Ottelussa ei ilmeisesti laskettu pisteitä, julistettiin vain voittaja.
"Ei osaa nyrkkeillä", se on mun mielipide. Jos lajia aikoo jatkaa, niin kannattaa harjoitella lyömään suoria yms. perusasioita.
Mutta ei sen suurempaa kritisoitavaa, tekninen taso molemmilla huono, varsinkin suomalaisella, mutta matsissa ja ottelijoissa oli yritystä.
GIGA Estonian Boxing Night
Valvoja: WEBMASTER
- Leifhackman
- Champion
Hirvaskangas on Jyväskylästä parisenkymmentä kilometriä Nelostietä pohjoiseen. Löytyypi 24h ABC, Shell-huoltoasema, Elävät Kivet -niminen jokin uskonnollinen yhteisö/järjestö tms., sekä maankuulu huutokauppakeisari huutokauppoineen, vaimoineen ym. tarvikkeineen. Luonnonnähtävyyksistä mainittakoon Hitonhauta-niminen "kanjoni" tai jonkinmoinen jontka nyt våhintäänkin.pOKE kirjoitti:Onko jollain tarkempaa tietoa tästä Hirvaskankaasta?
Lisäksi olen kuullut, että Hirvaskankaalla jossakin olisi puu jota kutsutaan "mustalais-petäjäksi". Joskus aikanaan kun raipparangaistus on ollut Suomessa käytännössä, rangaistava on sidottu kyseiseen petäjäiseen ja ruoskijan virka on ollut mustalaisten hoidossa.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Satelliittimiehet näkevät matsit täältä.
Kiitos Vkeys @ Huoltovalikko.

Kiitos Vkeys @ Huoltovalikko.

0 x
Forsmanin "nyrkkeily" on kyllä karseaa katsottavaa. Tuntuu että mies olisi omimmillaan vaikka eukonkannossa tai jossain muussa hiukan yksinkertaisemmassa lajissa.
0 x
"And just like that,Shane Mosley has ANNIHILATED Antonio Margarito"
Kaveri on kyllä alemmas painoluokas niin accident to happen että huhhuh, näytti huonommalta kun mitä koskaan oon nähnyt. Nytkin pelotti jo et kolahtaako sieltä vastaan nukuttavasti ku jannu hoippuu eteenpäin hitoilla jaloilla, kädet alhaalla ilman minkäänlaista yläkropan liikettäButkus kirjoitti:Forsmanin "nyrkkeily" on kyllä karseaa katsottavaa. Tuntuu että mies olisi omimmillaan vaikka eukonkannossa tai jossain muussa hiukan yksinkertaisemmassa lajissa.

0 x
''be confident in your own abilities, respectfull towards youre opponent, beast in the ring, humble in victory.'' - cesare-borgia ESB