Anthony Joshua, no one can beat him..

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
jahee
Contender
Contender

16.12.2017 20:47

Rurik kirjoitti:
jahee kirjoitti:Parkerin leiri väittää Joshualla olevan lasileuan, Robbekin oli kuulemma tiputtanut AJ:n sparreissa.
http://www.suomiurheilu.com/2017/12/hui ... ttaa-siita
Näinhän ei väitä kyseinen media vaan Parkerin leiri kyseisen median mukaan, mutta ihan pakko tässä mainita, että SuomiUrheilun nyrkkeilyuutisointi on ihan Seiska-tasoa. Tuosta Pove-Hammeristakin kerrottiin otsikoilla "Dopingista kärähtänyt nyrkkeilylegenda pieksi jättiläisvastustajansa". Joopa joo. Muutenkin noiden jutut yleensä asiavirheitä täynnä. Ei Suomen urheilumedia toki muutenkaan lajitiedolla loista, mutta tuolla rima alittuu kyllä poikkeuksellisen selvästi.
Enkö juuri tuossa kirjoita, että Parkerin leiri väittää.
Uutinenhan ei ole suomif1.com tekemä, vaan he ovat sen kopioineet boxingscenen uutisesta kuten jutusta ilmenee.
Tässä linkki alkuperäiseen boxingscenen juttuun
http://www.boxingscene.com/parkers-coac ... er--123452

Joo, huomasin itsekin että Hammeria kutsuttiin jättivastustajaksi, kaverin pituudeksi boxrec ilmoittaa 188cm.
0 x
Rurik
Journeyman

16.12.2017 20:52

jahee kirjoitti:
Rurik kirjoitti:
jahee kirjoitti:Parkerin leiri väittää Joshualla olevan lasileuan, Robbekin oli kuulemma tiputtanut AJ:n sparreissa.
http://www.suomiurheilu.com/2017/12/hui ... ttaa-siita
Näinhän ei väitä kyseinen media vaan Parkerin leiri kyseisen median mukaan, mutta ihan pakko tässä mainita, että SuomiUrheilun nyrkkeilyuutisointi on ihan Seiska-tasoa. Tuosta Pove-Hammeristakin kerrottiin otsikoilla "Dopingista kärähtänyt nyrkkeilylegenda pieksi jättiläisvastustajansa". Joopa joo. Muutenkin noiden jutut yleensä asiavirheitä täynnä. Ei Suomen urheilumedia toki muutenkaan lajitiedolla loista, mutta tuolla rima alittuu kyllä poikkeuksellisen selvästi.
Enkö juuri tuossa kirjoita, että Parkerin leiri väittää.
Uutinenhan ei ole suomif1.com tekemä, vaan he ovat sen kopioineet boxingscenen uutisesta kuten jututusta ilmenee.
Tässä linkki alkuperäiseen boxingscenen juttuun
http://www.boxingscene.com/parkers-coac ... er--123452

Joo, huomasin itsekin että Hammeria kutsuttiin jättivastustajaksi, kaverin pituudeksi boxrec ilmoittaa 188cm.
Kyllä kirjoitat. Kirjoitin itse noin perustellakseni ja alustaakseni omaa vähän off topiccia viestiäni.
0 x
Flat Foot
Brawler

28.05.2019 17:41

No niin olisi taas Joshuan matsia tarjolla, täytyy toivoa että Mexicon poika laittaa AJ;n syviin vesiin ja nähdään hieno ottelu .
Hyvin todennäköisesti Joshua ottelun voittaa, mutta miten. Itse kokeilin pikku panostuksella että ottelu menee täyden ajan.
0 x
bergerac
Journeyman

28.05.2019 20:56

Flat Foot kirjoitti:
28.05.2019 17:41
No niin olisi taas Joshuan matsia tarjolla, täytyy toivoa että Mexicon poika laittaa AJ;n syviin vesiin ja nähdään hieno ottelu .
Hyvin todennäköisesti Joshua ottelun voittaa, mutta miten. Itse kokeilin pikku panostuksella että ottelu menee täyden ajan.
Ruiz on nopea käsistään ja olisi kotikehän tuomiolla voittanut Parkerin muinoin, matsi oli aivan tasan.
Oli ottelutaukoa reilusti ja nyt sitten muutama säkki hakattu pohjille. Kaiken järjen mukaan Joshualla ei pitäisi olla ongelmia, voi olla total mismatchkin. Avauserissä Ruizin tyyli voi aiheuttaa ongelmia lasileukaiselle AJ:lle.
0 x
bullbear83
Journeyman

28.05.2019 22:18

Kohdasta 1:35 Fury kertoo, kuinka Anthony Joshua välttelee häntä ja Wilderiä.

