Näin tehdään,kyse oli vaan kun sanoit että täällä peräkylässä huonommat sparrarit!Mutta ei siitä enempää otetaan me vanhukset keskenään,näinhän oli puhe,sorry vielä.Karl Helenius kirjoitti:Jaa, että pitäisi nyt sparrata Idin ja Nicon kanssa, koska vedät ne mukaan ohjelmaan, niinkö ?![]()
Eiköhän riitä että me otetaan keskenään, annetaan nuoremmat ja nopeammat ottaa keskenään.
Jan "Thunderball" Nyholm - Karl "Robben isä" Helenius
0 x
- Leifhackman
- Champion
Onko Kalle naruttanu meitä koko ajan? Onko hän käynyt salilla päinkään koko aikana? Painokin varmaan on vaan noussut kokoajan. Mihin ovat joutuneet "Team Londonin" rahat? Täällä päin on London-niminen yökerho, onko niitä myös Etelä-Suomessa? Ja kaikista tärkein: Onko foorumilla mitään vellihousuja olemassakaan? Mitä jos housut istuvatkin kaikilla napakasti?
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Ai että foorumilaisten pitäisi maksaa siitä että pidät lupauksesi? Jotenkin jo ajattelin sinunkin järkiintyneen,olin nähtävästi väärässä. Nyt meni sulta se viimeinenkin oikeus kutsua täällä ketään vellihousuksi,päivämäärä oli sovittu ja uho päällä,mutta siihen se sitten jäi. Muuten mulle ihan yks lysti,mutta jos uhoaa niin kai silloin pitäisi myös toteuttaa.
0 x
"And just like that,Shane Mosley has ANNIHILATED Antonio Margarito"
OOOO, voittaja luovutuksella jo ennen ottelua!! Kallella tuli vellit housuun eli MIKÄ HÄN ON?Karl Helenius kirjoitti:Big-J kirjoitti:VOITTAJA LUOVUTUKSELLA ON JAN NYHOLM!![]()
![]()
![]()
0 x
''be confident in your own abilities, respectfull towards youre opponent, beast in the ring, humble in victory.'' - cesare-borgia ESB
Piti oikein etsitä tää ketju, ai näin tää menikin...
Kalle haluaa pitää kiinni fantasiastaan, että iso koko merkitsee enemmän kuin taito, nopeus ja iskuvoima. Olisihan se kova paikka, jos vanhalla iällä pitäisi alkaa muuttamaan maailmankuvaansa. helpompi on kusettaa itseään ja keksiä tekosyitä koetuksesta luistamiseen (toinen matsi, matkakulut, Team London
). Älä huoli, Hanska, kyllä me kaikki tiedämme että olisit antanut Kallelle kyytiä!
Seuraavan kerran kun Kalle sanoo jotakuta vellihousuksi, foorumilta pääsee kollektiivinen nauruntyrskähdys.
Kalle haluaa pitää kiinni fantasiastaan, että iso koko merkitsee enemmän kuin taito, nopeus ja iskuvoima. Olisihan se kova paikka, jos vanhalla iällä pitäisi alkaa muuttamaan maailmankuvaansa. helpompi on kusettaa itseään ja keksiä tekosyitä koetuksesta luistamiseen (toinen matsi, matkakulut, Team London

Seuraavan kerran kun Kalle sanoo jotakuta vellihousuksi, foorumilta pääsee kollektiivinen nauruntyrskähdys.

0 x
Terveyttä sinulle Kalle ja menestystä pojallesi,sydämestäni toivon.Nähdään porvoossa.Karl Helenius kirjoitti:Jankka pelästy ja meni hankkiin jonkun Latvialaisen tilalleni, pääse helpmmalla.![]()
Ei oikeesti mulla on 18.1 lekuri ja olen jonossa leikkausta varten, joten siirtyy hamaan tulevaisuuteen.
0 x
-
- Brawler
Tässä taas kerran jää Kaarlo valheesta kiinni,no onneksi kaikki jo tietää että olet pahemman sortin paskapuhuja.hanska62 kirjoitti: ↑12.01.2011 08:53Terveyttä sinulle Kalle ja menestystä pojallesi,sydämestäni toivon.Nähdään porvoossa.Karl Helenius kirjoitti:Jankka pelästy ja meni hankkiin jonkun Latvialaisen tilalleni, pääse helpmmalla.![]()
Ei oikeesti mulla on 18.1 lekuri ja olen jonossa leikkausta varten, joten siirtyy hamaan tulevaisuuteen.
0 x
-
- Brawler
Ei valhe, lähinnä tyhmien wellihousujen huijaamista..jone kirjoitti: ↑01.07.2018 15:51Tässä taas kerran jää Kaarlo valheesta kiinni,no onneksi kaikki jo tietää että olet pahemman sortin paskapuhuja.hanska62 kirjoitti: ↑12.01.2011 08:53Terveyttä sinulle Kalle ja menestystä pojallesi,sydämestäni toivon.Nähdään porvoossa.Karl Helenius kirjoitti:Jankka pelästy ja meni hankkiin jonkun Latvialaisen tilalleni, pääse helpmmalla.![]()

0 x