Moskun seikkailut Gambiassa

Foorumi missä keskustellaan kukista yms. nyrkkeilyyn liittymättömistä asioista
Mosku
Contender
Contender

21.04.2017 20:49

Muistan ku hän nousi radiooon ,suosituksi ja joka pv soi KYLMÄSTÄ LÄMPIMÄÄN tai SÄ OOT SILKKII...Aina ku kuulin olin -MUN PÄÄSTÄHÄN NOI ON ...kele!Ja ku kuulin ja sain todisteet kuvien kera samasta ajasta Gambiassa ,samaan aikaan..Rakastuen...

mu
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

12.06.2017 20:07

Amie,neiti ihanainen joka haluu vaimokseni lähetti viestin-Gambiassa miehet pitää huolen vaimostaan jos hän on avun tarpeessa...Vastasin-En ole Gambia,olen Suomalainen,asun Suomessa ja täällä vallitsee tasa-arvo.Ei tullu vastausta.
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

31.07.2017 16:00

Tasan vuosi sitte vietin koko heinäkuun Gambiassa.Domino- baarissa istuskelin pariin otteeseen Suomalaisen keski-ikäsen miehen kans.Mies oli ihan ok tyyppi mutta selkeästi jotenki sellanen ettei halua puhua itestään mitään.
Muutama pv sitte kuvan miehestä ja selvis kuka hän on..Erkki Linho,kymmenen etsityimmän Suomi-rikollisen joukossa,hurja määrä kavalluksia petoksia jne.Siinä samassa tapahtu uskomaton juttu,ku lehessä oli Erkistä n. 10v takainen kuva missä pidemmät ja vaaleammat hiukset,muistin -EI ..JALAUTA...-Mähän tein tolle jätkälle muutaman päivän ajan töitä 10-15v sitte Stadissa,Kalliossa...
MOSKU
naur1s
Club Fighter

02.08.2017 12:18

Onko moskun gambian matkat matkailtu kun ei ole matkakertomuksia tullut vähään aikaan?
Mosku
Contender
Contender

02.08.2017 16:35

Ei todellakaan ole matkahalut Gambiaan lopussa,kaikkea muuta.Tulin sieltä viimeksi uudenvuodenaattona ja se reissu oli 5 vkon pitunen.Tuntuu että tulin sieltä pari kuukautta sitte vasta..Tässä on ollu töitä ja muita juttuja myös esteenä. Mutta heti ku on varaa ja vapaata,siellä ollaan,meren rannalla Kotussa,Domino-baarin läheisyydessä ,paikallisin asusteisiin pukeutuneena, reggaemusaa kuunnellen, hönössä notkuen ja elämästä nauttien.
MOSKU
pOKE
Prospect
Prospect

07.08.2017 10:18

Soon makuasia, sano kissa ku persettään nuoli.

Eli tuo elämästä nauttiminen. Itellä kesäloma meni muutaman ulkomaan reissun ja yhden lyhyen kotimaan reissun kautta kotiin lasiterassia rakentamaan.

Se, että sai itekseen rauhassa rakennella oli itelle huomattavasti nautinnollisempaa kuin etelässä reissaaminen.
49% Motherfucker, 51% Son of a Bitch
Mosku
Contender
Contender

08.08.2017 07:16

Mulla taas meni näin:Mun tosiaan piti olla koko heinäkuu Gambiassa,mutta kävi niin että äiti myi kotitalon ja heinäkuu oli mulle viimenen kotitalossa ja siinä pihalla,se että sai viettää viimesen kesän kotipihalla voitti Gambian reissun.
MOSKU
pOKE
Prospect
Prospect

09.08.2017 11:39

Tollaset memory lane -hetket (viimeiset yöt lapsuuskodissa) tuottaa kyllä syvempiä fiiliksiä ja muistoja kuin turistireissut ulkomaille.

Jotenkin tuntuu, että ulkomaanmatkat on muutenkin yliarvostettua muoti-ilmiötä. Lapsilta kun kyselin, että mikä on mukavin kesämuisto, niin 6 v vastaus oli hurjalta tuntunut seikkailupuisto Keravan Talmassa ja 9 v vastaus esteratsastus-leiri noin 400 m päässä meidän kotitalosta.

Akka huomasi heti tuon keskustelun ja ryntäsi selittämään kuinka lapset unohtaa helposti aikaisemmat asiat. Minä kun olin ollut vastaan kallista ulkomaan matkaa, joka kevensi lompakkoa noin 9.000 eurolla. Saatara!