1 x
Yii
Brawler

29.05.2019 06:53

bergerac kirjoitti:
28.05.2019 20:56
Ruiz on nopea käsistään ja olisi kotikehän tuomiolla voittanut Parkerin muinoin, matsi oli aivan tasan.
Oli ottelutaukoa reilusti ja nyt sitten muutama säkki hakattu pohjille. Kaiken järjen mukaan Joshualla ei pitäisi olla ongelmia, voi olla total mismatchkin.
Näistä pointeista mä olen samoilla linjoilla. Ruiz on hyvä, ja olisi yhtä hyvin voinut voittaa, kuin hävitäkin Parker ottelun tuomion. Ruizin ottelulistat, ammattilaisena 32-1, amatöörinä 105-5, kertovat nekin osaltaan, että kyseessä on erittäin korkeatasoinen ukko.

Silti AJ on vielä siitä seuraavalla tasolla ja se tasoero tulee lauantaina varmasti näkymään.

Lisäksi Ruizin edelliset 2,5 vuotta Parker ottelun jälkeen eivät ole varsinaisesti valmistelleet häntä tälle kaikkein korkeimmalle tasolle. Johnson ja Dimitrenko ovat kovin kaukana tältä tasolta - ovat olleet aina, mutta etenkin nykyiset versiot heistä ovat.

Ne suurimmat syyt uskoa Ruizin voiton mahdollisuuksiin eivät liity niinkään häneen itseensä, vaan ennemminkin Joshuaan. AJ ottelee ensimmäistä kertaa ulkomailla, AJ ei ollut terävimmillään viimeksi, kun kohtasi viimehetkellä vaihtuneen vastustajan, AJ on todella suuri ennnakkosuosikki, eli asemassa missä muillekin on sattunut henkistä herpaantumista…

Mä uskon, että AJ on ammattimainen oma itsensä lauantaina. Ruiz voi olla hyvä, nopea, aktiivinen ja sitkeä. Se voi tarjota hyvin mielenkiintoisiakin vaiheita ottelulle, mutta se ei tule riittämään.
pOKE kirjoitti:
27.05.2019 21:09
...harmi, että Miller kusi purkin läpi, olisi ollut paljon mielenkiintoisempi matsi kuin tämä
Juu olisi Miller ollut mielenkiintoinen, siinä mielessä, että hänen pärjäämisensä maailman top-10 tasolla on vielä mittaamatta. Samoin, kuin on vaikkapa, yhtenä ensimmäisistä tuuraajaehdokkaista pidetyn Adam Kownackinkin laita vastaavalla tasolla. Ne miehet voisivat yltää mihin vaan. Heidän tasonsa on vielä näkemättä.

Heistä poiketen Ruiz on ehtinyt jo kerran näyttää mihin sillä tasolla pystyy. Hän pystyi tasapäiseen taistoon Parkerin kanssa. Mä luulen myös, että Ruiz voisi hyvinkin todennäköisesti voittaa ne muut jäsenet tästä jenkkilän pulskain poikain triosta. Vaikka hän noista kolmesta paras olisikin, mä luulen, että Joshua on vielä heitäkin parempi.
0 x
Puncher
Brawler

01.06.2019 18:32

Snickkerssiä reenitankkaukseen syövä mexikolainen "pyöreähkö" Ruiz haastaa kohta itse Anthony Joshuan matsiin. Ainoa toive on että tämä matsi ei loppuisi ekoissa erissä, ja Ruiz pystyisi oikeasti antamaan nopeudellaan / mexikolaisella tyylillään haasteen Joshualle (Ruizilla pitää olla kestävä leuka). Tylsin skenaario on että Ruiz tulee eteenpäin, Joshua lyö alkuerissä vastapalloon ja ekalla kunnon osumalla lights out Ruizilta/ matsi taputeltu.

