.. Maidana ei tarjoa _yhtään mitään_ mitä Mayweather ei olisi ennen nähnyt. Khanilla sentään kaikkine heikkouksineen olisi ollut tarjota ehkä parhaimmat fyysiset lahjat mitä Mayweather on pitkiin aikoihin nähnyt: Terävät ja nopeat kädet varustettuna hyvällä liikkeellä. Khania ei kukaan varsinaisesti ikinä ole pystynyt täysin outboxaamaan, joten olisi nättii nähdä se tapa miten maestro kouluttais Khania.

Ja mä oon hieman sekopää ehkä, mutta mä oikeesti pidän Khania vaikeana vastustajana kenelle tahansa niin kauan kun pystyy pitämään leukansa piilossa. Jossain määrin aliarvostettu ja liialti dissattu boxaaja. Kyllä May Khanin kengittäis siis totta kai, mutta varmasti joutuis funtsiin poikkeuksellisen paljon Khanin nopeutta ja liikettä verrattuna siihen kuinka helposti Maidanan kanssa on tuleva kävelyvauhdilla leikittelemään.
Niimpä.

Floyd tuntuu luottavan siihen hypeen minkä Broner matsi sai Maidanalle aikaiseksi. Saattaa toki suureen yleisöön upotakkin, mutta kuinka moni lajia seuraava oikeasti pitää matsia etukäteen jännittävänä? Toivottavasti tulee näkymään PPV-luvuissa. Joutuisi Floydkin sen verran nöyrtymään ettei ihan ketä tahansa voi tuoda vastaan ja odottaa että ihmiset silti ostavat lähetyksen. En usko että Floydin uralla on montaa ottelua jäljellä, viimeisiin pitäisi saada jotain jännitettävää, muuten jää paha maku suuhun.

Ps. luulen että koko "kumman kohtaan" -arvuuttelun tarkoitus oli ratsastaa nyt Maidana hypellä, ja seuraavassa ottelussa kohdata Khan, joka on ehkä saanut siihen mennessä enemmän luottoa taakseen, kun garcia ja peterson tappiot eivät ole niin kirkkaana mielessä.
0 x
New Kid on the Block

25.02.2014 20:41

Voldye, erimieltä ottelusta Khania vastaan. Hänet on eksopousattu täysin. Mitä hänellä on tarjottavaa Floydille muuta kuin reach ja ok, se nopeus. Eikö May ole muka nopea - tai peräti hitaampi kuin Khan? En usko. Ja vaikka olisi, niin mitä sitten, ajoitus Maylla on varmasti tasoja korkeampi. Sitä paitsi mitä järkeä otella sellaista kundia jonka polvet alkavat vatkata jos pienikin isku osuu leukaan. Floyd ei ole sarjan kovaiskuisempia, mutta kyllä hän saisi Khanin pihalle ... tod.näk jättäisi senkin tekemättä ... ettei kädet ota turhaa punishemnttiä.

Mayweather-Maidana on tässä: Jossei jaksa koko matsia kattoa niin riittää sen highlight: Loppupeleissä *****-miten tylsä tyyli.. oikea vastaan, lantio eteen tai olkapäiden pyöritys. Best eva.
0 x
Eläkehtoo
Brawler

25.02.2014 21:09

Monet menivät Bronerhypeen ja monet ovat menneet Khanin dissaushypeen. Khanin leuka on hieman heikko, kyllä. Mutta ei hän mistään jabeista ole kontannut! Khaniin heikkous on ryntäily leuka pystyssä, mistä seuraa tarpeettomia vastapallomoukkuja. Jos hän pystyisi pitämään paketin kasassa läpi matsi...? Hän voittaisi Garcian ja bradleyn jne. Floydia tuskin, mutta ainakin matsi olisi kiintoisa.

Floyd tuskin Khania tyrmäisi. Ei khanin leuka niin huono ole eikä Floyd kippaa niin kovaa. Hän pysyi muunmuassa Maidanan parhaat pystyssä. Youtube -tason kommentteja.
0 x
Voldye
Prospect
Prospect

25.02.2014 21:32

Avatar kirjoitti:Voldye, erimieltä ottelusta Khania vastaan. Hänet on eksopousattu täysin. Mitä hänellä on tarjottavaa Floydille muuta kuin reach ja ok, se nopeus. Eikö May ole muka nopea - tai peräti hitaampi kuin Khan? En usko. Ja vaikka olisi, niin mitä sitten, ajoitus Maylla on varmasti tasoja korkeampi. Sitä paitsi mitä järkeä otella sellaista kundia jonka polvet alkavat vatkata jos pienikin isku osuu leukaan. Floyd ei ole sarjan kovaiskuisempia, mutta kyllä hän saisi Khanin pihalle ... tod.näk jättäisi senkin tekemättä ... ettei kädet ota turhaa punishemnttiä.
Niinno Khan voitti kuitenkin Maidanan.

