Promoottorit ym.

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Kalle Helenius
Brawler

21.05.2015 09:06

Tänään oli se päivä jolloin oli vaikeeta nousta sängystä.
0 x
purttaus
Journeyman

21.05.2015 09:10

Minä luulen, että oot hieno mies Kalle, mutta käyt epätasaisesti.
0 x
Kalle Helenius
Brawler

21.05.2015 09:11

Tänään oli se päivä jolloin oli vaikeeta nousta sängystä.
0 x
Kalle Helenius
Brawler

21.05.2015 09:14

Lammin kanssa ainakin olen kohdannut tällaisia tarjouksia osittain verokirjan ulkopuolelta maksettavia rahoja. Viimeksi Tomin otteluun tarjosi tämä totuuden puolustusta harrastava muiden selkäänpuukottaja.
Yritti tuo sama mies lehteen mustamaalata yhden hienommista nyrkkeilijöistä Suomessa.
Kaiken maailman hyssyttely antaa mahdollisuuden kaikenlaisille pikkupojille leikkiä don Kinkig.
0 x
jahee
Contender
Contender

21.05.2015 11:33

Kalle on nyt polttanut välinsä Mäkeen ja Lammiin. Varmaan ollut aihettakin, mutta kuitenkin.
Jäljellä on Kalle Keskinen, mitä jos välit häneenkin menevät?
Kenen kanssa Heleniukset sen jälkeen tekevät yhteistyötä jos halutaan Robbelle matsi Suomeen?
0 x
Kalle Helenius
Brawler

21.05.2015 12:20

Ajatelkaa miten sidotaan nyrkkeilijää kaiken maailman vippaskonsteilla juuri hyssyttelyn ja kieroilun kanssa. :x
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

21.05.2015 17:24

Usealta eri taholta kuultua: Kallen toimintatavat on uhkailu kiristys ja valehtelu kun ei saa haluamaansa. Eklund kieltäyty ite matsista kalle suuttui ja alkoi lammin mustamaalamisen, ottelu oli puheasteella ja mitään ei oltu luvattu. Kalle jos olisi käyttäytynyt niinkuin ihmiset sekä jesselle että silvennoiselle olisi järjestynyt matsit ulkomaisia vastustajia vastaan. Mahtaa pojat olla ylpeitä pappaheleniuksesta ku jäi matsit teeveeillassa väliin?

Robbe ei liity millään lailla isäheleniuksen sekoiluun ja välinsä nii Keskisee ku Lammiinki hyvät.

Tässä vaiheessa ku jokaisen toimijan kans kylähullu sekoilee alkaa miettiin väkisellää oliko sauerland touhu isänsä sekoilujen syytä vai sauerlandis vikaa?
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
Kalle Helenius
Brawler

22.05.2015 00:24

rockyn kirjoituksen jälkeen toivon webmasterin suovan minun puolustautua todisteaineistolla. :) Katsokaa päivämäärät.

Lammi:
sanotko hiukan vielä tietoja (nimi, pituus, kätisyys, normipaino & ottelupaino, ikä, ottelumäärät eri lajeissa) siitä sun debytantista
11. huhtikuuta 2015 15:52

18. huht.
ok. mathias eklundia ei vielä voi ottaa vastustajaksi jesselle. mathias voittaisi. jesse ottaa välillä hyvin taka-askeleen kun toinen hyökkää, mutta muuten kävelee liian suoraviivaisesti vielä päälle, kaipaa matsikokemusta vielä alle... ja mathiaksella on se noin 30 matsia nyt
mutta kyllä tuohon vastustaja löytyy. pitää vaan keskiseltä tulla hyväksyntä ensin, mutta palataan tuohon asiaan myöhemmin. robben vastus pitää saada ensin maaliin. mutta tosiaan on suomessa huonompiakin ammattilaisia ollut kehässä paljon! eli hyvää potentiaalia jessessä on
mathias ei elättele mitään turhia toiveita uraltaan ja hän on valmis kohtaamaan kenet tahansa, eli jos joku siihen matsiin asettuu näiden puheiden perusteella esteeksi, niin taidan olla mä... ootas mä haen sulle mathiaksen videon esille

27.huht.
samaten jessen ottelupaino, jos joku muu vastus kuin mathias
27. huhtikuuta 2015 19:36

Moro. Mä oon nyt vielä miettinyt sitä mathias - jesse otteluparia.

