Mosku kirjoitti:Ei tuu,mulla on joitelä tarpeeksi,tosin semmonen söpö nätti mulattityti ois mukava tempasta esille vielä ennenku henki lähtee.Lefa,lähe kuule mun pykälään keväällä niin järkkään sulle treffejä ja upeita naisia tekemättä yhtään mitään,saat niitä ilman muaki enemmän ku helposti.Gambia on paratiisi.
Leifhackman kirjoitti:Helvetti mitä paskaa Pitkä-Masa jauhaa. No, lähteistä päätellen paljon muuta ei voi odottaakaan.
Mosku: Ei sillä sinun armaalla olisi nättiä siskolikkaa? Kahen ja neljänkymmenen väliltä? Mieluummin semmonen millä ei ihan kauheasti ole jälkikasvua, ainakaan kovin pieniä. Tulleeko sinulle kaupan päälle tenavia tuossa kaupassa?
Leifhackman kirjoitti:Mä oon nähnyt enemmän suomalaisia jotka menee uimahallin saunaan uimahousut jalassa, kun venäläisiä tai ketään muita ulkomaalaisia. Niille voi muuten elekielellä näyttää että housut ulos saunasta ja sassiin, ja vaikka kävelyttää ne siihen kyltin luo missä lukee ryssänkielellä ettei housut jalassa saa saunaan tulla. Saman voi tehdä muillekin. Tiedättekö muuten, miksi uimahallin saunaan meneminen uikkarit jalassa on kielletty? En tiedä sitten luuleeko ulkomaalaiset, että saunominen ei ole suomalaisten mielestä reilua jos ei näe toisten munia.
Mä tiedän muutamia venäläisiä ihmisiä jotka asuvat täällä ja yhtä lukuunottamatta ovat tosi mukavaa sakkia. Ainakin noiden ihmisten ystävällisyys-keskiarvo on selkeästi suomalaisten vastaavan yläpuolella. Ei tuo yksikään mitää pahaa tietääkseni oo kellekään tehnyt, mutta se ei koskaan morjesta eikä juttele mitään.
ZON: Tekikö ne venäläiset siellä Imatran kylpylässä sulle muuta pahaa tai häiritsivätkö muuten, kun että olivat siellä niinkuin sinäkin ja puhuivat omaa kieltään?
ZON kirjoitti:Sie taiakki poka olla ite ryssä! Joset sie tiä miksi saunhan ei saa mennä uikkarit jalasa niin sie oot poka varmasti saatara piippalakki!
Leifhackman kirjoitti:Ja jos sie et tiiä tuota sauna-asiaa ni mie sen siule voin kyl kertoo, usotsie?. Mut tiiätsie? Jos tiiät ni sano!
Mosku kirjoitti:ZON,tuo on Karjalan,EI Lapin murretta! Miun äiti on sieltpäin.
ZON kirjoitti:Mosku kirjoitti:ZON,tuo on Karjalan,EI Lapin murretta! Miun äiti on sieltpäin.
Kyllä mie sen poka tiiän...muistaksie ukko, että mie solen ollu sielä Karialasa päin joskus koulusaki??? Mutta emmie piä sitä minhän, ekkä varmhan siekhän?
Mosku kirjoitti:Tässä lyhyt tositarina maamme ovelimmista: Päästä varpaisiin Stadilainen rakennusyrittäjäkaverini urakoi jossain ja aliurakoitsijoina tai työpareina oli Lappilaisia miehiä.Kaverini pilkkas heitä mulle viikkoja ja piti heitä tyhmänkiltteinä hölmöinä joita on järjettömän helppo huijata.Neuvoin olemaan varovainen koska kaveri ei tunne meikäläisiä..Meni muutama vko ja kaverini raivoaa mulle -Te ..tun Lappalaiset ootte kaikki ..kkuja ja roistoja jne jne.. Väänsin veistä haavassa ja sanoin -Mie varotin... Stadilaista ja sen firmaa oli nimittäin ..stu silmään VIIMESEN PÄÄLLE.Ja tämä tarina on tosi.

Mosku kirjoitti:.Ja tämä tarina on tosi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa