Jan "Thunderball" Nyholm - Karl "Robben isä" Helenius

Foorumi missä keskustellaan kukista yms. nyrkkeilyyn liittymättömistä asioista

Jankka vai Karl voittoon?

1. Jankka WPTS
6
14%
2. Jankka LUOVUTUKSELLA
20
47%
3. Karl WPTS
3
7%
4. Karl WKO
9
21%
5. DRAW
5
12%

Ääniä yhteensä: 43
tampereen weikot
New Kid on the Block

20.08.2010 13:24

Ainahan kehässä noita vahinkojakin voi sattua... :shock:
0 x
hanska62
Club Fighter
Viesti:

20.08.2010 17:44

sugar ray kirjoitti:Asetelma Kallen ja Jankan ottelussa on jokseenkin samanlainen kuin oli 2 vuotta sitten Mäenpään Olavin ja Salmisen Antin ottelussa. Ottelusta löytyy youtube-pätkäkin. Nykyisinhän Mäenpää toimii ansioituneesti kehätuomarina kilpailuissa joka puolella Suomea.

PS. Toivottavasti Jankka muistaa ottaa kevyesti 8)
Jos olet joskus tai nykypäivänä tälläkin viikolla 4 kertaa 6-8 erää kerralla :Amin,Nikon,Ediksen kaa sparria.
Otan aina kevyesti! Se on ihan sama kuinka kovaa mua lyödään tai yritetään lyödä,mulla ei pinna pala.
Tosin näiden edellä mainittujen kaa ei ois ees varaa,jos hermostuisin ja alkaisin yrittää joka lyöntiä kovaa,tulis parin erän jälkeen äitiä ikävä!Nyrkkeily on ennen kaikkea taito ja äly laji joka vaatii erinomaista fysiikkaa.Mutta se on ihan sama millä taktiikalla Kalle lähtee ja vaikka vahingossa osuiskin niin mä en hermostu mä naatiskelen koko 4 erää!Kallelle tsemppiä treeneihin muista syödä ja reenata vatsoja!Sinne tulee ja välillä vähän kovempaakin!!
0 x
tampereen weikot
New Kid on the Block

20.08.2010 20:11

Kokeneena ottelijana varmasti osaatkin ottaa kevyesti harjoituksissa. Entä kun se yleisön kohina kuuluu ennen matsia pukuhuoneeseen ? Vanhana ammatti-iskijänä jotain sisälläsi liikahtelee ja se on adrenaliini. En ole ikinä nähnyt ketään entistä huippua,joka osaisi ottaa kevyesti siinä kohtaa :roll:
0 x
hanska62
Club Fighter
Viesti:

22.08.2010 17:40

tampereen weikot kirjoitti:Kokeneena ottelijana varmasti osaatkin ottaa kevyesti harjoituksissa. Entä kun se yleisön kohina kuuluu ennen matsia pukuhuoneeseen ? Vanhana ammatti-iskijänä jotain sisälläsi liikahtelee ja se on adrenaliini. En ole ikinä nähnyt ketään entistä huippua,joka osaisi ottaa kevyesti siinä kohtaa :roll:
No sä et tunnekaan mua.Mä todellakin meen sparraa Kallen kaa,en lyömään sitä ulos vaikka kuinka mua yrittäiskin!Mä en tiedä meitä on niin erillaisii,mut mä alan olla jo siinä iässä että mä vaan naatiskelen siellä kehässä,en vedä adranaliinin huurussa saatika veren maku suussa!
0 x
juhaNA
Prospect
Prospect

23.08.2010 21:06

Hiukan vettä myllyyn...

