Helenius-Airich

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
RockyBalboa
Prospect
Prospect

15.09.2016 13:55

Kalle Helenius kirjoitti:
Minä kirjoitan aina netissä ainoastaan omalla nimelläni. :)
Minä olen Isäni antamasta nimestä ylpeä. :D
Oletko ylpeä myös siitä et ilkeä robbe kusetti keskistä ja otteli puolityhjälle hallille? Valehteli kurja et myy hallin täyteen ja keskinen parka teki tappioo. Missä robben vetovoima onko fanit hyljänneet robben?
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
Kalle Helenius
Brawler

15.09.2016 14:12

https://www.facebook.com

Terveisiä Ålandista ja Robertin salilta. :D
0 x
Kalle Helenius
Brawler

16.09.2016 11:21

Rummeri kirjoitti:
Lasileuka kirjoitti: Varmaankin sekä - että? Nyrkkeily on niin marginaalinen laji, että asiasta mahdollisesti kiinnostuneita on todella vähän.
IS-urheilun ykkösuutinen tänään:
Teemu Selänteen vanhin poika lopettaa jääkiekon ja siirtyy golfiin.

Ilman tämänkaltaisia urheilu-uutisia on suomalaisen lähes mahdotonta elää.
Eli.. kyllä – nyrkkeily on marginaalilaji.
Kamppailulajit ovat kaikki marginaalilajeja.

Kuitenkin esim. Porvoossa nämä lajit ovat ainoat jotka ovat Kaupungille
tuonneet menestystä niin kansallisesti kuin kansainvälisesti.
Miettiessä vielä sitäkin että monet menestyjät elävät todella pienellä
budjettilla niin saavutetut menestykset nousevat aivan mielettömiin sveereihin. :)
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

17.09.2016 10:27

Leifhackman kirjoitti: Olen lukenut SANin säännöt jokunen vuosi sitten läpi, mutta en muista, että siellä olisi ollut määräystä, minkä perusteella minkään siviilielämän toilailujen perusteella annettaisiin sanktioita. Muistaakseni huumausaineet siellä mainittiin erikseen, mutta jos oikein muistan, näillä viitattiin dopingiin. Voin muistaa väärin, ja sääntöjä voi olla muutettu sen jälkeen kun olen ne lukenut.
Aiemmin sanoin ylläolevaa. Törmäsin noihin sääntöihin kun pengoin jotain laatikoista. Ei niissä säännöissä sanottu yhtään mitään dopingista tai "muistakaan huumeista". Olikohan niin, että jossain oli jotkut ammattinyrkeilysäännöt suomennettuna, missä noista puhuttiin. En väitä mitään, kun en enää muista enkä tiedä.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Kalle Helenius
Brawler

17.09.2016 13:35

Olen ymmärtänyt lefi (goodhill) kirjoituksistasi ettet tajua nyrkkeilystä mitään,
ja se selittää paljon. :lol: :lol: :lol:
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

17.09.2016 14:06

Kalle Helenius kirjoitti:Olen ymmärtänyt lefi (goodhill) kirjoituksistasi ettet tajua nyrkkeilystä mitään,
ja se selittää paljon. :lol: :lol: :lol:
Kyllä mä nyt aika paljon ymmärrän matseista siihen nähden etten ole lajia koskaan harrastanut. Harjoittelusta mulla ei erityisesti nyrkkeilyyn liittyen ole juurikaan käsitystä. Muuta kun se yleinen asia, että ilman kovassa kilpailussa mukana olemista huipulle on missään asiassa hyvin vaikea nousta. Musta se on nyrkkeilyssä nähty usean suomalaisenkin kohdalla.