4r 79,4kgs vaasassa. Mulle tuo on ok. Mulla on siihen otteluun rahaa käytössä 1500e, joten ehdottaisin tasapalkkiota 750e kummallekin. Jesse vastaa omista matkakuluistaan sekä lääkäri ja lisenssikuluistaan...
Mikä on sun ja jessen kanta tähän ehdotukseen, niin mä kysyn mathiaksen lopullisen kannan sitten vielä. Hänen valmentajansa on matsin hyväksynyt

Toki mä toivon mathiaksen voittoa ja uskonkin siihen melko vahvasti mutta ennen kaikkea haluan tehdä iltaan sellaiset otteluparit että yleisöllä on niihin mielenkiintoa.

Eli haluan olla myös rehellinen eli uskon mathiaksen voittavan jessen pisteillä. Mutta katsokaa vielä mathiaksen pro matsi youtubesta ja miettikää oma kantanne matsiin
Jos haluatte sellaisen matsin että jesse on selkeä dnnakkosuosikki ja hänelle ulkomainen vastus niin ilmoita se, niin yritän keskiseltä saada hyväksynnän siihen

Tässä osa Lammin kirjoituksia.
Sen verran vielä uhkailuista ja kiristystyksistä, niistähän voi tehdä rikosilmoitusta.
0 x
Kalle Helenius
Brawler

22.05.2015 00:40

Olin huhtikuun alussa yhteydessä Keskiseen ja kyselin halua järjestää Robertille ottelua Suomessa ja vastaus oli kyllä.
Sen jälkeen soitin Robertille ja kerroin että Keskinen on kiinnostunut.
Sovimme tapaamisen Helsinkiin kolmistaan.
Keskustelimme illan olevan hienoa järjestää Vasaan.
Ehdotin ottelukortin rungoksi Robert, Tomi ja Jesse.
Sitten Robert ja minä halusimme Koivulan mukaan.
Ehdotin Lammia matchmakeriksi ja että miehellä on omia ottelijoita niin ne mukaan.
Taisin vielä mainita miten luotettava ja rehellinen mies Lammi on. :lol:
Virheitä tapahtuu enkä usko enään edes oppivani niistä mitään.

Keskinen on tähän yhtä paljon syypää kuin Lammi, ellei enemmän,
mutta Lammia pidin ystävänä ja olen hänet monet kerrat puolustanut
sellaisilta jotka ovat hänet minulle yrittäneet haukkua, enään en puolusta.

Kylähullu. :wink:
0 x
TaKa
Journeyman

22.05.2015 00:41

Kalle Helenius kirjoitti: ok. mathias eklundia ei vielä voi ottaa vastustajaksi jesselle. mathias voittaisi. jesse ottaa välillä hyvin taka-askeleen kun toinen hyökkää, mutta muuten kävelee liian suoraviivaisesti vielä päälle, kaipaa matsikokemusta vielä alle...
On tuo lammi melkonen analyytikko, jos tosiaan sen kirjotus on.
0 x
JanneR
Prospect
Prospect

22.05.2015 01:13

TaKa kirjoitti: On tuo lammi melkonen analyytikko, jos tosiaan sen kirjotus on.
Analysoit itsekin ottelijoita täällä joten tekeekö se sinusta huonomman tai paremman?
Kalle heittäytyy marttyyriksi kun Lammi on alunperin ollut matsia vastaan (oli syy mikä tahansa) ja kun matsia ei tullut alkaa pensseli heilumaan.
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

22.05.2015 02:32

Kalle Helenius kirjoitti: Mikä on sun ja jessen kanta tähän ehdotukseen, NIIN MÄ KYSYN MATHIAKSEN LOPULLISEN KANNAN VIELÄ. Hänen valmentajansa on matsin hyväksynyt.
Tuossapa se tärkein kohta, seuraavaksi tapahtui niin että matiaksen kanta oli se että hän ei halua ottelua.Kiitos muuten kun itsekin vahvistit tällä "todistusaineistollas" että lammi ei ole toiminut mitenkään väärin.

