Robert Helenius vs Franz Rill

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
Detroit Cobra
Contender
Contender

02.12.2015 15:12

Kalle Helenius kirjoitti:Ennenkuin pidän "taas" taukoa foorumin suhteen minun täytyy todeta että kyllä
täällä itkupillejä riittää. :lol:
Kun julkaistiin Teper niin itkettiin että liian kovaa tason nostoa ja kyllä nyt
hurria viedään. :lol:
Nyt kun Teper joutuu tänään leikkaukseen ja vastustaja vaihtui " paperille
helpommaksi" itketään taas liian helposta vastustajasta. :?
Rill kuitenkin edusti Saksaa maajoukkueessa vaihtelevalla menestyksellä.
Suomessa haukutaan Ruotsin miehet homoiksi mutta Suomessa miehet
alkavat muutamia poikkeuksia lukuunottamatta oleen itkupillejä. :lol:
Meillä matka jatkuu ja veikkaan että itkupillit jatkavat myös. :lol:
Ei minulla muuta. :D
Hieno linjaus Team Heleniukselta: maksavat asiakkaat ovat "itkupillejä".
0 x
you don't know what you don't know
Aleksi-79
New Kid on the Block

02.12.2015 16:11

Ei maksavat asiakkaat vaan syntyperäiset reklamoijat, jotka löytävät paskaa kaikesta, mihin ikinä koskevat. Tulisipa jo lunta maahan, niin ihmisillä olisi parempi olla.
0 x
Aleksi-79
New Kid on the Block

02.12.2015 16:30

Nojoo. Myönnetään, että minuakin hatuttaa, ettei Teper-ottelu toteudu. Ja ei. En ole Kallen kakkosnikki, vaikka näin joku epäili. Silti loukkaantumiset kuuluvat tähän jaloon lajiin. Vaara ja sen mukanaan tuoma jännitys ovat aina läsnä, joskus loukkaantumiset muuttavat käsikirjoitusta kovastikin.

Se mistä itse täällä provosoidun on Team Heleniuksen syyttäminen kusettajiksi. Näin ei ole, tuokaa todisteet esiin, jos on. Näille ei voi mitään. Nyt mennään tällä kattauksella ja keväällä sit paremmalla onnella ja kovemmalla vastuksella.

Peace and understanding. Pidetään matsit kehien sisällä, ei täällä.
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

02.12.2015 17:30

Detroit Cobra kirjoitti:
wotzobeck kirjoitti: Tosin iso osa osti lipun EM-otteluun ja sinne myöskin pääsevät.
Niin, että jos loukkaantunut olisikin ollut Robbe, ja pääotteluna olisi ollut Teper-Rill, niin tämä "iso osa" olisi ihan tyytyväisiä joka tapauksessa, kun kerran pääsevät EM-otteluun.

Ihme, ettei EM-otteluita järjestetä Suomessa sitten useammin. Luulisi ulkomaisia tapahtumajärjestäjiä kiinnostavan, jos "iso osa" 9000:sta haluaa vaan nähdä EM-ottelun. Ottelijoilla ei niin väliä.
Jos robbe olisi loukkaantunut olisi lippurahat palautettu.Luulis sunki tajuavan ihan tälläiset perusasiat mut enpä oo yllättyny et kaikkitietävä niemonen ei tiennykkää ihan kaikkee.
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
c1208
Club Fighter

02.12.2015 21:18

Onneksi ei tullut lippuja hankittua. Harmitti kun menivät niin nopeasti kaikki hyvät paikat, mutta eipä kyllä harmita enää :D Voimia kaikille jotka mahdollisesti maksoivat tästä satoja euroja hotellit+matkat+liput jne..
0 x
maddupe
New Kid on the Block

02.12.2015 21:43

Minun mielestäni on erikoista se, että Teperin vaihtuminen Rilliin olisi jotenkin Team Heleniukselle kiukuteltava asia! Enemmän itseäni olisi harmittanut se, että ilta olisi siirtynyt hamaan tulevaisuuteen ( Minulle itselleni kävi näin Klitsko vs Pulev ottelussa, johon olin jo ostanut kaikki valmiiksi)! Kertoo kyllä myös paljon suomalaisesta urheilukulttuurista, eli sen totaalisesta puutteesta, että tällaista väninää edes on! Olkaamme aidosti iloisia siitä, että Helenius ottelee Suomessa hienossa nyrkkeilyillassa EM-tittelistä! Tällaiset illat on kaikissa lajeissa huomioon ottaen erittäin erittäin harvainaista herkkua Meille!! Olen puhunut!
0 x
Lewis
Journeyman

02.12.2015 23:08

Nyt kävi näin ja tunnelmat kertoo hyvin Marttisen juttu jossa kaikki muut voittavat paitsi yleisö. Mutta meitä lähtee 5 ensin nyrkkeilymaaotteluun Suomi-Ruotsi ja illalla sit ammattilaisiltaan. Eiköhän joku hyväkin matsi osu noin moneen nyrkkeilyotteluun. Etukäteen ei voi tietää. Toivottavasti Suomi voittaa, Haapoja ei petä ja Helenius antaa rahoille vastinetta ja ottaa em-vyön komeasti Suomeen. On näin kivempi painaa pää hotellin tyynyyn.
0 x
tuaman
Brawler