Kalle näytti TV kuvassa(Saksasta, Robbe - Tony illasta) kyllä kiitettävän kuivalta. Posket näytti selvästi kaventuneen.
0 x
hanska62
Club Fighter
Viesti:

23.08.2010 22:27

Karl Helenius kirjoitti:Sä et nyt oikein ymmärrä Jankka, katsosmää kyttään vaan ekan minuutin ja se on sun armonaika,
sen jälkeen mä aloitan en anna armoa pari erää kuten Robbe antoi Fransmannille sit sä kato konttaat
joka erän kunnes ryömit ulos viimeisessä armoa anoen.
Fransmannia Robbe pikkasen sääli mutta sitä ei heru multa. :lol:
mä en oo tässä elämässä armoa anellut saatika kontannut,muuta kun lapsena!Mä tallustelen eteenpäin pommitan alakertaan ja viimeisessä(4) kun muutaman polvillaan käynnin jälkeen et jaksa enää nousta mä nostan sut ylös ja saatan kulmaan!!!
0 x
hanska62
Club Fighter
Viesti:

24.08.2010 08:41

Karl Helenius kirjoitti:Kerrankin sanoit oikein, tallustelet eteenpäin, tuossa iässä se on tavallista. :wink:
Minä taas tanssin kuin perhonen ja pistän kuin ampiainen, no nopeammin.
Salilla oli tänään oikea ampiainen yrittämässä kimppuun mut se nukahti ilmassa. 8)
Se on mun sanonta koska en viitsi peruutella,mä luulen että mun tallustelu ois sulle liitelyy,et ymmärräkään kuinka nopeesti mä oon aina iholla!Eilenkin tallustelin 6 erää Ediksen kaa ja sit taas salaman nopeesti pois ja taas tallustelin...Mun ainoo heikkous ,kun ei väsy!!
0 x
hanska62
Club Fighter
Viesti:

29.08.2010 16:56

Karl Helenius kirjoitti:97.1kg kohta kevyempi kun Jankka, mut sehän onkin pikkasen lyhyt ja pullero. :lol: :lol:
vielä reilu 20 kg:174cm/74kg pelkkää terästä,älä enää tiputa reenaa vaan niitä vatsoja ja paljon,sinne tulee koko ajan ja tukevasti!!
0 x
hanska62
Club Fighter
Viesti:

06.09.2010 22:52

Karl Helenius kirjoitti:Spektaakkeli ??
Täst tulee paras ottelu Suomessa miesmuistiin. :D
Tietysti jos palomies Nyholm ei jänistä?? :roll:
Niinkun olen sanonut minä olen aina valmis!
Tänään vähän kevyempi treeni kun ammattilaiset ei ollu:8 erää sparrii,6 erää välineet+3 erää kuntopiiri.
juu ei oovielä tääs elämässä pelännyt saatika jänistänyt,
Näinpä muuten Kallen ohimennen kisiksessä oli muuten lyhyempi kun muistin ajattelin et yhtäpitkä kun Robbe.
tulee olemaan tosi helppoo päästä iholle pudottelee pommeja vartaloon.
Älä enää pudota painoo reenaat vaan niitä vatsoja!!!
0 x
hanska62
Club Fighter
Viesti:

22.09.2010 12:56

Karl Helenius kirjoitti:Hohoja, tänään ekat sparrit ( 5vuoteen )takanapäin ja kyll oli raskasta touhua, mutta onneksi Jankka on
kuitenkin melko kevyttä kamaa joten ei hätiä mitiä. :lol:
Ei juma....a, Mä otan joka viikko vähintään 4 kertaa vähintään 6 erää,enhän mä kohta raaski lyödä sua ees sinne löysään vattaan,no ehkä mä vaan ahdistelen ja väistelen 3 erää ja vikas kyykytän polvilleen pyytämään armoo ja näytät kulmaan et heitä v...u se pyyhe!!!
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

27.09.2010 11:41

Big-J kirjoitti:
27.9.2010 on kulunut 2kk virallisesta hyväksymisestä. Älä osta Kalle lisää aikaa, sillä minä sparrin promoottorina en ole ostettavissa. Tai no riippuu paljon lyöt tiskiin.

Kyselyt, pressit, katsomotilat, oluttarjoilu, ruokailu jne. allekirjoittaneen kautta YV:nä.

