Helenius vs Washington 13.7.2019: Uran viimeinen koitos vai lippu huipulle?

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
Murikka
Journeyman

03.07.2019 21:44

bullbear83 kirjoitti:
03.07.2019 12:30
jallis+ kirjoitti:
03.07.2019 00:50

"Uusi Robbe"on erikoistunut liikkumaan hitaasti ja pitämään suojauksensa liian alhaalla. Osumia on tullut liikaa lähes joka matsissa Chisora -ottelusta lähtien. No ehkä se tatuoitu "taistelija" ei lyönyt kertaakaan.
Kädet on juuri siellä missä ne pitkällä ottelijalla kannattaa ollakin. Chisora ottelussa hajosi Robben olkapää jonka Sauerland tuhosi lähes lopullisesti laittamalla hänet aina vaan uusiin otteluihin vaikka olkapää ei ollut parantunut. Ahneudella ei ollut mitään rajaa.

Katsoppa Robertin kasvoja Teper matsin jälkeen oliko kovasti otettu iskuja? Ainut joka tuossa matsissa otti iskuja oli Teper.
Nokka veressä. Jos ei tuu vekkejä niin eihän ne kasvot monestikaan pahalta näytä. Robbe tyrmättiin tosi pahasti ja senkin jälkeen oli vähän mustelmaa vaan silmäkulmassa eikä muuta. Kato vielä se tepermatsi. Seuraa Robben naamaa. Kyllä tulee hanskaa suoraan tauluun joka erässä. Fanihan minäkin olen ollut vuosikaudet mutta ei sitä nyt silti tartte alkaa selittää mustaa valkoiseksi. Robben suojaus ja väistöt ei ole lähelläkään sitä mitä se oli esim Samuel Peteriä vastaan aikanaan. Oikea suora ei lähde enää niin hyvin kuin aikoinaan, ehkä käsi ei kestä. Vasurin counteri taas pelaa nykyään paremmin ja lyöntivalikoima on vähintäänki yhtä hyvä, csomoria teperiä ja whyteä vastaan näkyy oikein hyvin etenkin tää vasen counteri. Suurin ongelma on ollut kunto. Klitsko ei ikinä puuskuttanut kuten Robbe kolmannen erän lopussa vaikka nyt pikatsu II:ssa. Olikohan Foreman joka sanoi että Klitskon veljekset on jo siksi niin ylivoimasia kun ne on niitä harvoja jotka on oikeasti 12-erän kunnossa. Jos Robbe jaksais lyödä jabia oikeasti terävästi vielä 12. erässä niin puheet mestaruudesta olis jo uskottavuudeltaan jo aivan eri sfääreissä. Mutta jos otetaan kaks matsia tasaista vääntöä mennään cruiserin journeymanin kanssa niin eihän se ihan hirveästi kasvata luottoa että mm-kehässä raskaassa sarjassa olis voitettavaa. Teperiä vastaankin koppeja tulee loppua kohti kun Robbe väsyy. Onneksi väsyi myös Teper. Washington luultavasti ei väsy, siihen vaaditaan Millerin kaltainen jyrä, joka painaa päälle tauotta. Siksi Robben kestävyyskunto ratkaisee tän matsin lopputuloksen, ellei tosiaan Robbe saa jo alkuerien tyrmäysvoittoa.
1 x
bullbear83
Journeyman

03.07.2019 21:56

jallis+ kirjoitti:
03.07.2019 19:05
bullbear83 kirjoitti:
03.07.2019 12:30
jallis+ kirjoitti:
03.07.2019 00:50

"Uusi Robbe"on erikoistunut liikkumaan hitaasti ja pitämään suojauksensa liian alhaalla. Osumia on tullut liikaa lähes joka matsissa Chisora -ottelusta lähtien. No ehkä se tatuoitu "taistelija" ei lyönyt kertaakaan.
Kädet on juuri siellä missä ne pitkällä ottelijalla kannattaa ollakin. Chisora ottelussa hajosi Robben olkapää jonka Sauerland tuhosi lähes lopullisesti laittamalla hänet aina vaan uusiin otteluihin vaikka olkapää ei ollut parantunut. Ahneudella ei ollut mitään rajaa.

