MOSKU ON LAPISA
Kaveri soitti just ja pyysi lähteen hänen kotikyläänsä Kolariin ens to.Lähen.Mennään sinne autolla.Perillä oottaa lumesta tehty sauna ja Muonionjoessa oleva avanto minne on mentävä. Ja uskoni etten sitä selvinpäin tee on vahva.Seuraavat pari päivää pörrätään kylällä siihen malliin ettei sinne kehtaa vähään aikaan mennä näyttäytyyn.
0 x
MOSKU
Tulin Jussiksi Roihin ja oon täälä sunnuntaihin.Kelit on ollu upeat,kylällä rauhallista eikä turisteja paljoakaan.Ens vkon teen yhen keikan ja la tai su hyppään taas junaan ja tuun tänne.Tänne rakennetaan edelleen pirusti niin kerros kuin ok talojakin mitä ihmettelen edelleen.
0 x
MOSKU
- Leifhackman
- Champion
Iltasanomissa sanottiin, että poikkeuksellisen hyvä hillasato olisi tulossa.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Mosku, juothinko sitä monta päivää? Mulla meni laskut sekasin josaki vaiheesa. Alotima vishin kesäkuusa?
Mie liuttelin tuosa eilen viimisen kerran tälle kuule Koskikavun uittoa. Ei jaksa ennään. Kyllä sitä on menny vanahaksi. Parin viikon oton jäläkhen on muka vapinaa ja pakkoliikhejä. Ei se tuommonen pikku raapasu ennen tuntunu milthän. Katoma sitte ko tulet, että muuttuuko minun suunitelma raitistumisen kannalta.
Vasakki on kuiten jo leikattu niin sen puolesta sitä joutas. Nyt pittää ottaa ittiä niskasta kiini ja lähtiä kerpun tekhon.
Mie liuttelin tuosa eilen viimisen kerran tälle kuule Koskikavun uittoa. Ei jaksa ennään. Kyllä sitä on menny vanahaksi. Parin viikon oton jäläkhen on muka vapinaa ja pakkoliikhejä. Ei se tuommonen pikku raapasu ennen tuntunu milthän. Katoma sitte ko tulet, että muuttuuko minun suunitelma raitistumisen kannalta.
Vasakki on kuiten jo leikattu niin sen puolesta sitä joutas. Nyt pittää ottaa ittiä niskasta kiini ja lähtiä kerpun tekhon.
0 x