Paavo Ollikainen ehdolla Nyrkkeilyliiton puheenjohtajaksi!

Foorumi erilaisille nyrkkeilyaiheisille tiedotteille, kuten leirikutsuille, valmennus- ja tuomarikurssikutsuille.
Paavo1949
New Kid on the Block

06.11.2018 17:08

Hyvät nyrkkeilyn ystävät!

Pitkän harkinnan jälkeen olen lupautunut ehdolle Suomen Nyrkkeilyliiton puheenjohtajakisaan.
Olen pitkän urani aikana seurannut nyrkkeilyä monesta suunnasta ja osallistunut aktiivisesti nyrkkeilytoimintaan niin kilpailijana, valmentajana kuin tuomarinakin.
Kilpauraltani minulla on mm. kaksi Suomen mestaruutta. Lisäksi olen kuulunut maajoukkueeseen ja olympiavalmennettaviin. Valmentajana olen toiminut Mikkelin Nyrkkeilijöissä vuosikymmenten ajan. Tällä hetkellä vedän Mikkelissä vielä Ring Side Clubia.
Nyrkkeilytuomarina ole ollut vuodesta 1978 ja kansainvälisenä tuomarina vuodesta 1994 lähtien. Olen vuodesta 1973 alkaen ollut Mikkelin Nyrkkeilijöiden puheenjohtajana useamman kerran, nykyisin vaikutan vielä aktiivisesti seuran toimintaan kunniapuheenjohtajana. Minulla on kokemusta myös Suomen Nyrkkeilyliiton hallituksesta ja tuomarivaliokunnasta, jossa toimin Itä-Suomen alueen tuomarikouluttajana useita vuosia.
Pk-yrityksen omistajana ja johtajana toimin noin 30 vuotta.

Olen saanut paljon palautetta kentältä siitä, että liiton tämän hetken toimintaan olla tyytymättömiä. Minusta tärkein asia tällä hetkellä on panostaa nuorisonyrkkeilyyn. Nyrkkeilypohja on rakennettava määrätietoisesti vahvaksi.
Tulevaisuuden suuret tähdet syntyvät määrätietoisen ja suunnitelmallisen ohjelman kautta. Kannustetaan seuroja satsaamaan nuorisonyrkkeilyyn.
Toinen tärkeä asia on avoimuus. Tehdään ja kehitetään yhdessä valtakunnallisesti nyrkkeilyä. Ollaan avoimia ja tuetaan seuratyötä liiton taholta, jotta kaikki tuntevat kuuluvansa tähän hienoon yhteisöön.

Puheenjohtajana haluan muuttaa liiton toimintaperiaatteita avoimempaan suuntaan, vastakkain asettelun ajasta on päästävä eroon. Liiton voimavarat on suunniteltava oikein ja tasapuolisesti koko maahan. Hallituksen tehtävä puheenjohtajan johdolla on luoda lajille tulevaisuutta.

Nyrkkeilyterveisin!

Paavo Ollikainen
0 x