Goodhill en ole, eikä kyseinen henkilö ole käsittääkseni tällä palstalla millään muullakaan nimimerkillä. En tiedä lukeeko muutenkaan.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
purttaus
Journeyman

17.09.2016 22:50

Det har spekulerats i om jag skulle vara kalles andra nick.
Det är anstötlig. Jag kan ju skriva stiligt och flytande på finska.
Jag är nog ändå en av kalles gamla kärleksbarn.
Och Lefa är inte heller goodhill i mitt tyckte, som var mera virtuosisk ordsmed.
Jag skulle gissa att poke är brabacken.
I övrigt är det mycket irriterande att det här forum samlar alltid nya idiotiska troll.
Dom här nya puppelikummi och rummeri och pitsläppi (vilka är troligen alla samma kille) är ju lika dumma som verihuorma och hans hjord, men har sämre humor och tusen gånger mindre stil.
Det menar *****, att det är det enda sak varför gäng dissaa Robertia på riktigt, att han är svenskspråkig.
Sen enempiä peikkoja syöttelemättä totean, ettei tässä suomen vituroillaan olevassa urheiluelämässä juuri nyt ole ketään eikä mitään muutakaan mielenkiintoista seurattavaa kuin tämä Robben last run.
Tsemppiä siihen! Paskanpuhujia ja tyhjäntoimittajia on maa täynnä. Yrittäjät ja tekijämiehet on erikseen.
0 x
BitchSlap
Journeyman

18.09.2016 00:48

purttaus kirjoitti:Det har spekulerats i om jag skulle vara kalles andra nick.
Det är anstötlig. Jag kan ju skriva stiligt och flytande på finska.
Jag är nog ändå en av kalles gamla kärleksbarn.
Och Lefa är inte heller goodhill i mitt tyckte, som var mera virtuosisk ordsmed.
Jag skulle gissa att poke är brabacken.
I övrigt är det mycket irriterande att det här forum samlar alltid nya idiotiska troll.
Dom här nya puppelikummi och rummeri och pitsläppi (vilka är troligen alla samma kille) är ju lika dumma som verihuorma och hans hjord, men har sämre humor och tusen gånger mindre stil.
Det menar *****, att det är det enda sak varför gäng dissaa Robertia på riktigt, att han är svenskspråkig.
Sen enempiä peikkoja syöttelemättä totean, ettei tässä suomen vituroillaan olevassa urheiluelämässä juuri nyt ole ketään eikä mitään muutakaan mielenkiintoista seurattavaa kuin tämä Robben last run.
Tsemppiä siihen! Paskanpuhujia ja tyhjäntoimittajia on maa täynnä. Yrittäjät ja tekijämiehet on erikseen.
Ruotsia ymmärtämättömänä jouduin turvautumaan kääntäjään, mutta tässä nyt kait viitattiin minun bubblegumin ja rummerin olevan yksi ja sama henkilö? Saahan sitä niinkin veikata jos haluaa ja ylläpito voisi tietysti tarkistaa ip osoitteet ja sillä mitätöidä nämä syytökset.
Robertia en ole suoranaisesti arvostellut, mutta valmennusta sitäkin enemmän. Suomalaisen nyrkkeilyn ykkösnyrkki on ajamassa itseään ennenaikaiselle eläkkeelle harjoitellessaan kaverin kanssa, jolla ei ole mitään meriittejä nyrkkeiljän (tai minkään muunkaan) valmentamisesta. Ja kuten aiemmin sanoin niin:
Kyllä täällä kaikki tietää mihin Robertista olisi, mutta ilman osaavaa valmennusta ei vain nousta huipulle vaikka itse urheilijalla olisikin rahkeita vaikka mihin. Se on vähän sama kun Leijonat palkkaisi päävalmentajakseen Ismo Leikolan. Ei sillä mitään kokemusta valmentamisesta ole, mut mukava kaveri ja kiva välillä vetää sen kanssa kännit.. Voittaahan silläkin porukalla puulaakijoukkueita, mutta maailmanluokan tulosta ei vain tule.
Tarkoitus ei ole trollata Robertia, vaan toivon hänen ymmärtävän siirtyä oikeaan valmennukseen. Robertilla on kapasiteettia hätyytellä raskaan sarjan top kymppiä, mutta se vaatii oikean valmentajan ja kovaa työtä. Kaljakaverin kanssa se ei tule onnistumaan.
0 x
Tän foorumin taso on vajonnut ihan v*tun pohjiin Bitchfuckingslappeineen ja muine asiantuntijoineen
Straw Dog
New Kid on the Block

18.09.2016 19:49

Miten kommentoisit sitä ettei Mikko Marttinen tai Suomen johtava media Ilta-Sanomat tehnyt yhtään juttua Robbesta ennen Airich ottelua. Oletko ylpeä tästä saavutuksestasi. Sanoisin Christopher Wegeliusta lainaten: "S**tanan tunari". Robben kuntonyrkkeilysalin avajaisia odotellessa.

