Kun nyt tuosta Rocky Balboasta tuli juttua, niin mikäs on teidän mielestänne paras nyrkkeilyaiheinen elokuva?
Meidän nurkkiin on jo kertynyt aika monta erilaista aiheesta kertovaa leffaa, mutta kyllä minun mielestäni alkuperäinen Rocky (siis se ykkösosa) on oikeasti hyvä ja ansiokas elokuva.
Paras nyrkkeilyaiheinen elokuva?
Valvoja: WEBMASTER
-
- New Kid on the Block
0 x
- Leifhackman
- Champion
Cinderella Man -elokuvaa esim. en ole nähnyt, enkä tätä Hurricanea, mikä tulee tänään telkkarista, mutta "Kuin raivo härkä" on musta tähän mennessä paras.
0 x
Rockyt on mielestäni parhaita. Niissä on parhaiten kuvattu mitä nyrkkeily oikeasti on. Realismi on parasta antia näissä Sly Stallonen mestariteoksissa.
0 x
You can call me that ever you like, but don´t call me late for dinner -George Foreman
Cinderella Man on ehdottomasti paras ,sehän perustuu tositapahtumiin ja nyrkkeily kohtaukset ovat suht realistisia,Hurricane heti peräs tositarina,raivo härkä ihan hyvä ja rockyt mutta kaukana näistä. million dollar baby ihan koskettava ja dramaattinen mutta nyrkkeily on liian elokuva nyrkkeilyä. 

0 x
-
- New Kid on the Block
Mun mielest Rocky 1 tai Ali on parhaat, mutta tässä on muutama jotka ovat ihan ok: split decisions ja knock out.
Million dollar baby ja haaveiden kehä on ihan katottavii myös.
Million dollar baby ja haaveiden kehä on ihan katottavii myös.
0 x
JE
-
- New Kid on the Block
miltä kanavalta toi hurricane tulee ja mihin aikaan?
0 x
JE
- BrocktonBlockbuster
- Prospect
Mtv3 taitaa tulla 21.00kivinyrkki kirjoitti:miltä kanavalta toi hurricane tulee ja mihin aikaan?
0 x
I'll Fuck You Till You Love Me, Faggot! - Iron Mike Tyson
-
- Club Fighter
Oma suosikkini on Rocky 3. Muut Rockyt on myös ihan hyviä.
0 x
Play it to the bone. Nyrkkeily aiheinen komedia, jonka pääosissa Woody Harrelson ja Antonio Banderas
Ei vaan, kyllä mun ääni lankeaa kans Cinderellamanille
Tänään tuleva Hurricane kannattaa kyllä kans kattoa, jos ei oo nähny, vaikka nyrkkeilyä ko. leffassa on aika vähän. Enemmänkin salapoliisi hommia, mutta mielenkiintoinen leffa.

Ei vaan, kyllä mun ääni lankeaa kans Cinderellamanille

Tänään tuleva Hurricane kannattaa kyllä kans kattoa, jos ei oo nähny, vaikka nyrkkeilyä ko. leffassa on aika vähän. Enemmänkin salapoliisi hommia, mutta mielenkiintoinen leffa.
0 x
Sic vis pacem para bellum.
- The Hitman
- Journeyman
Kyllä suosikki on tuo haaveidenkehä
0 x
-
- New Kid on the Block
kiitos tiedosta brocktonblockbuster.
0 x
JE
Realismista tuli mieleen se Rocky missä ottelutaktiikkana oli väsyttää vastustaja ottamalla mahdollisimman paljon iskuja vastaan! Anyway, ihan viihdyttävä elokuvasarja.JaniJ,Tre kirjoitti:Rockyt on mielestäni parhaita. Niissä on parhaiten kuvattu mitä nyrkkeily oikeasti on. Realismi on parasta antia näissä Sly Stallonen mestariteoksissa.
0 x
- BrocktonBlockbuster
- Prospect
Itse pidin siitä leffasta jossa kerrottiin Marcianosta en muista nimeä...
0 x
I'll Fuck You Till You Love Me, Faggot! - Iron Mike Tyson
-
- New Kid on the Block
Kylläpä tuli mukavan paljon vastauksia. Hankin meillekin sitten Cinderella manin, kun sitä noin kehutaan. En ole nähnyt sitä vielä.
0 x