Medialle ->

Pyydämme teitä ystävällisesti täyttämään oheisen akkreditointihakemuksen asianmukaisesti viimeistään kolmea päivää ennen tapahtumaa! Akkreditoimme tapahtumaan ainoastaan työtehtäviin tulevat henkilöt, joten toivomme teiltä työtehtäväkuvausta. Mikäli tarvitsette kuvausluvan, toivomme teidän mainitsevan siitä.
Noniin tänään olisi tarkoitus iskeä. Onko Kalle tulossa Epanalle tänään ? Jos et niin promoottorille kuuluva rangaistusmaksu myöhästymisestä menee täytäntöön. Joudun myös ilmoittamaan medialle, että vuoden ehkä odotetuin matsi ei toteudukaan sovittuna päivämääränä.

So, whos staying away ?
Onhan teillä videointivälineet siellä paikalla onhan?
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Panthera Leo
Club Fighter

27.09.2010 13:47

Ei muuta, kuin paikalla olleet kertoo ottelusta ? Miten meni ;)
0 x
hanska62
Club Fighter
Viesti:

27.09.2010 15:16

Karl Helenius kirjoitti:Miulla on ottelu Porvoossa 11.12 ja keskityn siihen täysillä, varmasti meen joku päivä sparraamaan
Jankan kanssa ja näytän missä kaappi seisoo, nyt tänään olin treeneissä ja huomenna taas sparria
Antmanin, Fitimin sekä joku Venäläinen jota nimeä en tiedä. :wink:
Joten parempaa sparria täällä saa kuin Kirkkonummella jonkun kävelevän säkin kanssa. :lol:
No keskity sit ja jos oisit tullut kirkkonummelle ois keskittyminen sen jälkeen ollut vaikeeta katkenneilla kylkiluilla!
ja tohon parempaan sparriin porvoossa saa kun kirkkonummella,niin sielä on myös mun lisäks:Amin,Niko,Ville ja Edis.Pari viimestä vähän kevyitä sulle,mutta sun mielestä:Antman ja Fitim on parempii kun Asikainen,Jokinen,selvä.Meillä on vähän eri käsitys kuka hyvä kuka parempi ehkä nyt ymmärrän että kuvittelit seisovas tai jopa piekseväs mut!No hyviä treenejä sulle,mä jatkan samaa rataa 4-5 kertaa viikos sparrii ja muut hömpät siihen päälle,mut jos joskus liikut täälläpäin ni tuu kokeilee miten 48 vuotias voi olla nopee!!
0 x
juhaNA
Prospect
Prospect

27.09.2010 17:59

Olipas surkea tempaus Kallelta. Viikkojen armottoman uhon ja kaikkien mahdollisten tahojen vellihousuksi haukkumisen jälkeen H-hetkellä Kalle itse jänistää...:shock:
0 x
hanska62
Club Fighter
Viesti:

27.09.2010 21:21

Karl Helenius kirjoitti:Mun mielestä matka Kirkkonummelta Porvooseen on yhtä pitkä kuin päinvastoin, nyt tietysti joku
viksu kertoo et Kallella se iso turpa on mutta niin on monella muullakin, yksi ainoa nimimerkki
täältä on maksanut Team Londonin tilille rahaa.
Ja kyllä mä sparraamaan tulen sinne Jankka sitten kun täältä lähtee muitakin, en yksin lähe ajaa
jonnekin peräkylään hakkaan jotain pientä tumppia. :lol:
Vellihousuille täällä foorumilla terveisiä että tulevat katsomaan Porvooseen 11.12 ja sen jälkeen
puhutaan lisää vellihousut. :lol:
Mä en tajuu tota sun arvosteluus ja haukkumista!Katsotaas vähän meidän peräkylällä treenaavien isompien saavutuksia:Minä,Niko ja Amin:10 suomenmestaruutta muutama pohjoismaiden mestaruus ja kruununa Aminin euroopan mestaruus!Tottakai sulle parempaa sparria saat porvoosta,ketään arvostelematta ei kai vielä mestaruuksia,paitsi porvoon takapihan mestaruus!Mutta edelleen en kanna kaunaa ja kun tulette osaan ottaa nätisti vaikka kävelevä tumppi olenkin!
0 x
Viestiketju Lukittu