Raskaansarjan tappiottomat lupaukset

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

outboxer
New Kid on the Block

10.07.2019 14:38

Sooni kirjoitti:
10.07.2019 12:05
Rostislav Plechko jääny mieleen. En tiedä miksi nyrkkeilytahto on tippunut, mutta oli kyllä jäätävässä tikissä ainakin omiin silmiin.
Todellakin, mielenkiintoinen ottelija, olinkin jo unohtanut koko tyypin. Googlettelukierroksella selvisi että mies on sitten viime matsinsa muuttanut Amerikkoihin ja tiputtanut painoaan cruiseriin. Viimeisin löytämäni artikkeli oli päivätty 4.6.2019, ja tuossa mainitaan lyhyesti että mies valmistautuu parhaillaan cruiser-debyyttiinsä. http://www.harcord.com/publication/news ... for-joshua

Mielelläni olisin äijän nähnyt jatkavan raskaassa, tiedä sitten miksi moinen päätös...
0 x
Yii
Brawler

13.07.2019 06:18

Puncher kirjoitti:
08.07.2019 03:17
Mielenkiintoisena tulee jatkumaan HW-sarja, varsinkin kun ukot ottaa ns riskimatseja / todellisia testejä, niin näkee ketkä sinne terävimpään kärkeen nousee
Todellakin on mielenkiintoista ja on jo tänäkin viikonloppuna. Sellasia matseja kutsutaa usein ison riskin matseiks, missä voittamattomat nousevat nimet kohtaa toisensa. Usein sanavalinnoissa esiintyy ajatus, että riski liian suuri ”tässä vaiheessa uraa”, niin kuin nyt tän illan Gorman-Dubois -ottelun yhteydessä ovat jotkut asiaa ihmetelleet.

Miten suuren riskin kundit sitten ottavat, sen oman uransa kannalta? Jos katsellaan edellisiä korkeamman profiilin matseja brittein saarilta, joissa nuoret voittamattomat nousevat nimet on pantu vastakkain ”liian aikaisin” ei niiden matsien häviäjille ole ura mitenkään noussut tappiolla pystyyn, päinvastoin. James DeGale hävisi George Grovesille, Chris Eubank hävisi Billy Joe Saundersille ja Dillian Whyte hävis Anthony Joshualla. Kaikki 6 miestä nousseet myöhemmin omien sarjojensa kärkijoukkoon maailmassa. DeGale, Groves ja Joshua jopa sarjansa ykköspaikalle jossain vaiheessa.

Voi hyvin olla, että Dubois-Gorman matsi vie molempia kundeja eteenpäin. Se on todella mielenkiintonen matsi. Mä odotan sitä jopa enemmän, kuin Helenius-Washingtonia, jossa suomalaisittain valtava latinki.

Dubois-Gormanin voi toiveekkaasti nähdä vähän niin ku Wilder-Furyn, miedommalla tasolla, jossa toinen on erittäin vahva iskijä ja toinen osaa pelata käsinopeudella ja ajoituksella. Hurja hyökkäys vastaan ajatteleva puolustus. Gormanin puolustuksen tehokkuus on iso kysymysmerkki, kuten sekin onnistuuko hän käyttämään jalkojaan tänään. Niin kuin Fury-Wilderissä, on Gormanin onnistuttava omassa hommassaan 12 erää, ja Duboisin omassaan ehkä vain yhden kerran kunnolla. Silti mun tekee mieli ajatella, että Gorman pystyisi nollaamaan Duboisin voimaiskut ensimmäiset 5 erää ja sen jälkeen omistaisi viimeiset 7 erää lähiottelussa nopeampana, fiksumpana, taitavampana, rutinoituneempana ja vähemmän hapoilla olevana.

Upee on myös esiottelun asemaan jäänyt Joyce-Jennings ennakkoon. Se otellaan tän viikonlopun matseista selvästi lähimpänä raskaan sarjan kärkeä. Ja siinäkin on molempien voitto täysin mahdollinen etukäteen.
bergerac kirjoitti:
08.07.2019 13:10
Joyce on niin kankea ettei mitään järkeä.
Painija69 kirjoitti:
09.07.2019 16:06
Joycessa jotain samaa ku Foremanissa.. Mun mielestä voitti Yokan olympiafinaalissa..
Ihan samat ajatukset oli mulla Rion kisoja katsoessa. Joyce selvästi ansaitsi voittaa sen finaalin (Yoka ansaitsi selvästi hävitä myös välieränsä Hrgovicille) ja toi mullekin mieleen Foreman-maisen pysäyttämättömän hyökkäysvyöryn.

