Heleniuksen ura tappion jälkeen

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
Kalle Helenius
Brawler

20.05.2016 22:54

Ajattelin katsella vielä tuossa yhen komedia filmin muttei tarvitse, riittää et tulin tänne lukemaan. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
satchmo
Journeyman

21.05.2016 00:09

Edellisen ottelun lopussa ei ainakaan ollut mitään koomista.
0 x
JanneR
Prospect
Prospect

21.05.2016 00:22

No koko illan koomisin tilanne oli se itkuvirsi Robbelta ettei yleisö jättäisi häntä.
Ja heti perään vitsien vitsi MM-matsiin tähtäämisestä.
Robbe on laiska ja haluton treenaamaan, menis vaikka raksapuolelle opiskelemaan niin sais tönön ja autotallin valmiiksi ja paperit johonkin ammattiin. Ne paperit saa melkein nojailemalla.
Ennakko edellytykset on niihin paremmat. Tietenkin timpurit ja maalarit on persoja liuottimille, mutta niinhän Roopekin on.

Kalle se jaksaa puolustella laiskaa poikaansa. Robben ura on Sunderland eron jälkeen ollut luvalla sanoen kaksijakoinen: leipurit ja muut matkamiehet leivotaan pakettiin lyhyessä ajassa, mutta kovempien äijien astuessa kehiin alkaa se alokasmainen treenaus ja ottelusilmä paistamaan. Samat virheet toistuu matsista toiseen (juurikin jo ajat sitten manittu käsien putoaminen kun lähtee pakittamaan) eikä muutosta ole havaittavissa.
0 x
franky
Club Fighter

21.05.2016 00:29

Tuosta tyrmäyksestä on huumori kaukana. Robert oli aivan loppu kun tuo armonisku tuli. Aivan turhaa selitellä mitään"suojasi toisella kädellä".

Suurin ongelma vaikuttaa edelleen olevan tosiaioiden myöntäminen ja jos sitä työtä ei osata tehdä, niin surullisia aikoja tulossa suomalaisille nyrkkeilyn ystäville.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

21.05.2016 00:36

satchmo kirjoitti:Edellisen ottelun lopussa ei ainakaan ollut mitään koomista.
No kyllä se ennakkopuheisiin nähden aika vahvasti vitsin puolelle se homma meni.
Tomsterr kirjoitti:
Leifhackman kirjoitti:Milläs tuommosia periskooppeja katellaan? Taasko pitäis asentaa joku lisäkikkare että voi videota kattoo?
Näkyy ihan nettiselaimella. Maksimissaan 24h sen jälkeen kun livelähetys on päättynyt. Nyt toi reenipätkä on jo poistunut kun live lähetyksestä yli 24h.
No voihan jumankekka! Tuommosta ihmiskunta on internettiin kaivannutkin sen keksimisestä lähtien: systeemi, missä nettisisältö häviää ja linkit jäävät ympriinsä kumittelemaan tyhjyyttään. Tuomosta systeemiä tarvitaan kyllä veppisaiteille ihan yleensä, että niiden sisältö häviää kokonaan. Ei tule veppidisainereille työttömyyttä kun saitit alkaa joka toinen päivä työntää "not foundia" selaimen ruutuun.
satchmo kirjoitti:Edellisen ottelun lopussa ei ainakaan ollut mitään koomista.
Kyllä se ennakkopuheisiin ja etenkin niihin MM-tittelihaaveisiin nähden vitsin puolelle aika vahvasti meni. Vai oletko eri mieltä?

En rupea tässä ruotimaan mitä kaikkea ed. matsin perusteella oli nähtävissä, sitä täällä on jo tehty ihan tarpeeksi. En myöskään ymmärrä oikein sitä, millä perusteella tämä yleisölle syntynyt käsitys R. Heleniuksesta nyrkkeiljänä on huvittava tai naurettava, kuten Kalle antaa ymmärtää? Perusteluna voisivat toimia esim. ed. ottelussa nähtävissä olevat positiiviset asiat, mutta niitä ei taida käytännössä olla? Jos ei nyt mennä sellaisiin asiohin, että housut ja hanskat eivät tipahtaneet kertaakaan matsin aikana kanveesille. Mun mielestäni ei ole mitään perusteita odottaa yleisöltä kuvitelmia EM- tai MM-otteluista, ennekuin on nähty matsi missä tekeminen on täysin eri luokkaa kuin mitä nyt tämän paluun jälkeen on nähty.

Edelleen: Uusinta Rlliä vastaan ja homman pitää olla täydellistä hallintaa. Muuten ei ole SM-ottelua kummempiin kehiin asiaa.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
satchmo
Journeyman

21.05.2016 00:44

Kummastelen muutenkin tätä isäukon naureskelua. Ottelu lakaistiin maton alle ja jäljelle jäi täydellinen itsekritiikin ja nöyryyden puutos. Noh, jospa se nöyryys sieltä vielä tulevaisuudessa löytyy. Saattaa käydä Roobertilla terveyden päälle, jos meinaa jatkaa tuota hommaa puolivillaisesti.
0 x
Flat Foot
Brawler

21.05.2016 08:45

Niin, kukapa faija ei poikaansa puolustaisi.
Kyllä asiat on varmasti käyty Robben kanssa läpi ja eikö sielä jo joitain muutoksia tehtykin. Olihan Robbella liian avonainen tyyli ranskikselle minkä kaikki näki ja tuskin hekään sitä kieltää, yksi tappio ei edelleenkään merkkaa mitään mutta tietenkin se pitää osata käsitellä.
Pulevilta luultavasti kohta vapautuu vyö joten jos Sauerland ei tunke itseään siihen mukaan olisi Robbella varmaan mahdollisuuksia siihen, ja itse en ymmärrä miksi ei asioita voi sopia tallin kanssa, kun tietääkseni kaikissa osapuolissa on syytä.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

