Deontay Wilder

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
pOKE
Prospect
Prospect

27.02.2018 20:52

Wilder ennakkosuosikki, se on musta selevä homma. Mutta on tämä silti sen paras ja mielenkiintoisin matsi.

Jos ottelee samalla tavalla kuin Duhaupasia vastqan ja Stiverne 1 - matsissa, eli hyvin varovaisella ja vastustajaa väsyttävällä "naruja pitkin karkuun"-taktiikalla loppueriin saakka, niin nähdään mahdollisesti melko tylsä matsi..Ortizin kunto ja nopeus ei riitä jahtaamiseen.

Mutta jos fighting mode on asennossa Stiverne 2 -matsi, niin pirun räjähdysherkkä ja arvaamaton sota on tiedossa. Ortiz on teknisesti esim. Stiverneä tai ketään Wilderin aiemmista vastuksista edellä.
0 x
49% Motherfucker, 51% Son of a Bitch
Titus Livius
Journeyman

28.02.2018 11:56

Nopean googlauksen perusteella vaikuttaisi, ettei mikään taho näytä Wilder-Ortizia. No kaippa näille ei vaan ole katsojia..
0 x
jahee
Contender
Contender

28.02.2018 21:21

Titus Livius kirjoitti:
28.02.2018 11:56
Nopean googlauksen perusteella vaikuttaisi, ettei mikään taho näytä Wilder-Ortizia. No kaippa näille ei vaan ole katsojia..
www.vipbox.st/sports/boxing.html
Showtime televisioi, joten melkoinen ihme jos mikään stream ei näytä.
Viimeaikoina on ollut yleistä ettei streamit ilmoita listoillaan nyrkkeilyotteluita ennakkoon, mutta alkavat kuitenkin näkyä juuri ennen h-hetkeä.
Toki on myös ollut iltoja joista streamit ovat ilmoittaneet etukäteen, mutta jotka eivät ole sitten näkyneetkään. Nämä illat ovat olleet kyllä melko pieniä.
0 x
Nekkailija
Club Fighter

01.03.2018 14:39

pOKE kirjoitti:
27.02.2018 20:52
Wilder ennakkosuosikki, se on musta selevä homma. Mutta on tämä silti sen paras ja mielenkiintoisin matsi.

Jos ottelee samalla tavalla kuin Duhaupasia vastqan ja Stiverne 1 - matsissa, eli hyvin varovaisella ja vastustajaa väsyttävällä "naruja pitkin karkuun"-taktiikalla loppueriin saakka, niin nähdään mahdollisesti melko tylsä matsi..Ortizin kunto ja nopeus ei riitä jahtaamiseen.

Mutta jos fighting mode on asennossa Stiverne 2 -matsi, niin pirun räjähdysherkkä ja arvaamaton sota on tiedossa. Ortiz on teknisesti esim. Stiverneä tai ketään Wilderin aiemmista vastuksista edellä.
Ykkösvaihtoehto tässä on todennäköisempi. Ei Wilder lähde riskeeraamaan vyötään ryskäämällä tyrmäys mielessä, vaikka sanoikin ottavansa KO 3 voiton. Ortiz saa varmasti monia vaarallisia tilanteita aikaan, mutta ne eivät kuitenkaan realisoidu tyrmäykseksi. Wilder voittaa pisteillä, osuu enemmän, muttei kertaakaan tyrmäävästi.

Tosin minä veikkasin samankaltaista matsia AJ vs Klitschkosta, joten saatanpa olla väärässä.
0 x
Murikka
Journeyman

01.03.2018 15:32

Wilder voittanee. Ortizin maine perustuu pelkästään Bryant Jenningsin tyrmäämiseen. Jennings taas itse ei ole mitenkään erityisen maineikas tai vakuuttava ottelij, lista pelkkiä jobbareita. Siksi Ortizin mahdollisuudet ei ole kovin häävit. Hitaampi, vanhempi, lyhyempi ja vähemmän kaatoa kuin Wilderilla. Jos nyt Wilderkaan ei ole voittanut oikein ketään kovia nimiä, etenkään huippukunnossa olevia. Ortizin yllätysmahikset lepää siinä että Wilder on edelleen suuri kysymysmerkki, ja mahdollisesti vielä huonompi kuin mitä lista näyttää. Washingtonia vastaan Wilder näytti surkealta, eikä Washington ole koskaan oikein näyttänyt hyvältä nyrkkeilijältä.

