Lomachenko vs Rigondeaux

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Luka
Journeyman

24.01.2018 12:09

Heretic kirjoitti:
24.01.2018 11:35
Luka kirjoitti:
24.01.2018 10:29
Heretic kirjoitti:
24.01.2018 09:44
Kyse ei ole siitä listasta vaan siitä kenet voitit ja koska. Prime vs prime Pacman olis piessyt moneyn.
Voittihan Morales prime Pacin....
Jeps samanen Morales jonka Manny tyrmäs kahdessa niitten seuraavassa ottelussa.

Toi matsi nyt muutenkin oli vähän niin ja näin... Se matsattiin Moralesin valitsemilla pehmeillä hanskoilla. Manny sai haavan hedarista erässä 5 joka haittas loppumatsia. Toi matsi oli Mannyn eka super featherissa ja sillä oli ilmeisesti vaikeuksia saada paino kohdilleen. Tässä lainaus boxrecin otteluraportista... "Pacquiao said he went into the fight feeling drained and weak."

Näilläkin olosuhteilla Manny onnistu upottamaan isomman määrän power puncheja kun Morales ja kaikkien tuomarien pisteet oli 115-113. Eli yhdellä erällä Erkki voitti.

Kukin voi sitten itse päättää paljonko painoa haluaa antaa tuolle tappiolle.
Et ilmeisesti ole nähnyt miltä nyky-Morales näyttää. Painoa on lähemmäs 90 kiloa. Eli siinä matsissa Pac ei ollut ainoa ketä oli "drained and weak". Morales otti taisteluvoiton enkä usko, että joku vekki vaikutti niin paljon, että Pac ei voinut voittaa sellaista kaveria, joka näännytti itsensä tuohon sarjaan.

Kommenteistasi muuten paistaa läpi, ettet ole itse koskaan nyrkkeillyt. Ymmärrät nyrkkeilyä ulkopäin, mutta et sisältä. Fakta on se, että melkein joka toinen kääpiösarjojen mestari on vaalla pyörtymisillään painovetojen vuoksi eikä tunne itseään kovin terveeksi ottelupäivänäkään, vaan homma hoidetaan himaan yleensä kovan tahtotilan kautta.
0 x
Porttikiellon syy: persoonien "analysointi"
Heretic
Club Fighter

24.01.2018 14:35

Luka kirjoitti:
Heretic kirjoitti:
Luka kirjoitti:
Heretic kirjoitti:
Kyse ei ole siitä listasta vaan siitä kenet voitit ja koska. Prime vs prime Pacman olis piessyt moneyn.

Toi matsi nyt muutenkin oli vähän niin ja näin... Se matsattiin Moralesin valitsemilla pehmeillä hanskoilla. Manny sai haavan hedarista erässä 5 joka haittas loppumatsia. Toi matsi oli Mannyn eka super featherissa ja sillä oli ilmeisesti vaikeuksia saada paino kohdilleen. Tässä lainaus boxrecin otteluraportista... "Pacquiao said he went into the fight feeling drained and weak."

Näilläkin olosuhteilla Manny onnistu upottamaan isomman määrän power puncheja kun Morales ja kaikkien tuomarien pisteet oli 115-113. Eli yhdellä erällä Erkki voitti.

Et ilmeisesti ole nähnyt miltä nyky-Morales näyttää. Painoa on lähemmäs 90 kiloa. Eli siinä matsissa Pac ei ollut ainoa ketä oli "drained and weak". Morales otti taisteluvoiton enkä usko, että joku vekki vaikutti niin paljon, että Pac ei voinut voittaa sellaista kaveria, joka näännytti itsensä tuohon sarjaan.

