NIKO JOKINEN
Valvoja: WEBMASTER
-
- New Kid on the Block
Miten luulette Nikon pärjäävän ammattilaiskehissä? Itse uskon kyllä menestykseen!
0 x
Onnea vaan Nikolle
! Toivottavasti hommat menee putkeen.. Hyvä boksaaja ja muutenkin mukava sälli.
Amatöörikehistä olisin vielä odottanut Nikon saavuttavan olympiapaikan/mitalin, mutta kukin tyylillään
.. Voisko Pekka tai Niko itse kirjoitella, että mikä sai jättämään amatöörinyrkkeilyn
?

Amatöörikehistä olisin vielä odottanut Nikon saavuttavan olympiapaikan/mitalin, mutta kukin tyylillään

Viimeksi muokannut Kikael, 04.06.2008 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
0 x
Triplemmm kirjoitti:Hyvältä näyttää nikon alku ammattilaisena, ei muutakun tsemppiä tuleviin otteluihin!..hyvä Niko!!
sandels kirjoitti:Joo,Loistavasti alkoi!
Jokisesta saadaankin sitten IDI:n jälkeen seuraava suomalainen EM!
0 x
Eikö tämä ollut Nikolle voitto #76? Jonkin verran näyttöjä oli paitanyrkkeilynkin puoleltaJarmoh kirjoitti:haha, eka voitto ja jätkästä leivotaan EMhupaisaa porukkaa

0 x
No Brain, No Pain!
- VERIHUORMA BOXING
- Champion
No eihän sitä tartte mikään rakettitiedemies olla, että voi sanoa että hyvä tulee. Jokinen hoiti Lykovin niinkuin huippukyky hoitaa. Antman ja Joensuu kamppailivat hänen kanssa täydet. Jokisella on ruutia iskuissa heti alusta alkaen ja hyvä amatööripohja.
Odottaisin Jokisen olevan EBU:n listoilla vuoden 2010 loppuun mennessä tai 2011 aikana.
Odottaisin Jokisen olevan EBU:n listoilla vuoden 2010 loppuun mennessä tai 2011 aikana.
0 x
Masa ja Arvo Kivelä ovat nyt kavereita.
Mun mielestä on hienoa että Nikoa tai Robbea ei ole pilattu liioilla lihaksilla, vaan heidän fyysisen kehityksen on annettu tulla luonnollisesti. Molemmilla on jo nyt hyvä iskuteho, vaikka lihakset ovat vielä vähissä. Aiheesta tulee muuten mieleen joku Thomas "Hitman" Hearns, joka oli täysi narukäsi ja silti kippasi maailmanluokan kundeja. Etenkään välisarjan aikoina Hearns ei todellakaan ollut lihaksilla pilattu! Tässä näyte narukäsi vs. habamies (Hearns - Cuavas) matsista: http://www.youtube.com/watch?v=efsvnlXaolY_hitman69 kirjoitti:Ihmettelen miksi Jokisella ei näy lihaksia paljon yhtään
0 x
No Brain, No Pain!