Kaikkea ajankohtaista nyrkkeilystä

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
jahee
Contender
Contender

17.09.2016 23:37

Puolanilta jatkaa iltaa http://www.vipbox.tv
0 x
jahee
Contender
Contender

18.09.2016 00:53

NYT on alkamassa oikeasti KOVA matsi Puolassa, kannattaa siirtyä streamille.
0 x
tuaman
Brawler

18.09.2016 01:45

Usyk voisi voittaa mestaruuden raskaassakin! Loistava suoritus!
0 x
Ankardo
Brawler

18.09.2016 03:05

On se kova, tai sanotaanko on se taitava.

Yritin kelailla kuka kruiseri sille pistäis kunnolla kampoihin. Oon pitäny Lebedeviä aika top kolmosessa, mut tän jälkeen... ei se omissa papereissa enää ennakkosuosikkina Usykkia vastaan lähtis.
0 x
JaniJ,Tre
Prospect
Prospect

18.09.2016 15:51

JaniJ,Tre kirjoitti:Canelo KO9

Olis kai kannattanut veikata rahan kanssa.
0 x
You can call me that ever you like, but don´t call me late for dinner -George Foreman
Kalle Helenius
Brawler

18.09.2016 17:46

Koska webmaster on tuon oman sivustoni sulkenut niin käytän tän. :)

Minua ei näillä sivuilla nähdä enään. :D

Lopetan nyrkkeilyn parissa puuhastelun ja siirryn syrjään kaikesta mikä liittyy minun nyrkkeilyn tehtäviin. :D

Minulla on ollut monia hienoja hetkiä nyrkkeilyn parissa ja haluan kiittää kaikkia joiden kanssa olen saannut ilon jollakin tavalla olla tekemisissä. :D

En voi sanoin kuvailla kaikkia niitä tunteita joita olen saannut kokea. :D

Kiitos ja syvä kummarrus joka suuntaan. :D :D :D
0 x
purttaus
Journeyman

18.09.2016 19:11

Parasta viihdettä - bästa förtströelsen
:D :D :D :D :D
0 x
aivomuusi
Club Fighter

18.09.2016 19:43

Ei sun Kalle pidä nyrkkeilyn parissa puuhastelua lopettaa. Ei missään nimessä! Ehkä hiukan korkeintaan pitää lomaa ja antaa lankoja muiden ihmisten käsiin(kin).
Siinä sinussa on munaa, et sä teet mitä teet vaikka sosiaalinen paine ois kuinka kova. Veikkaisin että just sillä asenteella joutuu jokainen maailman kärki elämään lajista/alasta riippumatta.
Kuitenkin mun mielestäni täytyy voida aidosti olla ylpeä toisten menestyksestä. Se on jotain, mikä tuntuu olevan täällä lakeuksilla vaikeeta.
Ollaan ylpeitä jokaisesta kaadetusta vuoresta ja haasteesta joita jopa omat vastustajatkin kaataa.
Me ollaan suomalaisia.
Kusipäitä ja negatiivisuuteen taipuvaisia, mutta kun tosipaikka tulee, niin seistään toistemme rinnalla. Voitetaan ja hävitään yhdessä. Tappion koittaessa mietitään mitä voidaan omassa tekemisessä parantaa, ja onko se sen arvoista.
Mä odotan myös Robertin seuraavaa peliliikettä ja oma toiveeni oiskin sellanen, et jos taxikuskeja haetaan, ni niiden pitäs olla edes sen kokosia että uudet katsojat vois luulla, että nyt on kova juttu edessä.
0 x
Straw Dog
New Kid on the Block

18.09.2016 19:53

Kalle Helenius kirjoitti: ...Lopetan nyrkkeilyn parissa puuhastelun ja siirryn syrjään....
Riittää kun lopetat täällä provoamisen. Aikuinen vauva.