Juggernaultin höykkäyspaine muistuttaa kyllä Big Georgea siinä suhteessa, ettei kummaltakaan vaikuttaisi pääsevän pakoon millään keinoin, vaikka kuinka olisikin taitavampi. Joycen puolustustehokkuuden rinnastaminen Foremaniin, se olisi loukkaus jopa Ison-Ykän 90-luvun versiota kohtaan.

Joyce laittaa naamansa niin tarjolle tullessaan mättämään sitä iskusadettaan, ettei voi välttyä tunteelta, että kun joku isoista iskijöistä sattuu vastaan, niin siitä ei Juggernaulttikaan enää läpi kävele. Samalla tavalla kuitenkin tyyli aiheuttaa selvän tunteen myös siitä, ettei sitä voi mennä muuttamaan, että juuri tuollainen painostus on Joycen menestyksen resepti. Jos hän yrittäisi lisätä liikkumista (niin kuin vähän yritti otteluiden alussa Ismael Salasin alaisuudessa) tai yrittäisi lisätä pään liikkeeseen keskittymistä (niin kuin nyt ekaa kertaa kulmassa oleva Adam Booth varmasti häneltä haluaisi) ottaisi tämä ”muu tekeminen” jotain pois hänen siitä järjettömällä iskumäärällä painostuksestaan, joka juuri on sarjaan niin poikkeuksellista ja ollut tähän asti niin vastustamatonta. Paremmin puolustava Joe Joyce ei ehkä olisi enää oma itsensä, eikä niin tehokas, kuin on nyt.

Tänään Jennings ei ole yksi niitä sarjan isoista iskijöistä. On kuitenkin Joycea selvästi liikkuvampi, puolustjana taitavampi, ja nopeampi sekä käsisitään, että jaloistaan. Taitokilpailussa pärjäsi aikanaan tasapäisesti Wladimir Klitschkon kanssa, ja suuren osan aikaa Luis Ortizinkin kanssa. Edellisen Rivas-ottelunsa oli voittamassa aina viimeiseen erään asti. Onnistui kuitenkin häviämään kaikille näille itseään selvästi isommille iskijöille.

Mä uskon, että Jennings tulee tänään iskemään monta näyttävää iskua perille ensimmäisissä parissa erässä ja ottaa pistejohdon alkumatkalla varsinkin, jos Joyce yrittää jäädä tekemään jotain muuta, kuin sitä painostustaan. Mä en kuitenkaan usko, että Jennigsin kaatovoima riittää, enkä mä usko, ettei Joyce palaisi takaisin omaan tyyliinsä, kun muut kuviot eivät näytä toimivan. Mä luulen, että painostus tuottaa lopulta tulosta ja Jennings jää jossain vaiheessa köysiin suojauksensa taakse, jolloin tulee ottaneeksi liikaa iskuja, vähän niin kuin Rivas-ottelun viimeisessä erässä.

Mä uskon, ettei se päivä ole vielä tänään, jolloin Joyce joutuu maksamaan avoimesta puolustuksestaan. Se päivä silti vielä tulee. Ja ei se lainkaan mahdotonta ole, että se olisi sittenkin jo tänään, sen verran taitava ja ulottuva Jennings on.
0 x
Yii
Brawler

13.07.2019 06:19

Painija69 kirjoitti:
08.07.2019 16:45
Gggn sparrari ivan dyshko! Syliväli 3m 2x olympialaiset3 nen. Ammattilaisena 8win 8ko
Lontoossa, missä hävis välieränsä Anthony Joshualle, mä innostuin itekin ajattelemaan, että Dychko voisi kisojen jälkeen tehdä todella menestyksekästä uraa myös ammattikehissä Klitschkomaisella pituuden käyttämisellä. Sen sijaan Riossa, missä hävis välieränsä Joe Joycelle, mä en enää asiasta jostain syystä innostunu.

