Nyrkkeilijän kansallisuus

Foorumi missä keskustellaan kukista yms. nyrkkeilyyn liittymättömistä asioista
Tesla
Club Fighter

26.04.2013 17:19

Salilta kun olin palamaassa kämpille niin kaupasta tarttui palautus juomaksi olut :lol:
Saa nähdä joutuu ehkä ottaa muutaman lisää illemmalla.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

26.04.2013 23:20

Tesla kirjoitti: Pakko sanoa, että Yllättävän mukava ja välitön heppu.
No onkos sillä sillon mitään väliä, mikä on hepun kansallisuus?

Lippuasiassa saat tietenkin olla ihan sitä mieltä kuin olet. Kunhan muutkin saavat olla sitä mieltä mitä ovat :) Ulkomaanlipunkaan heiluttamista ei kuitenkaan ole missään kielletty, joten varmaan joudut sen kanssa elämään jossain määrin. Voithan sinä heiluttaa jotain muuta lippua. Tee vaikka itse semmonen ISO lippu, missä lukee "LIPUN HEILUTUS SUCKS!"

Mua ärsyttää Harley Davidsonit, joissa ei ole äänenvaimentimita (siis periaatteessa muutkin äänenvaimentimettoma moottorippyörät mutta käytännössä ne ovat aina olleet Harley Davidsoneita), nuoriso joka räkii kaikkialle missä sattuu seisoskelemaan, sekä koirien omistajat, jotka kusettavat ja paskattavat koiriaan missä sattuuu eivätkä kerää koiriensa jätöksiä pois. Mutta minkäs teet. Kaikista noista mun mielestä olisi hyvä antaa sakkoja, muttei poliisi tunnu tekevän noille asioille yhtään mitään. Omat konstit on aika vähissä. Joskus on kyllä käynyt mielessä, että voishan sitä vaikka kytätä koiranomistajia ja kerätä niiden koiranpaskat pussiin ja kävellä niiden perässä niiden kotiin ja kun ovat menneet sisälle, soittaa ovikelloa ja tiputtaa pussi koiraihmisen kynnyksen sisäpuolelle ja sanoa että "Sulta putosi tämmöset tonne jalkakäytävälle. Räkiviä kakaroita vois ehkä videokuvata ja laittaa videot nettiiin ja ja mainostaa niitä videoita paikallislehdessä. Julkisella paikalla kuvaaminen on laillista, kunhan ei kuvaa salaa.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Tesla
Club Fighter

26.04.2013 23:36

Lefa, miten paljon katot telkkaa h/pvä ?
0 x
timpporex65
Journeyman

27.04.2013 08:53

Leifhackman kirjoitti:
Tesla kirjoitti: Pakko sanoa, että Yllättävän mukava ja välitön heppu.
No onkos sillä sillon mitään väliä, mikä on hepun kansallisuus?

Lippuasiassa saat tietenkin olla ihan sitä mieltä kuin olet. Kunhan muutkin saavat olla sitä mieltä mitä ovat :) Ulkomaanlipunkaan heiluttamista ei kuitenkaan ole missään kielletty, joten varmaan joudut sen kanssa elämään jossain määrin. Voithan sinä heiluttaa jotain muuta lippua. Tee vaikka itse semmonen ISO lippu, missä lukee "LIPUN HEILUTUS SUCKS!"

