Mielenkiintoista ja avaavaa keskustelua.

Olympiatyylin nyrkkeilyyn, eli amatöörinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
temsec
Brawler

03.05.2013 11:13

Huomioitavaa..
Naisnyrkkeilyfoorumilla käydään nykyään mielenkiintoista ja asiapohjaista keskustelua naisnyrkkeilystä.
On hienoa huomata että keskustelut rönsyilevät ja BesserWisserit kertovat varmoja mielipiteitään miten asoita pitää hoitaa ja ketä pitää valita minnekin.
On rapaortteja leireistä ja pieniä analyysejä onnistujista sekä kilpailuista.
Voi haukkua valmentajia nimimerkin takaa.. Tällaista avointa tekemisen meininkiä täällä nykyään.
Tätä uudistusmieliset halusivat.
Tämä on naisnyrkkeilyn ja avoimuuden voitto kaikille!

Nykyiselle valmennuskaksikolle voimaa ja intoa. Puuhastelua riittää.
Itse tekeneenä tiedän. Puukkojakin tulee niskaan.

-Ettepäin sanoi Mannerheim!-

Ei pidä katsella taaksepäin vaan kohti uusia haasteita ja "vastoinkäymisiä."

J. Temonen
PoNMKY
0 x
temsec
Brawler

20.05.2013 10:09

Mietteitä Rovajärven ampumalueelta Kenttäpostikonttorilta..

Vahva epäilyni on että nyrkkeilyliiton tereävimmässä kärjessä ( päättäjät ) on vielä joitain vanhoja jääriä jotka keskittyvät riitelyyn, riidan kylvämiseen sekä omien tarkoitusperien ensisijaiseen työstämiseen.

Vastuuvalmentajat ovat uusia ja käsitykseni mukaan huipputoimijoita sekä asennoituneita/motivoituneita tehtäväänsä.
Myös toiminnajohtajasta olen kuullut posittiviisiä ja eteenpäin pyrkiviä kommentteja.

Kääntyy, kääntyy laivalla kurssi pikkuhiljaa..
Iltarukoukseni Jumalille on, että työmiehille ja -naisille annetaan kentällä tulevaisuudessa tuki ja tekemisen rauha.

J. Temonen
KPK päällikkö
MVH 2013
0 x
niinpä
New Kid on the Block

21.05.2013 15:42

Onko tuo nyt sitä kuuluisaa synkkää yksinpuhelua?
0 x
temsec
Brawler

21.05.2013 15:47

On, on.. Pitkät valoisat valvotut yöt takana.

Vai onko tämä mielenkiintoista ja avaavaa keskustelua?
0 x
temsec
Brawler

16.06.2013 11:54

Tällainen oli jommassakummassa iltapäiväkehdessä.
Not good, not good.

Ruotsalainen naisnyrkkeilijä Frida Wallberg loukkaantui vakavasti perjantai-iltana Tukholmassa järjestetyssä ylemmän höyhensarjan MM-ottelussa.

Diana Prazak (oik.) ei vielä tässä vaiheessa tiennyt, mitä Frida Wallbergille kävi.
Ruotsalaisnyrkkeilijä taistelee hengestään - tyrmäys johti aivoverenvuotoon
Wallberg menetti mestaruuden tyrmäyksellä australialaiselle Diana Prazakille ja menetti hetkeä myöhemmin tajuntansa kehäkulmauksessa.

Wallberg vietiin ensiavun jälkeen sairaalaan, missä hänet leikattiin yöllä. Hänellä oli todettu verenvuotoa aivoissa, ja leikkauksessa aivoista poistettiin verta. Hengityskoneeseen kytketty Wallberg on vaivutettu koomaan, eikä hänen vammojensa vakavuutta tiedetä vielä tarkemmin.

Ammatipokraus on kovvoo hommoo..

J. Temonen
H-D Dyna -95
0 x
temsec
Brawler

31.07.2013 10:42

Onnea isosti ja myöhästyneesti, likoille EU- mestaruuskisoissa pärjäämisestä!

Olin lukevanani että jokin taho oli naisia Ruotsissa käynyt leireilyttämässä. Hatun nosto tälle taholle/henkilöille!!

Muutamia vuosia sitten kävin itsekin paljon Ruottissa likkoja ulkoiluttamassa (mm. Cesi, Mira Ja Samira) ja uskon että KV- leirittämisestä on tietylle tasolle pyrkivillä havaittavaa hyötyä.
Toki Ruskiksen sparritkin ovat hyviä kun sparria tarvitsee mutta huippujen kanssa treenaaminen ja KV- toiminnan aistiminen on ERI juttu.

Edellinen naisten valmennustiimi oli naisia viemässä Venäjälle puheenjohtajansa johdolla mutta en ole kuullut pääsivätkö edes Ruotsiin.. Voi olla että pääsivät..

Uusi valmennuskaksikko näyttää tekevän kohtalaisen hyvää työtä ja näinköhän naiset/tytöt enää omia vastuuvalmentajiaan tarviivat. Näyttö on noinkin vahvaa!!

Onea, Onea ja kovat skodet ja pointsit himaan!!

J. Temonen
Tulevan Siiamilais-Suomalaisen
lapsen isä
0 x
niinpä
New Kid on the Block

31.07.2013 15:48

Juha hyvä.... olitko itse mukana tuossa edellisessä valmennustiimissä, jota näin
rivienvälistä luettuna parjaat?
0 x
temsec
Brawler

06.08.2013 19:57

niinpä hyvä... em mää kai siinä viimeisemmässä ollu... siinä oli jotain sun tapaisia..
Mä muuten luulen että olet sellainen internetti trulli! :mrgreen:

Mä tiedän että olisit halunnut tuohon joukkoon jo kauan mutta sun annit ei riitä!! :mrgreen:

J. Temonen
" Älä katsele niinkään tuloksia,
vaan seuraa prosessia.."
0 x
temsec
Brawler

09.08.2013 18:01

Moika!
Tuossa viikko sitten tuli jossain ajankohtaiohjelmassa, jonka nimeä en nyt muista,"viikon kasvo"- osio johon oli valittu nyrkkeilijä Sonia Samira Grönroos.
Samiraa verrattiin Evaan ja mielestäni heillä on myös yhtymäkohtia reippaan ja iloisen ulosannin lisäksi.
Molemmat ovat muistikuvani mukaan periksiantamattomia taistelijoita. Tekniset puutteet korvataan lujalla itsekurilla ja yrityksellä.
Olen nähnyt molempien naisten itkevän kivusta leireillä ja yrittänyt auttaa omalta osaltani esim. hieromalla kipeytyneitä jalkoja ( Jalkakivut ovat johtuneet ilmeisesti selästä)
Olen nähnyt naisten kyynelehtineen hävittyjen matsien jälkeen ja kysymykseen valmentajalta: " Mitä olisi pitänyt tehdä toisin?" - En ole pystynyt antamaan selkeää taktista neuvoa koska vastassa on ollut niin pirun hyvä tyttö!

Tiedän että monta naista muutakin on itkenyt salilla ja pukuhuoneissa ja kaikki eivät pääse televisioon, mutta se ei ole muilta naisilta pois, että joku nainen sinne aina joskus yltää ja vie naisnyrkkeilyä eteenpäin tällä tavalla.

Hyvä naiset!!

J. Temonen

Ps. Miikalle pitää antaa täydet pisteet.. Hän pitää leirejä ja ei ota kaikkien munapäiden riitelyihin ja omanedun tavoitteluun osaa. Hyvä Miika!
0 x
tommy
Club Fighter

10.08.2013 14:07

0 x
Vastaa Viestiin