World Boxing Super Series

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
tuaman
Brawler

06.02.2018 22:48

Olisko jollain pelisilmää tehdä tähän myös "pronssimatsi" Briedis vs Dorticos??? Haluaisin nähdä.
0 x
Nekkailija
Club Fighter

16.02.2018 09:43

Huomenna Eubank jr vs Groves. Kumpi voittaa? Melkein toivoisin Grovesin voittoa, mutta eiköhän jyybänkki tämän hoida pisteillä. Groves on kova luu, mutta onkohan hiipumaan päin ajoista, jolloin olisi saattanut voittaa Frochin, jos ottelua ei olisi keskeytetty ennenaikaisesti?
0 x
pOKE
Prospect
Prospect

23.02.2018 09:07

Onko kellään syvempää näkemystä tämän Nieky Holzkenin mahdollisuuksista Callum Smithiä vastaan?

Sarjaa pienempi ja lajitausta kai lähinnä potkupuolelta ...ei ihmeempiä lupailisi
0 x
49% Motherfucker, 51% Son of a Bitch
Andy
New Kid on the Block
Viesti:

23.02.2018 13:04

Holzken on yksi tunnetuimmista potkunyrkkeilijöistä ja hän oli pitkään -77kg sarjan kiistaton ykkösnimi. Sitten tuli muutama yllättävän tiukka matsi ja nyt viime vuonna kolme tappiota putkeen, joista kaksi samalle kaverille. Voimakkaasta prässistä tunnettu Holzken oli näissä matseissa selvästi vaikeuksissa paremmin liikkuvan vastustajan kanssa.

Ura potkunyrkkeilyssä siis pahasti laskusuunnassa vaikka siinä kolmen tappion putki ei ole niin iso asia kuin se olisi ammattinyrkkeilyssä, kun ottelijoilla on matseja enemmän ja tappioita tulee huipuillakin suhteessa enemmän.

Vaikea nähdä, että sivulajina nyrkkeilyssä otellut Holzken voisi pärjätä huippumiehelle.
0 x
tuaman
Brawler

25.02.2018 20:34

Smith on selvästi liian heikko ylemmässä keskisarjassa. Lightheavy olisi oikea sarja noihin raameihin. Enemmän voimaa alakroppaan, niin lyöntien takana olisi enemmän voimaa.
0 x
Murikka
Journeyman

02.03.2018 08:38

Kyllä Jurgen olis tuon Smithin pehmittänyt. Toivottavasti pääsee ottamaan Groves-Smith voittajaa vastaan ja siirtyä mestarina eläkkeelle. Vaikka kaveri itse on kyseenalainen on Brähmerin nyrkkeily kivaa katsoa outoine jabeineen ja kombinaatioineen. Uskoin Brähmerin voittavan koko turneen mutta sitten tuli nuha.
0 x
raksa
Contender
Contender

30.04.2018 18:42

raksa kirjoitti:
25.09.2017 13:44
Cruiserin listaa kun katto, niin laitetaan Briedis voittamaan Perez ja kohtaa Semi finalsseissa Usykin jolle tulee häviämään.

Gassiev murska wlodryskin helposti ja ankaran taistelun jälkeen Dorticos kaatuu loppuerissä.

Loppuottelussa Gassiev & Usyk, jonka Usyk voittaa tappotahtinsa kanssa ja Gassievin graniitti iskut ei tipauta Usykkia.
Aika hyvin osunut meikän ennustukset, kerrankin! Finaalien päivät on näköjään vielä mietinnän alla.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

01.05.2018 12:00

Murikka kirjoitti:
Kyllä Jurgen olis tuon Smithin pehmittänyt. Toivottavasti pääsee ottamaan Groves-Smith voittajaa vastaan ja siirtyä mestarina eläkkeelle. Vaikka kaveri itse on kyseenalainen on Brähmerin nyrkkeily kivaa katsoa outoine jabeineen ja kombinaatioineen. Uskoin Brähmerin voittavan koko turneen mutta sitten tuli nuha.
Jos Braehmer on vielä entisensä, niin itsekin uskon että Smithin olisi kypsytellyt, mutta Grovesin kanssa olisi tasaisempaa. Kun ikä alkaa olla jo neljässä kympissä, niin jossain välissähän ne kilometritkin voi tulla täyteen eikä koneesta enää irtoa sitä viimeistä mikä aina siihen asti on irronnut.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Yii
Brawler

05.05.2018 14:30

Murikka kirjoitti:
Kyllä Jurgen olis tuon Smithin pehmittänyt… Uskoin Brähmerin voittavan koko turneen mutta sitten tuli nuha.
Leifhackman kirjoitti:
01.05.2018 12:00
Jos Braehmer on vielä entisensä, niin itsekin uskon että Smithin olisi kypsytellyt… Kun ikä alkaa olla jo neljässä kympissä, niin jossain välissähän ne kilometritkin voi tulla täyteen eikä koneesta enää irtoa sitä viimeistä mikä aina siihen asti on irronnut.
Juu, tottahan se on, ettei juurikaan kukaan ole ammattinyrkkeilykehässä ollut parhaimmillaan sinä vuonna, kun täyttää 40. Tuskinpa Brähmerkään on iälle immuuni. Hän näytti silti yllättävän hyvältä ja erittäin hyvältä vielä edellisessä matsissaan männä vuonna Branttia vastaan.

Mä ite oon kuitenkin muodostanut hänestä sellaisen mielipiteen, ettei siinä Smith -ottelussa pelkästään ikä olisi ollut Jürgenin esteenä. Mun luulokuvani on sellainen, että vaikka Brähmer oli hyvä, ei hän koskaan ollut niin hyvä, että olisi pärjännyt oman sarjansa maailman kärkipään ukoille. Ja juuri sellainen tällä hetkellä Callum Smith ehdottomasti on.

