Heleniuksen ura tappion jälkeen

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
TikeMyson
Club Fighter

22.07.2016 03:24

aapo kirjoitti: Jos automaattisesti ei kannata yhtään mamu-taustaista urheilijaa kai sen joku kenopää voisi rasismiksi tulkita, vaikka itsestäni se on kylläkin enemmänkin järjenkäyttöä.
Okei. Eli se on järjenkäyttöä jos ei kannata yhtäkään mamutaustaista urheilijaa puhtaasti siitä syystä että kyseessä on mamutaustainen henkilö? Eli mamutaustaisuus = ei pysty kannattamaan. Kiintoistaa järjenkäyttöä.
Itse en samaistu ollenkaan urheilijaan joka vaan nyt sattui syntymään Suomessa.
Siis mitä sä tällä koitat sanoa? Et samaistu urheilijaan jonka ainut ansio on se että sattui syntymään Suomessa? Jännä juttu.

Mä kannatan Makwania ja Edistä. Molemmat edustaa Suomea ja on mulle suomalaisia. Mä katson asioita muutenkin kuin peilaamalla niitä henkilön taustan kautta. Mulle Makwan ja Edis on ihan vaan Suomea edustavia urheilijoita, ei "mamutaustaisia urheilijoita".

Jokainen tietysti tyylillään, mutta sinällään yhä melko turhaa väittää että Makwanin suosio johtuu jostain "on pakko kannattaa tai muuten on rasisti"-hypestä: varmasti kaveri saa extrahypeä mediassa kurditaustansa takia ja sellaista extrasympatiaa, mutta eiköhän Makwanilla ole vihaajiakin aika paljon enemmän kuin valkoinenmies-Robertilla.

Ikävä kyllä fakta on se että tän hetken suosituin suomalainen kamppailu-urheilija on Makwan Amirkhani ja suosituin kamppailulaji on UFC. Piste.
0 x
Lasileuka
Brawler

22.07.2016 06:01

TikeMyson kirjoitti:
Mä kannatan Makwania ja Edistä. Molemmat edustaa Suomea ja on mulle suomalaisia. Mä katson asioita muutenkin kuin peilaamalla niitä henkilön taustan kautta. Mulle Makwan ja Edis on ihan vaan Suomea edustavia urheilijoita, ei "mamutaustaisia urheilijoita".
Mä en voi kannattaa Makvanii (vaik ihan ..tun hyvä onkii) ko se o Turuust. Ei kai kukaa ei turkulainen voi :D
0 x
TikeMyson
Club Fighter

22.07.2016 14:27

No se itsevalittu turkulaisuus on kyllä vähän omituista. Kaveri vois olla kurdi tai suomalainen. Mut ei. Turkulainen.

Sori offtopicista.
0 x
Anselmi84
Prospect
Prospect

22.07.2016 18:06

Makwaanista meni maku kun luin sen säälittävän itsemurhavuodatuksen... Ukko väittää tosissaan harkinneensa itsemurhaa jonkun peukalovamman takia hohhoijjaa. Hyvää huomionhakusuutta, mutta sitähän jätkä tekee muutenkin. Työntää itteensä jokapaikkaan..

Ps. Sm nelonen painissa niin eiköhän siinä ole kaverin meriitit, että ihan ***** HYVÄ!
0 x
Porttikiellon syy: Rasistiset termit nyrkkeilyfoorumilla
Butkus
Knockout Artist

22.07.2016 22:35

Anselmi84 kirjoitti:Makwaanista meni maku kun luin sen säälittävän itsemurhavuodatuksen... Ukko väittää tosissaan harkinneensa itsemurhaa jonkun peukalovamman takia hohhoijjaa. Hyvää huomionhakusuutta, mutta sitähän jätkä tekee muutenkin. Työntää itteensä jokapaikkaan..

Ps. Sm nelonen painissa niin eiköhän siinä ole kaverin meriitit, että ihan ***** HYVÄ!

Joo se on hienoa että on suosittua ja kaikkee mutta mitkä on senkin jätkän meriitit. Ollu varmaan kaikissa mahdollisissa me naiset ja kotiliesi lehdissä ja voittanu yhen matsin nopeasti. siinä se tais ollakin
0 x
"And just like that,Shane Mosley has ANNIHILATED Antonio Margarito"
JanneR
Prospect
Prospect

22.07.2016 22:59

Tosiasiassa monikin pitäisi vähemmän Makwanista jos heidän perheensä toimet olisi julkisuudessa enemmän.
Pientä kertomusta: Asuivat Vaasassa ja kukaan ei heistä pitänyt. Koko perhe harrasti varkauksia ym. Eli pelkkiä taakkoja yhteiskunnalle ja kiittämätöntä paskasakkia.
Muuttivat Turkuun ja Makun veli (Imad Amirkhani) tuomittu raiskauksesta. Ihme ettei Maku ole potkinut paskoja veljestään ulos kun muuten on niin sääntöjä noudattava (not).
0 x
Flat Foot
Brawler

23.07.2016 07:40

Nyrkkeillä tämä Airich osaa yllättävän hyvin verrattuna rankingiin. Uloshan ukko on lyötävä, ja melko nopeasti ja näyttävästi.
Ruotsalainen Granathan on noussut top 50 pieksemällä näitä ranking 100-300 hahmoja, joten ehkä Robbe ottaa näitä taas muutaman ja lähtee kokeilemaan jotain pikku titteliä (?) Pulev tuskin puolustaa, mutta raskaassa sarjassa on kovia ukkoja jopa näiden pikku tittelien perässä.
0 x
Anselmi84
Prospect
Prospect

23.07.2016 16:35

No siinäpä vasta meriitti! Katotaan sitten kun pystyy lyömään jonkun tekijämiehen tajuttomaksi.. Ennen sitä turha kohista! Ihan sama pätee Tatliin! Kohdannut urallaan yhden nyrkkeilijän ja se anto 12erän mittaisen opetussession "skills and tricks" :D lisäksi pari taksikuskia on lyönyt polvet veltoksi niin ei tässäkään oikeen vielä hehkutettavaa ole!

