SNL:n valmennusjärjestelmä

Olympiatyylin nyrkkeilyyn, eli amatöörinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

MiikaF
Prospect
Prospect

04.07.2010 14:05

MikkoM kirjoitti:Ennen kuin liiaksi aletaan intoilla, niin kannattaa odottaa, että joku Nyrkkeilyliiton edustaja tuollaisesta kiellosta kertoo. Itse en ole sellaisesta kuullut, eikä huhupuheidenkaan pohjalta kannata ruveta reagoimaan.
Ihan totta, mutta pakko mainita vielä että JOS huhut (niin uskomattomia kuin ne ovatkin) pitävät paikkaansa, niin olisi erittäin sopimatonta ja mautonta jos uusista säännöksistä ensin kerrottaisiin yksittäisille tahoille (joille ne aiheuttavat harmia) ja sitten vasta yleisesti.
0 x
vesa.k
Journeyman
Viesti:

04.07.2010 16:03

MiikaF kirjoitti:
MikkoM kirjoitti:Ennen kuin liiaksi aletaan intoilla, niin kannattaa odottaa, että joku Nyrkkeilyliiton edustaja tuollaisesta kiellosta kertoo. Itse en ole sellaisesta kuullut, eikä huhupuheidenkaan pohjalta kannata ruveta reagoimaan.
Ihan totta, mutta pakko mainita vielä että JOS huhut (niin uskomattomia kuin ne ovatkin) pitävät paikkaansa, niin olisi erittäin sopimatonta ja mautonta jos uusista säännöksistä ensin kerrottaisiin yksittäisille tahoille (joille ne aiheuttavat harmia) ja sitten vasta yleisesti.
Että odotellaan jos joku sattuisi sanomaan asiasta jotakin, Miikka on niin oikees että sopimatonta on jos päätöksiä huudellaan yksityisesti ja siten luodaan epävarmuutta. huhupuheista se berliinin muurikin kaatui ja moni nyrkkeilijä on ollut nousematta kehään. Joku SNL:N taho leikatkoon huhulta siivet tai varmistakoon tosiasian. Mikkohan tuntee snl.n vasemman siiven... sieltä se tieto löytyy varmastikkin???
0 x
MikkoM
Prospect
Prospect

04.07.2010 16:34

vesa.k kirjoitti:
MiikaF kirjoitti:
Että odotellaan jos joku sattuisi sanomaan asiasta jotakin, Miikka on niin oikees että sopimatonta on jos päätöksiä huudellaan yksityisesti ja siten luodaan epävarmuutta. huhupuheista se berliinin muurikin kaatui ja moni nyrkkeilijä on ollut nousematta kehään. Joku SNL:N taho leikatkoon huhulta siivet tai varmistakoon tosiasian. Mikkohan tuntee snl.n vasemman siiven... sieltä se tieto löytyy varmastikkin???
Niin, odotellaan että onko tuollainen kielto vai ei. En minä ainakaan lopettaisi amatöörien ja ammattilaisten keskinäisiä harjoituksia sen takia, että tällainen huhu liikkuu. Ennen kuin kielto sanotaan julkisesti, ei sitä ole olemassa, ja harjoituksia voi jatkaa aivan normaaliin tapaan. JOS joku tuollaisen kiellon esittää, voi sen sen jälkeenkin kyseenalaistaa.

P.s. Mikä helvetti on "snl.n vasen siipi"?
0 x
Twitter.com/MikkoMarttinen
vesa.k
Journeyman
Viesti:

04.07.2010 18:42

Tua vasen siipi on siis se kun katselee tätä snl.n toimipaikkaa sisämaasta päin niin silloin siellä vasemmalla puolella on se snl.n valta( lahti, mikkeli) tai ainakin se valmennus tieto taito. joo odotellaan . :wink:
0 x
MiikaF
Prospect
Prospect