Brähmer ei urallaan kuin kerran kohdannut sellaisen vastustajan, joka oli otteluhetkellä puolueettomasti arvioiden sarjansa ”kärkikymmenikössä”. Sillä kerralla vastassa oli Argentiinan Hugo Garay, joka oli otteluhetkellä Ringin mielestä sarjansa 11. paras maailmassa. Siinä ottelussa Jürgen ei ollut lähelläkään voittoa (vaikka panamalaisen tuomarin kortti harhaanjohtavasti viittaa tasaisuuteen), enkä mä tosiaan usko, että hän olisi kyennyt muitakaan huippuja voittamaan.

Se flunssa, jonka nojalla Smith-Brähmer ottelu peruttiin taisi sittenkin johtua siitä, etteivät myöskään Jürgen ja hänen taustajoukkonsa semmoiseen uskoneet. Jos olisivat uskoneet, niin flunssa olisi siirtänyt ottelua muutamalla viikolla, ei perunut sitä. Niinhän se flunssa yleensä tekee, sellaisissa otteluissa, jonka toteutumista kaikki osapuolet haluavat.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

05.05.2018 14:48

Yii kirjoitti:
05.05.2018 14:30
Brähmer ei urallaan kuin kerran kohdannut sellaisen vastustajan, joka....
Ei se Smithikään kyllä kovin vakuuttavalta näyttänyt Brähmerin tilalle käsittääksen aika kiireaikataululla tullutta vastustajaa vastaan. Oliko jopa, että kaveri on enimmäkseen otellut muissa kuin nyrkkeilykehissä? Mä oon sitä mieltä että Smithi ois hävinnyt jo Brähmerin luonnolle, sitkeydelle ja periksiantamattomuudelle, jos Brähmer olisi entisenä itsenään tullut kehään.
0 x
Yii
Brawler

05.05.2018 15:06

Leifhackman kirjoitti:
Mä oon sitä mieltä että Smithi ois hävinnyt jo Brähmerin luonnolle, sitkeydelle ja periksiantamattomuudelle, jos Brähmer olisi entisenä itsenään tullut kehään.
Sehän juuri tekee tän lajin seuraamisesta niin mielenkiintoista, kun hyviä mielipiteitä on löydettävissä molempaan suuntaan... ja "totuus" paljastuu vasta kehässä.

Nyt taitaa käydä niin, että Jürgenille tarjolla ollut harvinaisuus, uran selvästi paras voitto nelikymppisenä, jää meiltä näkemättä. Toivotaan, että jos Jürgen itse sellaista haluaisi, hän saa vielä tilaisuutensa näyttää tasonsa jotain kärkimiestä vastaan.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

05.05.2018 19:28

Yii kirjoitti:
05.05.2018 15:06
Leifhackman kirjoitti:
Mä oon sitä mieltä että Smithi ois hävinnyt jo Brähmerin luonnolle, sitkeydelle ja periksiantamattomuudelle, jos Brähmer olisi entisenä itsenään tullut kehään.
Sehän juuri tekee tän lajin seuraamisesta niin mielenkiintoista, kun hyviä mielipiteitä on löydettävissä molempaan suuntaan... ja "totuus" paljastuu vasta kehässä.
Näinhän se justiin on. Vaikka onhan se sama muissakin lajeissa.
Nyt taitaa käydä niin, että Jürgenille tarjolla ollut harvinaisuus, uran selvästi paras voitto nelikymppisenä, jää meiltä näkemättä. Toivotaan, että jos Jürgen itse sellaista haluaisi, hän saa vielä tilaisuutensa näyttää tasonsa jotain kärkimiestä vastaan.
Vaikka eikös se Jyrkeni jossain visioinut, että haluaisi ottaa Seppä vs. Pyhä Yrjö -ottelun voittajaa vastaan ikäänkuin revanssihengessä?

Ja olisihan siihen nyt jonkinlaisia moraalisia perusteitakin olemassa, ettei jäisi sekään kana kynumättä.
0 x
Detroit Cobra
Contender
Contender

08.05.2018 16:11

WBSS:n kakkoskauden julkistus huomenna Lontoossa. Painoluokat mitä ilmeisimmin bantam ja super light.
0 x
you don't know what you don't know
Romu
Contender
Contender

14.05.2018 08:18

https://www.mirror.co.uk/sport/boxing/c ... e-12526120

Mirror-lehden levittämien huhujen mukaan Eubank Junior korvaisi Grovesin finaalissa Smithiä vastaan. Todella sääli jos näin on. Vaikka Eubank on kova tekijä, hänen aiempi selvä tappionsa Grovesille romahduttaa turnauksen statuksen, vallankin kun myös Smith tosiaan ansaitsi paikkansa varamiestä vastaan.

Jos juorut muuttuvat todeksi, turnaus alkaa kalkkiviivoilla muistuttaa epäonnistunutta Super Sixiä, niin loistavia matseja kuin se onkin tähän saakka tarjonnut
0 x
Detroit Cobra
Contender
Contender

14.05.2018 11:46

Romu kirjoitti:
14.05.2018 08:18
Jos juorut muuttuvat todeksi, turnaus alkaa kalkkiviivoilla muistuttaa epäonnistunutta Super Sixiä, niin loistavia matseja kuin se onkin tähän saakka tarjonnut
Naulankantaan. Finaalin tappiosta, tai voittamalla Nieky Holzken :P

Olkoonkin, että mahdollinen Smith-Eubank on sinänsä ihan mielenkiintoinen matsi.
0 x
you don't know what you don't know
Vastaa Viestiin