Katsoppa Robertin kasvoja Teper matsin jälkeen oliko kovasti otettu iskuja? Ainut joka tuossa matsissa otti iskuja oli Teper.
Vaikka oletkin melkoinen trolli, ehdotan, että sivistät iseäsi ja katsot Robbe vs Duhaupas -matsin. Kerro sen jälkeen minulle käsien asennoista ja otetuista osumista. Ja jos jaksat, niin etsi molemmat Pikachu -matsit ja katso kun Lumparlandin Hero saa koko ajan osumaa.
Käsiä on roikottanut ja roikottaa Vitali Klitschko, Fury, Wilder... Joshua pitää kädet nätisti ylhäällä leuan edessä ainut vaan kun Ruiz jr. veti pään sivuille niin että soi.

Pikachun iskuja ei edes lasketa. Painauduppa itse säkkiä vastaan ja lyö koukkuja suoraan yläpuolellesi säkin sivuille. Et saa iskuihin mitään voimaa. Sellaisia iskuja pikachu heitteli koko ajan.
0 x
bullbear83
Journeyman

03.07.2019 22:05

Murikka kirjoitti:

Nokka veressä. Jos ei tuu vekkejä niin eihän ne kasvot monestikaan pahalta näytä. Robbe tyrmättiin tosi pahasti ja senkin jälkeen oli vähän mustelmaa vaan silmäkulmassa eikä muuta. Kato vielä se tepermatsi. Seuraa Robben naamaa. Kyllä tulee hanskaa suoraan tauluun joka erässä. Fanihan minäkin olen ollut vuosikaudet mutta ei sitä nyt silti tartte alkaa selittää mustaa valkoiseksi. Robben suojaus ja väistöt ei ole lähelläkään sitä mitä se oli esim Samuel Peteriä vastaan aikanaan. Oikea suora ei lähde enää niin hyvin kuin aikoinaan, ehkä käsi ei kestä. Vasurin counteri taas pelaa nykyään paremmin ja lyöntivalikoima on vähintäänki yhtä hyvä, csomoria teperiä ja whyteä vastaan näkyy oikein hyvin etenkin tää vasen counteri. Suurin ongelma on ollut kunto. Klitsko ei ikinä puuskuttanut kuten Robbe kolmannen erän lopussa vaikka nyt pikatsu II:ssa. Olikohan Foreman joka sanoi että Klitskon veljekset on jo siksi niin ylivoimasia kun ne on niitä harvoja jotka on oikeasti 12-erän kunnossa. Jos Robbe jaksais lyödä jabia oikeasti terävästi vielä 12. erässä niin puheet mestaruudesta olis jo uskottavuudeltaan jo aivan eri sfääreissä. Mutta jos otetaan kaks matsia tasaista vääntöä mennään cruiserin journeymanin kanssa niin eihän se ihan hirveästi kasvata luottoa että mm-kehässä raskaassa sarjassa olis voitettavaa. Teperiä vastaankin koppeja tulee loppua kohti kun Robbe väsyy. Onneksi väsyi myös Teper. Washington luultavasti ei väsy, siihen vaaditaan Millerin kaltainen jyrä, joka painaa päälle tauotta. Siksi Robben kestävyyskunto ratkaisee tän matsin lopputuloksen, ellei tosiaan Robbe saa jo alkuerien tyrmäysvoittoa.
Sä käännät kyllä mustan valkoiseksi jos väität itseäsi faniksi. Et sä kyllä ole fania nähnytkään. Koko ajan vaan selität että Sauerland aikoihin kaikki oli paremmin. Kaikki oli hyvin kunnes olkapää hajosi. Se tapahtui Peter matsin jälkeen. Ja hajosihan Robertilla rystysetkin, kun Oloukun matsissa Sauerlandin kaverit sitoivat Robben kädet niin huonosti. Suojaus, väistöt ja iskujen ajoitukset toimivat jo Teper matsissa loistavasti, paremmin kuin Sauerland aikoihin koskaan!