Ps. Voiko nykyään netissä kirjoittaa reseptejä!?
0 x
Anselmi84
Prospect
Prospect

23.07.2016 16:39

JanneR kirjoitti:Tosiasiassa monikin pitäisi vähemmän Makwanista jos heidän perheensä toimet olisi julkisuudessa enemmän.
Pientä kertomusta: Asuivat Vaasassa ja kukaan ei heistä pitänyt. Koko perhe harrasti varkauksia ym. Eli pelkkiä taakkoja yhteiskunnalle ja kiittämätöntä paskasakkia.
Muuttivat Turkuun ja Makun veli (Imad Amirkhani) tuomittu raiskauksesta. Ihme ettei Maku ole potkinut paskoja veljestään ulos kun muuten on niin sääntöjä noudattava (not).
Puhut asiaa.. Nyt on vaan kato tämmönen mr.niceguy rooli millä tehdään fyrkkaa. Näköjään uppoaa tämänkin palstan pösilöihin.. No jokainen saa fanittaa ketä hyvänsä. Itse kuitenkin arvostan ihmisiä joko meriittien tai arvomailman (sen perusteella mitä on ihmisenä) tämmöset teatterijätkät ei ole mun listalla..
0 x
Anselmi84
Prospect
Prospect

23.07.2016 16:42

Butkus kirjoitti:
Anselmi84 kirjoitti:Makwaanista meni maku kun luin sen säälittävän itsemurhavuodatuksen... Ukko väittää tosissaan harkinneensa itsemurhaa jonkun peukalovamman takia hohhoijjaa. Hyvää huomionhakusuutta, mutta sitähän jätkä tekee muutenkin. Työntää itteensä jokapaikkaan..

Joo se on hienoa että on suosittua ja kaikkee mutta mitkä on senkin jätkän meriitit. Ollu varmaan kaikissa mahdollisissa me naiset ja kotiliesi lehdissä ja voittanu yhen matsin nopeasti. siinä se tais ollakin
Nimenomaan. Raskasta luettavaa ja seurattavaa.. Onkohan kaveri itse tajunnut, että kehitetään tällainen mediaseksikäs imago vai onkohan ukolla joku fiksu manageri kuka kertoo mikä uppoaa ihmisiin..

Ajatelkaapa makwan vs tyson fury pressitilaisuus :D
0 x
wotzobeck
Brawler

23.07.2016 18:14

Heleniuksen olisi hyvä saada ottelupainonsa jonnekin 110 kilon tienoille. Nyt ollut liian isossa kunnossa viime aikoina.
0 x
aapo
Journeyman

23.07.2016 18:55

Anselmi84 kirjoitti:
JanneR kirjoitti:Tosiasiassa monikin pitäisi vähemmän Makwanista jos heidän perheensä toimet olisi julkisuudessa enemmän.
Puhut asiaa.. Nyt on vaan kato tämmönen mr.niceguy rooli millä tehdään fyrkkaa. Näköjään uppoaa tämänkin palstan pösilöihin.. No jokainen saa fanittaa ketä hyvänsä. Itse kuitenkin arvostan ihmisiä joko meriittien tai arvomailman (sen perusteella mitä on ihmisenä) tämmöset teatterijätkät ei ole mun listalla..
Just noin. Suomi on nyt vaan pullollaan näitä hyväuskoisia reppanoita joita on helppo kusta silmään, joten en kyllä yhtään ihmettele että kaveri on suosittu.
Mutta noin muuten kyllähän tuosta haisee noin kilometrin päähän mikä se on miehiään.
0 x
aapo
Journeyman

23.07.2016 19:13

No tuo on sun mielipide. Mun mielipide on että jos mun poika sattuu syntymään kazakzstaanissa, ei se siitä mitään ***** kazaakkia tee. On se edelleen mun poika. Ja jos poika on eri mieltä, niin haistakoon *****.
0 x
jallis+
Club Fighter

24.07.2016 13:00

Harkitsin Maarianhaminaan menoa, mutta kun vastustaja julkistettiin, lopahti into. Tämän tason kaverin otteluun ei viitsi sijoitella satoja euroja (matkat, hotelli, liput, Stallhagenit). Lisäksi Baltichallen ei ole kovin hyvä paikka matsille. Pahimmassa tapauksessa saat paikan, josta et näe juuri mitään. Lippujen hinnat ovat myös melko suolaiset. Toivon kuitenkin, että tupa on täysi ja Robert iskukunnossa. Nuhjausmatsi Airichin kanssa ei kyllä nosta Robertin käyrää yhtään.
0 x
satchmo
Journeyman

24.07.2016 16:02

Muistan kun jossain vaiheessa toivoin Heleniukselta kovasti tyrmäyksiä. Lisää voimatreeniä, ajattelin. Nyt toivon sitä vanhaa Robbea takaisin. Sitä, joka piti oman pään puhtaana ja silloin tällöin tyrmäsi vastustajan puskista. Niin ne ajat muuttuu. :D
0 x
Vastaa Viestiin