Miten valita Turusta kilpanyrkkeilyyn soveltuvin seura?

Olympiatyylin nyrkkeilyyn, eli amatöörinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
KO Power
New Kid on the Block

10.06.2016 23:46

Olen yrittänyt netistä etsiä ja kaivaa tietoa kyseisestä asiasta, mutta en ole saanut tarpeeksi tietoa, että mikä seuroista olisi soveltuvin kilpanyrkkeilyyn.

Eli haluaisin kokemuksia tällä hetkellä Turussa toimivista seuroista ja mielipiteitä mikä niistä olisi sopivin kilpanyrkkeilyyn.

Ainoa johtolanka on ,että Katajisto (kenen kanssa olen sparrannut, Heh) on ainakin ennen treenannut Turun urheiluliiton riveissä.

Kiitos jo etukäteen neuvoista!

(Ja ei kiitos "meidän valmentaja on parempi ku teidän @#€%" - kommentteja vaan asiallisia perusteluja jos verrataan eri seuroja tai valmentajia)
0 x
jokke823
New Kid on the Block

07.08.2016 07:41

Kaks parasta seuraa omasta mielestäni ovat tällä hetkellä Turun Jyry ja Turun Urheiluliitto. Pidän Jyryä parempana seurana kilpanyrkkeilyn kannalta, koska kilpailijoita on paljon, käyvät paljon kisareissuilla, hyvä valmennus ja pirun hyvä yhteishenki. Urheiluliitto ei ole sen huonompi Jyryä kilpailun kannalta, mutta ei ole paljoa kilpailijoita, eivät käy kisoissa niin paljoa kuin jyry ja valmennus on jakautunut hieman niin että katajistoa reenataan 110% ja muita sitten siinä samalla pikkuisen. Itse Jyryssä boksaillut miltein 10 vuotta niin olen ehkä hieman puolueellinen tässä. En sano että Urheiluliitto olisi huono (meinaan sielläkin tuli jossain vaiheessa vuosia heiluttua) vaan että Jyry on kilpailun kannalta parempi.
0 x
Vastaa Viestiin