Helenius vs. Kownacki

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
jone
Contender
Contender

08.05.2019 07:10

Sonokaa minun sanoneeni niin tämä ottelu ei tule toteutumaan,liikaa venytetään kun ei ole mitään kerrottavaa ja Wilder sparreissa ollaan tosiaan oltu siinä sparrarin osassa.

No näyttöjä vaan peliin,saas nähdä kauan menee :lol:
0 x
Skogman
New Kid on the Block

08.05.2019 08:23

Juu, ottelun peruuntuminen syystä tai toisesta ja matsaaminen jotain keskinkertaisuutta vastaan olisi liiankin tuttu juttu. Mutta toivotaan että vielä toteutuu. Fakta on kuitenkin edelleen se, että Robbelle oli tarjolla kova ja eteenpäin vievä top-10 vastustaja maaliskuussa. Se väistettiin, ja nyt toukokuussa edelleen odotellaan josko sitä joku matsi jossain vaiheessa toteutuisi. Ans kattoo kuinka käy.
0 x
anakonda
Brawler

08.05.2019 09:14

Eiköhän se ilmoitus tule tämän viikon aikana...ja jos ei, usko alkaa kyllä horjua
0 x
Murikka
Journeyman

08.05.2019 11:19

Puncher kirjoitti:
07.05.2019 21:40
2010 aikoihin Robben ajoitukset oli täydellisiä, ja ennenkaikkea se "tappajan vaisto" kun sai satutettua kerran niin lähti aina lopettamaan matsia. Toivottavasti samaa Robbea nähdään tässä matsissa, vielä tarkemmilla lyönneillä (kohti leukaa)

Ehdottomasti Robben kovin voitto jos Kownackin menee voittamaan, 2010 aikoihin tehdyt tymäykset oli nimenomaan jo Primestään "vajonneita" has beenejä, nyt on vastassa nouseva ja nälkäinen stara, jota kukaan ei ole ennen voittanut (eikä tyrmännyt) PRO-urallaan.
Minusta se viimeistely johtui siitä että kunto kesti tuolloin. Teper oli valmista tavaraa nokosille jo kakkoserässä, puhumattakaan kolmannesta. Mutta Robbe ei lähde viimeistelemään enää ja minusta se johtuu siitä että väsymisen riski kasvaa kun lähtee riehumaan. Jos kunto on hyvä niin uskon että Helenius pystyy ihan samanlaiseen viimeistelyyn kuin silloin parhaaseen aikaan.

Tätä matsia varten alkoi vähän mietityttää kun katsoin eka tuota Tepermatsia ja sitten perään Liachovits sekä Chisoran kohtaamisen niin kyllä siinä on jo nopeudessakin iso ero. 2018 Robbe on paljon hitaampi ja laiskempi liikkeissään, vaikka aina minusta Robben tyyli on ollut sellainen melko laiska ja Robbe on näyttänyt huonommalta kuin mitä todellisuudessa on tästä johtuen. Mutta tämä efekti on kyllä paljon vahvempi 2018 kuin 2011. Mutta tämäkin on sellanen asia että kestävyyskunto auttaa siihenkin että jaksaa otella terävästi.

Mutta ehkäpä tämä ei edes toteudu. Jotain vaikuttaa olevan vinossa jos/kun viikkokaupalla odotetaan sen jälkeen kun diili on tehty.
0 x
Murikka
Journeyman

08.05.2019 11:28

Skogman kirjoitti:
07.05.2019 17:50
bullbear83 kirjoitti:
07.05.2019 16:26
Mitäs järkevää tai kiinnostavaa Skogman 14 postauksen voimin on foorumille saanut tehtyä?

Ei mitään. Perus kitinää niinkuin 75% foorumin viesteistä.

Milloinkas se Kownacki sanoikaan ottelun julkistuksen tapahtuvan? Eikös se ollut tällä viikolla?
Ihan asiallisesti mä esimerkiksi Helenius-Kownackin arvioin, ei se ole mitään kitinää jos objektiivisesti näkee, ettei Robbella ole juurikaan saumaa. Kyllä matsi tulee menemään aika lailla kuten arvioin. Myös Marttinen twitterissä näki Helgen mahdollisuudet olemattomina, silläkään kun ei ole tarvetta Robbea erikseen mielistellä.

Sä olet kyllä surkuhupaisin lammas, jonka olen missään foorumilla nähnyt. Pelkkää lapsellista ja sokeaa perseennuolentaa Robben leirin suuntaan. Et muutenkaan vaikuta osaavan edes auttavasti jäsennellä ajatuksiasi näppäimistön välityksellä, vaan kaikki viestit ovat tuollaista yksinkertaista lipomista ilman mitään sisältöä. Oletko oikeasti syntynyt vuonna -83? Viestiesi perusteella vaikutat joltain 12-vuotiaalta.

