https://cdn3.vox-cdn.com/thumbor/u3TS44 ... 8610.0.jpg
Valvoja: WEBMASTER
Uskotko että MoneyMay siirtää otteluitaan kenenkään takia? Varsinkaan sellaisten jota se on vetänyt 100/0 kuokkaanTaKa kirjoitti:Mayweather on puhunu may-Pac ottelusta 2.5.. en usko toteutuvan, ainakaan sillon. Ensin floyd ottaa Khania vastaan.
Mielenkiintoista että Alvarez - Cottoa pyritään sopimaan samalle päivämäärälle. Mitä luulette, jos vaihtoehtona on Alvarez-cotto ja Mayweather-Khan, kumpi antaa periksi? En usko että matsit sovitaan samalle illalle, en sitten millään, koska molemmat on sen luokan otteluita että katsojia löytyy jokapuolelta maailmaa. Luultavasti Mayn ego ei kestä oman ottelun siirtämistä, joten vaikka sitte ppv lukujen kustannuksella pidetään oma matsi.
Itse en kyllä osaisi päättää, kummasta maksan, jos toinen pitäisi valita.
http://ringtv.craveonline.com/news/3707 ... ce-de-mayo
Mutta Maylla on vielä 2(?) ottelua jäljellä showtimen diilistä, ja alvarez on solminut jotain samantyyppistä HBO:n kanssa. Uskon että money haluaa putsata pöydän kokonaan, ensin ottamalla Khania vastaan, joka on nyt vakuuttavien voittojen jälkeen kovassa nosteessa, ja sitten uran viimisessä ottelussa ottaa pacquiaota vastaan.jahee kirjoitti:Uskotko että MoneyMay siirtää otteluitaan kenenkään takia? Varsinkaan sellaisten jota se on vetänyt 100/0 kuokkaan
May-Pacman on vuosikymmenen ottelu vaikka voittajasta ei mitään epäilystä olekaan. Tuon ottelun PPV tulot ovat sellaiset että siinä ennätykset paukkuu. Uskoisin tämän ottelun ainoan esteen olevan rahanjaosta sopiminen.
Khan tulee kuvioihin vasta jos tuo superottelu ei toteudu. Mayweather Promotions tekee yhteistyötä Golden Boy Promotionsin kanssa, sekä Alvarez että Khan ovat GBP:n listoilla ja se lienee syy miksi Oskar De La Hoya funtsii noita samaan iltaan.
jahee kirjoitti:Uskotko että MoneyMay siirtää otteluitaan kenenkään takia? Varsinkaan sellaisten jota se on vetänyt 100/0 kuokkaanTaKa kirjoitti:Mayweather on puhunu may-Pac ottelusta 2.5.. en usko toteutuvan, ainakaan sillon. Ensin floyd ottaa Khania vastaan.
Mielenkiintoista että Alvarez - Cottoa pyritään sopimaan samalle päivämäärälle. Mitä luulette, jos vaihtoehtona on Alvarez-cotto ja Mayweather-Khan, kumpi antaa periksi? En usko että matsit sovitaan samalle illalle, en sitten millään, koska molemmat on sen luokan otteluita että katsojia löytyy jokapuolelta maailmaa. Luultavasti Mayn ego ei kestä oman ottelun siirtämistä, joten vaikka sitte ppv lukujen kustannuksella pidetään oma matsi.
May-Pacman on vuosikymmenen ottelu vaikka voittajasta ei mitään epäilystä olekaan. Tuon ottelun PPV tulot ovat sellaiset että siinä ennätykset paukkuu. Uskoisin tämän ottelun ainoan esteen olevan rahanjaosta sopiminen.
Khan tulee kuvioihin vasta jos tuo superottelu ei toteudu. Mayweather Promotions tekee yhteistyötä Golden Boy Promotionsin kanssa, sekä Alvarez että Khan ovat GBP:n listoilla ja se lienee syy miksi Oskar De La Hoya funtsii noita samaan iltaan.