Toivotaan Ortizin voittoa, mutta veikkaan Wilderin ottavan lopulta tyrmäysvoiton. Ortizin parhaat suoritukset on mahdollisesti tehty kovastikin mömmöjen vaikutuksen alaisena ja mikäli mies tulee puhtaana kehään edessä saattaa olla helppokin ilta Wilderille. Joka tapauksessa kiinnostava ottelu raskaassasarjassa kun mitä vain voi taas tapahtua. Ehkä tappion olis Wilderille hyväksikin, ajaisi kehittymään eikä pieksämään pelkkiä bussikuskeja ja pizzapoikia. Voima ja kunto Wilderilla on kohdillaan, muusta voikin olla sitten hyvin montaa mieltä.

Matsin kulusta uskoisin että Wilder välttelee laajoja heijareitaan tietäen vaaran itsekin (kuten Washingtonia vastaan) ja pitäytyy jabinsa takana Ortizin yrittäessä pehmittää Wilderin keskikroppaa. Mikäli Wilder lähtee aktiivisesti hyökkäämään, uskon Ortizin pärjäävän melko hyvin. Jos taas Wilder pitäytyy turvallisemmissa otteissa, nähdään melko tylsäkin ottelu, jossa Ortiz turhautuu ja väsyy. Lopulta Wilder tyrmää väsyneen King Kongin loppuerissä. Jos taas Ortiz saa provosoitua Wilderin aggressiivisuuteen ottelun alkupuolella, nähdään mahdollisesti tyrmäys toiseen suuntaan, kun Ortiz pääsee keskittymään vastaiskuihinsa.
0 x
anakonda
Brawler

01.03.2018 16:32

Wilder ottelee tässä matsissa tarkasti, luovuttaa keskikehän näennäisen hallinnan, eikä tee sitä virhettä, mitä Ortiz kyttäämällä kyttää. Wilder tanssii sivuille alta pois, ja jabi laulaa väsymättä. Wilderin fysiikka, kunto ja nopeus on vaan Ortizille liikaa, kun aika on kypsä, erissä 5-8, Wilder poimii Ortizin kuleksimasta.

Toinen varsin realistinen vaihtoehto on, että ottelu ei toteudu, Ortiz jää kiinni aineista tjmv.

Varaan itselleni oikeuden olla väärässä (Ortizilla on minusta n. 20 % mahdollisuudet yllättää, jos pääsee Wilderin pään sisälle...), mutta en mahdollisuutta oikeassa olemiseen niille, jotka eivät ennen matsia uskalla veikata suoraan ja selväsanaisesti sitä, kumpi voittaa :)
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

01.03.2018 16:48

anakonda kirjoitti:
mutta en mahdollisuutta oikeassa olemiseen niille, jotka eivät ennen matsia uskalla veikata suoraan ja selväsanaisesti sitä, kumpi voittaa :)
Myönnätkö oikeuden ihan muutenvaan olemiselle jos ei yritä veikata muuta kun lotossa ja eurojackpotissa?
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
jahee
Contender
Contender

01.03.2018 20:00

Leifhackman kirjoitti:
anakonda kirjoitti:
mutta en mahdollisuutta oikeassa olemiseen niille, jotka eivät ennen matsia uskalla veikata suoraan ja selväsanaisesti sitä, kumpi voittaa :)
Myönnätkö oikeuden ihan muutenvaan olemiselle jos ei yritä veikata muuta kun lotossa ja eurojackpotissa?
Valitettavasti foorumilla on näitä "asiantuntijoita" jotka kirjoittavat puusilmäkommetteja ottelun jälkeen :oops:
0 x
Luka
Journeyman

01.03.2018 21:17

jahee kirjoitti:
Leifhackman kirjoitti:
anakonda kirjoitti:
Valitettavasti foorumilla on näitä "asiantuntijoita" jotka kirjoittavat puusilmäkommetteja ottelun jälkeen :oops:
:)