Tää on maailman vaikein aihe puolustaa, koska mä nään Khanin heikkoudet ja tiedän mihin ihmiset perustavat mielipiteensä. Ja se on täysin ymmärrettävää ja perusteltavaa. Tiedän olevani suuressa vähemmistössä ja tiedän, että mut voi perustella periaatteessa nurin. Luotan kuitenkin vaistoon ja omaan nyrkkeilyfanin näkemykseeni tässä tapauksessa ja oon monesta asiasta erimieltä Khanin tapauksessa kuin mitä enemmistö nyrkkeilyväestä.

Mä nään Khanissa ne poikkeukselliset ominaisuudet niin vahvoina, että harva niitä pystyy handlaamaan ilman jonkinlaisia ongelmia. Se käsinopeus ja liike on oikeesti aika jäätävää ja mä uskon, että Mayweatherilla olisi siinä PALJON enemmän pohdittavaa ja ratkottavaa kuin Maidanan kanssa kävelemisessä. Khanin fyysiset lahjat on oikeasti erityislaatuiset, mutta on sääli ettei miehellä ole täysin kykyä ja taitoa ottaa niistä kaikkea irti. Khan ei ole taktisesti kovin pätevä nyrkkeilijä tai viisaaksi luokiteltava, ei missään määrin. Siitä huolimatta mä uskon jollain kierolla tapaa vastoin yleistä ajatusmallia, että jos Khan pystyisi vetämään napakympin suorituksen niin ottelu Mayweatheria vastaan saattais olla yllättävänkin tasainen ja mielenkiintoinen.

Edit: Mainitaan vielä, että moni on kaikkien paskapuheiden keskellä unohtanut sen että Khanilla on myös urallaan suorituksia mihin harva kykenisi:

- Malignaggin aivan totaalinen nollaaminen
- Kotelnikin täydellinen dominoininti
- Judah ei kerennyt yhtään mukaan

Khan on liian haavoittuvainen ollakseen pysyvästi jotain suurta, mutta tarpeeksi lahjakas osumaan todellisiin jackpotteihin jos kaikki osuu kohdilleen. Eli käytännössä kykenevä voittamaan lähes kenet tahansa onnistuessaan, mutta myös kykenevä häviämään lähes ''kenelle tahansa''.

Mielenkiintoinen tapaus.
0 x
''be confident in your own abilities, respectfull towards youre opponent, beast in the ring, humble in victory.'' - cesare-borgia ESB
New Kid on the Block

25.02.2014 22:58

Eläkehtoo kirjoitti: Youtube -tason kommentteja.
That^ is just an excuse my friend :wink:
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

26.02.2014 01:46

Eikös se Khani voittanu sen neuvoa antavan äänestyksen jonka Floydi järjesti seuraavasta vastustajastaan?Nyt sit ei kuitenkaan.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
New Kid on the Block

26.02.2014 11:18

Voldye kirjoitti: Mä nään Khanissa ne poikkeukselliset ominaisuudet niin vahvoina, että harva niitä pystyy handlaamaan ilman jonkinlaisia ongelmia. Se käsinopeus ja liike on oikeesti aika jäätävää ja mä uskon, että Mayweatherilla olisi siinä PALJON enemmän pohdittavaa ja ratkottavaa kuin Maidanan kanssa kävelemisessä. Khanin fyysiset lahjat on oikeasti erityislaatuiset, mutta on sääli ettei miehellä ole täysin kykyä ja taitoa ottaa niistä kaikkea irti. Khan ei ole taktisesti kovin pätevä nyrkkeilijä tai viisaaksi luokiteltava, ei missään määrin. Siitä huolimatta mä uskon jollain kierolla tapaa vastoin yleistä ajatusmallia, että jos Khan pystyisi vetämään napakympin suorituksen niin ottelu Mayweatheria vastaan saattais olla yllättävänkin tasainen ja mielenkiintoinen.
Khan on nyt mitä, 27 -vuotias? No mä olen seurannut hänen uraansa aika lailla tarkalleen 10 vuotta, Ateenan olympialaisista lähtien, joissa hän voitti hopeata, häviten Kuuban maagiselle Mario Caesar Kindelanille.
Fyysiset lahjat ovat hänellä kieltämättä kunnossa ja taitoakin riittää kerran olympiamitali tuli niinkin nuorena.
Ennen olympialaisia hänhän ei saanut edes kilpailla brittien saarilla, koska oli niihin kilpailuihin alaikäinen, vaan joutui hakea kisakokemusta äijien kilpailusta ulkomailta.