Ehdottomasti matsi kuitenkin katsottava, kävi miten kävi.
0 x
Lasileuka
Brawler

01.06.2019 19:55

Puncher kirjoitti:
01.06.2019 18:32
Snickkerssiä reenitankkaukseen syövä mexikolainen "pyöreähkö" Ruiz haastaa kohta itse Anthony Joshuan matsiin. Ainoa toive on että tämä matsi ei loppuisi ekoissa erissä, ja Ruiz pystyisi oikeasti antamaan nopeudellaan / mexikolaisella tyylillään haasteen Joshualle (Ruizilla pitää olla kestävä leuka). Tylsin skenaario on että Ruiz tulee eteenpäin, Joshua lyö alkuerissä vastapalloon ja ekalla kunnon osumalla lights out Ruizilta/ matsi taputeltu.

Ehdottomasti matsi kuitenkin katsottava, kävi miten kävi.
...toisaaalta Ruiz pukkaa painetta ja imuttaa ittensä sisälle ja AJ kädet ylhäällä ja AVOT... kylkisarja pistää AJ:n laskemaan :? :?
0 x
bergerac
Journeyman

02.06.2019 06:31

Joko täälläkin AJn hehkuttajat vihdoin näkevät nämä massiiviset stamina- ja leukaongelmat joista yritetty sanoa? Jäykkä kuin rautakanki piti taas kutinsa myös! Hyvästi matsi Wilderia vastaan, siinä ei olisi mitään järkeä kun totuus paljastui..
0 x
ulledulle
Club Fighter

02.06.2019 06:42

bergerac kirjoitti:
Joko täälläkin AJn hehkuttajat vihdoin näkevät nämä massiiviset stamina- ja leukaongelmat joista yritetty sanoa? Jäykkä kuin rautakanki piti taas kutinsa myös! Hyvästi matsi Wilderia vastaan, siinä ei olisi mitään järkeä kun totuus paljastui..
Minä olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että Wilder on viimeisissä matseissaan ollut pääasiassa aika vakuuttava (poislukien Fury matsi, mutta se oli enemmänkin Furyn hyvyyttä). Joshua taas ei ole enää hetkeen näyttänyt mitään erikoista, on ollut enemmän tai vähemmän vaikeuksissa viime aikoina kaikkien kanssa.

Häneen on myös yllättävän helppo osua, eikä näköjään tarvi olla kovakaan iskijä, kun mies oli jo ihan kujalla. Ei toki mitään Ruizilta pois ja kaikki kunnia hänelle. Enää kyse ei ole siitä, että jos Wilderin oikea osuu vaan KUN se osuu, niin se on valot pois hyvin nopeasti. Ennen en myöskään uskonut, että Fury pystyisi mitenkään AJtä tyrmäämään, mutta nyt sekin näyttää mahdolliselta. Näin se kupla puhkeaa.
0 x
Tomsterr
Brawler

02.06.2019 08:23

AJ taisi aliarvioida Ruizin pahasti. Jotain on myös tapahtunut Joshuan liikkumiselle ja monipuolisuudelle viime aikaisissa matseissa, hän näyttää yksipuoliselta ja jäykältä. Ja nyt petti myös kunto pahasti, liika testoliha imi hapet ja AJ haukkoi henkeä pahasti muutaman erän jälkeen. Joshua näytti liian passiiviselta. Antoi liikaa alotteita Ruizille kuten teki Povetkiniakin vastaan.

Kaikki kunnia Ruizille! Tämmöiset yllätykset on nyrkkeilyn suola. Ylipainoinen, lyhytkätinen ja lyhyt mies tulee ja laittaa trimmatun mestarin selälleen. Huikeeta. Ruiz on fyysisissä ominaisuuksissa paljon jäljessä nykyraskaan sarjan jättejä mutta taidossa ja asenteessa mies on kova. Ruiz uskalsi haastaa Joshuan ja se kannatti. Ruiz teki sen minkä Povetkin laittoi alulle, eli paljasti Joshuan kömpelyyden. En kyllä usko että Ruiz pitää vöitään pitkään.

