Helenius vs Chisora II

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
RockyBalboa
Prospect
Prospect

05.05.2017 09:51

Jokainen rivi on 100% totta. Se et mä tiedän sen ei tee musta todistusvelvollista vaan susta jos väität että mun kirjotukseni ei pidä paikkaansa ni se on sun homma todistaa väittämäni vääräksi.
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
Kallehelenius911
Brawler

05.05.2017 09:53

Ei hätää babooni vai mikä lie, minun on annettu ymmärtää että suolat kakkaa joka puolelle missä ikinä liikut näin kerrottiin.
:lol: :lol: :lol:

Voit jatkaa kakkatouhujasi, minä menen eteenpäin. :P
0 x
WEBMASTER
Master of the universe
Viesti:

05.05.2017 09:56

RockyBalboa kirjoitti:Jokainen rivi on 100% totta. Se et mä tiedän sen ei tee musta todistusvelvollista vaan susta jos väität että mun kirjotukseni ei pidä paikkaansa ni se on sun homma todistaa väittämäni vääräksi.
Ei Rocky, vaan täysin toisin päin.

Nimenomaan hyvässä argumentoinnissa "todistelutaakka" ei voi olla väitteen kyseenalaistajalla. Eli, jos esität väitteen, niin sinun tehtäväsi on perustella. Ei kuulijan/kuulijoiden tehtävä voi olla "todisteiden" etsiminen sinun väitteillesi.

Eli korjaa toimintaasi.
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

05.05.2017 10:06

WEBMASTER kirjoitti:
RockyBalboa kirjoitti:Jokainen rivi on 100% totta. Se et mä tiedän sen ei tee musta todistusvelvollista vaan susta jos väität että mun kirjotukseni ei pidä paikkaansa ni se on sun homma todistaa väittämäni vääräksi.
Ei Rocky, vaan täysin toisin päin.

Nimenomaan hyvässä argumentoinnissa "todistelutaakka" ei voi olla väitteen kyseenalaistajalla. Eli, jos esität väitteen, niin sinun tehtäväsi on perustella. Ei kuulijan/kuulijoiden tehtävä voi olla "todisteiden" etsiminen sinun väitteillesi.

Eli korjaa toimintaasi.
Enpä taida korjata.Toimittaja ei paljasta lähteitänsä.
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
RockyBalboa
Prospect
Prospect

05.05.2017 10:11

Ja eiköhä noi oo kaikki tullu kallen omis puheis esille aiemmin noi kaikki maailmanmestaruusväitteet. Ja mitä tulee lesterille tarjottuun soppariin ni siihen löytyy kirjalliset todisteet tarvittaessa.
0 x
anakonda
Journeyman

05.05.2017 12:54

löytyykö todisteet tähän Jessen "rajuun" tyrmäykseen?

toisaalta näitä sparreissa enemmän tai vähemmän tyrmätyksi tulemisia ennen ottelua taitaa kyllä löytyä aika helkatin monen ulko-ja kotimaisen valmentajan ja managerin komerosta, raha ratkaisee, ja monestiko itse ottelija haluaa otella kuitenkin siitäkin huolimatta että on jo hetken levähdellyt..
0 x
raksa
Contender
Contender

05.05.2017 13:10

Ilmeisesti tää ilta näkyy Viaplay:n kautta? En ainakaan löytänyt mitään Viaplayn sivuilta mut tossa mainoksessa on Viaplay:n logo leimattuna. Nyt jos ostais turun illan Viaplay:lta, niin sais myös tän illan?
0 x
Kallehelenius911
Brawler

05.05.2017 14:12

RockyBalboa kirjoitti:Ja eiköhä noi oo kaikki tullu kallen omis puheis esille aiemmin noi kaikki maailmanmestaruusväitteet. Ja mitä tulee lesterille tarjottuun soppariin ni siihen löytyy kirjalliset todisteet tarvittaessa.

Nyt alkoi kiinnostumaan. Pistähän Lesterin sopparin paperit näkyville, en ole edes kuullut sellaisista.
Itse en ole tehnyt mitään sopimuksia muuta kuin suullisia.
Niin nyt sinulla on mahdollista osoittaa että olen valehtelija.
Paperit näkyville!!!
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

05.05.2017 14:46

Kallehelenius911 kirjoitti:
RockyBalboa kirjoitti:Ja eiköhä noi oo kaikki tullu kallen omis puheis esille aiemmin noi kaikki maailmanmestaruusväitteet. Ja mitä tulee lesterille tarjottuun soppariin ni siihen löytyy kirjalliset todisteet tarvittaessa.

Nyt alkoi kiinnostumaan. Pistähän Lesterin sopparin paperit näkyville, en ole edes kuullut sellaisista.
!
Ei ihme et oot aina riidois kaikkien kanssa :lol:

Luetun ymmärtämises taas vikaa, ei ole mitään sopparia koska et ole sellaista tehnyt.

Sinulle on suullisesti tehty tarjous lesteristä joka takaa lesterille väh 4 ottelua vuodessa ja tarjolla oli vielä perus ottelupallkioiden lisäksi voittobonuksia sekä tyrmäysbonuksia ja erikseen neuvoteltavissa olevat titteliotteluehdot.

Sinä viisaana miehenä kieltäydyit vedoten että ette tee kuin 1 ottelun sopimuksia :lol: :lol: :lol:
0 x
Kallehelenius911
Brawler

05.05.2017 15:12

RockyBalboa kirjoitti:

!
Ei ihme et oot aina riidois kaikkien kanssa :lol:

Luetun ymmärtämises taas vikaa, ei ole mitään sopparia koska et ole sellaista tehnyt.

