Suomalaiset ammattinyrkkeilyillat 2019 helmikuu

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Leifhackman
Champion
Champion

30.12.2018 18:51

RockyBalboa2 kirjoitti:
29.12.2018 05:17
Niin silti missään suomalaisten välises kohtaamises lammin ja mäen aikana ei oo ollu yhtä hyvää promoamista ja vittuilua ku Antman Katajisto ja siinä nimenomaan hypen tekivät Forström ja Lammi. Ja jos kävi paikanpääl viel kattomas kuten allekirjoittanut ni nähtiin ku Antmani menettää täysin hermonsa yleisöstä tulleelle huutelulle ja meinaa mennä sinne mättää jos ei ois estetty :lol: Parasta huumoria myös se et forströmi oli täysin hiilenä ku heidän mielestää tervetuloa vaasaa lakana oli epäurheilijamaista käytöstä vaikka itte haukku Katajistoa läskiks hypevideolla(sitähä se oli mut hei come oon)
Yleisöstä tuli paljon huutelua, mutta ainakaan ottelun aikana Antman ei mihinkään yleisön kimppuun ollut menossa. Kehään noustessaan yritti näyttää keskaria, mutta sitten huomasi ettei se nyrkkeilyhanskat kädessä oikein onnistukaan. Heti tapahtuman jälkeen kun tuosta lakanastaa oli puhetta, niin silloin siihen kohdistunut kritiikki koski varmaan aiheellisestikin sitä asiaa, että se oli kiinnitetty kehän sisäpuolelle. Kehän ja muutenkin järjestelyjen ja puitteiden käsittääkseni pitäisi olla neutraalit? Lisäksi jos oikein muistan, siinä ei lukenut Vaasasta mitään, vaan "Welcome to Hell". Sekin taisi Antmannin leiriä närästää, kun kehä kuulutti hänet nimellä Petter "Pikku-pete" Antmann. Itse luulin tuolloin tapahtumassa, että se oli oikeastikin hänen nyrkkeilijä-taiteilijanimi, eikä se vaikuttanut minusta mitenkään ilkeilyltä. Matsi näytti kyllä siltä, ettei siinä ollut millekään selittelyille minkäänlaista sijaa mihinkään suuntaan.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Timotii
Club Fighter

21.02.2019 20:47

Helmikuun illat takana, onko paikalla olleita? Tai järjestäjien kommentteja illoista? Miten vetivät yleisöä? Entä milloin seuraavat illat ja missä?
0 x
RockyBalboa2
New Kid on the Block

22.02.2019 11:50

Timotii kirjoitti:
21.02.2019 20:47
Helmikuun illat takana, onko paikalla olleita? Tai järjestäjien kommentteja illoista? Miten vetivät yleisöä? Entä milloin seuraavat illat ja missä?
Eiköhä toi et mustasaari ketjus nolla viestiä kerro ihan tarpeeks kyseisen sekä steelring illan tasosta.Nobody cares. Mutta seiskatvstä näkyy ku kaivaa mustasaaren ilta jos sen haluaa katsoa.Ainut kuka valitti eklund ottelun tuomiosta oli lammi itse.Eklund itse rehdisti sanoi että otteli lopun huonosti.
0 x
Vastaa Viestiin