Siellä Riossa Dychko voitti muuten ekalla kierroksella ansaitusti Nigerian Efe Ajagban. Yhtään Dychkon paidatonta matsia en o vielä nähny. Pitääpä katsoa, ennen kuin tuomitsee.
0 x
Romu
Contender
Contender

13.07.2019 13:06

outboxer kirjoitti:
10.07.2019 14:38
Sooni kirjoitti:
10.07.2019 12:05
Rostislav Plechko jääny mieleen. En tiedä miksi nyrkkeilytahto on tippunut, mutta oli kyllä jäätävässä tikissä ainakin omiin silmiin.
Todellakin, mielenkiintoinen ottelija, olinkin jo unohtanut koko tyypin. Googlettelukierroksella selvisi että mies on sitten viime matsinsa muuttanut Amerikkoihin ja tiputtanut painoaan cruiseriin. Viimeisin löytämäni artikkeli oli päivätty 4.6.2019, ja tuossa mainitaan lyhyesti että mies valmistautuu parhaillaan cruiser-debyyttiinsä. http://www.harcord.com/publication/news ... for-joshua

Mielelläni olisin äijän nähnyt jatkavan raskaassa, tiedä sitten miksi moinen päätös...
Sama kaveri nousi minullakin mieleen tästä otsikosta. Miehen ulottuvuus oli ehkä turhan vähäinen raskaaseen sarjaan, mutta toimiiko homma sitten paremmin cruiserissa kun nopeusetu katoaa, mene ja tiedä. Voitetut vastustajat ovat tietysti toistaiseksi olleet tusina- tai suorastaan tiusarjaa, mutta roskien kärräämisestä hän on selvinnyt hyvin näyttävästi. Esimerkiksi Orlovin Pletshko pisti huomattavan paljon Robbea tai Duhaupasia nopeammin pakettiin
0 x
Puncher
Brawler

13.07.2019 19:34

Yii kirjoitti:
Puncher kirjoitti:
Mielenkiintoisena tulee jatkumaan HW-sarja, varsinkin kun ukot ottaa ns riskimatseja / todellisia testejä, niin näkee ketkä sinne terävimpään kärkeen nousee
Todellakin on mielenkiintoista ja on jo tänäkin viikonloppuna. Sellasia matseja kutsutaa usein ison riskin matseiks, missä voittamattomat nousevat nimet kohtaa toisensa. Usein sanavalinnoissa esiintyy ajatus, että riski liian suuri ”tässä vaiheessa uraa”, niin kuin nyt tän illan Gorman-Dubois -ottelun yhteydessä ovat jotkut asiaa ihmetelleet.

Miten suuren riskin kundit sitten ottavat, sen oman uransa kannalta? Jos katsellaan edellisiä korkeamman profiilin matseja brittein saarilta, joissa nuoret voittamattomat nousevat nimet on pantu vastakkain ”liian aikaisin” ei niiden matsien häviäjille ole ura mitenkään noussut tappiolla pystyyn, päinvastoin. James DeGale hävisi George Grovesille, Chris Eubank hävisi Billy Joe Saundersille ja Dillian Whyte hävis Anthony Joshualla. Kaikki 6 miestä nousseet myöhemmin omien sarjojensa kärkijoukkoon maailmassa. DeGale, Groves ja Joshua jopa sarjansa ykköspaikalle jossain vaiheessa.

Voi hyvin olla, että Dubois-Gorman matsi vie molempia kundeja eteenpäin. Se on todella mielenkiintonen matsi. Mä odotan sitä jopa enemmän, kuin Helenius-Washingtonia, jossa suomalaisittain valtava latinki.

Dubois-Gormanin voi toiveekkaasti nähdä vähän niin ku Wilder-Furyn, miedommalla tasolla, jossa toinen on erittäin vahva iskijä ja toinen osaa pelata käsinopeudella ja ajoituksella. Hurja hyökkäys vastaan ajatteleva puolustus. Gormanin puolustuksen tehokkuus on iso kysymysmerkki, kuten sekin onnistuuko hän käyttämään jalkojaan tänään. Niin kuin Fury-Wilderissä, on Gormanin onnistuttava omassa hommassaan 12 erää, ja Duboisin omassaan ehkä vain yhden kerran kunnolla. Silti mun tekee mieli ajatella, että Gorman pystyisi nollaamaan Duboisin voimaiskut ensimmäiset 5 erää ja sen jälkeen omistaisi viimeiset 7 erää lähiottelussa nopeampana, fiksumpana, taitavampana, rutinoituneempana ja vähemmän hapoilla olevana.

