Helenius-Airich

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
BitchSlap
Journeyman

12.09.2016 21:12

Eihän Marttisen twiitissä mainita sanallakaan, että Sauerlandilla olisi mitään tekemistä Robertin palkkion kanssa.
Siinä lukee, että ottelun toteutumisen suurin este on Heleniuksen palkkavaatimus.

Heleniuksen edellinen matsi puolityhjälle Hartwall areenalle saa varmasti järjestäjätahot varovaiseksi, koska silloin tehtiin ilmeisen kattavat rahalliset tappiot.
Siinä mielessä ihan ymmärrettävää ettei haluta maksaa ihan mitä Helenius keksii pyytää.
Ei tämä hyväntekeväisyyttä ole järjestäjälläkään.
0 x
Tän foorumin taso on vajonnut ihan v*tun pohjiin Bitchfuckingslappeineen ja muine asiantuntijoineen
Kalle Helenius
Brawler

12.09.2016 23:26

BitchSlap kirjoitti:Eihän Marttisen twiitissä mainita sanallakaan, että Sauerlandilla olisi mitään tekemistä Robertin palkkion kanssa.
Siinä lukee, että ottelun toteutumisen suurin este on Heleniuksen palkkavaatimus.

Heleniuksen edellinen matsi puolityhjälle Hartwall areenalle saa varmasti järjestäjätahot varovaiseksi, koska silloin tehtiin ilmeisen kattavat rahalliset tappiot.
Siinä mielessä ihan ymmärrettävää ettei haluta maksaa ihan mitä Helenius keksii pyytää.
Jollei puolen millin voitto riitä järjestäjälle niin jo on kumma. :D :D :D
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

13.09.2016 01:14

Kalle Helenius kirjoitti:Noh kohta on toinen.
Dayron Hurricane Lester. :wink: :D
Eikös se jos sovittu, että se nimi muutetaan Hurricanesta Suvituuleksi?
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Second to Nunn
Club Fighter

13.09.2016 01:35

Kalle Helenius kirjoitti:
BitchSlap kirjoitti:Eihän Marttisen twiitissä mainita sanallakaan, että Sauerlandilla olisi mitään tekemistä Robertin palkkion kanssa.

Jollei puolen millin voitto riitä järjestäjälle niin jo on kumma. :D :D :D
Miksi ette itse sitten järjestä sitä, kun kerran "puolen millin voitto" on niin varma?! Silloinhan Team Helenius tienaisi kaikkein eniten!
0 x
Kalle Helenius
Brawler

13.09.2016 06:51

Älä hättäile nunnna, ehkä, ehkä jotain muuta. :) :wink: :D
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

13.09.2016 20:11

http://boxing.fi/foorumi/viewtopic.php? ... 60#p165350
21.8. "Omasta puolestani olen Nisse Sauerland kanssa ollut viimeiset 7 viikkoa yhteydessä."

http://boxing.fi/foorumi/viewtopic.php? ... 60#p165373
22.8. "Veikkaan Chisoraa, jos ei pasko housuun.:-) :-) :-) "

Noista viesteistä on nyt kulunut jo reilut 2 viikkoa. Joko Chisora on varmistunut? 7 viikkoa (nyt jo 9 viikkoa?) yhteydessäoloa on sellainen aika että varmaan joku sopu syntynyt jo??? Kuitenkin Kalle olen niin varma, että Robertin seuraava ottelu ei ole Chisoraa vastaan, että haastan sinua vedonlyöntiin aiheesta. Mahdollinen rahapanos voidaan sopia yksityisviestillä ja sovitaan vaikka, että häviäjä maksaa kyseisen summan voittajan valitsemalle amatöörinyrkkeilyseuran tilille tukimaksuna tai vaikkapa voittajan valitsemalle sotaveteraaniyhdistykselle kannatusmaksuna.

Eli mä väitän, että Robert Helenius ei ottele virallista ammattinyrkkeilyottelua Dereck Chisoraa vastaan vuoden 2016 aikana (tai vaihtoehtoisesti seuraavana vastustajanaan), ja sinulle jää tällöin kortti, että ottelu toteutuu vielä tämän vuoden aikana (tai vaihtoehtoisesti seuraavassa ottelussaan). Otatko haasteen vastaan? Lisäksi tuohon puolen millin voittoon ni veikkaan et Keskinen teki duhaupas matsilla ison 6numeroisen summan tappiota ni kerrotko millä laskelmilla saat chisoramatsista järjestäjän puol millii voitolle?
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
Kalle Helenius
Brawler

13.09.2016 20:53

0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

13.09.2016 21:04

Huhtikuus ku roikku kehäköysis nähtii mihi riitti heleniuksen iskuvoima :lol: :lol: :lol:
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
Kalle Helenius
Brawler

13.09.2016 21:06

Itse asiassa Rocky, Nisse Sauerlandin kanssa on ollut jo pari viikkoa kaikki sovittua. :wink:
Ottivat jopa Derekin ottelemaan Tukholmaan että saisi voiton alle, voidaan
lisätä jonkinlaista vyötä otteluun, jopa EM; vyö vapautuu Pulevilta. :wink:

Jos löisin vetoa niin ehkä ottaisin vedon vastaan. :)
0 x
wotzobeck
Brawler

13.09.2016 22:06

Kalle Helenius kirjoitti:Itse asiassa Rocky, Nisse Sauerlandin kanssa on ollut jo pari viikkoa kaikki sovittua. :wink:
Kuulostaa hyvältä. Hienoa että ottelu järjestyy. Minulle kelpaa vaikka ei olisi EM-vyötä pelissä, mutta eipä siitä mitään haittakaan olisi. :wink:
0 x
nojatuolikatsoja
Club Fighter

13.09.2016 22:31

Kalle Helenius kirjoitti:Itse asiassa Rocky, Nisse Sauerlandin kanssa on ollut jo pari viikkoa kaikki sovittua. :wink:

No, mutta tämähän kuulostaa oikein erinomaiselta. Jos ottelu on Hartwall areenalla, niin sinnehän on pakko ostaa lippu. Hienoa Kalle!
0 x
Kalle Helenius
Brawler

13.09.2016 22:48

nojatuolikatsoja kirjoitti:

No, mutta tämähän kuulostaa oikein erinomaiselta. Jos ottelu on Hartwall areenalla, niin sinnehän on pakko ostaa lippu. Hienoa Kalle!
Minä omasta puolestani olen tehnyt voitavani ja nöyrtynyt neuvottelemaan
kaiken valmiiksi Sauerland Nissen kanssa, olen luovuttanut kaiken muille ja
he omasta puolestaan jatkavat tästä eteenpäin.
0 x
Timotii
Club Fighter

13.09.2016 22:49

Hetkinen, siis Nisse Sauerlandin ja kenen välillä on ollut kaikki jo sovittua? Ja mikä kaikki?
0 x
Kalle Helenius
Brawler

14.09.2016 07:10

RockyBalboa kirjoitti:Huhtikuus ku roikku kehäköysis nähtii mihi riitti heleniuksen iskuvoima :lol: :lol: :lol:
Niinkauan kun tällaiset vellihousut dissaa näillä sivuilla niin jatkan minäkin dissaamisen. :lol:
:lol: :lol:
0 x
Kalle Helenius
Brawler

14.09.2016 07:38

https://www.facebook.com

Tällaisia me Suomalaiset olemme. En suostu. :lol: :lol: :lol:
0 x
Vastaa Viestiin