En tajua kyllä miten tosta saadaa lammista epärehellinen jne.

Mitä tulee isäheleniuksee suosittelen vahvasti lääkärissä käyntiä, ihan täysillä ei käydä.
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
Kalle Helenius
Brawler

22.05.2015 08:26

Vielä viiemisen kerran että vielä yksinkertaisemmat kuten janner ja rocky tajuavat. (en elättelee siihen toiveita :lol: )
Runko oli sovittu Robert, Tomi ja Jesse.
Eklund tuli mukaan Lammin tallista.

Lue nyt tämän tarkasti rocky.;
Mikäli Eklund ei halua otella Jessen kanssa niin silloin ei löydy ottelua, juuri niin Eklundille, ei Jesseä voi pudottaa pois sen takia että hän haluaa otella Eklundin kanssa ja hän oli alusta asti mukana ottelukortissa.

Jesse ei ole vellihousu vaan suostui heti otteluun. :D

Jotenkin kierosti Lammi sai käännettyä sen siihen että Eklund menikin Jessen edelle. :?
Ja kyllä Eklund mikäli on keltäytynyt ottelusta on vellihousu, en usko vieläkään tähän selitykseen, vaan Lammi ei tietenkään halua ottelijalleen tappiota. :lol:

Jatka mielellään rocky kylähulluksi kutsimista, voithan jossain tilaisuudessa esittäytyä, mutta luultavasti kuulut siihen samaan vellihousuporukkaan. :lol: :lol:
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

22.05.2015 09:20

Uskoks sä itekää noihi sun kuvitelmii? Tai no sä näköjään uskot.

Mutta se on varma että Kalle Keskinen joka järjestää vaasan jäähallissa televisioidun nyrkkeilyillan jossa Robert on pääottelijana ni illan kaks muuta matsia ns runko eli matsit ennen pääottelua ni ei varmasti ole debyyttiottelija porvoosta sen enempää ku 3-0 listanen Silvennoinenkaan. Ihan niin pihalla kokenut promootttori ei ole.

Mut pakko kai sun on pahaa oloos purkaa niiku pikkulapsi ku kaks suojattia jäi nyt ilman matseja sun oman typerän käyttäytymises takia.Tai no onhan se varmaan ihan kiva ottaa porvoon perunakellarissa matsia kuin vaasan täpötäydes jäähallis :D
0 x
Detroit Cobra
Contender
Contender

22.05.2015 09:31

Kalle Helenius kirjoitti:Olin huhtikuun alussa yhteydessä Keskiseen ja kyselin halua järjestää Robertille ottelua Suomessa ja vastaus oli kyllä.
Sen jälkeen soitin Robertille ja kerroin että Keskinen on kiinnostunut.
Sovimme tapaamisen Helsinkiin kolmistaan.
Keskustelimme illan olevan hienoa järjestää Vasaan.
Ehdotin ottelukortin rungoksi Robert, Tomi ja Jesse.
Sitten Robert ja minä halusimme Koivulan mukaan.
Ehdotin Lammia matchmakeriksi ja että miehellä on omia ottelijoita niin ne mukaan.
Tämä on kyllä kieltämättä järkyttävä kertomus. Siis nimenomaan Robert Heleniuksen kannalta. Vielä muutama vuosi sitten vastustajina nähtiin Peterin ja Chisoran kaltaisia nimimiehiä ja ottelut televisioitiin Saksassa miljonayleisölle + kaupan päälle vielä USA:n kaapelikanavallakin (EPIX). Nyt uraa ohjataan yllä kerrotulla tavalla ja lopputuloksena "päästään" ottelemaan Vaasaan. Surkeaa.

Edelleen, tämän kertomuksen suurin häviäjä on Robert Helenius itse, joka hukkaa ja tuhlaa uransa ns. prime-vuosia lähtemällä tällaisten ihmisten kelkkaan.
0 x
you don't know what you don't know
Vastaa Viestiin