Mua ärsyttää Harley Davidsonit, joissa ei ole äänenvaimentimita (siis periaatteessa muutkin äänenvaimentimettoma moottorippyörät mutta käytännössä ne ovat aina olleet Harley Davidsoneita), nuoriso joka räkii kaikkialle missä sattuu seisoskelemaan, sekä koirien omistajat, jotka kusettavat ja paskattavat koiriaan missä sattuuu eivätkä kerää koiriensa jätöksiä pois. Mutta minkäs teet. Kaikista noista mun mielestä olisi hyvä antaa sakkoja, muttei poliisi tunnu tekevän noille asioille yhtään mitään. Omat konstit on aika vähissä. Joskus on kyllä käynyt mielessä, että voishan sitä vaikka kytätä koiranomistajia ja kerätä niiden koiranpaskat pussiin ja kävellä niiden perässä niiden kotiin ja kun ovat menneet sisälle, soittaa ovikelloa ja tiputtaa pussi koiraihmisen kynnyksen sisäpuolelle ja sanoa että "Sulta putosi tämmöset tonne jalkakäytävälle. Räkiviä kakaroita vois ehkä videokuvata ja laittaa videot nettiiin ja ja mainostaa niitä videoita paikallislehdessä. Julkisella paikalla kuvaaminen on laillista, kunhan ei kuvaa salaa.
Onneksi siniristilippu liehuu tänään salossa Kansallisen Veteraanipäivän kunniaksi. Toivottavasti liehuu jatkossakin, leifhackmanit kun sais päättää siellä liehuisi albanian tai jonkun muun maan lippu vuoronperään, teillehän ei Isänmaa merkitse mitään.
0 x
lahtelainen
New Kid on the Block

28.04.2013 11:00

Jos nyt vielä kerran palataan aiheeseen,eli lippuihin urheilu-(nyrkkeily)katsomossa,niin tällä logiikalla Saksalaisten pitäisi kiukutella Suomenlipuista Sauerlandin illoissa Heleniuksen otellessa tai Brittien Räikkösen ajaessa Englantilaisella autolla Silverstonen radalla.Mitä isänmaallisuuteen tulee,uskon että näistäkin maista sitä löytyy.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

28.04.2013 15:09

Täälläpä ei liehu liput, on nääs niin tyyntä että kun pierasee, niin saa nautiskella ihan itse hyvän tovin. Sotaveteraanit ovat kyllä liputuspäivänkin ansainneet.

Kyllä mulle isänmaa on tärkeä ja rakas asia. Jos joku muu kokee vastaavanlaisia tunteita jotain muuta maata tai kansallisuutta kohtaan ja haluaa ilmaista tunteitaan vaikkapa lippua heiluttamalla, huutamalla tai laulamalla, ei se minua häiritse eikä ole mitenkään minulta pois tai vähennä minun isämaani merkitystä minulle.

Telkan kattominen vaihtelee nollasta pariin-kolmeen tuntiin päivässä.

Musta lahtelaisen esittämissä ajatuksissa on logiikkaa.

Musta yksi aika älytön "isänmaallisuuden" ilmenemismuoto on se touhu siellä Pohjois-Irlannissa. Siellähän järjestetään jotain vittuilu-marsseja, missä joku Onanialaisveljeskunta marssii lippujen ja plakaattien kanssa pillipiiparien säestyksellä asiasta vastakkaisen näkemyksen omaavan porukan asuinalueiden läpi ja muistelevat suunnilleen jotain 1200-lulvulla saavutettua voittoa jossain sodassa tai taistelussa. Ja vastaava taitaa olla toisellakin porukalla, muistaakseni tämä homma jakaantuu joiltain osin Irlantilaisuuteen ja Englantilaisuuteen, ja toisaalta myös protestanttisuuteen ja katolilaisuuteen. Ei voi muuta sanoa, kun että vähissä on ihmisen mielikuvitus ja tekemiset, jos tuollaisesta touhusta pitää elämäänsä sisälmystä hakea.
0 x
timpporex65
Journeyman

28.04.2013 15:56

Leifhackman kirjoitti:Täälläpä ei liehu liput, on nääs niin tyyntä että kun pierasee, niin saa nautiskella ihan itse hyvän tovin. Sotaveteraanit ovat kyllä liputuspäivänkin ansainneet.

Kyllä mulle isänmaa on tärkeä ja rakas asia. Jos joku muu kokee vastaavanlaisia tunteita jotain muuta maata tai kansallisuutta kohtaan ja haluaa ilmaista tunteitaan vaikkapa lippua heiluttamalla, huutamalla tai laulamalla, ei se minua häiritse eikä ole mitenkään minulta pois tai vähennä minun isämaani merkitystä minulle.

Telkan kattominen vaihtelee nollasta pariin-kolmeen tuntiin päivässä.

Musta lahtelaisen esittämissä ajatuksissa on logiikkaa.