04.07.2010 21:21

MikkoM kirjoitti:
vesa.k kirjoitti:Niin, odotellaan että onko tuollainen kielto vai ei. En minä ainakaan lopettaisi amatöörien ja ammattilaisten keskinäisiä harjoituksia sen takia, että tällainen huhu liikkuu. Ennen kuin kielto sanotaan julkisesti, ei sitä ole olemassa, ja harjoituksia voi jatkaa aivan normaaliin tapaan. JOS joku tuollaisen kiellon esittää, voi sen sen jälkeenkin kyseenalaistaa.
Sen voin sanoa jo faktana, että yksittäisille tahoille on jo pantu kapuloita rattaisiin asian tiimoilta. Eli ihan pelkkien huhujen varassa ei olla. Oksettavaa toimintaa liiton taholta.
0 x
MikkoM
Prospect
Prospect

05.07.2010 08:47

MiikaF kirjoitti:Sen voin sanoa jo faktana, että yksittäisille tahoille on jo pantu kapuloita rattaisiin asian tiimoilta. Eli ihan pelkkien huhujen varassa ei olla. Oksettavaa toimintaa liiton taholta.
No jos joku tulee tälläistä kieltoa esittelemään, niin pyytäisin kyllä saada siitä mustaa valkoisella. Mihin sääntöön se perustuu? Kuka säännön on hyväksynyt? Koska sääntö on astunut voimaan? Jos näihin asioihin ei saa kirjallista vastusta, voi toimintaa jatkaa täysin normaaliin tapaan

Itse en jaksa uskoa, että tuollaista kieltoa oikeasti olisi tai tulisi, niin älytön se on.
0 x
Mark Johnson
Journeyman

07.07.2010 22:15

Hyvä Karl! Tuo on niin totta. Siellä ne vanhat juopuneet parrat painelee niitä nappeja ihan refleksien pohjalta. Päätöksetkin syntyy ihan vanhasta muistista. Äänestäsessä annetaan ääni edelleen vuoden -79 valmentajalle. Ja sitten, kun tehdään se kuuluisa "muutos" niin... no joo...
0 x
MikkoM
Prospect
Prospect

08.07.2010 09:42

Mark Johnson kirjoitti:Hyvä Karl! Tuo on niin totta. Siellä ne vanhat juopuneet parrat painelee niitä nappeja ihan refleksien pohjalta. Päätöksetkin syntyy ihan vanhasta muistista. Äänestäsessä annetaan ääni edelleen vuoden -79 valmentajalle. Ja sitten, kun tehdään se kuuluisa "muutos" niin... no joo...
Ööö... Kuka on juovuksissa ja missä? Mitä nappeja? Kuka on vuoden -79 valmentaja?

Mistäköhän tässä viestissä horistaan...
0 x
jone
Contender
Contender

09.07.2010 22:28

niin sun jos kenen pitäisi tietää kenestä puhutaan!
0 x
temsec
Brawler

03.08.2010 08:52

Selailin viestiketjuja, koska tunnen jonkun asteista kiinnostusta ko. lajia kohtaan ja otsikko herätti minussa kysymyksen:
Mikä SNL.n valmennusjärjestelmä?

Kyvykkäitä valmentajia on SNL.n riveissä ollut, mutta SNL onnistuu heidät karkoittamaan!
Mielummin SNL palkkaa valmennus- ja kuntonyrkkeilypäällikön.
Ja pitää yllä sinettiseurahankkeita ja kehuu sivuillaan omaa toimintaansa koska kukaan muu ei välttämättä ole jostain VOK toiminnasta kuullutkaan... Vai olenko vain uutispimennossa?

Varsinkin jos jollakulla valmentajalla on vaatimuksia tai halua kehittää oikeasti toimintaa pitää hänestä päästä eroon.
Moni valmentaja valitseekin oman seuran parissa toimimisen, koska se on mielekkäämpää.
SNL pitää nöyristä kuntonyrkkeilyvalmentajista jotka ovat kuuliaisia heitä ohjaaville valiokuntien johtajille joilla harvoin on rehellinen nyrkkeilyn kehittäminen ja osaamisen tehostaminen mielessään vaan pyrkivät ajamaan ensisijaisesti omia etujaan.