Onneksi kohta ei enää tarvitse spekuloida vaan nähdään Robert taas tositoimissa.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

03.07.2019 22:41

bullbear83 kirjoitti:
03.07.2019 21:56
Pikachun iskuja ei edes lasketa. Painauduppa itse säkkiä vastaan ja lyö koukkuja suoraan yläpuolellesi säkin sivuille. Et saa iskuihin mitään voimaa. Sellaisia iskuja pikachu heitteli koko ajan.
Niin. Pikatsulle ei laskettu, mutta Washingtonille kyllä lasketaan.
bullbear83 kirjoitti:
Et sä kyllä ole fania nähnytkään.
Mä ottaisin tuon kohteliaisuutena. Musta "fanituksessa" eli fanaattisessa jonkun urheilijan (tai minkään muunkaan asian) kannattamisessa/ihailussa ei ole mitään positiivista. Musta se ei ylipäätään ole älykästä asioihin suhtautumista. Musta urheilijoiden on ansaittava ihailu, kunnioitus ja kannatus urheilemalla.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Jaakkomies
Club Fighter

04.07.2019 00:36

Hienoa, Viaplay näyttää tämän ottelun!!
0 x
Murikka
Journeyman

07.07.2019 14:26

bullbear83 kirjoitti:
Murikka kirjoitti:

Sä käännät kyllä mustan valkoiseksi jos väität itseäsi faniksi. Et sä kyllä ole fania nähnytkään. Koko ajan vaan selität että Sauerland aikoihin kaikki oli paremmin. Kaikki oli hyvin kunnes olkapää hajosi. Se tapahtui Peter matsin jälkeen. Ja hajosihan Robertilla rystysetkin, kun Oloukun matsissa Sauerlandin kaverit sitoivat Robben kädet niin huonosti. Suojaus, väistöt ja iskujen ajoitukset toimivat jo Teper matsissa loistavasti, paremmin kuin Sauerland aikoihin koskaan!

Onneksi kohta ei enää tarvitse spekuloida vaan nähdään Robert taas tositoimissa.
Sulla on selvästi omalaatuinen määritelmä fanille. Fanilla tarkoitan itse että tykkään Heleniuksesta ja toivon Robbelle menestystä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita mulle että pitää kaunistella Robben otteita silloin kun niistä paljon petrattavaa löytyy kuten edellisessä matsissa. Justhan minä sanoin että jotkut asiat on nyt paremmin, jotkut asiat oli silloin Sauerlandin aikaan paremmin. En ole kiistänyt että siellä tehtiin silloinkin pahoja virheitä. Vain että Robbe otteli terävämmin ja paremmin tuolloin, oli se sitten nuoruutta, tiukkaa treeniä, hyvää sparria tai mitä vain, joka sen sai aikaan. Affenammaalle siirtymisen jälkeen moni asia on mennyt huonompaan suuntaan - etenkin kestävyyskunto - jos nyt tiettyjä parannuksiakin on nähty. Parhaat voitot on edelleen Sauerin ajoilta, jos haluat ihan tuloksia katsella etkä spekuloida. Tuosta olen eri mieltä että Teper-ottelussa suojaus ja väistöt olis toiminut paremmin kuin Sauerlandin aikoina. Ei vain yksinkertaisesti pidä paikkaansa, laske vaikka otettujen iskujen määrä Samuel Peter - matsissa erissä 1-8 ja vertaa määriä Erkan Teper- otteluun niin näet että katsot asioita Heleniuksen kohdalla hyvin valikoivaa optiikkaa sisältävien linssien läpi. Saathan tietenkin niin tehdä kuten tähänkin asti, ei siinä sinänsä mitään väärää ole, mutta vähän perusteluja kaipaisin näille väittämille kun niitä niin täysinä totuuksina puhut ja samalla vääristelet minun sanomisia.
1 x
jallis+
Club Fighter