Ylläpidolle: Älkääpä heti vetäkö hernettä nenään, vaikka vähän bullbearin vajakkia herjasinkin. Lähti kuitenkin itse sille tielle. Ei mulla muuten ole tarvetta tuon nimimerkin kanssa olla tekemisissä, kunhan vastasin.
Tosiaan tuollanen nimittely vajakiksi jne on aika hel*etin asiatonta kun nimimerkin takana voi olla esimerikiksi oikeasti kehitysvammainen jolle vastaavaa on sanottu aina kaltaistesi toimesta. Ei ole pakko vastata jos ei ole mitään sanottavaa kuten sulla selkeästi tässä ei ole, muuta kuin haukkua. Mulla on sellanen kutina että bullbear saattaa todella olla kaveri joka on joskus muuallakin hehkuttanut Robbea joten olis kivaa jos esim pitäisit nuo nimittelyt ja ihmisten arvioinnit ihan omana tietonas keskittyisit keskustelemaan asiasta tai edes niistä henkilöistä jotka on tässä huhutussa matsissa messissä. Varaa sanoa muita 12-vuotiaaksi kuin ite käyttäydyt kuin koulukiusaaja.
3 x
anakonda
Brawler

08.05.2019 12:59

Murikka kirjoitti:
Skogman kirjoitti:
bullbear83 kirjoitti:
Mitäs järkevää tai kiinnostavaa Skogman 14 postauksen voimin on foorumille saanut tehtyä?

Milloinkas se Kownacki sanoikaan ottelun julkistuksen tapahtuvan? Eikös se ollut tällä viikolla?
Ihan asiallisesti mä esimerkiksi Helenius-Kownackin arvioin, ei se ole mitään kitinää jos objektiivisesti näkee, ettei Robbella ole juurikaan saumaa. Kyllä matsi tulee menemään aika lailla kuten arvioin. Myös Marttinen twitterissä näki Helgen mahdollisuudet olemattomina, silläkään kun ei ole tarvetta Robbea erikseen mielistellä.

Sä olet kyllä surkuhupaisin lammas, jonka olen missään foorumilla nähnyt. Pelkkää lapsellista ja sokeaa perseennuolentaa Robben leirin suuntaan. Et muutenkaan vaikuta osaavan edes auttavasti jäsennellä ajatuksiasi näppäimistön välityksellä, vaan kaikki viestit ovat tuollaista yksinkertaista lipomista ilman mitään sisältöä. Oletko oikeasti syntynyt vuonna -83? Viestiesi perusteella vaikutat joltain 12-vuotiaalta.

Ylläpidolle: Älkääpä heti vetäkö hernettä nenään, vaikka vähän bullbearin vajakkia herjasinkin. Lähti kuitenkin itse sille tielle. Ei mulla muuten ole tarvetta tuon nimimerkin kanssa olla tekemisissä, kunhan vastasin.
Tosiaan tuollanen nimittely vajakiksi jne on aika hel*etin asiatonta kun nimimerkin takana voi olla esimerikiksi oikeasti kehitysvammainen jolle vastaavaa on sanottu aina kaltaistesi toimesta. Ei ole pakko vastata jos ei ole mitään sanottavaa kuten sulla selkeästi tässä ei ole, muuta kuin haukkua. Mulla on sellanen kutina että bullbear saattaa todella olla kaveri joka on joskus muuallakin hehkuttanut Robbea joten olis kivaa jos esim pitäisit nuo nimittelyt ja ihmisten arvioinnit ihan omana tietonas keskittyisit keskustelemaan asiasta tai edes niistä henkilöistä jotka on tässä huhutussa matsissa messissä. Varaa sanoa muita 12-vuotiaaksi kuin ite käyttäydyt kuin koulukiusaaja.
Mulla on kyllä ihan sama kutina.. antaa tosi fanin fanittaa
4 x
Skogman
New Kid on the Block

08.05.2019 16:20

Murikka kirjoitti:
Skogman kirjoitti:
bullbear83 kirjoitti:

Ymmärrän pointtisi, mutta tässä oli nyt se, että tuo bullbear joskus aikaisemminkin aukoi päätänsä suuntaani, kun olin vähän kärkkäästi Robbesta kirjoittanut. Ohjeistin silloin, ettei kommentoisi minulle mitään, niin en minäkään hänelle. No, nyt sitten taas kaivoi verta nenästään. Eli ei minulla ole mitään tarvetta puhua täällä ketjun aiheen sijaan muista nimimerkeistä tai kiusata ketään, mutta arvon bullbearilla on. Ja kyllä, voisihan tuon nimimerkin jättää omaan arvoonsa, mutta toisaalta jos omaa ainakin kyvyt tehdä nimimerkki tänne, ja sitten kitistä/aukoa päätänsä muiden suuntaan, niin ihme kyllä siitä saattaa tulla sanomista takaisinkin. Aivan turha tässä on ketään asettaa syyntakeettomaksi. Ymmärrän toki, ketä Robben ikifania tarkoitatte, mutta en häntä ajatellut tuota aikaisempaa viestiä kirjoittaessani, vaan ihan tuota nimimerkkiä.