:P
0 x
Second to Nunn
Club Fighter

18.09.2016 20:30

Kalle Helenius kirjoitti:Koska webmaster on tuon oman sivustoni sulkenut niin käytän tän. :)

Lopetan nyrkkeilyn parissa puuhastelun ja siirryn syrjään kaikesta mikä liittyy minun nyrkkeilyn tehtäviin. :D

Minulla on ollut monia hienoja hetkiä nyrkkeilyn parissa ja haluan kiittää kaikkia joiden kanssa olen saannut ilon jollakin tavalla olla tekemisissä. :D

Tervemenoa! En usko, että kovin moni jää kaipaamaan.
0 x
Detroit Cobra
Contender
Contender

18.09.2016 21:19

Ateenan olympiavoittaja, ammattilaisenakin aikanaan kovassa nosteessa ollut kuubalainen Odlanier Solis, on ottanut viimeisimmän comebackinsä ensimmäiset ottelut "hieman" varman päälle. Tony Thompson möyhensi törkeästi ylipainoisen Solisin helmikuussa 2015, ja sen jälkeen kuubalainen vietti reippaan vuoden hiljaiseloa. Monen hämmästykseksi Solis on kuitenkin syönyt tauon aikana hampurilaisia jokseenkin maltillisesti, sillä painoa on nyt n. 15 kg vähemmän. Vastustajavalinnat eivät vaan hirveästi kerro kovasta luotosta uuteen nousuun maailman huipulle, sillä Solis on paluuotteluissaan Saksassa kohdannut (ja tietysti myös voittanut) ensin Milos Dovedanin (2-25) ja eilen Aleksandar Todorovicin (8-9-1).
0 x
you don't know what you don't know
Apoel
Club Fighter

18.09.2016 21:41

Kalle Helenius kirjoitti:

Good riddance. Todellisuudessa kuitenkaan ei tule tapahtumaan. Kallen mielialan vaihtelut ovat varsin hyvin tulleet esiin vuosien varrella, ja nyt on ilmeisesti hetkeksi panokset loppu. Tämä kuvio on nähty ennenkin. Ennen vuodenvaihdetta Kalle on täällä taas sekoilemassa. Mark my words.
0 x
Ruoska
Club Fighter

19.09.2016 00:50

Kalle Helenius kirjoitti:Koska webmaster on tuon oman sivustoni sulkenut niin käytän tän. :)

Paras uutinen pitkään aikaan, laita tilinumero yv:llä niin voin jopa maksaa siitä jos pysyt poissa.
Ihan hyvän rattijuopon ja törkeän pahoinpitelijän kyllä valmensit, kaikki kunnia siitä.
0 x
Let´s Go Champ!!!
jahee
Contender
Contender

19.09.2016 03:37

Kalle Helenius kirjoitti:

Kallen lanka paloi loppuun, jutut Seinäjoen illasta oli kyllä sellaisia että tauko tulee hyvään paikkaan.
Lähinnä mietittyttää mikä sen langan poltti? Aikaisemmin näihin on liittynyt joku Robben vastoinkäyminen mitä nyt ei pitäisi olla. Siksi tulee mieleen onko isän ja pojan välillä erimielisyyksiä siitä kuinka tästä pitää jatkaa, mitä jos isä on tajunnut sen, ettei nykyisen valmentajan kanssa tulla koskaan huippua saavuttamaan? Pelkkää spekulointia, mutta selittäisi Kallen käytöksen ja turhautumisen.
0 x
RockyBalboa
Prospect
Prospect

19.09.2016 05:33

Eli lopetat nyrkkeilyn parissa ja hylkäät tulevat EM ja MM nyrkkeilijäsi, koska foorumin ilkeät moderaattorisedät ja -tädit poistavat viestejäsi. Niinpä niin. Ja paluuta odotellessa.
Historia toistaa itseään. Teet nyt Armend Latifille saman kuin pari vuotta aiemmin Tomi Silvennoiselle?"
0 x
"Osa mielipiteistä on vaan yksinkertaisesti paskoja. Ja niiden takana olevat ihmiset ovat idiootteja."
Vastaa Viestiin