Sinulle on suullisesti tehty tarjous lesteristä joka takaa lesterille väh 4 ottelua vuodessa ja tarjolla oli vielä perus ottelupallkioiden lisäksi voittobonuksia sekä tyrmäysbonuksia ja erikseen neuvoteltavissa olevat titteliotteluehdot.

Sinä viisaana miehenä kieltäydyit vedoten että ette tee kuin 1 ottelun sopimuksia :lol: :lol: :lol:
Kirjallinen todiste nyt esille kaikkien nähden, ei sinulla ole.
Mitään suullistakaan ei ole ollut joten nyt todisteet esille, ei ole.
Nyt alkaa pahasti näyttää siltä että kakkapuheille ei löydy
Mitään muuta kuin juuri sinun kakkapuheet.
Kuka tämän suullisen tarjouksen olisi tehnyt???
Minulle, miksei Lesterille ???
0 x
jawaz
Club Fighter

05.05.2017 15:18

Roki puhuu täyttä asiaa samoin Anselmin teoriat ja kysymykset on ihan johdon mukaisia.Noihin olis ihan helppoa vastata ,jos nimittäin itsen pätevyys riittää.Toi mua ihmetyttää puhe Roope MM 5.Onko tollaista sijaa miten se otellaan? Loppu peleissä järjestys voi olla ihan mitä vainAinoastaan voi sanoa sillä hetkellä mestari on paras muihin sijoihin vaikuttaa arvonta kuta vastaan sattuu joutuu ottelemaan. Armend oli Täällä foorumilla Roopee parempi nyrkkeilijä "varma olympia voittaja
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

05.05.2017 15:37

Kirjallinen todiste nyt esille kaikkien nähden, ei sinulla ole.
Mitään suullistakaan ei ole ollut joten nyt todisteet esille, ei ole.
Nyt alkaa pahasti näyttää siltä että kakkapuheille ei löydy
Mitään muuta kuin juuri sinun kakkapuheet.
Kuka tämän suullisen tarjouksen olisi tehnyt???
Minulle, miksei Lesterille ???
Eikö suuri manageri ja valmentajavelho tiedä että tuollaiset tarjoukset esitetää managerille joka saattaa ne myös nyrkkeilijän tietoisuuteen.Kerroitko lesterille kyseisestä ottelutarjouksesta?

Mä en oo nii tyhmä kuin sinä et alan julkasee luottamuksellisia sähköpostikeskusteluja tänne.Sinähän täällä kerran niin teit.

Eiköhä sun reaktioista ku heti meni herneet nenään pysty lukijatki päätteleen kumpi meistä puhuu totta.
0 x
Kallehelenius911
Brawler

05.05.2017 15:39

Kirjallinen todiste olisi nyt paikallaan.
0 x
Anselmi84
Prospect
Prospect

05.05.2017 15:46

Just näin.

Kyllä minäkin muistan miten on kaikista pitänyt tulla suuria mestareita jne. Tosiasia on, että Latifeista ei olis tullut mestareita vaikka olis kuka valmentanut se sanottakoon, mutta tuollaisten puhuminen ylipäätään osottaa sen, että ei voi kovin kummonen näkemys olla urheilusta eikä nyrkkeilystä.

Mitä tulee noihin aikaisemmin esittämiini kysymyksiin niin tiesin kyllä jo niitä kirjoittaessa, että mitään vastauksia ei tule, koska ei edes ymmäretä mistä puhutaan, mutta toivottavasti nyt palstaa lukevat ymmärtävät mitä nämä meidän ammattilaiset on ja mimmoisella tolalla koko valmennus ylipäätään suomessa on nyrkkeilyn osalta. Siellä pyörii urheilusta ymmärtämättömiä puuhastelijoita ketkä elää valheellisessa mailmassa jonka ovat itse luoneet ja siihen kuuluu se, että ollaan guruja.

Se nyt vaan on niin, että ne ajat kun nyrkkeilyssä pärjäs kuntopiireillä, lenkkeilyllä ja kovalla päällä on ohi ja sellasia geneettisiälahjakkuuksia ei tuu yhdellekkään salille enään eksymään ainakaan suomessa.

Sekin vielä lisättäköön, että samanlaista puuhastelua se tekeminen on p3:senkin puolella eikä muuksi muutu. Mikäli joku valmentaja pitäisi valita niin Hukkasen Esa on ainut kenellä on edes teoriassa mitään valmiuksia viedä urheilijaa eteenpäin hän on sentään vähän kouluttautunut.

Ps. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mun muistaakseni Esa piti jotain seminaaria valmentajille jokin aika sitten, mutta vähäinen osaanotto paljastaa myös sen kun luullaan, että tiedetään jo kaikki tarvittava niin "***** mua tarvii neuvoa mä osaan ja tiedän jo" asenne paistaa kilometrin päähän! Fakta on se, että jopa mun tasoinen sohvalla kaljaa juova naistenhakkaaja puhuu nämä pilipalivalmentajat hiljaseks alle minuutissa.

Tuosta tulikin vielä mieleen, että vihjailitko kalle näillä asiantuntijoilla kenties Mäkeä vai Merosta?
0 x
Porttikiellon syy: Rasistiset termit nyrkkeilyfoorumilla
Kallehelenius911
Brawler

05.05.2017 16:07

Hyvin meillä Suomessa kun on nuoin tasokas valmentaja kun anselmi.
Puhuu tai kirjoittaa kaikki nurin. :lol:
0 x
Vastaa Viestiin