Mutta joo, tämä alkaa olla niin turhaa roskaa tähän ketjuun, että saa olla minun osaltani.
0 x
anve
Club Fighter

08.05.2019 20:04

Ei taida Helenius olla Kownackin seuraava vastus...
0 x
Flat Foot
Brawler

08.05.2019 21:54

Eipä taida olla.
Eikös sopimus ollut jo kirjoitettu? Suomalaisten leirin mukaan ainakin.
Katsotaan nyt mitä tapahtuu, hohhoijaa..
0 x
wotzobeck
Brawler

09.05.2019 08:49

Flat Foot kirjoitti:
Eipä taida olla.
Nyt maksetaan hintaa siitä että Karl on bannissa :wink: Nyt olisi kiinnostavaa kuulla sisäpiirin tietoa.
0 x
bullbear83
Journeyman

09.05.2019 13:05

wotzobeck kirjoitti:
Flat Foot kirjoitti:
Eipä taida olla.
Nyt maksetaan hintaa siitä että Karl on bannissa :wink: Nyt olisi kiinnostavaa kuulla sisäpiirin tietoa.
Jep, olisi kiva kuulla myös miten Robertilla meni Wilderin kanssa sparrit.
0 x
Voimalaitos
New Kid on the Block
Viesti:

09.05.2019 13:42

bullbear83 kirjoitti:
wotzobeck kirjoitti:

Täältä komppaus tälle asialle. Karlilla on kuitenkin usein sellasta tietoa, mitä muualta ei löydy. Muun muassa sen takia tällä foorumilla esiintyvää mussutusta viitsii kahlata läpi, että niitä tiedonjyväsiäkin Robben tilanteesta löytyy seasta.
0 x
bullbear83
Journeyman

09.05.2019 20:34

Voimalaitos kirjoitti:
09.05.2019 13:42
bullbear83 kirjoitti:
wotzobeck kirjoitti:

Täältä komppaus tälle asialle. Karlilla on kuitenkin usein sellasta tietoa, mitä muualta ei löydy. Muun muassa sen takia tällä foorumilla esiintyvää mussutusta viitsii kahlata läpi, että niitä tiedonjyväsiäkin Robben tilanteesta löytyy seasta.

Ei ole Robertilla ainakaan kasvot ruhjeilla sparri leirin jälkeen. Lisäksi Robertin hymy sparrileirin alussa oli vähän pelästyneen näköinen ja nyt on tuollainen isännän hymy. Wilderin hymy näyttää nyt vähän väkinäiseltä. Tällaisen syväluotaavan sparrileiri analyysin pystyi tuon kuvan perusteella tekemään.

0 x
ulledulle
Club Fighter

09.05.2019 22:41

Menee off topiciksi, mutta on muuten aika kananjalat Wilderillä :D

Toivottavasti sparrit meni hyvin molemmilta ja Robbenkin matsille saataisiin vahvistus. Wilderhän on taas kehässä viikon päästä.
0 x
Puncher
Brawler

09.05.2019 23:02

Robbelle kyllä mahtava homma että pääsi maailman luokan treeni campille maailmanmestari Wilderin sparrariksi. Sai ainakin maailman luokan sparria ja treeniä, jos sparri vielä mennyt kohtuullisen hyvin/säästynyt kanveesiin lyönneiltä niin itseluottamus kasvanut varmasti taas entisestään.

Robben uran kannalta kyllä hienoa aikaa, paskassa on miehen ura ryvennyt ennen Teper tyrmäystä. Ja nyt mies sparraa Wilderin campilla, sekä valmistautuu maailman luokan nousevaa staraa vastaan (Kownacki) joka on vielä täysin voitettavissa, oikeastaan voitettavissa vielä näytöstyyliin.

Kownacki paras / sopivin tyyliltään Robbelle, eteenpäin tuleva Agressiivinen nyrkkeilijä jolla ei kuitenkaan ole yhden lyönnin kaatovoimaa ( keskeytykset tulee aina pitkään jatkuvan lyöntisarjojen pommituksen seurauksesta)

Ja lisäksi Kownacki on eniten Robben uraa eteenpäin vievä vastus, joka lähtökohtaisesti Robben voitettavissa jos kaikki menee niinkuin elokuvissa.
0 x
Vastaa Viestiin