Mielestäni syy miksi hän ei saa potentiaalistaan kaikkea irti johtuu siitä, että hänen henkilökohtainen paradigmansa miten pitää otella on lähtökohtaisesti väärä. Nimittäin hän pitää itseään "born fighterinä", synnynnäisenä taistelijana - näin hän sanoi itsestään joskus amm.uransa alkuvaiheessa jossakin haastattelussa, että hänen isänsä totesi niin kun näki hänen ottavan matsia kadulla ja vei sitten salille.
"Son, you are a born fighter."
No, isukki oli väärässä. Khan ei ole synnynnäinen taistelija termin varsinaisessa merkitysessä, siis siinä että hänen pitää taistella voittaakseen matseja. Päinvastoin. Hänen pitää nyrkkeillä aina, varsinkin silloin kun sattuu. Taistelemiseen hän ei saa sortua ottelun missään vaiheessa, koska siihen hänen leukansa ei riitä. Mutta kun tekee mieli - näyttää että on kova ja pystyy ottaa hittiä.
Sinähän sen sanoit että hänellä on poikkeuksellisen korkeat fyysiset kyvyt, mutta ei ole tarpeeksi viisas kehässä. Kansankielellä - pokka ei pidä. Sen takia hän on mennyt hutkimaan ristiin niissä tilanteissa joissa ei missään tapauksessa pidä mennä ja sellaisina ottelun hetkinä kun hän on itse ollut sekaisin.
En usko että hän saa koskaan tehtyä tästä "virheestä" vahvuutensa.

Jos May olisi valinnut hänen vastustajakseen, se ois ollut niin tylsä ottelu, että ottelua seurannut paine May-Pac ottelun toteutumiselle olisi kasvanut niin suureksi, että se olisi peräti toteutunut. Tätähän Floyd Mayweather Jr ei halua missään tapauksessa.

Kommentoin muutamalla sanalla
- Malignaggin aivan totaalinen nollaaminen
- Kotelnikin täydellinen dominoininti
- Judah ei kerennyt yhtään mukaan
- Maglinaggi on muutenkin nolla-hipsteri jolla ei ole koskaan ollut mitään muuta kuin vasen suora ja NYC:in italian cosa nostra takanaan
- Kotelnik: won 31 (KO 13) + lost 4 (KO 0) + drawn 1 = 36 - sopivan heikkokätinen Khanin leualle
- Judah loppui matsissa Cottoa vastaan vielä vuonna 2007
Mielenkiintoinen tapaus.
Kyllä.
0 x
Eläkehtoo
Brawler

27.02.2014 12:40

Eläkehtoo kirjoitti: Youtube -tason kommentteja.
That^ is just an excuse my friend :wink:
?

Paulie "nollahipsteri" ? Paulie on kohdannut parhaat ja voittanut monia kovia jätkiä. Täydet erät ja hyvä matsi praimiCotton kanssa on aika kova temppu. Hänellä on loistava liike, kehän hallinta, kombinaatiot ja jabi. Ei pelkällä vasurilla pysytä tuolla tasolla noin kauaa, luulisi nyt sen ymmärtävän.

Kotelnik oli aivan loistava nyrkkeilijä sanan varsinaisessa merkityksessä. Hänen shutouttaamisensa on kova temppu. Judah kieltämättä kaukana parhaastaan, mutta tuon jälkeen vielä ajoittaisessa liekissä. Erikoista kommentointia kertakaikkiaan.

Khan on nykyään aliarvostettu (päinvastoin kuin yleinen mielipide antaa ymmärtää). Khanilla on todella paljon vahvuuksia. Kovan tason vahvuuksia. Pelkkä heikohko leuka ja älytön machoilu eivät niitä pois vie.
0 x
Vastaa Viestiin