Ensi kesä mato-ongitaan lähijärvellä ja tehdään päiväreissuja Suomessa. Niistä itekkin tykkään enemmän kuin hulabaloo -puistoista Espanjassa ja kaiken maailman meriristeilyistä .... no todellisuus toki määräytyy hallituksen, eli eukon, kautta.
49% Motherfucker, 51% Son of a Bitch
Leifhackman
Champion
Champion

09.08.2017 16:54

Meki käytiin ulkomailla. Ruoka oli hyvää ja kivannäkösiä pikkukyliä. Reissuun lähtiessä jo sanoin, että eniten ootan sitä kun takasin tullessa herään Vantaalla lentokenttähotellissa ja pääsen aamiaiselle. Reissukohteessa ollessa parasta oli kun hikisenä tuli kämpille ja avasi oven ja tuli se viileä tuulahdus vastaan, pääsi suihkuun, makoilemaan ja kattomaan telkkaria ja surffailemaan netissä.

No, sekin oli mukavaa kun teini ei ollut koko ajan nokka pädissä tai kånnykässå kiinni ja sen kanssa pysty juttelemaankin.
Mosku
Contender
Contender

09.08.2017 21:53

Ku eilisen muistan ku tulin heinäkuun vika pv Hki-Vantaan kentälle 5 vkon Gambian reissulta missä lämpötilat oli alin 20 ja ylin 40 astetta,on iltapäivä,tuun ulos koneesta ja n. 20 astetta Hki-Vantaan kentällä.....Se ilman raikkaus,ei kylmä eikä kuuma ja olo pysyy pirteänä ku kuumuus ei sulata päätä..Tajusin että Suomen kesä on maapallon paras kesä.
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

26.08.2017 09:54

Jahee,onko haluja Gambiaan?Sun henkilöllisyys on mulle EDELLEEN mysteeri.Mä oon siellä ton.näk. marraskuussa. Näitsä siellä ihmisiä jotka tiesi mut?
MOSKU
jahee
Contender
Contender

26.08.2017 18:53

Mosku kirjoitti:Jahee,onko haluja Gambiaan?Sun henkilöllisyys on mulle EDELLEEN mysteeri.Mä oon siellä ton.näk. marraskuussa. Näitsä siellä ihmisiä jotka tiesi mut?
Tänä talvena jää reissut tekemättä, on muita hommia. Dominossa tiesivät Wolfmanin, muuten on paha sanoa puhuivatko totta koska haluavat miellyttää turistia jos vaikka jotain hyötyisivät.
Mosku
Contender
Contender

28.08.2017 20:50

Vuosi sitte heinäkuun reissun jälkeen vuokraisäntäni,vaimo,heidän tytär ja hänen tytär vanno lähtevänsä Gambiaan seuraavan vuoden lopussa.Tänään kuulin:He kaikki neljä lähtevät Gambiaan marraskuun lopussa kahdeksi vkoksi.Ja paikka ,hotelli minne menevät on mulle erittäin tuttu alue ihmisineen.Pyrin sinne samaan aikaan Joulua viettään.Haluan viettää taas Joulun siellä.Miksi?Siksi koska siellä ei vietetä Joulua ollenkaan.
MOSKU
jahee
Contender
Contender

30.08.2017 14:14

Mosku kirjoitti:hotelli minne menevät on mulle erittäin tuttu alue ihmisineen.Pyrin sinne samaan aikaan Joulua viettään.
Halvin hinta Tjäreborgilla tuonne on silloin kun matkalta tulo sattuu jouluksi.
Meinaatko vielä mennä Kotun alueelle? Kololi on paljon parempi alue. Kololista pääsee Kotuun halvalla kun hyppää keltaiseen taksiin päätiellä, maksat 8dalasia, jäät pois päätiellä Kotussa ja kävelet sen n. 1km Dominoon. Kotussa hyppäät hiaceen Ahtisaaren kohdalla, maksat sen 8d ja hyppäät pois päätiellä, siitä keltaisella taksilla Senegambia Rd:lle myös sillä 8d hinnalla. Eikö me sovittu, että laitan sinulle halvan majapaikan sijainnin yv:llä kunhan olet saanut lennot hankittua, tosin joulun alla tuonne voi Tjäreborgilla päästä 595€/2vk jolloin pelkät lennot kannattaa unohtaa. Äkkilähtöjen ongelma on se ettei tiedä mille alueelle joutuu, esim Cape Point on alue jossa ei ole mitään muuta kuin krokopuisto.
Mosku
Contender
Contender

30.08.2017 16:18

Kololilla tarkottanet Senegambiaa?Se on osa Kololia MUTTA se oikea Kololi on Kololi -road kokonaisuudessaan,siellä paikalliset asuu.Viime kerralla ajoin roadin pari krt läpi.2010 asuin siellä akkani kämpässä yht 2 kk pariin otteeseen eläen vaan paikallisten kans olematta ollenkaan Senegambiassa...OLin ihan suu auki,en tunnistanu enää katua,taloja,joista suurin osa oli purettu tai rempattu...Tie oli asfalttia ja talot oli ihan kunnon taloja,ehjiä eikä roskia missään...Ennen oli aivan toisin,kadut hiekkatietä eli joenpohjaa täynnä monttuja,lampaat,kanat,leikkivät lapset,kojut,hökkelit,taxit,mopot, kaikki sellasta mukavaa sekasortoista turvallista hurinaa...
MOSKU
Vastaa Viestiin