08.07.2019 23:24

Onkohan Robertson jo pelipaikalla ? Hyvä olis jos olis, aikaeron kääntäminen vaatii muutaman päivän. Kyllä mä vähät vetoroposeni laitan nyt Washingtonille. Ei ole juuri luottoa Robertiin ja mahdollisen nyhjäilymatsin vie jenkki jenkkilässä.
0 x
bullbear83
Journeyman

09.07.2019 00:35

Instagramissa taisi viime lauantaina olla päivitys että Robert on Minneapolisissa.
0 x
Flat Foot
Brawler

09.07.2019 06:47

Kyllähän Robbe tosiaan on ollut jo jonkin aikaa pohjois-amerikassa.
Mielenkiintoinen ottelu tulossa, omissa 'papereissa" Robbe on ennakkosuosikki, mutta löysäilyllä ei Washingtonista helpolla voitto irtoa.
Hyvässä kunnossa tulee Washington otteluun, mutta leuan kestävyydestä en ole varma mikäli Suomalainen pääsee osumaan. Washingtonin sparri leirillä oli ainakin Thun joka treenailee Euroopassa paljon Duhaupasin kanssa .
Huhut pyörii että ottelun voittaja kohtaisi Breazealen joulukuussa, mutta myös Breazeale vs Kownacki on mahdollinen.
0 x
wotzobeck
Brawler

09.07.2019 09:00

jallis+ kirjoitti:
Onkohan Robertson jo pelipaikalla ? Hyvä olis jos olis, aikaeron kääntäminen vaatii muutaman päivän. Kyllä mä vähät vetoroposeni laitan nyt Washingtonille. Ei ole juuri luottoa Robertiin ja mahdollisen nyhjäilymatsin vie jenkki jenkkilässä.
Itse laitoin pienellä panoksella Robbelle ja Duboisille. Se täytyy kyllä sanoa, että Robben matsi tulee todennäköisesti olemaan tasaisempi kuin mitä jengi täällä ylipäänsä on veikannut. Moni aliarvioi Washingtonia hiljattain hävittyjen matsien perusteella, mutta jos katsoo tarkemmin, niin Washingtonin tappiot ovat tulleet vielä voittamattomia, boxrec top-11 sisään mahtuvia vastustajia vastaan. Samaan aikaan Robbella ei ole hiljattaisista matseista kuin Teper-voitto, jolla voi kehuskella.

Lisäksi jos ottelu menee pisteille, niin Washingtonilla on kotietu.
0 x
bergerac
Club Fighter

09.07.2019 09:41

Roopen KO/TKO voitolle irtois kerrointa 2,25. Sillä ehkäpä mentävä. Voiko mennä pisteille.. Nyt kun Kownacki voittanut Washin KO2 niin luulisi että Washingtonilla tietty pelko jo tyrmäyksistä päällä.
0 x
Pasi Fisti
Club Fighter

09.07.2019 09:45

wotzobeck kirjoitti:
jallis+ kirjoitti:
Itse laitoin pienellä panoksella Robbelle ja Duboisille. Se täytyy kyllä sanoa, että Robben matsi tulee todennäköisesti olemaan tasaisempi kuin mitä jengi täällä ylipäänsä on veikannut. Moni aliarvioi Washingtonia hiljattain hävittyjen matsien perusteella, mutta jos katsoo tarkemmin, niin Washingtonin tappiot ovat tulleet vielä voittamattomia, boxrec top-11 sisään mahtuvia vastustajia vastaan. Samaan aikaan Robbella ei ole hiljattaisista matseista kuin Teper-voitto, jolla voi kehuskella.