Ilmeisesti uusinta-pykälä on eli miehet kohtaavat uudelleen.
0 x
bergerac
Journeyman

02.06.2019 09:06

ulledulle kirjoitti:
bergerac kirjoitti:
Minä olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että Wilder on viimeisissä matseissaan ollut pääasiassa aika vakuuttava (poislukien Fury matsi, mutta se oli enemmänkin Furyn hyvyyttä). Joshua taas ei ole enää hetkeen näyttänyt mitään erikoista, on ollut enemmän tai vähemmän vaikeuksissa viime aikoina kaikkien kanssa.

Häneen on myös yllättävän helppo osua, eikä näköjään tarvi olla kovakaan iskijä, kun mies oli jo ihan kujalla. Ei toki mitään Ruizilta pois ja kaikki kunnia hänelle. Enää kyse ei ole siitä, että jos Wilderin oikea osuu vaan KUN se osuu, niin se on valot pois hyvin nopeasti. Ennen en myöskään uskonut, että Fury pystyisi mitenkään AJtä tyrmäämään, mutta nyt sekin näyttää mahdolliselta. Näin se kupla puhkeaa.
Kyllä, Joshuan tappio on ollut vain ajan kysymys. Mies on todella jäykkä, imuroi iskuja ja jo yksi isku tekee jaloista hilloa. Nämä yhdistettynä lihaksien todella nopeaan hapotukseen, on suoranainen ihme että mies kestänyt (paperi) mestarina näin pitkään.

Mestaruus on säilynyt ainoastaan hyvän matchmakingin ja kotikentän tuomareiden ansiosta. Parker ja Takam -matseissa ei päästetty vastustajia tuomarin toimesta lähellekään AJ:ta ja nyt nähtiin mitä kävi kun Ruiz pääsi lähemmäksi.
0 x
volgzangief
Club Fighter

02.06.2019 09:18

Ensimmäinen teeskentelijä lyöty juu, sitten olisi Wilderin vuoro seuraavaksi.
0 x
ulledulle
Club Fighter

02.06.2019 11:31

bergerac kirjoitti:
02.06.2019 09:06
ulledulle kirjoitti:
bergerac kirjoitti:

Kyllä, Joshuan tappio on ollut vain ajan kysymys. Mies on todella jäykkä, imuroi iskuja ja jo yksi isku tekee jaloista hilloa. Nämä yhdistettynä lihaksien todella nopeaan hapotukseen, on suoranainen ihme että mies kestänyt (paperi) mestarina näin pitkään.

Mestaruus on säilynyt ainoastaan hyvän matchmakingin ja kotikentän tuomareiden ansiosta. Parker ja Takam -matseissa ei päästetty vastustajia tuomarin toimesta lähellekään AJ:ta ja nyt nähtiin mitä kävi kun Ruiz pääsi lähemmäksi.
Ja Klitschkoa vastaan selvisi siksi, että Wlad ei lähtenyt lattiaanlyönnin jälkeen hyökkäämään. Siinäkin matsissa oli tappio jo erittäin lähellä. Takamia vastaan oli vaikeaa ja Parkeria vastaan tuomari oli liikaa välissä. Taisipa siinäkin Parker kerran onnistua satuttamaan, vaikka se muuten Joshualta ihan hyvä esitys olikin. Povetkinia vastaankin imuroi ekat kolme erää aika paljon iskuja, mutta sitten loppui Povelta paukut. Nyt kunnon ja leuan lisäksi murtui henkinen kantti, ei näyttänyt olevan yhtään tahtoa eikä sydäntä jäljellä seiskaerän lattiaanlyöntien jälkeen. Tänään nähtiin miten haavoittuva AJ on ja seuraavassa matsissa nähdään mihin suuntaan ura lähtee jatkumaan.
0 x
naur1s
Club Fighter

02.06.2019 11:42

0 x
Vastaa Viestiin