Upee on myös esiottelun asemaan jäänyt Joyce-Jennings ennakkoon. Se otellaan tän viikonlopun matseista selvästi lähimpänä raskaan sarjan kärkeä. Ja siinäkin on molempien voitto täysin mahdollinen etukäteen.
bergerac kirjoitti:
Painija69 kirjoitti:
Joycessa jotain samaa ku Foremanissa.. Mun mielestä voitti Yokan olympiafinaalissa..
Ihan samat ajatukset oli mulla Rion kisoja katsoessa. Joyce selvästi ansaitsi voittaa sen finaalin (Yoka ansaitsi selvästi hävitä myös välieränsä Hrgovicille) ja toi mullekin mieleen Foreman-maisen pysäyttämättömän hyökkäysvyöryn.

Juggernaultin höykkäyspaine muistuttaa kyllä Big Georgea siinä suhteessa, ettei kummaltakaan vaikuttaisi pääsevän pakoon millään keinoin, vaikka kuinka olisikin taitavampi. Joycen puolustustehokkuuden rinnastaminen Foremaniin, se olisi loukkaus jopa Ison-Ykän 90-luvun versiota kohtaan.

Joyce laittaa naamansa niin tarjolle tullessaan mättämään sitä iskusadettaan, ettei voi välttyä tunteelta, että kun joku isoista iskijöistä sattuu vastaan, niin siitä ei Juggernaulttikaan enää läpi kävele. Samalla tavalla kuitenkin tyyli aiheuttaa selvän tunteen myös siitä, ettei sitä voi mennä muuttamaan, että juuri tuollainen painostus on Joycen menestyksen resepti. Jos hän yrittäisi lisätä liikkumista (niin kuin vähän yritti otteluiden alussa Ismael Salasin alaisuudessa) tai yrittäisi lisätä pään liikkeeseen keskittymistä (niin kuin nyt ekaa kertaa kulmassa oleva Adam Booth varmasti häneltä haluaisi) ottaisi tämä ”muu tekeminen” jotain pois hänen siitä järjettömällä iskumäärällä painostuksestaan, joka juuri on sarjaan niin poikkeuksellista ja ollut tähän asti niin vastustamatonta. Paremmin puolustava Joe Joyce ei ehkä olisi enää oma itsensä, eikä niin tehokas, kuin on nyt.

Tänään Jennings ei ole yksi niitä sarjan isoista iskijöistä. On kuitenkin Joycea selvästi liikkuvampi, puolustjana taitavampi, ja nopeampi sekä käsisitään, että jaloistaan. Taitokilpailussa pärjäsi aikanaan tasapäisesti Wladimir Klitschkon kanssa, ja suuren osan aikaa Luis Ortizinkin kanssa. Edellisen Rivas-ottelunsa oli voittamassa aina viimeiseen erään asti. Onnistui kuitenkin häviämään kaikille näille itseään selvästi isommille iskijöille.

Mä uskon, että Jennings tulee tänään iskemään monta näyttävää iskua perille ensimmäisissä parissa erässä ja ottaa pistejohdon alkumatkalla varsinkin, jos Joyce yrittää jäädä tekemään jotain muuta, kuin sitä painostustaan. Mä en kuitenkaan usko, että Jennigsin kaatovoima riittää, enkä mä usko, ettei Joyce palaisi takaisin omaan tyyliinsä, kun muut kuviot eivät näytä toimivan. Mä luulen, että painostus tuottaa lopulta tulosta ja Jennings jää jossain vaiheessa köysiin suojauksensa taakse, jolloin tulee ottaneeksi liikaa iskuja, vähän niin kuin Rivas-ottelun viimeisessä erässä.

Mä uskon, ettei se päivä ole vielä tänään, jolloin Joyce joutuu maksamaan avoimesta puolustuksestaan. Se päivä silti vielä tulee. Ja ei se lainkaan mahdotonta ole, että se olisi sittenkin jo tänään, sen verran taitava ja ulottuva Jennings on.
Kyllä, itselle ennakkoon erittäin mielenkiitoinen matsi Dubois vs Gorman, tsekkaillut ukkojen promo videoita, melkoisen apaattinen, hiljainen ja ilmeetön mies tuo Dubois, Gorman taas päinvastainen ukko. Kehässä nähdään sitten miten käy kun aletaan lyömään, ensi alkuun ajattelin että Dubois jyrää helposti mutta kun tsekkaillut enemmän Gormanin otteita niin on kyllä hyvä jalkainen, nopea kätinen ja taitava ukko, sekä iso.