03.12.2015 13:21

Mitä mieltä olette Rillistä? Tässä ottelussa oli aika kovilla jonkun journeymanin kanssa: https://www.youtube.com/watch?v=QDt2OVg0uL8

Mun mielestä Helenius tyrmää tuon ottelun puoliväliin mennessä.
0 x
Lasileuka
Brawler

03.12.2015 14:38

tuaman kirjoitti:Mitä mieltä olette Rillistä? Tässä ottelussa oli aika kovilla jonkun journeymanin kanssa: https://www.youtube.com/watch?v=QDt2OVg0uL8

Mun mielestä Helenius tyrmää tuon ottelun puoliväliin mennessä.
Enguem on vähän niinku robbe noin 2metrinen - eihän sitä tiedä vaikka Rilli onnistuis kaatamaan robben? On kuulemma hirmunen haukka Rillil tänä päivän!
0 x
franky
Club Fighter

03.12.2015 14:46

Ihan huoletta olisi voinut antaa ihmisille mahdollisuuden perua lippunsa. Raskaan sarjan EM-titteliottelu jossa kotimaan poika nyrkkeilee on sitä luokkaa, ettei ihan joka päivä satu vastaan. Tuskimpa olisi montaa perumista tullut. Taitaa osa jengistä vaan purkaa pois pahaa oloaan...

Mutta vielä parempi idea oli tuossa aiemmin ilmainen strippari, bisset ja Kallen kiitospuhe matsin jälkeen :)
0 x
Lasileuka
Brawler

03.12.2015 19:04

Aleksi-79 kirjoitti:Nojoo.....

Se mistä itse täällä provosoidun on Team Heleniuksen syyttäminen kusettajiksi. Näin ei ole, tuokaa todisteet esiin, jos on. Näille ei voi mitään. Nyt mennään tällä kattauksella ja keväällä sit paremmalla onnella ja kovemmalla vastuksella.

Edellyttäen tietysti ettei Robert ota kuokkaansa Franzilta... sanoisinpa matsin olevan 65-35 robbelle. Ja mikäli Robbe on ennakoitua paskempi, ja Franz puolestaan parempi - ni puntit on tasan.
0 x
Juha-82
Prospect
Prospect

03.12.2015 19:46

Lasileuka kirjoitti:

Edellyttäen tietysti ettei Robert ota kuokkaansa Franzilta... sanoisinpa matsin olevan 65-35 robbelle. Ja mikäli Robbe on ennakoitua paskempi, ja Franz puolestaan parempi - ni puntit on tasan.
Saanko kysyä, että mihin perustat väitteesi? Rill on mielestäni joka osa-alueella Robbea jäljessä. Aika paljonkin. Itse yllätyn suuresti, jos Rill pystyy voitosta taistelemaan. Tod.näk. kaatuu viimeistään puolivälin tienoilla.
0 x
Lasileuka
Brawler

03.12.2015 21:57

Juha-82 kirjoitti:
Lasileuka kirjoitti:

Saanko kysyä, että mihin perustat väitteesi? Rill on mielestäni joka osa-alueella Robbea jäljessä. Aika paljonkin. Itse yllätyn suuresti, jos Rill pystyy voitosta taistelemaan. Tod.näk. kaatuu viimeistään puolivälin tienoilla.
En väitä, mutta arvioni perustuu ihan viimesimpiin näyttöihin - ei ole Rilli kummonen, mutta hei haloo näitä robben viimeisimpiä löntystelyitäkin - itellä siis ollu robbe odotukset ihan väärällä levelillä ,epärealistisia jos suoraan sanon, mutta onneksi kohta - 19. pv selviää päivän kunto - ja toivottavasti realistinen arvioni on pielessä.
0 x
Juha-82
Prospect
Prospect

03.12.2015 22:59

Lasileuka kirjoitti:
Juha-82 kirjoitti:
Lasileuka kirjoitti:

En väitä, mutta arvioni perustuu ihan viimesi?mpiin näyttöihin - ei ole Rilli kummonen, mutta hei haloo näitä robben viimeisimpiä löntystelyitäkin - itellä siis ollu robbe odotukset ihan väärällä levelillä ,epärealistisia jos suoraan sanon, mutta onneksi kohta - 19. pv selviää päivän kunto - ja toivottavasti realistinen arvioni on pielessä.
Joo, onhan se totta, että Robben kunto on vielä arvioitus. Itse uskon silti, että Robbe hoitaa helposti. Hyvin kaveri ilmeisesti treenannut, on kokeneempi jne. Oikeastaan kaikki puhuu Robben voiton puolesta.
0 x
Kalle Helenius
Brawler

04.12.2015 07:25

0 x
Vastaa Viestiin