MOSKU ON LAPISA

Foorumi missä keskustellaan kukista yms. nyrkkeilyyn liittymättömistä asioista
ZON
Journeyman

07.08.2014 14:04

Tiioksi kaikile. Losku on Lapisa. Teki eilen yllätysvierailun meilä. Kävimä saunasa ja ryyppäsimä kaliaa aamu viithen (Losku sammu tosin jo ennen puoltayötä). Mie juttelin sille viis tuntia eikä tullu tinkaakhan ko se nukku... Mutta son poka täälä nyt. Aiko muka mennä tänhän hilhan...eppäilen kovasti! Mie lupasin ostaa myymäläautosta sille tänhän sikspäkin, jos saapi yhen yhtä hillaa! Mutta palathan!
P.S. On se laihtunu, mutta viinapää sillä on yhtä heikkoko aina ennenki!
0 x
jone
Contender
Contender

08.08.2014 10:57

Joo ja ainahan se mosse on ollut kuin ongenkoukku, ei niin terävä mutta ohut :lol: b
0 x
ZON
Journeyman

08.08.2014 14:15

Losku kävi eilen kyläsä. Sillä oli muka joku suttura mukana. Taria tai Maria tai joku semmonen. Losku oli niinko solis ollu sille muka normihomma, että se tullee minun mökile naaras kainalosa ja sikspäkki vahavemman käjen (?)sormikoukusa. Ei se etes sitä akkaa mulle esitelly vaan tarios mulle heti ensimmäisenä sitä lämmintä litlin rappaa. Mie sanoin, että kiitos, mutta molen tänhän ihan kossulinjala! Mie näin ko sen akan silimät alako loistamhan ja Loskulaki tais päässä märkäpieru innostuksesta. "Onko sulla muka kossua"? Totta vivus mulla kossua on! Mie hajin pullon ja yhen juomalasin pirtistä. Laitoin sen lasin porthaile ja pullon siihen vierhen. Sanoin Loskule, että sie se et tuohon sitte koske ennen ko neiti on oman lasinsa tyhyjentäny. Loskula paukahti semmonen ajokoiran ilime pääle, että mie en tienny että oliko se loukkaantunu vai eikö se oikiasti tajunnu mitä mie tarkotin! Mie kysyin siltä Pirkolta, että otakko lasista vai pullosta? Se sano, että ihan sama, juoma lasista. Mie sanoin, että sie voit juua lasista, mutta met Loskun kansa raavima pelekästhän pullon suusta.
Siitä se ilta sitte lähti rullamhan ja siinä tapahtu niin palion kaiken näköstä, että se olis sitte ihan oma juttu ja oma voorumi. Mutta semmonen tetalji täytyy sanoa, että Losku ko pani nukkumhan (?) siinä heti puolenyön jäläkhen niin mie se menin tämän Tarian/Marian kans saunhan ja kyllä mie siltä selät ja pershet pesin. Ja ehän mie voinu kieltäytyä siitä ko se halus hariata meikäläisen Maila Jussin ja kellot!
Mutta eipä siinä. Losku soitti tuosa tunti sitte ja met lähemä isole kirkole (rovaniemi) syömhän ja juomhan. Taksi tullee vartin päästä! Mie tulen sunnuntaina takasin ja Losku hyppää junhan! Palathan asijhan!
0 x
ZON
Journeyman

10.08.2014 12:35

Meni juomiseksi...eikä se mihinkhän junhan hypänny. Ajoin äskön seole tankkaamhan niin sielä soli pihala istumasa lootus-asennosa kaliapullo kourasa! On se Losku...
0 x
Leevi_P
Prospect
Prospect

06.12.2014 02:36

Onko mosku useammankin pohjoisessa? Laita joskus ku oot niin yksityisviestiä jos kävis illanvietossa jos sattuu olemaan samalla paikkakunnalla
0 x
ZON
Journeyman

08.12.2014 16:39

Leevi_P kirjoitti:Onko mosku useammankin pohjoisessa? Laita joskus ku oot niin yksityisviestiä jos kävis illanvietossa jos sattuu olemaan samalla paikkakunnalla
Ei Losku ossaa yv:tä laittaa. Pitäshän sen täälä olla jo kokonhan. Muuttolaatikko on porstuasa, mutta ukkoa ei nävy mishän... Kuulema eteläsä, puottelee lumia katolta?
0 x
Mosku
Contender
Contender

09.12.2014 09:14

Emmie jäänykhän kotiseuúle, tavarat vein kotitalhon mutta palasin takasin etehlän tekhen töitä.Asun misä sattuu ,kuukauen oon nyt yöpyny yhesä ja samasa paikasa.Mullon jätesäkillinen ryysyjä mukanani täälä,ja passi,ei muuta.Tämä on tämmöstä mustalaiselämää nyt,enkä mie tätä minhän piä,pöliät pärijää aina.
0 x
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