Khm, jos minua tarkoitat ""asiantuntijana"" niin en ole koskaan sanonut että sellainen olisin. Ootsä sellainen?! Sanoin vain että te puhutte paskåå. Ja sitähän te oikeesti puhutte. Tehän olette järkeviä ihmisiä eli ymmärrätte mikä oon suunsoitto. Ja minä todella tiedän sinua enemmän nyrkkeilystä, mikä on fakta. Toisin kuin sinä, arvon ystäväiseni, uskaltauduin monen montaa kertaa kehään d-juniorista miehiin ja saavutin, sanoisin, maksimin ottaen huomioon harjoitusolosuhteet ja lahjakkuuspotentiaalini. Lisäksi tein kaksi valmentajatutkintoa. Näiden eväiden perusteella väitän, että kun minä kirjoitan jotain nyrkkeilystä oli kyseessä amatööri- tai amm.touhu niin tekstiini kannattaa paneutua huolella, sillä vaikka olisin jurrissa ihan puhtaasti sen perusteella että olen kosmopolitaani näen ja ymmärrän nyrkkeilystä silti enemmän kuin sinä. :wink:
0 x
Porttikiellon syy: persoonien "analysointi"
jahee
Contender
Contender

01.03.2018 21:33

Luka kirjoitti:
jahee kirjoitti:
Leifhackman kirjoitti:
anakonda kirjoitti:

Khm, jos minua tarkoitat ""asiantuntijana"" niin en ole koskaan sanonut että sellainen olisin. Ootsä sellainen?! Sanoin vain että te puhutte paskåå. Ja sitähän te oikeesti puhutte. Tehän olette järkeviä ihmisiä eli ymmärrätte mikä oon suunsoitto. Ja minä todella tiedän sinua enemmän nyrkkeilystä, mikä on fakta. Toisin kuin sinä, arvon ystäväiseni, uskaltauduin monen montaa kertaa kehään d-juniorista miehiin ja saavutin, sanoisin, maksimin ottaen huomioon harjoitusolosuhteet ja lahjakkuuspotentiaalini. Lisäksi tein kaksi valmentajatutkintoa. Näiden eväiden perusteella väitän, että kun minä kirjoitan jotain nyrkkeilystä oli kyseessä amatööri- tai amm.touhu niin tekstiini kannattaa paneutua huolella, sillä vaikka olisin jurrissa ihan puhtaasti sen perusteella että olen kosmopolitaani näen ja ymmärrän nyrkkeilystä silti enemmän kuin sinä. :wink:
En puhunut sinusta.
On tosi hienoa jos olet asiantuntija nyrkkeilyssä. Mutta valitettavasti et ole asiantuntija kun puhutaan tämän foorumin kirjoittajista, ja väännetään vielä rautalangasta, en tarkoita tässä itseäni tai asiantuntemustani millään tavalla.
Mikä muuten on se sinun kirjoituksesi mistä vedit tässä herneen nenään?
Viimeksi muokannut jahee, 01.03.2018 21:47. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
0 x
jahee
Contender
Contender

01.03.2018 21:35

tupla
0 x
Titus Livius
Journeyman

01.03.2018 21:44

XO konjakkipullon hinnan pistin Ortizille vetämään. Eiköhän Tuulimylly kohtaa Don Quijotensa.
0 x
Luka
Journeyman

01.03.2018 21:49

jahee kirjoitti:
01.03.2018 21:33
Luka kirjoitti:
jahee kirjoitti:
Leifhackman kirjoitti:
anakonda kirjoitti:

En puhunut sinusta.
On tosi hienoa jos olet asiantuntija nyrkkeilyssä. Mutta valitettavasti et ole asiantuntija kun puhutaan tämän foorumin kirjoittajista, ja väännetään vielä rautalangasta, en tarkoita tässä itseäni tai asiantuntemustani millään tavalla.
Älä väännä komediaa, please.
Enkä sanonut että olisin asiantuntija, sanoin vain että tiedän sinua enemmän. Mikä on ihan objektiivista.
0 x
jahee
Contender
Contender

01.03.2018 21:54

Luka kirjoitti: Älä väännä komediaa, please.
Enkä sanonut että olisin asiantuntija, sanoin vain että tiedän sinua enemmän. Mikä on ihan objektiivista.
Jossain vaiheessa sinulla meni ihon alle, miksi?
0 x
Luka
Journeyman

01.03.2018 21:58

Ehdotan että jätämme tämän kalujen mittaamisen muille. Hyvinhän me ollaan tultu jo vuosia toimeen.
0 x
Vastaa Viestiin