Musta yksi aika älytön "isänmaallisuuden" ilmenemismuoto on se touhu siellä Pohjois-Irlannissa. Siellähän järjestetään jotain vittuilu-marsseja, missä joku Onanialaisveljeskunta marssii lippujen ja plakaattien kanssa pillipiiparien säestyksellä asiasta vastakkaisen näkemyksen omaavan porukan asuinalueiden läpi ja muistelevat suunnilleen jotain 1200-lulvulla saavutettua voittoa jossain sodassa tai taistelussa. Ja vastaava taitaa olla toisellakin porukalla, muistaakseni tämä homma jakaantuu joiltain osin Irlantilaisuuteen ja Englantilaisuuteen, ja toisaalta myös protestanttisuuteen ja katolilaisuuteen. Ei voi muuta sanoa, kun että vähissä on ihmisen mielikuvitus ja tekemiset, jos tuollaisesta touhusta pitää elämäänsä sisälmystä hakea.
Joo ainakin jotain perinteitä on vielä jäljellä. Saas nähdä koska sekin kielletään rasistisena :roll: Monissa pääkaupunkiseudun kouluissahan ei saa kevät juhlissa laulaa enää suvivirttä ja joulujuhlia ei järjestetä näitten muslimien takia :oops: varsinaasta rikkautta, ihanaa monikulttuurisuutta :roll:
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

30.04.2013 09:24

Näyttää, että ulkmaalaisvastaiset henkilöt ja tahot ovat kidnapanneet monikulttuurisuus-termin, ja lovbbaavat siihen liitettäväksi laikkea negatiivista. Olkaa nyt sitten kanssa sanojenne mittaisia ja pidättäytykää syömästä pizzaa, kebabia, hampurilaisia, burritoja, risottoa, suolakurkkua, viininleikettä, kievin kanaa yms. Myös espressot ja cappuccinot onjätettävä rauhaan. Samoin viskit, rommit, vodkat, konjakit, brändit ja kaikenlaiset rypäleistä tehdyt viinit. Nuo kaikki ovát monikulttuurisuutta. Elokuviin, musiikkiin, tv-sarjoihin ja esim. urheilulajeihin liittyen kiusauksia heittäytyä monikulttuurisuuden vietäväksi on vastustuskyvyn rajoille asti.

Minä kyllä todellakin pidän monikulttuurisuutta rikkautena ja nautin śen ihanuudesta päivittäin jossain muodossa. En silti kannata järjetöntä maahanmuutto- tai siirtolaispolitiikkaa.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

30.04.2013 10:19

Jos puhutaan monikulttuurisuudesta niin silloin puhutaan monikulttuurisuudesta ja se käsittää kaikki asiat, joissa eri kulttuurit vaikuttavat toisiinsa.

Jos joku vastustaa monikulttuurisuutta, niin toki tällainen henkilö automaattisesti on ulkomaalaisvastainen, koska eri kansallisuuksien toisidensa kanssa tekemisissä oleminen ON monikulttuurisuutta. Nyrkkeilyurheilu on monikulttuurisuutta hyvin usein, etenkin kansainvälisissä turnauksissa ja otteluissa.

Nyt taidan nauttia monikluttuurista juomaa, jota äsken valmistin.Mielessäni kiitollisuus Etiopian Kaffan-läänissä käyskenneelle paimenpojalle joka huomasi lampaidensa piristyvän popsiessaan erään kasvin marjoja. Toinen osa kiitollisuudesta kohdistuu munkkiin, joka väsyi pitkissä rukouksissaan, ja keksi kokeilla, josko kyseisen kasvin marjojen sisällä olevista siemenistä voisi valmistaa piristävän juoman.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