21.05.2016 09:10

Flat Foot kirjoitti:Niin, kukapa faija ei poikaansa puolustaisi.
Kyllä asiat on varmasti käyty Robben kanssa läpi ja eikö sielä jo joitain muutoksia tehtykin. Olihan Robbella liian avonainen tyyli ranskikselle minkä kaikki näki ja tuskin hekään sitä kieltää, yksi tappio ei edelleenkään merkkaa mitään mutta tietenkin se pitää osata käsitellä.
Pulevilta luultavasti kohta vapautuu vyö joten jos Sauerland ei tunke itseään siihen mukaan olisi Robbella varmaan mahdollisuuksia siihen, ja itse en ymmärrä miksi ei asioita voi sopia tallin kanssa, kun tietääkseni kaikissa osapuolissa on syytä.
Eihän tässä kukaan ole siitä puhunutkaan, että sinänsä tappio Em-ottelussa tai missä tahansa ottelussa tarkoittaisi uran jatkumisen kannalta yhtään mitään. Jos olet näitä juttuja lukenut, niin sun olisi pitänyt kyllä huomata, että kaikki kritiikki kohdistuu siihen kehässä tekemiseen, tai paremminkin sen tekemisen puutteeseen, sekä siihen mistä se tekemisen puute johtuu. Mun näkemys muuttuu ainakin samantien 180 astetta, kun näen jostain sen skarpin ja terävän, järkevästi ja tehokkaasti ja turvallisesti ottelevan Robertin kehässä. Niin kauan kuin omat posket lätisee Rilliä vastaan, niin otellaan turistisarjassa.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
tuntsa
Journeyman

21.05.2016 17:57

Kylmä tosi asia on ,että juna meni.Ei oo kankeella suomalaisella saumaa.Katoin Tota Robben etummaista näytti ihan työntämiseltä.Kyllä kai Duphaus kerto totuuden lyöntivoimasta.
0 x
Lasileuka
Brawler

21.05.2016 19:24

Krusher kirjoitti:Hyvältä vaikuttaa. Varmasti oikea päätös lähteä Furyn leirille. Minulla se käsitys että Furyn leirissä tiedetään miten ison miehen kestävyyttä treenataan ja jaksetaan 12 erää liikkua täydellä teholla. Fury tekee kestävyyspainotteisesti 60-90 min lenkkejä, kuntopyörää, hyppynarua, ja varjonyrkkeilyä 20x3 erää. Noita Robben pitäisi jauhaa kun viimematsissa huomattiin ettei kunto kestä prässäävää vastustajaa vastaan.

Furyn leiriä kiinnostaa robbessa se, että sillä on sparritietoa klitskosta - toinen syy furujen kiinnostukseen saattaa olla se, että robert on riittävän iso... "Heleniuksen tappio uran jälkeen" lienee juurikin tässä.
0 x
henkireika
New Kid on the Block

21.05.2016 20:34

Kalle Helenius kirjoitti:Ajattelin katsella vielä tuossa yhen komedia filmin muttei tarvitse, riittää et tulin tänne lukemaan. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sulle tekis hyvää pieni oppitunti siitä miten hoitaa julkisuus kuvaa....
Ei pysty ymmärtämään miksi jänkäät täällä , kun lopputulos on sulle jokatapauksessa negatiivinen, olit sitten oikeassa tai väärässä.

:D :D :D :) :P :P :x :x :!: :!: :?: :?: :idea: :idea: :oops: :oops: :( :(
0 x
Kalle Helenius
Brawler

21.05.2016 23:01

Olen aina oikeassa. :lol: :lol: :lol:
0 x
Flat Foot
Brawler

22.05.2016 00:01

Hyvä Hackmannin L.eiffi, jos olet itse lukenut minun kirjoitelmia huomaat kyllä että kehä osaaminen minullakin on ollut mielessä, ja olen tosiaan puhunut myös markkinoinnista.
Minulla ei ole mitään puolta .
Toivon että Robbe palaa voittojen tielle ja sitä samaa toivoin myös muille suomalaisille nyrkkeilijöille.
0 x
WannaBE Putin
New Kid on the Block

23.05.2016 06:28

Kalle Helenius kirjoitti:Olen aina oikeassa. :lol: :lol: :lol:
Edelleen keskityt vääriin asioihin. Pelkään sitä ettet koskaan ymmärrä tätä. Lahjoja olisi mennä ns. päätyyn asti, mutta addiktio foorumiin sotkee sitä tietä. Tsemppiä!
0 x
Kalle Helenius
Brawler

23.05.2016 08:10

WannaBE Putin kirjoitti:
Kalle Helenius kirjoitti:Olen aina oikeassa. :lol: :lol: :lol:
Edelleen keskityt vääriin asioihin. Pelkään sitä ettet koskaan ymmärrä tätä. Lahjoja olisi mennä ns. päätyyn asti, mutta addiktio foorumiin sotkee sitä tietä. Tsemppiä!
On monia asioita/ihmisiä joita en tule ikinä ymmärtämään siinä olet oikeassa,
sen kuitenkin ymmärrän että päätyyn asti mennään siitä voit olla varma.
Onko se matka päätyyn mennyt miten ja millä tavalla niin aika sen näyttää. :)
0 x
Vastaa Viestiin