Jos minun pitäisi tänä päivänä valita maksanko liput Evan vai Robben matsiin niin ehdottomasti Evan. Epäilen myös tuota heittoasi kulttuuritalon loppuunmyynnillä Robben ja Yurin matsilla. Kyllä yleisö kuten kaikki täällä tietää ettei kyseisellä matsilla ole mitään arvoa. Ei edes viihdearvoa. Robertin viimeisimmät näytöt on kun kipitti ympäri kehää Whyteä pakoon. Oli niin rankka myötähäpeä että Kallekin hävisi foorumilta pitkäksi aikaa.Kallehelenius911 kirjoitti: ↑13.03.2018 12:28Miksi nuoin katkera ruoska ???
Syytön minä olen siihen ettei lippuja myydä naisten otteluihin.
Suurin osa nyrkkeilyn parissa pyörivät ovat samaa mieltä minä ainoa joka uskallan sen pukea sanoiksi.
Täyteottelijoina naiset käy hyvinkin, muistan omissa kilpailuissa käyttäneeni Evan kilpailuissa ei kuitenkaan lippujen myyntiin vaan just täytteenä.
Eiköhän kulttuuritalo olisi ollut loppuunmyyty Robben ja yurin ottelussa , ja siihen olisi voinnut täyteotteluksi ottaa Evan sekä Niklaksen.
Tuukan kohdalla oli kyse Tanskan Sauerin illan puolustaminen koska Tuukka on Sauerin palkkalistoilla niin tottakai puolustaa kuten oli minun ja Robben aikoinaan tehtävä.
Se että haluaa kuten Eva sanoi viedä ja yhdistää Suomen nyrkkeilyä ei haukkumalla entisiä yhteistyökumppneita kylläkään vie mihinkään.
Olen sanottavani sanonut, ugh !!!
Nyt taas uhotaan ja käydään lyömässä muutamasataa pykälää alempi kaveri levyksi parissa erässä

Sait naurahtamaan kun kritisoit entisten yhteistyökumppanien haukkumista. Itse olet ollut se pahin kitisijä ja itkijä mitä tulee entisiin yhteistyökumppaneihin niin Suomessa kuin Euroopassa