Ulkomaalaisia tänne?

Foorumi missä keskustellaan kukista yms. nyrkkeilyyn liittymättömistä asioista

Re: Ulkomaalaisia tänne?

ViestiKirjoittaja Mosku päivämäärä 03.02.2010 08:39

Ei tuu,mulla on joitelä tarpeeksi,tosin semmonen söpö nätti mulattityti ois mukava tempasta esille vielä ennenku henki lähtee.Lefa,lähe kuule mun pykälään keväällä niin järkkään sulle treffejä ja upeita naisia tekemättä yhtään mitään,saat niitä ilman muaki enemmän ku helposti.Gambia on paratiisi.
MOSKU
Mosku

ViestiKirjoittaja Leifhackman päivämäärä 03.02.2010 11:12

Mosku kirjoitti:Ei tuu,mulla on joitelä tarpeeksi,tosin semmonen söpö nätti mulattityti ois mukava tempasta esille vielä ennenku henki lähtee.Lefa,lähe kuule mun pykälään keväällä niin järkkään sulle treffejä ja upeita naisia tekemättä yhtään mitään,saat niitä ilman muaki enemmän ku helposti.Gambia on paratiisi.

Pittää vielä miettiä. Mitähän se akka sannoo? Jos sanos että lähtee kalareissuun Gambiaan?
Leifhackman

ViestiKirjoittaja Mosku päivämäärä 03.02.2010 12:00

Parempaa alibia ei olekaan! Siellä on meressä ja joessa semmosia vesiotuksia joita ei näe ees lasten piirretyissä! Täydellinen alibi! Mie valamennan sinua sitte paikan päälä miten keskustelet kultas kans kotona matkan jäläkeen jäämättä kiini.MUTTA:Jos narahat,jää Gambia käyttöösi loppuiäksi...Ei sole poka huonoa elämää sekhän,istua auringosa ihanat akat sylisä ja vieresän ja ihan misä haluat.Lefa,usko tai älä se maa ja se elämänasenne on jotaki mikä on koettava elämän aikana!
MOSKU
Mosku

ViestiKirjoittaja Pitka_Masa päivämäärä 03.02.2010 21:51

Leifhackman kirjoitti:Helvetti mitä paskaa Pitkä-Masa jauhaa. No, lähteistä päätellen paljon muuta ei voi odottaakaan.

Mosku: Ei sillä sinun armaalla olisi nättiä siskolikkaa? Kahen ja neljänkymmenen väliltä? Mieluummin semmonen millä ei ihan kauheasti ole jälkikasvua, ainakaan kovin pieniä. Tulleeko sinulle kaupan päälle tenavia tuossa kaupassa?

Lähteistä? Ei tuossa tainnut mitään lähdeluetteloa olla perässä vai? Halmeen kirjassa noin ei nimittäin lue.

Ja voisit myös tuoda esille perustellusti, mikä tekstissäni oli paskaa. Kovin hankalaa tarttua kiinni tuollaiseen viestiin nimittäin. Olisinhan minäkin voinut vain sanoa että "ei ulkomaalaisia, kiitos", mutta näin vähän vaivaa ja erittelin ajatuksiani tarkemmin.
Käyttäjän avatar
Pitka_Masa

ViestiKirjoittaja ZON päivämäärä 04.02.2010 08:17

Leifhackman kirjoitti:Mä oon nähnyt enemmän suomalaisia jotka menee uimahallin saunaan uimahousut jalassa, kun venäläisiä tai ketään muita ulkomaalaisia. Niille voi muuten elekielellä näyttää että housut ulos saunasta ja sassiin, ja vaikka kävelyttää ne siihen kyltin luo missä lukee ryssänkielellä ettei housut jalassa saa saunaan tulla. Saman voi tehdä muillekin. Tiedättekö muuten, miksi uimahallin saunaan meneminen uikkarit jalassa on kielletty? En tiedä sitten luuleeko ulkomaalaiset, että saunominen ei ole suomalaisten mielestä reilua jos ei näe toisten munia.