Kommenteistasi muuten paistaa läpi, ettet ole itse koskaan nyrkkeillyt. Ymmärrät nyrkkeilyä ulkopäin, mutta et sisältä. Fakta on se, että melkein joka toinen kääpiösarjojen mestari on vaalla pyörtymisillään painovetojen vuoksi eikä tunne itseään kovin terveeksi ottelupäivänäkään, vaan homma hoidetaan himaan yleensä kovan tahtotilan kautta.
Oikein haisteltu tuo ulkopuolisuus. Itse olen harrastellut ainoastaan potkunyrkkeilyä. Lajia olen kyllä seurannut pitkän aikaa ja ehkä jotain faktaakin on tarttunut mukaan.

Morales matsin komenteilla lähinnä hain sitä että aina ei yksittäinen ottelu kerro kumpi ottelijoista on parempi. Joskus parempi nyrkkeilijä häviää...

Itse en tuota Morales tappiota pidä kauhean suurena miinuksena Mannyn listalla.
0 x
Luka
Journeyman

24.01.2018 19:07

Heretic kirjoitti:
24.01.2018 14:35
Luka kirjoitti:
Heretic kirjoitti:
Luka kirjoitti:
Heretic kirjoitti:

Oikein haisteltu tuo ulkopuolisuus. Itse olen harrastellut ainoastaan potkunyrkkeilyä. Lajia olen kyllä seurannut pitkän aikaa ja ehkä jotain faktaakin on tarttunut mukaan.

Morales matsin komenteilla lähinnä hain sitä että aina ei yksittäinen ottelu kerro kumpi ottelijoista on parempi. Joskus parempi nyrkkeilijä häviää...

Itse en tuota Morales tappiota pidä kauhean suurena miinuksena Mannyn listalla.
Ei se olekaan.

Enemmänkin se on Moralesin saavutus, että meni ja voitti Pacin vaikka alussa näytti siltä, että Pac hoitaa. Mutta Moralesille tuli sellainen lyöntivimma/voitontahto päälle, että voitto matsista oli täysin ansaittu.

Itsekin pidän Manny Pacquiaio´a tämän vuosituhannen nyrkkeilijänä ja olen samaa mieltä, että hän nuorempana (ja ilman olkapäävammaa, joka hänellä oli ottelun aikana) olisi voittanut Mayweatherin.

Mielenkiintoisin kysymys onkin se, onko Marquez parempi nyrkkeilijä kuin Pac? Jos on, niin kuka hän on historian kirjoissa?!
0 x
Heretic
Club Fighter

24.01.2018 22:31

JMM, Manny ja Floyd on kyllä mielenkiintoinen kolmikko.

JMM tyyli on sellainen joka sopii Pacquiaota vastaan kuin nyrkki silmään. Kolme ekaa matsia oli kaikki todella tasaista vääntöä. Nelosen sitten vei JMM.

JMM tyyli taas ei toiminut ollenkaan Maywetheria vastaan. Toki Floyd on isompi kokonenkin kun JMM ja tuli matsiin ylipainoisena. Juurikin semmonen tempaus minkä takia mun on todella vaikeeta arvostaa Maywetheria nyrkkeilijänä. Miehen motoksi olisi sopinut "reilu peli on perseestä".

Itse olisin veikannut että death by 1000 punches Manny olisi viennyt Mayweather ottelun Prime vs prime. Liian aktiivinen ottelija joka ei olisi antanut Floydille tilaa eikä aikaa tehdä taikojaan.

Tyylillisesti sii Maywether -> JMM -> Manny -> Mayweather ja niin edelleen.
0 x
Luka
Journeyman

25.01.2018 11:11

^Styles make fights -suljettu ympyrä.

Aatoksia elämästä.

Mayn missio oli nollan säilyttäminen (Castillolle hän kuitenkin hävisi). Loppuelämä menee hedelmistä nauttien.

Pacin lopullinen missio on nousta Filippiinien nukkepresidentiksi.

JMM:n missio oli Manny Pacquiaio'n ulosveto:
https://www.youtube.com/watch?v=Q5NX2XTHLVk
0 x
Vastaa Viestiin