Uusi tähti tulossa !

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
Pekka
Prospect
Prospect

15.12.2010 13:29

Joo, Alvarezista puuttuu joku. . . . . x-factor?
0 x
-pekka-
jone
Contender
Contender

15.12.2010 15:41

no ottaa osaa vaikka ensivuoden Suomen x-factoriin :lol:
0 x
MiikaF
Prospect
Prospect

15.12.2010 16:00

Itse en usko, että Saul Alvarez tulee nousemaan ihan supertähden statukseen. Veikkaan, ettei hänen urheilulliset saavutukset tule riittämään siihen. MM-tittelin voittaminen on toki erittäin hyvin mahdollista ja pidän sitä todennäköisenä, mutta en usko että hän tulee ikinä P4P:n listojen kymmenen kärjessä olevia nyrkkeilijöitä voittamaan, eikä iskemään itseään sarjansa Todelliseksi mestariksi.

Toki voin olla väärässäkin...
0 x
Haltjo
Brawler

03.01.2011 19:20

0 x
If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize. -Muhammad Ali-
Voldye
Prospect
Prospect

03.01.2011 21:00

Deontay Wilder on ihan mielenkiintoinen kaveri ja todennäköisesti paras nouseva kyky jota ameerica tällä hetkellä tarjoaa. En oo täysin vakuuttunut kuitenkaan kaverista, ainakaan vielä. Iskuvoimaa, tekniikkaa ja käsinopeutta kyllä löytyy, mutta jotain pientä särmää työskentelystä vielä puuttuu. Mutta siis kovasta lupauksesta kuitenkin puhutaan ja varmasti tulee ainakin tietyssä määrin pitkälle menemään. Mutta se kysymys onkin, että onko jannussa mestariainesta? Mä näkisin et saattaa hyvinkin omata potentiaalit siihen, mutta vielä toistaiseksi löydän kuumempiakin raskaansarjan lupauksia hänen edelleen.

Richard Towers No vartta kyllä löytyy ja ihan pontevasti iskeekin, mutta ikää jo päälle 31 vuotta ja se mitä olen nähnyt niin aivan liian ''raw'' siinä mielessä, että koskaan mitään merkittävää tulisi saavuttamaan. D-luokan jannut hakannut tähän asti pelkällä koolla ja voimalla tehokkaasti, mutta emmä usko et tarvii ees olla lähellä maailmanhuippua oleva kaveri olla, että Towersin kukistais.. Joku Zack Page esim saattaisi olla sellainen, joka mahdollisesti vois leikitellä Towersin kokemaan pistetappion.

Carlos Negron - Never heard. Lista kuitenkin vakuuttava ja jannulla vartta ja reachia aika komeeti. Kohtuu amatöörikin kaiketi? Ja ikääkin vaan rapiat 20 vuotta.. Muttaaa... Jos tää jannu kunnon lupaus ois nii uskoisin et nimi ois kantautunut joskus mun korviin, mut kattellaan. En lähde tuomitsemaankaan kun en mitään kaverista oikeastaan tiedä..
0 x
''be confident in your own abilities, respectfull towards youre opponent, beast in the ring, humble in victory.'' - cesare-borgia ESB
Juha-82
Prospect
Prospect

03.01.2011 22:40

Wilder on kyllä seuraamisen arvoinen kaveri. Lyö nopeasti ja painavasti, mutta paljon pitäisi vielä kehittyä, jos haluaa maailman huipulle päästä. Hyvä lista, mutta vastustajat ovat ainakin vielä olleet heppoisia. Toivottavasti Wilder tänä vuonna kohtaa jo kovempia tekijöitä, sitte tiedämme hänestä enemmän.
0 x
bp08
Prospect
Prospect

03.01.2011 23:59

Voldye kirjoitti:Joku Zack Page esim saattaisi olla sellainen, joka mahdollisesti vois leikitellä Towersin kokemaan pistetappion.
Pakko heittää OT
Toi Zack Page on kyllä härö kaveri... täytyy nostaa hattua journeyman urasta! Ihme sälli... jalat on kuin vasurina ottais ja silti jätkä ottaa oikee kätisenä... kumikalle!
0 x
Let the base boom!
Detroit Cobra
Contender
Contender

15.08.2011 20:33

Japanista tulossa taas pari mielenkiintoista kaveria...

Ryuji Hara
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_ ... &cat=boxer

Sensaatiomainen Kazuto Ioka saanee sarjaansa kohta kovan kilpailijan kotimaastaan, sillä 21-vuotias Ryuji Hara on tehnyt lyhyellä ammattilaisurallaan toistaiseksi vakuuttavaa jälkeä. Kaverin lista on nyt 8-0, ja viimeksi vastassa ollut laadukas journeyman Hiroshi Ishii näytti välillä nuorukaisen käsittelyssä aivan pelleltä. Tuloksena Ishiille uran ensimmäinen keskeytystappio ja Haralle vakuuttava voitto. Tosin, Ishiin puolustukseksi on sanottava, että tuomarin keskeytys saattoi olla hieman hätäinen. Mutta yhtä kaikki, kova tulos. Seuraavaksi on tulilinjalla indonesialainen Heri Amol, joka on ehdottomasti kovan luokan ammattilainen ja ainakin yksi pykälä tasossa Ishiistä ylöspäin. Amolhan seisoi viime vuonna Iokan kanssa täydet kymmenen erää. Haraa vastaan matkaa on kaksi erää vähemmän, mutta veikkaan silti japanilaisen nappaavan voiton ennen täyttä aikaa.