Joycen otteet Jenningsiä vastaan kiinnostaa myös, tuossa matsissa näkee jo Joycen todellista tasoa kun on oikeasti tasokas ukko vastassa.

Niin ja tosiaan unohtui myös Cruiserin murskaaja Usyk, vaikka toisaalta miehellä ei vielä matsin matsia ole HW-sarjassa, niin odotettavissa heti alusta alkaen kuitenkin tasokasta ukkoa vastaan ja nopeaa nousua listoilla (jos mies pärjää tasokkaita HW-ukkoja vastaan)
0 x
ogilthorpe
Club Fighter

13.07.2019 20:57

Puncher kirjoitti:
13.07.2019 19:34
Yii kirjoitti:
Puncher kirjoitti:

bergerac kirjoitti:
Painija69 kirjoitti:

Kyllä, itselle ennakkoon erittäin mielenkiitoinen matsi Dubois vs Gorman, tsekkaillut ukkojen promo videoita, melkoisen apaattinen, hiljainen ja ilmeetön mies tuo Dubois, Gorman taas päinvastainen ukko. Kehässä nähdään sitten miten käy kun aletaan lyömään, ensi alkuun ajattelin että Dubois jyrää helposti mutta kun tsekkaillut enemmän Gormanin otteita niin on kyllä hyvä jalkainen, nopea kätinen ja taitava ukko, sekä iso.

Joycen otteet Jenningsiä vastaan kiinnostaa myös, tuossa matsissa näkee jo Joycen todellista tasoa kun on oikeasti tasokas ukko vastassa.

Niin ja tosiaan unohtui myös Cruiserin murskaaja Usyk, vaikka toisaalta miehellä ei vielä matsin matsia ole HW-sarjassa, niin odotettavissa heti alusta alkaen kuitenkin tasokasta ukkoa vastaan ja nopeaa nousua listoilla (jos mies pärjää tasokkaita HW-ukkoja vastaan)
Ei ole tosiaan Usykilla vielä muuta hw-miehiä listalla kuin jo mainittu Joyce ja siitä aika puhdas ja ylivoimainen voitto. Toki se oli muistini mukaan 2013,joten ei ihan suoraan kerro tämän hetken nyrkkeilystä.
0 x
Puncher
Brawler

14.07.2019 02:29

Ylläolevaan, Usykillä on tasan 0 HW ukkoa ollut vastassa AMMATTILAISISSA, amatöörimatseista on turha mitään puhua. Aika näyttää miten mies selviytyy ammattilaishommissa.

Joyce otti voiton pisteillä Jenningsistä, hyvin tulee nousemaan tällä voitolla listoilla, kärkeen ei miehellä ole asiaa, mutta kärkikamppailuihin voi nyt päästä (häviämään).

Dubois murskasi Gormanin täysin keskeytyksellä, Gorman oli ihan hukassa tässä matsissa, Dubois teki miehen täysin aseettomaksi. En ole varma oliko tämä Duboisin hyvyyttä vai Gormanin huonoutta, mutta se on varma että Dubois sai tällä voitolla hyvin nostetta uralleen kohti kovempia matseja.
0 x
Puncher
Brawler

15.09.2019 05:17

Puncher kirjoitti:
Alkanut senverran tulemaan tappiottomia nousevia kykyjä HW-sarjaan, niin voisi heille yleisesti tehdä oman topicin. Ketkä on kovimpia lupauksia?Tuleeko vaihtumaan HW-sarjan valtiaat 2020 luvun alussa kun nousevat kyvyt alkaa pääsemään aivan kärkikamppailuihin mukaan?