Mä tiedän muutamia venäläisiä ihmisiä jotka asuvat täällä ja yhtä lukuunottamatta ovat tosi mukavaa sakkia. Ainakin noiden ihmisten ystävällisyys-keskiarvo on selkeästi suomalaisten vastaavan yläpuolella. Ei tuo yksikään mitää pahaa tietääkseni oo kellekään tehnyt, mutta se ei koskaan morjesta eikä juttele mitään.

ZON: Tekikö ne venäläiset siellä Imatran kylpylässä sulle muuta pahaa tai häiritsivätkö muuten, kun että olivat siellä niinkuin sinäkin ja puhuivat omaa kieltään?

Sie taiakki poka olla ite ryssä! Joset sie tiä miksi saunhan ei saa mennä uikkarit jalasa niin sie oot poka varmasti saatara piippalakki!
ZON

ViestiKirjoittaja Leifhackman päivämäärä 04.02.2010 12:19

ZON kirjoitti:Sie taiakki poka olla ite ryssä! Joset sie tiä miksi saunhan ei saa mennä uikkarit jalasa niin sie oot poka varmasti saatara piippalakki!

Emmie ryssä oo, mutta siit iha raja takkaa. Sielt mis siekii kylpyläs käit.

Ja mitä pahhaa ne ryssät siul siel tekkiit? Hyö tuovat rahhaa siihe kuolevaa ja kuivuvaa kyläpahasee, ni sie heit pikkuasioist ruppeet moittimaa. Katteelline taisit olla ko heil o rahhaa ulkomailkii käyvä.

Ja jos sie et tiiä tuota sauna-asiaa ni mie sen siule voin kyl kertoo, usotsie?. Mut tiiätsie? Jos tiiät ni sano!
Leifhackman

ViestiKirjoittaja ZON päivämäärä 04.02.2010 14:46

Leifhackman kirjoitti:Ja jos sie et tiiä tuota sauna-asiaa ni mie sen siule voin kyl kertoo, usotsie?. Mut tiiätsie? Jos tiiät ni sano!

Sie voit minun puolesta poka hypätä sirkkelhin. Mutta ennenko hyppäät niin kerro sitä ennen niile muile piippalakeile tämä uikkarittomuus saunasa-juttu.
Ja älä sie poka pellaa tuon murthen kans ko et sie ossaa ees sitä..
ZON

ViestiKirjoittaja Mosku päivämäärä 04.02.2010 16:46

ZON,tuo on Karjalan,EI Lapin murretta! Miun äiti on sieltpäin.
MOSKU
Mosku

ViestiKirjoittaja ZON päivämäärä 04.02.2010 18:58

Mosku kirjoitti:ZON,tuo on Karjalan,EI Lapin murretta! Miun äiti on sieltpäin.

Kyllä mie sen poka tiiän...muistaksie ukko, että mie solen ollu sielä Karialasa päin joskus koulusaki??? Mutta emmie piä sitä minhän, ekkä varmhan siekhän?
ZON

ViestiKirjoittaja Leifhackman päivämäärä 08.02.2010 13:07

ZON kirjoitti:
Mosku kirjoitti:ZON,tuo on Karjalan,EI Lapin murretta! Miun äiti on sieltpäin.

Kyllä mie sen poka tiiän...muistaksie ukko, että mie solen ollu sielä Karialasa päin joskus koulusaki??? Mutta emmie piä sitä minhän, ekkä varmhan siekhän?

Ei tiiä lapi äijä uimahousuasioist mittää ja kouluskii väittää käyneesä. Mis lie emäntäkoulus olt. Vaik ehä mie tiijä mitä poro taljoi hyö siel lapis käyttääp. Kertokaa työ joku hänele jot hää ossaa käyttäytyy jos hää millo ihmiste ilmoile suome puolel porollaa rassastaa.