Niin, kysyn vielä, mikä valmennusjärjestelmä?

JA vielä lisäys, ettei jotkut saa nyppyjä pyllyyn, ei kaikki valiokuntien puheenjohtajat ole kait ensisijaisesti omien etuisuuksien tavoitteilijoita.
Tervepäiset ja suorat johtajat tämänkin tajuavat.

J. Temonen
Viimeksi muokannut temsec, 03.08.2010 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
0 x
temsec
Brawler

03.08.2010 18:16

Alkuperäisen viestin luettuani, huomasin olevani hieman "hakuteillä" alkuperäiviestin sisällön tarjonnasta.

Niin kuin alkuperäisviestissäkin oli idea, jäävät lähes kaikki nyrkkeilyä oikeasti eteenpäin vievät aloitteet, vain kirjauksiksi johtokunan mappeihin.

Missään tapauksessa, en alkuperäisviestin alulle laittajaa, halua mollata otsikosta "SNL.n valmennusjärjestelmä."
Arvostan suuresti Mikkelin Nyrkkeilijöiden työtä ja aloitteiden alulle panoa. Se on osa "tavoitteeksi jäävää uudistusmielisyyttä"

mtm.ää arvostan myöskin suoraselkäisenä toimijana jonka toivoisin jonain päivänä johtokunannassa vielä näkeväni.
Ymmärrän täysin että "tyhjän saa pyytämättäkin."

J. Temonen
0 x
masa lantto
Club Fighter

02.09.2010 21:33

Moro

Hyvä Kalle Juha ja vesku.Näin se juuri menee .Jos et osallistu vasemmistolai politiikkaan ,vaan oot suoraselkäisesti pelkän nyrkkeily urheilun puolesta puhuja,niin sinut sinut tulkitaan heti TUL vastaiseksi ja silloin olet varmasti vähemmistössä .Minusta ei ****** saa tekemälläkään kommunistia,mutta suomalaisen nyrkkeilyn eteen olen puurtanut vuodesta 87 alkaen ja minulla on kavereita TODELLAKIN ihan konkreetisesti VASEMMALTA OIKEALLE.Yhden kerran Olen pyynnöstä lähtenyt yrittämään snl:n johtokuntaan ja monien mielesta minulla oli paras esittely.Kun olin "väärän "liiton mies ,niin ei ollut mitään jakoa päästä ,vaikka minua kysyikin ehdokkaaksi KAKSI pitkan linjan TULLIN miestä."Esivaaleissa" oli päätetty ketä äänestetään ja en päässyt johtokuntaan.Tässä pojat on se hyvä puoli kuten eräs pappi minulle kerran sanoi ,että kun itse on rehellinen ja joku toinen sinua kohtaan kieroilee ja on ilkeä,niin ei Matti vika sinussa ole.Näin minä silloinkin ajattelin.Kun on puhdas omatunto ,niin silloin on mukava sanoa huomenta niillekkin jotka ovat "vastaan rikkoneet" .Tai pitäisikö tässä tapauksessa sanoa lupauksista huolimatta ,vastaan äänestäneet.

Näin se vaan pojat on ,että jos olet suoraselkäinen ,niin siihen selkään puukko isketään. Hyvä jätkät ,jatketaan puhtain purjein .Ei nämä asiat meitä saan vuojen päästä mittää haittaa,eikä näissä hommissa pijä hättäillä ja hermostua

MORO
0 x
Mark Johnson
Journeyman

18.09.2010 01:44

Valittiinko sinne sellaisia henkilöitä, jotka eivä tiedä lajista yhtään mitään, mutta lupasivat tuoda rahaa!?
Kyllä!
Mitä on "Muutos" tuonut?!
Vanhat sokeet parrat pyörittää palettia nii ku huvittaa, Ask aikoinaan. Pyh...
0 x
Vastaa Viestiin