Olen kyllä tämän huomannut ja tätä myös suuresti ihmetellyt... Ehkäpä itse olin sitten poikkeuksellisen itsekriittinen boxari aikoinani?Yii kirjoitti: ↑15.08.2018 03:53Niin kuin varmaan kaikki lajia seuraavat ovat saaneet huomata se on tuiki harvinainen poikkeus, että vähänkään tasaisemmassa matsissa ottelijalle itselleen jäisi sellainen kuva, että hän ei ansainnut voittoa. Kyllä ne yleensä aina näkevät itsensä olleen parempi osapuoli, vähintään puheissaan, vaikka olisivat tuomion sellaisessa matsissa hävinneetikin.
Ottelin 29 amatöörimatsia (lähinnä A- ja B-junnuissa), joista voitin 17 ja hävisin 12. Noista meni 26 pisteille (15-11 niistä saldo). KERTAAKAAN en ottelun jälkeen tuntenut voittaneeni ja tullut tuomionjulistuksessa pettyneeksi. En kertaakaan! (parista matsista toki jälkeenpäin videolta katsottuna mieli vähän muuttui ja totesin että olisin voinutkin voittaa)
Sen sijaan useampaan (3? 4?) kertaan olin ottelun päättyessä varma tappiosta, mutta isoksi yllätyksekseni tuomarit olivat eri mieltä. Eli ainakin minä koin LÄHES AINA ottelevani heikommin ja pärjääväni huonommin kuin miltä se matsi kehän laidalta tai katsomosta näytti. Ei koskaan toisin päin.