Tässä listaa ukoista:

Adam Kownacki 19-0 boxrec:11 (vakuuttavaa nousua tekee, viihdyttävä tyyli mutta ei omia suosikkeja kuitenkaan, kovimmat testit vielä odottaa edessäpäin)

Oscar Rivas 26-0 boxrec: 14 (seuraavana todellinen näytön paikka Whyteä vastaan, se matsi näyttää onko miehestä mihinkään, siitä voitto niin mies on laakista aivan kärkiukkoja)

Filip Hrgovic 8-0 boxrec:15

Evgeny Romanov 13-0 boxrec:21

Trevor Bryan 20-0 boxrec: 27

Joe Joyce 9-0 boxrec: 28 (seuraavaksi hyvä testi Jenningsiä vastaan)

Agit Kabayel 19-0 boxrec : 29

Petar Milas 14-0 boxrec: 30

Sergey Kuzmin 15-0 boxrec: 32

Ali Eren Demirezen 11-0 boxrec: 33 (ottaa seuraavaksi järjettömän riski matsin Ajagbaa vastaan, mikä kelpaa nyrkkeily faneille kyllä)

Lukasz Rozanski 11-0 boxrec : 43

Nathan Gorman 16-0 boxrec: 44 (seuraavassa matsissa todellinen näytön paikka Duboisia vastaan)

Otto Wallin 20-0 boxrec: 46

Efe Ajagba 10-0 boxrec : 51 (oma suosikkini nousevista kyvyistä, seuraavaksi matsaa kovan matsin Ali Eren Demirezeniä vs, tämä todellinen näytön paikka , voitolla taas ura menee harppauksin eteenpäin)

Daniel Dubois 11-0 boxrec: 55 (seuraavaksi näytön paikka Nathan Gormania vastaan, sen matsin voittaja menee urallaan reilusti eteenpäin)

Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä: Tony Yoka 5-0 boxrec: inactive ( mies on olympia voittaja sekä Maailmanmestari amatööreissä, päälle vuoden tauon jälkeen matsi Dimitrenkoa vastaan, Yokalta odotettavissa nopeaa nousua ammattilaisissa kohti huippua)

Useita muitakin on TOP:50 ulkopuolelta nousemassa

Mielenkiintoisena tulee jatkumaan HW-sarja, varsinkin kun ukot ottaa ns riskimatseja / todellisia testejä, niin näkee ketkä sinne terävimpään kärkeen nousee haastamaan Wilderiä ja kumppaneita 2020 luvulla.
Kowcanki noussut ensimmäisenä tappiottomista lupauksista boxrec TOP:10 ukoksi, tasan sijalla 10 nousi viime voittonsä jälkeen Arreolasta.

Filip Hrgovic lähenee myös TOP 10, nousi sijalle 13 viime voittonsä jälkeen, 9matsilla mies noussut lähelle TOP 10:ä, kovaa nousua tekee!

Oma suosikki Efe Ajagba nousi viime voitollaan suoraan sijalta 51 sijalle 26, 11 matsia vasta miehellä alla, nopeaa nousua tekee!

Otto Wallin, listan tappiottomista pääsee tunnetusti kohta matsaamaan itsensä Tyson Furyn kanssa, odotettavissa toki ensimmäinen tappio miehelle, kohta näkee kuinka rumasti ukko saa selkäänsä.

Kuzmin taas meni häviämään puhtaan listansa eilen Cruiserista nousseelle Hunterille.

Joy Joyce nousi Jennings voitollaan 28sijalta 18sijalle.

Tony Yoka nyt 6 matsillaan (ja 6voitollaan TOP 50 joukossa sijalla 44

Dubois otti kanssa isoja harppauksia Gorman voitollaa, sijalta 55 sijalle 28.

Usyk:kin pääsee vihdoinkin HW-matseihin mukaan, saa nähdä kuinka nopeaa nousua mies tekee.

Nopeaa vauhtia lupaukset nousee kohti TOP 10:ä ja haastajiksi maailman kärki ukoille.

Itse vieläkin sitä mieltä että Nigerian tyrmäyskone Efe Ajagba on mies jolla parhaimmat rahkeet maailman mestariksi asti.

Mielenkiinnolla seuraan toki kaikkien muidenkin prospectien otteita. Ensivuonna tosiaan alkaa olemaan melkoisesti ukkoja kärkikamppailussa, hienoa HW-sarjan aikaa tällähetkellä!
0 x
tuaman
Brawler

15.09.2019 15:19

Daniel Dubois näyttää parhaalta lupaukselta. Ei antanut Gormanille mitään mahdollisuuksia. Ja Gorman on selkeästi top20 ukko, esim. Otto Wallinia parempi.
0 x
Vastaa Viestiin