Kokemuksen syvällä rintaäänellä, ts. sellaisena ihmisenä joka on vuositolkulla harjoitellut, opiskellut amiksessa ja tehnyt töitä samaan aikaan, voi sanoa että käteen ei jäänyt urasta mitään. Yhtään mitään. Paitsi että leimattiin uran päätettyä luopioksi. Se on sitten triplasti luopio.
Eniten nyrkkeillystä tykkävät puhua sellaiset ihmiset jotka eivät siitä mitään ymmärrä. Nyrkkeilijöitä tykätään ihailla. Ihaillaan niitten antautumusta lajille tyyliin "vitsi sä oot kova jätkä" ... "aijaa sä reenaat noin paljon" ... "nukuksä koskaan?" bla bla blaa ja kaikki muu vastaava bullshitti on niin yleistä sanahelinää että itse lopetin sellaisten taputtelijoiden kuuntelun vielä teininä. Ei sellaista paskaa kuuntele kuin narsissi. Sitten kun lopettaa niin nyrkkeilijä unohdetaan täysin, ihan kuin häntä ei olisi koskaan ollutkaan. Aina tulee uusia poikia

Kukaan ei ole korvaamaton... Yks-kaks eilisistä taputtelijoista tulee yön aikana vittuilijoita-selkäänpuukottajapaskoja jotka eivät ole itse saaneet mitään aikaan, mutta niillä silti riittää pokkaa käyttää sellaisia kommentteja kuin "Äh se ei osannu tota", "äh se oli *****", "äh se ei jaksanu reenata sen takia ei pärjänny", lasileuka, ooksä huomannu et se sammaltaa?
Jos tunnistat itsesi tästä^ kuvauksesta, sinulla on syytä katsoa peiliin.
Erityismaininnan ansaitsevat kotimaiset valmentajat joista 99% on diletantteja. Miksi? Koska eivät lue. Syitä miksi niin riittää niillä pilven pimein... ööö mulla on perhe, lapset, hei eksä tajuu et mullakin pitää olla joskus vapaa-aikaa???? *****-mä teen talkootyötä kuule!.. Toiset ovat taas aivan käsittämättömiä egoisteja. Muistan hyvin elävästi erään kommentin siitä, että häntä v1tuttaa se että pojat lopettaa jos ei voita miesten mestarutta ennen 20 ikäävuotta. Kuulemma pitää uhrautua enemmän.... öööö .... Minkä vuoksi? Ketä se palvelee? Kansallista tasoa? Mites se elämä niinku sen uran jälkeen? Ei sillä ole mitää väliä, se ei valmentajia kiinnosta ... aijaa ... Niitä *****-sadisteja kiinnostaa vain maine maine maine.

Sitten niillä riittää kantti vielä lässyttää jälkikäteen että sä lopetit liian nuorena, sun ois pitänyt jatkaa pidempään. Kuule hei, sanon tämän niin ystävällisesti kuin on mahdollista: mua kiinnostaa sun mielipide kuin kilo paskaa.
Sitten ihmetellään ja levitellään käsiä sille, että eks-nyrkkeilijöistä tulee juoppoja, narkkareita, ne syö masennuslääkeitä, tekee itsareita, hirttää, räjättäyttää itsensä kämppään tai hyppää junan alle .... Joo tälle ei voinut mittään. Pestään kädet ja lakaistaan påska maton alle tyyliin "Mä kattelinkin että se oli vähän alakuloinen tai silleen..."

tunareita kaikki saa´tana.
Tärkeintä että käydään joka syksy Ruska-turnauksessa ja järjestetään tul-turnaus paskimpana mahdollisena ajankohtana. Ja SM-kisat flunssa-aikaan. Joo ja pakollinen tallinna/tartu -paskareissu jossa kaikki, valmentajista nyrkkeilijöihin, tuomareista puhumattakaan on sekasin ku seinäkellot jokaikinen vuosi
Suoraan sanottuna suomalainen amatöörinyrkkeily on ihan perseestä.
Enkä sanonut sanaakaan tästä teidän tul/svul -pelleilystä. Tekisi mieli ottaa torvi käteen ja huutaa tietyn porukan korvaan "HALOOOOO - KYLMÄ SOTA PÄÄTTYI 30 VUOTTA SITTEN!!"
Kapitalistit, älkää virnuilko, te olette yhtä perseestä kuin kommunistitkin.
Sitten itse topiikin asiaan eli maajoukkueeseen.
Sitä ei ole.
Pyydän kaikilta miesten maajoukkuejätkiltä sanojani etukäteen anteeksi, mutta ne ei saa vietyä teitä mihinkään. Kaikki mitä ne selittää on valetta. Uskokaa mua nyt tai huomaatte sen parin vuoden päästä. Aikaa ette takaisin saa, muistakaa se.
Menkää opiskelemaan (toistaseksi se on maksutonta), matkukelkaa ja pitäkää hauskaa!
Vilpitön mielipiteeni on, että yksikään päähänotettu isku ole sen ottamisen arvoinen.
Lopetan tähän.
-
moderaattori, älä pidä kiirettä tän viestin poistamisen kanssa, haluan et ne kaikki lukee sen.
huomenna nikki veks;)