Butkus kirjoitti:jahee kirjoitti:Uskotko että MoneyMay siirtää otteluitaan kenenkään takia? Varsinkaan sellaisten jota se on vetänyt 100/0 kuokkaanTaKa kirjoitti:Mayweather on puhunu may-Pac ottelusta 2.5.. en usko toteutuvan, ainakaan sillon. Ensin floyd ottaa Khania vastaan.
Itelle ei kyllä ole mitenkään selvää että miten tuossa kävisi. Pacman oli oikeasti hyvä viime matsissaan.
Adonis lyö kovaa mutta leuka on heikko. Venäläinen antoi Stevensonin tehdä aloitteet ja silloin on vain ajankysymys milloin noutaja tulee.Butkus kirjoitti:http://www.boxing247.com/boxing-result/ ... ense/37092
Adonis kyykytti venäläistä,sanoo olevansa ylivoimainen sarjassaan ja uhoaa että haastakaa rauhassa,minä olen supermies. On se kyllä vakuuttava jätkä edelleen vaikka ikää alkaa olla.
jahee kirjoitti:Adonis lyö kovaa mutta leuka on heikko. Venäläinen antoi Stevensonin tehdä aloitteet ja silloin on vain ajankysymys milloin noutaja tulee.Butkus kirjoitti:http://www.boxing247.com/boxing-result/ ... ense/37092
Adonis kyykytti venäläistä,sanoo olevansa ylivoimainen sarjassaan ja uhoaa että haastakaa rauhassa,minä olen supermies. On se kyllä vakuuttava jätkä edelleen vaikka ikää alkaa olla.
Kovalev tekee aloitteet ja silloin viedään Adonista 100/0.
Beterbiev konttasi, mutta taisi olla kyse enemmänkin heikosta tasapainosta.
Oikeassahan sä tässä olet, olen tahallani kirjoittanut vähän raflaavasti jotta tänne saataisiin keskustelua, mutta tunnut olevan ainoa joka uskaltaa kommentoidaButkus kirjoitti: Itse en ihan noin luottavaisen varma olisi jos Stevenson ja Kovalev kohtaisivat. Onhan Kovalev kuitenkin tulevaisuus ja lähestulkoon joka osa-alueella vakuuttavampi kuin Adonis,mutta mutta..kyllä Stevenson osaa lyödä sellaiseenkin maaliin mikä tekee aloitteita ja silloin ei yleensä se maali herää vasta kuin pukukopin puolella. Eli Kovaleville laittaisin rahani mutta en pitäisi tätä mitenkään varmana tuloksena,en kenenkään puolesta kun vastassa on Adonis Stevenson.
Varmaan kuka tahansa "kruunaamaton maailmanmestari" kelpaisi, kuten Helenius tai Asikainen aktiiviaikanaan. Nehän olivat pitkään puheissa jo käytännössä kumpikin lähes maailmanmestareita, kunhan vaan olisivat saaneet sen matsin että muodollisuudetkin oltaisiin saatu kuntoon. Asikainen olisi vetänyt Sturmin ihan pystyyn ja Helenius olisi pyyhkiny Hauen limat köysiin ja kanveesiin, kun sparreissakin antoi kyytiä.jahee kirjoitti: Ylläpitoa ei paljoa tunnu kiinnostavan tänne kirjoittelu, muutama aktiivi lopettaa niin sen jälkeen täällä on yksi kirjoitus viikossa. Kun Robbe ei ole ajankohtainen niin suuriosa foorumilaisista ei osallistu keskusteluihin millään tavalla.
Robben näkisi mielummin vaikka Johann Duhaupasia vastaan, joka rökitti jo Katajiston ja Rosbergin.Butkus kirjoitti:..
Raskaaseen Katajisto-Ruusperi nyt jo vihdoin,sen jälkeen yllätyskäänne kuin kauniista ja rohkeista ja Robbe huutaisi että ahvenanmaalta kajahtaa,haastan voittajan!