30.04.2013 11:32

No voihan helevettiläinen. Ystäviemme Somalien ja muidenkin huonosti toimivista maista jääminen Suomeen oleilemaan muuttuu entistä helpommaksi. Kas, kun vaikka maa todettaisiin turvalliseksi ja henkilö ei halua lähteä maahansa tai johonkin turvalliseen osaan maastaan vapaaehtoisesti, ja jos jos maan viranomaisten kanssa ei saada järjestettyä henkilön omaan maahansa vastaanottamista, niin henkilöä ei voida pakkokäännyttää. Siitä on nyt KKO:n päätös, että jos kaveri ei halua lähteä eikä oman maan päässä saada pakkokääännytyksen vastaanottobyrokratiaa järkättyä, niin kaverille on annettava määräaikainen oleskelulupa. Ja kun noita määräaikaisia oleskelulupia saa ensin kaksi vuoden mittaista, niin sen jälkeen se oleskelulupa muuttuu pysyväksi. Erona Suomen kansalaisuuteen se, ettei voi äänestään valtiollisissa vaaleissa eikä asettua ehdolle.

Huom! Tämä ei ole kritiikkiä monikulttuurisuutta vaan p'ersheestä olevaa lainsäädäntöä vastaan. Musta pykälien pitäisi olla lähtökohtiasesti niin, että jos oma maa on turvallinen tai maassa on turvallisia osia, niin silloin turvaamisperusteella maahan tulleen pitäisi lähteä kuin kuppa Töölöstä. Musta siinä kohtaa pitäisi olla harkintaa, jos hlö olisi oikeasti kotoutunut jo Suomeen (mennyt naimisiin tai yhteisiä lapsia suomessa pysyvästi asuvan kanssa, saanut töitä, opiskelut kesken yms. jotain järkevää ja rakentavaa toimintaa) mutta jos henkilöllä ei mitään muuta tointa ole kuin maleksimista ja sosiaalitukien nostamista, niin silloin pitäisi pistää henkilö käydä saattamassa kotimaahansa ja sanoa, että tämmönen tapaus palailee nyt kotimaahansa. Näkemiin.

Maitorahka: Musta sun pitäisi nyt nöyrtyä muuttamaan tuota määritelmää itsestäsi. Aivan selvästikään sinä et ole monikulttuurisuuden vastainen henkilö, etkä edes ulkomaalaisvastainen, vaan kannatat pragmaattista lähestymistä ulkomaalaispolitiikkaan, aivan kuten minäkin.

Siitä olen täysin samaa mieltä, että monikulttuurisuus on rikkaus. Mutta järjettömyys on järjettömyyttä.

Somalialaista ja Irakilaista kulttuuria en tunne tarkemmin, mutta varmasti niissäkin on jotain mielenkiintoisia ja rikastuttavia asioita. Mutta, jos on selviä viitteitä siitä, että näistä maista tulevat (miespuoliset) eivät voi jättää rikollista ja esim. naisten vapautta rajoittavaa ajattelua Suomen rajojen ulkopuolelle, minun mielestä Suomen pitäisi uskaltaa ottaa tietoinen riski tulla toimeen ilman näiden henkilöiden mukanaan tuomaa kulttuurien rikastavaa vaikutusta.

Mietin tuon "rikollisuuksiin taipuvien kansallisuuksien" torjumisen syrjivyyden problematiikkaa. Minusta kuitenkin tuohon rinnastettavaa syrjintää harrastetaan kaikkialla maailmassa täysin avoimesti. Esim. eri maissa on viisumikäytäntöjä, jotka ovat erilaisia eri maiden ollessa kyseessä. Ja eikö se ole samalla lailla syrjivää, että jokin valtio haluaa tehdä viisumisopimuksen jonkin maan kanssa, ja jonkin toisen maan kanssa taas ei halua. Ja sama homma schengen-sopimuksessa, sekin on haluttu toisten maiden kanssa tehdä ja toisten taas ei. No, onko se sitten sen pahempi asia, jos Suomi-niminen valtio toteaisi että kiitos ei näitä tänne enempää, entisten kanssakin ollaan jo kusessa.

