Jos nyt viittaat tuohon nero-kommenttiin aikasemmalla sivulla, niin se koski nimerkki datsunmiestä, ei sinua.Pyydän mitä kohteliaammin, anteeksi kun satuin "EVP virkani puolesta" kommentoimaan Mr. Zedongin kirjoitusta.
Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Mielestäni tuommoisella taustalla ei ole mitään asiaa liittoon - ei edes ehdolle.Minä kerron oikeusarvoistani jotain. Kun oikeus on henkilön tuominnut jostain rangaistukseen. Kun henkilö on rangaistuksensa kärsinyt.= Ei häntä tulkoon enää missään muualla tuomitsevan jo kärsitystä rangaistuksesta = lusittu pois!
Olisit nyt oikeasti lähtenyt "kilpasille", eli perustellut kantasi ja vastannut esittämiini kysymyksiin.Tämän sivun tarkoitus oli esitellä ehdokkaita SNL,n hallitukseen ja esittää heille vasta kysymyksiä.
Okei. mie lähin Mr. Zedongin kanssa kilpasille ja siitä olen myös saanut kuulla omalta pojaltani.
1. Menikö hiekkaa vaginaan? Tuo pojittelu vahvasti viestii siitä.Poika pyydän anteeksi kun avauduin täällä. Mutta noudatan tahtoasi. Minä en enää koskaan kommentoi tällä sivustolla olevaa asiaa. En suuntaan tai toiseen.
2. Mitä tahtoa? Mitä olen sinulta tahtonut?
Ihan suoraan sanottuna: ***** mitä lässytystä.Täten pyydänkin näin julkisesti että pääkäyttäjä poistaa minun profiilin tältä sivustolta.
Terv: Kohtupora.
PS:Niin kuin firman tapa on niin, kiitos ja anteeksi.
http://www.youtube.com/watch?v=DksSPZTZES0