Salikisat

Olympiatyylin nyrkkeilyyn, eli amatöörinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
simppaa_
New Kid on the Block

25.04.2016 01:11

Terve! Kysymykseni koskee salikisoja ja ensimmäisen matsin ottamista. Olen harrastanut kickboxingia ja kilpanyrkkeilyn mukana treenannut nyt n.3kk. Haaveeni olisi ehkä noin vuoden päästä ottaa nyrkkeilyssä ensimmäinen matsi.

Miten tuo 1. Matsin vastustaja valitaan? Voiko sieltä tulla vastaan 10 vuotta harjoitellut jyrä kun olen itse ollut lajin parissa vain vuoden verran. Ikää minulla on 23 vuotta.
0 x
klakso
Journeyman

26.04.2016 17:47

Terve

Ilmoittaudut salikilpailuihin syksyllä. Salikisoissa katsotaan saman tasoiset ottelijat vastakkain. Sinua vastaan tulisi omaan tasoosi sopiva ottelija. Entisenä potkunyrkkeilijänä 0-muutaman matsin ottanut riippuen oletko kokenut kilpailija potkupuolelta. Salikisoissa matsit katsotaan yhdessä eli ei ole pelkoa kokeneen vastustajan kohtaamisesta. Jokainen tuokoon rehellisesti omat taustansa eli ei 100 potkumatsia ja odotetaan vastaan ei kamppailutaustaa omaavaa aloittelijaa.

Kyösti Lakso
VN
0 x
simppaa_
New Kid on the Block

27.04.2016 00:14

Okei kiitoksia!

En ole siis otellut potkunyrkkeilyssäkään. Olen molempia reenannut samanaikaisesti tässä. Täytyy ottaa puheeksi ensi reeneissä valmentajan kanssa, että lähtiskö hän kulmaukseen ja antaako siunauksensa ottelemiseen.
0 x
Vastaa Viestiin