Kyllä mulle ainakin Washington on ennakkosuosikki, perustuen ihan Robben edellisiin natseihin. Tepper ei takuulla ole lähellekään Washintonin veroinen ja Robben pitäisi nyt oikeasti jaksaa. Pienikin hyytyminen, niin se on moro. Ellei se sitten lähde Whyte-ottelun kaltaiseen selviytymistaisteluun, jolloin Robbe petti mut viimeisen kerran.
Tosin taisin minä Whyte-ottelun jälkeenkin todeta, että en katso enää ikinä yhtään Robben matsia. En minä niistä onneksi ole mitään maksanut.
0 x
Lasileuka
Brawler

09.07.2019 09:49

Robbe hoitaa mikäli:
- ei piiputa kahen erän jälkeen
- ei satu käsiin
- Wasintoni ei käytä tappohanskoja
- ei ryöstetä vieraassa kehässä
1 x
ulledulle
Club Fighter

09.07.2019 12:32

Lasileuka kirjoitti:
09.07.2019 09:49
Robbe hoitaa mikäli:
- ei piiputa kahen erän jälkeen
- ei satu käsiin
- Wasintoni ei käytä tappohanskoja
- ei ryöstetä vieraassa kehässä
Robbe siis voittaa, jos ei häviä.

Kumpikaan miehistä ei ole viime vuosina sen suuremmin vakuuttanut, joten vähän vaikeaahan tätä on arvioida. Uskon ja toivon kuitenkin, että Robert pystyy tämän hoitamaan, kunhan lähtee nyrkkeilemään eikä peruuttelemaan.

Kaiken järjen ja puheiden mukaan kunnonkin pitäisi nyt olla hyvä, kun on kerran kovasti treenattu. Mutta se nähdään pian.
1 x
Murikka
Journeyman

10.07.2019 22:03

Pasi Fisti kirjoitti:
09.07.2019 09:45
wotzobeck kirjoitti:
jallis+ kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin Washington on ennakkosuosikki, perustuen ihan Robben edellisiin natseihin. Tepper ei takuulla ole lähellekään Washintonin veroinen ja Robben pitäisi nyt oikeasti jaksaa. Pienikin hyytyminen, niin se on moro. Ellei se sitten lähde Whyte-ottelun kaltaiseen selviytymistaisteluun, jolloin Robbe petti mut viimeisen kerran.
Tosin taisin minä Whyte-ottelun jälkeenkin todeta, että en katso enää ikinä yhtään Robben matsia. En minä niistä onneksi ole mitään maksanut.
Eihän hyytyminen ollut moro edes Whyteä vastaan vaikka Whyte kippaa takuulla Gerryä kovempaa. Duhapausta vastaan Robbella oli vielä se mentaliteetti että voittaa kenet tahansa ja hakkasi kunnes väsyi itse aivan täysin. Taistellen loppuun asti. Samaa virhettä Robbe tuskin tekee enää ikinä.

Minustakin viime näyttöjen perusteella Washington voi olla jopa ennakkosuosikki. Se otti melko tasaista matsia Big Babyn kanssa samalla kun Robbe väänsi Juri Pikatsun kanssa. Washingtonin vastukset olis luultavati voittaneet Robbenkin siinä missä Washingtonin.

Mutta Robbessa näen paljon potentiaalia ja siihen vedoten uskon Heleniuksen voittavan tämän. Washingtonin mahikset onkin just siinä että Sauerlandin jälkeen Robbe ei ole koskaan ollut täydessä iskussa. Youtubesta löytyy taas Helenius vs Brewster. Siinä näkyy hyvin se terävyys ja virheettömyys joka Robbella oli silloin nuorempana. Jos tuota potentiaalia olis osattu vaalia ja jalostaa tuosta tähän päivään saakka niin ei olis tämmösellä jäykällä jenkkifutaajalla mitään jakoa.
0 x
Vastaa Viestiin