SNL-Syysliittokokous/ johtokuntaehdokkaat

Foorumi erilaisille nyrkkeilyaiheisille tiedotteille, kuten leirikutsuille, valmennus- ja tuomarikurssikutsuille.
PeteK
Club Fighter

23.10.2018 17:05

Hei,

liiton syyskokous lähestyy ja kokouksessahan on jälleen tarkoitus myös äänestää uudet jäsenet johtokuntaan erovuoroisten tilalle.

Olisi hienoa saada etukäteen, ennen kokousta vähän tietoa uusista ehdokkaista ja mitä he asioista ajattelevat, mitkä asiat priorisoituvat kunkin mielessä korkealle.

Ehdotan,että johtokuntaan ehdolla olevat vastaavat tähän viestiin tänne foorumille ja kertovat lyhyesti ensin itsestään (oma suhde nyrkkeilyyn-ikä-erityisosaaminen-minkä lisäarvon minä toisin mukanani johtokuntaan)

Lisäksi vielä 2-tärkeimmäksi kokemaansa asiaa joita haluaisi lähteä kehittämään johtokunnassa toimiessaan. Sekä vastaus kysymykseen: minkälaiseen suuntaan/ millaiseksi haluaisin kehittää SNL toimintaa.

Jos jokainen kävisi täällä vastaamassa yllä esitettyihin aiheisiin, niin ehdokkaiden vertailu helpottuisi huomattavasti.

Ystävällisin terveisin
Petri Kananen
Ylä-Tikkurilan Kipinä
0 x
KirKor
New Kid on the Block

07.11.2018 15:39

Olen Kirsi Korpaeus, 41 vuotias Tuusulan Nyrkkeilyseuran puheenjohtaja. Aloitin nyrkkeilyn harrastamisen vuonna 1998 Vaasan Työväen Nyrkkeilijöiden harjoituksissa. Muutettuani Helsinkiin opiskeluvuosien jälkeen jatkoin harjoittelua Helsingin Nyrkkeilyseurassa. Kilpailin vuosina 2003-2008 ja valmennuspuolelle siirryin tämän jälkeen, koska laji oli vienyt mennessään ja tahdoin jakaa osaamistani eteenpäin. Tällä hetkellä valmennan Tuusulan Nyrkkeilyseurassa 10-16-vuotiaita nuoria.

Olen töissä Suomen 4H-liitossa hallinto- ja talousjohtajana, joka on kattojärjestö 225 4H-yhdistykselle. Johtokuntaan tuon talouden sekä yhdistyshallinnon vahvaa osaamista. Olen hyvin paljon tekemisissä valtionavustusasioiden kanssa, jo sieltä hakuvaiheesta avustuksen käytön raportointiin. Lisäksi minulla on hyvä hankkeiden talousosaaminen, ja mielestäni nyrkkeilyliitonkin kannattaisi kehittää toimintaansa erilaisten hankkeiden kautta, jolla saisimme lisäresurssia lajitoiminnan kehittämiseen.

Johtokunnassa haluan viedä eteenpäin nuorisonyrkkeilyä. Lajin tulevaisuus on liian kapealla pohjalla, tarvitsemme lisää harrastajia ja sitä kautta kilpailijoita. Tähän olen jo mietiskellyt hankeideoita, joilla voisimme lähteä tekemään vaikuttavuustyötä uusien harrastajien saamiseksi. Lisäksi panostamalla valmentajien ja ohjaajien koulutukseen, mahdollistamme seurojen kilpa- ja harrastustoiminnan jatkuvuuden ja jopa kasvun.

Toisena asiana, mitä haluan johtokunnassa edistää, on nyrkkeilyn vaikuttavuus. Suomen Nyrkkeilyliiton tarkoitus on tukea valtakunnallisesti jäsenseurojaan sekä mahdollistaa seurojen kautta nyrkkeilyssä kilpaileminen sekä harrastaminen. Nyrkkeilyliiton tulee olla aktiivisessa vuorovaikutuksessa päärahoittajien kanssa, edistää yhteiskuntasuhteita, työskennellä tiiviisti yhteistyössä muiden lajiliittojen kanssa, luoda uusia toimintaedellytyksiä esimerkiksi toteuttamalla aiemmin mainitsemiani hankkeita yhteistyössä seurojen kanssa, olla tiiviissä yhteistyössä Olympiakomitean kanssa ja etsiä aktiivisesti yrityskumppanuusmahdollisuuksia. Nyrkkeilyliiton johtokunnan päätehtäviä on luoda taloudelliset resurssit lajin vaikuttavuuden kasvattamiselle.

Haluan kehittään Nyrkkeilyliiton toimintaa ja päätöksentekoa avoimeksi, tasapuoliseksi ja perustelluksi.
Käy lukemassa minusta lisää www.kirsikorpaeus.fi. Sivuiltani löytyy niitä asioita, joita haluan kehittää ja edesauttaa.
0 x
HenrikT
New Kid on the Block

12.11.2018 16:09

Olympianyrkkeilyn ystävät

Olen ehdolla Suomen Nyrkkeilyliiton puheenjohtajaksi. Tein päätökseni asettua ehdolle lukuisten lajin parissa toimivien seurojen ja henkilöiden pyydettyä sitä ja yksinkertaisesti rakkaudesta lajiin.

Koulutukseltasi olen kauppatieteiden maisteri ja opettaja. Päivätyönäni on toimia laskentatoimen opettajana Rasekon ammattiopistossa Raisiossa. Työskentelen siis ammattiin opiskelevien nuorten kanssa. Työni on paitsi opettamista myös suuressa määrin nuorten kasvattamista yhteiskuntaan ja työelämään. Tätä työtä haluan tehdä myös nyrkkeilyn parissa.

Tulin nyrkkeilyyn seurani Turun Teräksen toiminnan kautta. Toimittuani seurassa useita vuosia lähdin mukaan tuomaritoimintaan. Olen toiminut nyt SNL:n johtokunnan jäsenenä kuusi vuotta, joista kolme viimeistä varapuheenjohtajana. Tuon ajan olen toiminut myös tuomarivaliokunnan puheenjohtajana ja tuomarikouluttajana. Kansainvälisissä tehtävissä toimin Euroopan liiton tuomarivaliokunnan jäsenenä sekä AIBA:n kansainvälisenä valvojana. Kontaktini etenkin eurooppalaisten kansallisten liittojen johtoon ja toimijoihin ovat erinomaiset.

Haen puheenjohtajaksi koska uskon
- liiton ja seurojen tavoitteiden saavuttamiseen työtä tekemällä ja itseään säästämättä

Jokaisen lajissa työskentelevän panos on tärkeä, siksi:
- liiton johtamisen tulee perustua esimerkillä johtamiseen
- liiton pitää tukea seuroja edistämällä seurojen välistä yhteistyötä, järjestämällä koulutusta ja tarjoamalla seuroille laadukkaita ja tavoitettavissa olevia tukipalveluja

Nyrkkeilyliiton tulee panostaa sääntöjensä mukaiseen tehtävään:
- seuratuen ja koulutuksen kehittämiseen sekä osaamisen jakamiseen
- varmistamaan että toimintamme arvot, avoimuus, tasa-arvo, yhdenvertaisuus ja moraali sekä hyvän hallinnon vaatimukset toteutuvat

Puheenjohtajana haluan olla seuraihmisten puheenjohtaja, lähellä ja mukana arjessa ja menestyksessä.

Henrik Tavio
0 x
Vastaa Viestiin