:P
0 x
Ruoska
Club Fighter

19.09.2016 00:33

Kallen epäurheilijamiset kommentit Haapojan ketjussa sai miettimään, että mitä jos Ratti-Robbe vaihtaisi ihan rehellisesti kansalaisuuden ruåtsiin?
Ei tarvis seuraavalla kerralla hävetä kun äijä kurkkii köysien välistä, tuskin edes iskun voimasta vaan siksi että ei kunto riitä edes seisoskeluun.

Viime ottelun lehdistötiedotetta tai punnituksen infoakaan ei löytyny mistään muuta kuin ruotsiksi! Ei helvata mitä meininkiä!

Olikohan tää affenanmaan potkupallohalli edes täynnä? Hartwallin ajat on ohi, pysyvästi.
Eiköhän vuoden 2016 kovin suomalainen nyrkkeily suoritus ollut Katie Taylorin piekseminen, harmi vaan kun ei valmentajat halaillu ja kiitoksiakin tuli ainostaan yhdellä kielellä :D

Joo joo Kalle, olis Ratti-Robbekin Taylorille pärjänny, ellei sitten kunto olis loppunu tokassa erässä :D
0 x
Let´s Go Champ!!!
Ruoska
Club Fighter

19.09.2016 00:37

Straw Dog kirjoitti: Robben kuntonyrkkeilysalin avajaisia odotellessa.
Viimeaikaset näytöt ei kauhean hyvin markkinoisi kuntonyrkkeilysalia. :D
0 x
Let´s Go Champ!!!
Lasileuka
Brawler

19.09.2016 08:40

Juuh-hanin (solo) opeilla ja nikseillä tyli siis tyrmäys 49s:ssa ja yleisö vaatii lisää - okei, laitetaan tavoite 30:een seuraaval kerralla.
0 x
tuntsa
Journeyman

19.09.2016 08:55

Niin kuin mä oon sanonu Robbe taso on mitattu .Toi Foreman tyylinen nyrkkeily ei vie Robbea maailmanmestarikai syy leuka ei kestä isojen poikien lyöntejä kun vastassa on nyrkkeilijä. EIKÄ NOI ISKUT PYSÄYTÄ KOVIMPIA KAVEREITA .Tyyli pitäis muuttaa täysin ottaa kilpikonna puolustus käyttöön ja etummaisella pitää kaukana vastustaja ja kyetä tökkii sitä 12 erää ja ottaa vaikka pistevoitolla kaikki matsit. Vois kattoo vaikka Alin jalkatyöskentelystä mallia.Aika nopeat jalat Alilla.
0 x
Lepa1
Club Fighter

19.09.2016 09:12

http://www.iltasanomat.fi/nyrkkeily/art ... 63443.html

Kyllä se valitettavasti asiaa puhuu..
0 x
Lasileuka
Brawler

19.09.2016 10:05

Tässä "ottelun tapaisessa" jäi täysin epäselväksi fysiikan kesto, liikkuminen, suojaus..ja itse asiassa koko nyrkkeily.
Jos verrataan vaikkapa keväiseen kohtalo toveri Haapojaan, niin ero oli valtava - Haapoja otteli samaa vastustajaa vastaan, täydet erät ja lisäksi osoitti kehässä, että oli muuttanut ottelutyyliään lähes tulkoon niin paljon, kuin mikä on mahdollista.
Cojones - no cojones, siinäpä se suurin ero.
0 x
Vastaa Viestiin