Edelleen, MONIKULTTUURISUUS sinänsä on hyvä ja hieno asia.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

30.04.2013 11:49

Maitorahka kirjoitti: Aa ok. Sanoisin että aavikko- ja viidakkokulttuurit vaikuttavat lähinnä negatiivisesti meidän omaamme.
Musta nuo eivät vaikuta meidän kulttuuriimme, mutta jos suoraan yritetään laittaa vierekkäin, tulee aika helposti yhteentörmäyksiä, jotka ovat ikäviä molempien kulttuurien edustajien kannalta. Kun muutetaan asumaan toisen kulttuurin pariin, täytyy opetella kyseisen kulttuurin mukaan "sisäsiistiksi" ja muutenkin olla ihmisiksi.
Miten kansat jotka eivät osaa edes toimivaa yhteiskuntaa rakentaa, ovat meille menestyksen sala?
Ei monikulttuurisuus tarkoita tätä.
Sen sijaan mulla ei ole Polakkeja, Virolaisia eikä Venäläisiä vastaan mikään. Jostain kumman syystä, me ulkomaalaisvastaiset razizti-juntitkin, pidetään heitä suurinta osaa hyvinä tyyppeinä. Ehkäpä syynä on se että he oikeasti ovat hyviä tyyppejä, toisin kuin...
Tuo osoittaa kiistatonta myönteisyyttä monikluttuurisuutta kohtaan!
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

30.04.2013 11:55

Maitorahka kirjoitti: En ole tuo Huittisen hulluin hurjapää, mutta olen vähintään yhtä karismaattinen ja mun verbaalinen anti kestää vertailun tuohon Banaanisaarilla kärvistelevään marttyyriin.
No mutta joku Narcware-hörhö oot kuitenkin, you've seen one of them you've seen them all.
0 x
timpporex65
Journeyman

30.04.2013 14:35

Leifhackman kirjoitti:Näyttää, että ulkmaalaisvastaiset henkilöt ja tahot ovat kidnapanneet monikulttuurisuus-termin, ja lovbbaavat siihen liitettäväksi laikkea negatiivista. Olkaa nyt sitten kanssa sanojenne mittaisia ja pidättäytykää syömästä pizzaa, kebabia, hampurilaisia, burritoja, risottoa, suolakurkkua, viininleikettä, kievin kanaa yms. Myös espressot ja cappuccinot onjätettävä rauhaan. Samoin viskit, rommit, vodkat, konjakit, brändit ja kaikenlaiset rypäleistä tehdyt viinit. Nuo kaikki ovát monikulttuurisuutta. Elokuviin, musiikkiin, tv-sarjoihin ja esim. urheilulajeihin liittyen kiusauksia heittäytyä monikulttuurisuuden vietäväksi on vastustuskyvyn rajoille asti.

Minä kyllä todellakin pidän monikulttuurisuutta rikkautena ja nautin śen ihanuudesta päivittäin jossain muodossa. En silti kannata järjetöntä maahanmuutto- tai siirtolaispolitiikkaa.
Näin aito vihervasemmistolainen piipertäjä kirjoittaa kuinka nauttii ihanasta monikulttuurisuudesta, teitä ei haittaa vaikka omia perinteitä ei saa kunnioittaa mamujen takia.
0 x
timpporex65
Journeyman

30.04.2013 14:52

Vanhasta metrolehdestä kirjoitus. Kokko paloi kerrostaloasunnossa! Kerrostaloasunnossa poltettu kokontapainen kyhäelmä johti palohälytykseen torstaina Helsingin Punavuoressa. Naapurit ihmettelivät palaneen käryä talossaan ja soittivat hätäkeskukseen. Palokunta selvitti käryn syyksi kokontapaisen rakennelman, jota maahanmuuttajataustaiset asukkaat olivat polttaneet sisällä keittiössä. Olishan siinä ollut pakasta vedetty hellakin vieressä, mutta nämä maamme rikastajat olivat tykänneet istua leirinuotiolla kun viidakossa konsanaan.Tämäkin on Leifhackmanin mielestä varmaan ihanaa monikulttuurisuutta jota on kiva nauttia harva se päivä :oops:
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

06.07.2013 14:29

timpporex65 kirjoitti: ...teitä ei haittaa vaikka omia perinteitä ei saa kunnioittaa mamujen takia.
Tästä on jo aikaa ja silloin unohdin asiaa kysäistä, mutta mikä juttu tämä nyt on? MItä omia perinteitä ei saa kunnioittaa mamujen takia?
0 x
Vastaa Viestiin