Mut nythä tää taas nähtii mitä nää lapi äijät on. Kierompii ko savolaiset! Mie häne kans ruppee puhumaa uimahousuasioist, ni hää ruppee miu puhhee partta sättimää. Ja ko kaver tulloo ni joha siin o äitit ja taitaa olla koht kylä akat ja koulu opettajatkii kaik nokkinee.
Leifhackman

ViestiKirjoittaja Mosku päivämäärä 08.02.2010 17:25

Tässä lyhyt tositarina maamme ovelimmista: Päästä varpaisiin Stadilainen rakennusyrittäjäkaverini urakoi jossain ja aliurakoitsijoina tai työpareina oli Lappilaisia miehiä.Kaverini pilkkas heitä mulle viikkoja ja piti heitä tyhmänkiltteinä hölmöinä joita on järjettömän helppo huijata.Neuvoin olemaan varovainen koska kaveri ei tunne meikäläisiä..Meni muutama vko ja kaverini raivoaa mulle -Te ..tun Lappalaiset ootte kaikki ..kkuja ja roistoja jne jne.. Väänsin veistä haavassa ja sanoin -Mie varotin... Stadilaista ja sen firmaa oli nimittäin ..stu silmään VIIMESEN PÄÄLLE.Ja tämä tarina on tosi.
MOSKU
Mosku

ViestiKirjoittaja Mosku päivämäärä 08.02.2010 17:28

JA ZON,kirjotit jossaki etten tiiä oonko Lappilainen,Lappalainen vai mitä..Eti viesti tai texti ja näytä misä väitän olevani Lappalainen.Koko ..tun ikäni oon ollu Lappilainen,en muuta.Ja sen olen ilmassu enemmän ku selkeästi.
MOSKU
Mosku

ViestiKirjoittaja jone päivämäärä 08.02.2010 18:19

Mosku kirjoitti:Tässä lyhyt tositarina maamme ovelimmista: Päästä varpaisiin Stadilainen rakennusyrittäjäkaverini urakoi jossain ja aliurakoitsijoina tai työpareina oli Lappilaisia miehiä.Kaverini pilkkas heitä mulle viikkoja ja piti heitä tyhmänkiltteinä hölmöinä joita on järjettömän helppo huijata.Neuvoin olemaan varovainen koska kaveri ei tunne meikäläisiä..Meni muutama vko ja kaverini raivoaa mulle -Te ..tun Lappalaiset ootte kaikki ..kkuja ja roistoja jne jne.. Väänsin veistä haavassa ja sanoin -Mie varotin... Stadilaista ja sen firmaa oli nimittäin ..stu silmään VIIMESEN PÄÄLLE.Ja tämä tarina on tosi.

***** PUHETTA KOKO JUTTU :lol:
Käyttäjän avatar
jone

Lappalaisia tänne?

ViestiKirjoittaja karelin päivämäärä 08.02.2010 23:00

Mosku kirjoitti:.Ja tämä tarina on tosi.

Lappalaisii työ ootte molemmat.
Poronpallinpurijoita ja jänkhäkoiria!
karelin

ViestiKirjoittaja Mosku päivämäärä 09.02.2010 09:43

Joka ei tiiä mitä tarkottaa poronpurija,kerron sen nyt: Isoisäni oli poromies ja -isäntä ja puri poron kasseja kuten varmaan kaikki joskus,eli kuohi ne.Se tapahtui ennen näin: 4 miestä ottaa jokanen sorkasta tiukan otteen,purija ottaa poron kassit suuhunsa ja puree ne ..skaksi.Poroilla kuulemma silmät muljahteli aika lahjakkaasti ja piteleminen ei ollu mikään pikkujuttu.Voin kyllä kuvitella tuskan,tuskimpa siinä itekään hymy huulilla hyräilis poron tilalla.
MOSKU
Mosku

EdellinenSeuraava

Paluu Kukkafoorumi