Yohei Tobe
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_ ... &cat=boxer

Jos Ioka laitettiin urallaan järjettömän aikaisin koviin koitoksiin, niin nyt laitetaan -jos mahdollista- vieläkin paremmaksi. Kesäkuussa Tobe sai uransa toiseen ammattilaisotteluun vastaansa entisen MM-haastajan Wandee Singwanchan. Kokemusero oli kohtalaisen tökerö, sillä Wandeelle kyseessä oli hänen uransa 80. ammattilaisottelu! No, se ei Tobea toki paljoakaan haitannut, sillä thaimaalainen Wandee laskettiin ulos jo toisessa erässä. Voisi kuvitella, että seuraavaksi Tobelle otettaisiin kolmanteen otteluun joku vähän helpompi kaveri vastustajaksi... No ei oteta. 10.10.2011 vastakkaisessa kulmassa on nimittäin Kohei Kono, joka on viime vuosina käynyt MM-kehässä kahdesti. Ensin tuli tappio hajaäänituomiolla Nobuo Nashiroa vastaan 2008 ja viime vuonna niin ikään tappio pistein meksikolaista Tomas Rojasia vastaan, vaikka Rojas oli todella lähellä tulla pysäytetyksi vielä ottelun viimeisessä erässä. Jos Tobe Konon kaltaisesta maailmanluokan nyrkkeilijästä uransa tässä vaiheessa selviää, on kyseessä aivan ainutlaatuinen temppu ja samantien voidaan alkaa puuhata kaverille MM-matsia ammattilaisuran neljänteen otteluun!
0 x
you don't know what you don't know
Detroit Cobra
Contender
Contender

11.10.2011 10:43

Yohei Toben huimat suoritukset jatkuvat. Nyt kaatui ammattilaisuran kolmannessa matsissa entinen MM-haastaja Kohei Kono.
http://www.fightnews.com/Boxing/serie-t ... ious-98297
0 x
you don't know what you don't know
Pekka
Prospect
Prospect

14.04.2018 18:05

Nosto.
Detroit Cobra, 2-3 vuotta eteenpäin. Keskisarjan kuningas on???
0 x
-pekka-
Puncher
Brawler

14.04.2018 20:19

Pekka kirjoitti:
Nosto.
Detroit Cobra, 2-3 vuotta eteenpäin. Keskisarjan kuningas on???
Ukrainan ihme The Technician: Sergiy Derevyanchenko

http://boxrec.com/en/boxer/691996
0 x
Yii
Brawler

20.04.2018 12:10

Pekka kirjoitti:
2-3 vuotta eteenpäin. Keskisarjan kuningas on???
Tähän varmaan pitäis osata heittää joku ihan tuntematon helmi jostain Tsetseniasta, niin kuin Khasan Baysangurov, tai joku kuuluisa yllätysnimi, ala Tim Tzsyu…

Mä oon kuitenkin ite näin tylsä ja 2-3 vuotta on sen verta lyhyt aika, että mä arvaan ykkösmiehen löytyvän nykyisestä raudanlujasta kärkinelikosta, Canelo, GGG, Jacobs ja Saunders.

Olis hieno uskoa Saundersin yltävän Calzaghemaisesti Lemieux-ottelun häikäisevälle tasolleen jatkossa ja haluisin veikata häntä kärkeen, mutta Billy Joe on varmaan todellisuudessa jatkossakin näistä se ailahtelevin, ja Kanadan keikka saattoi jopa jäädä ainutkertaiseksi häikäiseväksi hetkeksi hänen urallaan.

Mun arvaus on, että kärkipaikalla uutena vuotena 2021 keikkuu Canelo Alvarez (vaikka hän saisi mun puolesta olla 2 vuotta kärsimässä doping-jäähyä)
Puncher kirjoitti:
14.04.2018 20:19
Ukrainan ihme The Technician: Sergiy Derevyanchenko
Tää on tosi hyvä veikkaus tämäkin. Dere oli aivan huima Johnson ottelussaan ja hänellä on selkeesti paremmat saumat kärkeen, kuin esim. viime viikonloppuna esiintyneellä Muratalla, tai tulevan viikonlopun Charlolla tai Centenolla.

Alemmista sarjoista nousee pari kärkijätkää tolla aikavälillä koittamaa keskisarjan vöitä. Mä luulen, et yks koittajista on Jarrett Hurd, mutta ettei Hurdin upee painostustyyli tuota samaa tulosta enää keskisarjassa. Errol Spence saattaa pystyä ihan mihin vaan vaikka vielä keskisarjassakin, mutta arvaan, että hän on vielä 154:issa vuoden 2021 alkaessa.
0 x
tuaman
Brawler

23.04.2018 10:48

Billy Joe Saunders lyö Canelon, jos ei ole täysin puolueelliset tuomarit. Ehkä sen takia matsi ei koskaan toteudu.
0 x
Vastaa Viestiin