10.12.2014 09:11

Terve Leevi,mistä sie olit kotosin,mie unohin nyt sen kotikyläs.Mie tuun kotia jouluksi ja oon sielä viikon,mikäpä se siinä,ois se mukava nähä ja tavata ku sitä päivää ei oo vielä nähty!Mutta misä sie asut nykysin?Mie opettelin aikanhan Kampiasa woodoota ja mie teetin viime kuusa yhelä akala Zonin näkösen nuken,nähhän josaki joulun tienoila,hankithan neuloja ja tungethan nukke neuloja täythen sinä samala ko ryypäthän josaki!
0 x
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

10.12.2014 21:54

Jos nukkeidea ei toimi,ois mulla Zonia ajatellen toinen idea,mulla ku on kotona oletetun sukulais-serkunkaiman Amerikasta lähetetty laite....JA kaikki tietää tottuuen:Amerakisa kaikki on suurta..Houkutelhan Zoni ottamhan näin kaamoksen aikana tyylikäs rusketus.Pistethän se juonimala ruskettumhan ko se tarvii sitä,ewlikkä SORARIUMHIN JA HETI!..Tämä laite...Laite on oikiasti leivänpaahin joka on Dallasisa tehty...Pistethän Zoni siihen,tehhän siittä helevetin iso pihivi ja myyään se Rovaniemen keskustasa prittituristeile tontunlihana,hinnan saat keksiä sie.tällälaila me saahan joulurahhaa ja samala päästhän Zonista erhon!
0 x
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

26.12.2014 12:30

Täälä sitä taas olhan,kotitalosa.Helevetin kylymä keli ollu 4pv,koko ajan reilut 25,nyt 23 ja kuulema lämpenemhän päin.Ulukona ei voi tehä mithän,eli helevetin tylsää.kävin tuosa äsken kaupasa lapsuuenkaveritten kans.Velijekset osti lapinkultaa loppupäiväksi ja ihimetteli suu auki ko mie katoin vain kenot ja kävelin tyhyjin käsin takasin authon.Ei ollu voittoja.
0 x
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

27.12.2014 12:13

Heräsin ennen kuutta,laiton tulet uuhnin ku on tuo 28 asthen pakkanen.Keitin siinä samala kahavit ja siinä juuesa tuijottelin mettää.Siinä samasa naapuri pirhautti ja kysy että onko mulla kauphan asiaa.Olihan mulla,hyppäsin kyythin ja hain itele 8tlk kalijaa.Tämä rauha ja hilijasuus täsä hämäryyesä on meleko taianomasta.J tunne vahavistuu ko on joutavaa juotavaa...Tästä hämäryyestä pittää nauttia täysin rinnoin.
0 x
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

27.12.2014 12:35

Kauko Röyhkän MAA ON VOIMAA.Haen paraikaa transsia kuuntelemala sitä juutuubista kerta toisensa jäläkhen.Kokkeilkaa teki vaikkette siihen pääsekhän,ei se onnistu lähiö6sä olemala.Mutta koittakaa.Kannattaa.
0 x
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

27.12.2014 15:14

Naapuri tuli käyhmän kyläsä ja otti äitin matkhan kaupasa käyhmän.Pyysin tuohman kalijaa ja kynttilöitä pihale että alakaa tunnelmat olhen niinku kuuluuki.Käyn ensin saunasa ja sitte alotan juomisen ja kynttilöitten sytyttämisen.Sitte juon ja kattelen liekkejä loppuillan.
0 x
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

28.12.2014 10:54

Juon aamukahavia,ulukona 25p akkanen ja semmonen sumuntapanen ilima,se tarkottaa sitä että keli lauhtuu ja rajusti kohtapuohlin.
0 x
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

28.12.2014 12:24

Täsä on taas miettiny monta päivää että vittuako mie tuola eteläsä?Täälä tämä eläminen on niin erilaista ja mutkatonta,luonto ja monet muut asiat,ero ,hyväsä ja pahasa on iso,vaikka tämä Suomi onki aika pieni maa.Näin se vain on ,veri vettää kotiseutua kohti väkisinki aina ko täälä on ja käy.Tein just tulet uuhnin,äiti toi viinilasin ja nappailen sitä täsä muurin eesä tulta katellen.Mettä on tosi kaunis,puut täynä lunta,tosi komian näkönen talavimaisema joka paikasa,paitti että tuo pakkanen sais laskia reilusti että tuola ulukona viihtyis paremmin.
0 x
MOSKU
Vastaa Viestiin